Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Κόστος αλλαγής φλάτζας κεφαλής

  1. #1
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591

    Κόστος αλλαγής φλάτζας κεφαλής

    Ξέρει κανείς πόσο περίπου είναι ένα λογικό κόστος εργατικών για αλλαγή φλάτζας κεφαλής σε μονοκύλινδρο εντουράκι?

    Για ένα CCM 404 πρόκειται. Θέλω να ξέρω το worst case scenario πρώτα γιατί είναι ή αυτό (φλάτζα κεφαλής) ή τα τσιμουχάκια στην αντλία νερού... Μου έχει κάνει κύκλωμα και μπερδεύεται το νερό με τα λάδια και έχει γίνει $%$#@%$@# παντού... Από όσο έψαξα είναι συνηθισμένη βλάβη για τους κινητήρες των DRZ τα τσιμουχάκια στην αντλία νερού οπότε πιθανότατα είναι αυτό. Αλλά αν είναι τελικά φλάτζα κεφαλής θέλω να ξέρω το κόστος πρώτα...

    Χρόνος (και διάθεση) να το φτιάξω μόνος δεν υπάρχει οπότε αναγκαστικά θα παίξει μάστορας...

  2. #2

    Re: Κόστος αλλαγής φλάτζας κεφαλής

    Χονδρικα ειναι γυρω στο 50άρικο θυμαμαι .

    Ενα klx250es που ειχα ειχε παθει το ιδιο και τελικα ηταν τα τσιμουχακια της αντλιας νερου .
    Βασιλης

    DRZ4??sm k5 full extra!

  3. #3
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591

    Re: Re: Κόστος αλλαγής φλάτζας κεφαλής

    Αρχικά δημιουργήθηκε από VIDAS
    Χονδρικα ειναι γυρω στο 50άρικο θυμαμαι .

    Ενα klx250es που ειχα ειχε παθει το ιδιο και τελικα ηταν τα τσιμουχακια της αντλιας νερου .
    Για την αντλία λες αν καταλάβα καλά, σωστά?

    Με τα υγρά που είχαν γίνει χάλια παντού (δλδ κύκλωμα λαδιού και νερού σε ψυγεία κτλ) τι έκανες? Από ότι είδα έχει κάτι καθαριστικά υγρά κτλ, υποθέτω κάτι τέτοιο χρησιμοποιούν οι μάστορες?

  4. #4
    Το 50-80αρικο(+/-) ειναι για τη φλατζα καυσεως .

    Με την αντλια νερου στο klx δεν ειχα κανει τιποτα(Μαιος 2007) , λαδια του αλλαξα και συνεχιζει ακομα να δουλευει..
    Τωρα για υγρα καθαρισμου δε ξερω , δε μ'ενδιεφερε ν'ασχοληθω κι ολας γιατι λιγο μετα πηρα το drz .
    Βασιλης

    DRZ4??sm k5 full extra!

  5. #5
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VIDAS
    Το 50-80αρικο(+/-) ειναι για τη φλατζα καυσεως .


    Για την εργασία του μηχανικού? Ή για το ανταλλακτικό?

    Με την αντλια νερου στο klx δεν ειχα κανει τιποτα(Μαιος 2007) , λαδια του αλλαξα και συνεχιζει ακομα να δουλευει..
    Τωρα για υγρα καθαρισμου δε ξερω , δε μ'ενδιεφερε ν'ασχοληθω κι ολας γιατι λιγο μετα πηρα το drz .
    Εγώ θέλω να το κρατήσω το CCM για κάμποσο καιρό ακόμα οπότε 100% θα το φτιάξω. Οπότε πρέπει να βρεθεί ποιό από τα δύο είναι, να φτιαχτεί και να καθαρίσει και η βρώμα από μέσα...

    Και το δικό μου δουλεύει, αλλά από τη στιγμή που πήρα χαμπάρι τι είχε γίνει το έχω αφήσει στην άκρη.

