Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 58

Θέμα: Η σούζα...

δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator

Η σούζα...

Είμαστε κάπου στα '90, αρχές. Είμαι φοιτητής, δεύτερο έτος, νομίζω, αλλά δεν θυμάμαι καλά.

Έχω ξυπνήσει πρωί-πρωί (κατά της δώδεκα) και με την τσίμπλα στο μάτι χτυπάω έναν φραπέ. Πίνοντας την πρώτη γουλιά κάνω την τρομακτική διαπίστωση ότι έχω ξεμείνει από τσιγάρα. Χάλασμα! Να κάθεσαι κυριλέ με το παγωμένο φραπεδάκι στο χέρι (το οποίο έχει φτιαχτεί ακολουθώντας κατά γράμμα όλα τα ISO, ΙΕΕΕ, DOT καi SNELL πρότυπα---γιατί δεν είναι να παίζεις μ’ αυτά τα πράγματα), να έχεις πάρει περιοδικά, τασάκια και όλα τα κομφόρ και να συνειδητοποιείς, μετά την πρώτη ρουφηξιά, ότι το πακέτο είναι άδειο! Αυτό είναι οιωνός βαρύς για μένα, αλλά τότε-ακόμα δεν είχα μάθει να ερμηνεύω σωστά τα σημάδια.