Καλησπέρα σε όλους.
Βρίσκομαι στη διαδικασία μετατροπής μιας Honda ΑT RD03 XRV 650 σε Rallye και μου μπήκε να αλλάξω το τελικό και την απόσταση της διαδρομής των καυσαερίων. Να κάνω δηλαδής κάτι τέτοιο όπως στη φωτό.
Ψάχνω λοιπόν να βρώ τα υπέρ και τα κατά των κοντών ή μακρύτερων σωλήνων εξατμίσεων και του μεγέθους του τελικού, πόσο επηρεάζουν δηλ. την απόδοση ενός V2 κινητήρα.
Αν ξέρετε να μου υποδείξετε κάποιο βιβλίο(στα ελληνικά ή στα αγγλικά) που να περιέχει πληροφορίες για το θέμα αυτό, ή ένα site ή ένα άρθρο κλπ θα ήμουν υπόχρεος.