  6. #6
    Για την εργασια , η φλατζα απο Σουζουκι ειναι κατι σαν 20ευρω νομιζω , μπορεις ομως να τσιμπισεις κι αυτο : SUZUKI DRZ400 DRZ 400 COMEITC TOP END GASKET KIT 00-08

    Τα στελνει γρηγορα , σε 6-8 μερες ειναι Ελλαδα .

    Eγω παντως πρωτα θα κοιταγα την αντλια νερου .
    Βασιλης

    DRZ4??sm k5 full extra!

  7. #7
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VIDAS
    Για την εργασια , η φλατζα απο Σουζουκι ειναι κατι σαν 20ευρω νομιζω , μπορεις ομως να τσιμπισεις κι αυτο : SUZUKI DRZ400 DRZ 400 COMEITC TOP END GASKET KIT 00-08

    Τα στελνει γρηγορα , σε 6-8 μερες ειναι Ελλαδα .
    Ενδιαφέρον ο τύπος στο ebay... Αν και από ότι βλέπω και εδώ έχεις δίκιο, δεν είναι ακριβές οι φλάντζες... Δε ξέρω γιατί, ίσως να είχα δει από τα παλιά μου μηχανάκια κάτι κάποτε και είχα την εντύπωση ότι είναι ακριβές... Ίσως να χάζευα κάποια στιγμή ανταλλακτικά για το gsxr... Αν είναι 20ρικο στην Σουζούκι και μου πει ότι μπορεί να το φτιάξει μέχρι το επόμενο ΣΚ τότε θα την πάρω από εδώ. Αλλιώς ebay και περιμένουμε. Αν δεν είναι φλάτζα και είναι αντλία τότε είναι κι αυτά φτηνά .

    Το βασικότερο πάντως είναι ότι με έφτιαξες που μου είπες ότι είναι 50-80 τα εργατικά για να αλλάξουν την φλάτζα! Περίμενα αρκετά περισσότερα! Τέλεια! Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

  8. #8
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    Εφοσον εχει παει παντου ψυκτικο υγρο μεσα στο μοτερ, πρεπει να κατεβει, να ανοιχτει, να γινει βιδες δλδ, να καθαριστει διεξοδικα με ειδικο χημικο, να γινει ελεγχος ΑΝ χρειαζεται κατι αλλο αντικατασταση, και να ξανακλεισει...
    Αυτη ειναι η σωστη διαδικασια...

    50 - 80 ευρω εργασια ουτε για απλη αλλαγη φλαντζας κεφαλης δεν φτανουν....Εκτος αν καταλαβα λαθος απο τα γραφομενα... Το αλλο με τον Τοτο το ξερετε???

    Δεν εχω καμμια διαθεση να χλευασω ή να κοροϊδεψω, ξερω πολυ καλα ποσο ασχημο ειναι να μενεις απο Χ βλαβη, αλλα να ειμαστε ρεαλιστες...Μη γραφουμε για κοστη εργασιας/επισκευης που δεν ισχυουν ουτε σε αλλο πλανητη...
    Μετα θα γυρισουν Χ ασχετοι και θα μιλανε για αλητες και κλεφτες μαστορες...

    Ας μας πει καποιος επαγγελματιας μηχανικος τη γνωμη του....

  9. #9
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoso4ever
    Εφοσον εχει παει παντου ψυκτικο υγρο μεσα στο μοτερ, πρεπει να κατεβει, να ανοιχτει, να γινει βιδες δλδ, να καθαριστει διεξοδικα με ειδικο χημικο, να γινει ελεγχος ΑΝ χρειαζεται κατι αλλο αντικατασταση, και να ξανακλεισει...
    Αυτη ειναι η σωστη διαδικασια...

    50 - 80 ευρω εργασια ουτε για απλη αλλαγη φλαντζας κεφαλης δεν φτανουν....Εκτος αν καταλαβα λαθος απο τα γραφομενα... Το αλλο με τον Τοτο το ξερετε???

    Δεν εχω καμμια διαθεση να χλευασω ή να κοροϊδεψω, ξερω πολυ καλα ποσο ασχημο ειναι να μενεις απο Χ βλαβη, αλλα να ειμαστε ρεαλιστες...Μη γραφουμε για κοστη εργασιας/επισκευης που δεν ισχυουν ουτε σε αλλο πλανητη...
    Μετα θα γυρισουν Χ ασχετοι και θα μιλανε για αλητες και κλεφτες μαστορες...

    Ας μας πει καποιος επαγγελματιας μηχανικος τη γνωμη του....
    Κοίτα, θα συμφωνούσα αν επρόκειτο για μηχανάκι το οποίο πρόκειται να πουληθεί. Σε αυτή τη περίπτωση ναι, το σωστό θα ήταν να γίνει όπως το λες ή να ενημερώσεις τον αγοραστή για το τι συνέβη. Αφού όμως το μηχανάκι δεν πρόκειται να πουληθεί (τι να το κάνω ένα χιλιάρικο?) δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο. Θα αλλαχτεί ότι προκάλεσε το πρόβλημα, θα καθαριστεί με καθαριστικά και 2-3 αλλαγές λαδιών και τέλος. Αν μετά από Χ μήνες μου μείνει στα χέρια επειδή κάτι είχε πειραχτεί λόγω των υγρών και κριθεί ότι πρέπει να ανοιχτεί κτλ τότε παίρνω ένα ολόκληρο μοτέρ ή πουλάω τα περιφερειακά σαν ανταλλακτικά.

    Προς το παρόν φλάτζες και αυτό και βλέπουμε.

    Από "επαγγελματίες μηχανικούς" άσε και χορτάσαμε τόσα χρόνια. Το 99% αυτών θα σου πει ότι "ναι φίλε, θα το κατεβάσω το μοτέρ και θα καθαρίσω τα πάντα", θα σου πετάξει 1-2 καθαριστικά μέσα αντί να το κατεβάσει και θα σου πάρει κανά 500αρι για 1 ώρα δουλειά... Άσε καλύτερα...

  10. #10
    120e ειχα δωσει τον Απριλιο του '09 για να λυθει το μοτερ μεχρι και τον κυλινδρο(435 ΒΒ κιτ!) μαζι με λαδι , φιλτρο λαδιου & νεο υγρο ψυγειου..
    Σε γνωστο μου συνεργειο ολα αυτα οπωτε μπορει και να ειναι λιγο πιο πανω οι τιμες καπου αλλου τι να πω .
    Βασιλης

    DRZ4??sm k5 full extra!

  11. #11
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VIDAS
    120e ειχα δωσει τον Απριλιο του '09 για να λυθει το μοτερ μεχρι και τον κυλινδρο(435 ΒΒ κιτ!) μαζι με λαδι , φιλτρο λαδιου & νεο υγρο ψυγειου..
    Σε γνωστο μου συνεργειο ολα αυτα οπωτε μπορει και να ειναι λιγο πιο πανω οι τιμες καπου αλλου τι να πω .
    Για να "καθαριστεί" από υγρά κτλ νομίζω πρέπει να λυθεί ακόμα περισσότερο (αν κατάλαβα καλά το επίπεδο του λυσίματος που έκανες).

  12. #12
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    Ετσι οπως το θετεις, θα συμφωνησω σε ολα...Εισαι σωστος και μπραβο σου, καποιοι θα το αποσιωπουσαν, θα το "μπαλωναν οπως - οπως και θα το βαζανε για πουλημα...(Αλλα οντως μονο κανα 1000ρικο πιανουν πια τα CCM???? ξεφτιλα...ΚΡΑΤΑ ΤΟ!!!)

    Παντως, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ακομα (και παντα υπηρχαν...) σωστοι και τιμιοι επαγγελματιες μηχανικοι μοτοσυκλετων, και δεν ειναι μονο το 1%, αλλα παραπανω απο τους μισους...Μην τα ισοπεδωνουμε ολα, κι εγω εχω να σας πω ιστοριες με καφρους ασχετους "μαστορες", παρα πολλες τοσα χρονια που ασχολουμαι...Τυχαινει (αμα τον πιασω εκεινο τον μερφυ...) να σου κατσουν απανωτα μερικες φορες, στραβες φασεις, καταστασεις και Λαθος ανθρωποι...

    Καλη - επιτυχια δεν λεγεται - εκβαση στην επιλυση του προβληματος σου ευχομαι, να το ξανακυκλοφορησεις συντομα! (ειχα κι εγω καποτε CCM 404, ειναι πολυ καλο σαν συνολο...)



  13. #13
    Δεν ξέρω που θα πας τι θα αλλάξεις πώς θα το αλλάξεις και πόσα θα πληρώσεις , αλλά σε ότι και να καταλήξεις και χρειαστεί αλλαγή φλάντζας καύσεως να ψάξεις τον λόγο που χάλασε ... μην είσαι γκαντέμης και την αλλάξεις και έχεις ξανά τα ίδια ...



    κατά τα άλλα όλοι οι μάστορες είμαστε λαμόγια ευχαριστούμε πάρα πολύ για την εκτίμηση που μας έχετε και την τσουβαλοποίηση που μας κάνετε να μας ξανάρθετε


  14. #14
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Δεν ξέρω που θα πας τι θα αλλάξεις πώς θα το αλλάξεις και πόσα θα πληρώσεις , αλλά σε ότι και να καταλήξεις και χρειαστεί αλλαγή φλάντζας καύσεως να ψάξεις τον λόγο που χάλασε ... μην είσαι γκαντέμης και την αλλάξεις και έχεις ξανά τα ίδια ...



    κατά τα άλλα όλοι οι μάστορες είμαστε λαμόγια ευχαριστούμε πάρα πολύ για την εκτίμηση που μας έχετε και την τσουβαλοποίηση που μας κάνετε να μας ξανάρθετε

    Έχεις δίκιο, αν τελικά είναι φλάντζα θα πρέπει να το δούμε...

    Τώρα για το δεύτερο τι να πω? 15 χρόνια που έχω και ασχολούμαι με μηχανάκια δεν έχω πέσει ΠΟΤΕ σε αξιόπιστο και έντιμο μάστορα. Ούτε εγώ ούτε φίλοι που ασχολούνται επίσης με το θέμα... Καημό το έχουμε να βρούμε έναν άνθρωπο που να μπορούμε να εμπιστευτούμε και ας είναι και........στα σύνορα και να πρέπει να του πηγαίνουμε τα μηχανάκια με τρέιλερ! Σύμπτωση? Μπορεί... Πάντως η φύση του επαγγέλματος είναι τέτοια που αν θέλει να σε κοροϊδέψει σε κοροϊδεύει για πλάκα και δεν παίρνεις χαμπάρι. Αυτό το γεγονός σε συνδυασμό με το πόσο έντιμοι είναι συνήθως οι σύγχρονοι έλληνες έρχεται και δένει το γλυκό...

  15. #15
    όντως είναι πολύ βρώμικο επάγγελμα (μεταφορικά και κυριολεκτικά ) και βλέπεις και διαβάζεις καθημερινά πράγματα που φρικάρεις

    Αλλά παντού υπάρχουν καλοί και κακοί , έντιμοι και κλέφτες ...

    ένα σίγουρο πάντως είναι ότι σιγά σιγά ξεσκαρτάρει ο κλάδος και θα καθαρίσει αυτή η λέρα όσοι αντέξουν θα είναι και αυτοί που κάνουν καλή δουλειά (υποθέτω)


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Κοστος αλλαγης αλυσιδας-γραναζιων!
    από mars696 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2011, 12:44
  2. Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 20/12/2006, 09:13
  3. Help για Φλάτζας Κεφαλής!
    από motaba στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2006, 11:24
  4. Κοστος Αλλαγης ρεζερβουαρ
    από suzukimaniac στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2006, 13:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF