Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: ERMAX για CBF600?

  1. #1

    ERMAX για CBF600?

    Καλημέρα!
    Λογο του οτι τα χρηματα για τη MRA μου φαινονται πολλά..λεω να φορέσω στο CBF600 τη ζελατινα της ERMAX που ειναι στις φωτο.
    Καθαρα για αισθητικους λογους την προτιμω, δειχνει λιγοτερο παρμπριζ σε σχεση με GIVI KAPPA κτλ..
    Την εχει βαλει καποιος στη μηχανη αυτη?
    Eχει κατι αρνητικο?
    Kαι ποια απο τις δυο, τη light smoke ή την τελειως μαυρη σε μαυρο CBF600?
    Για πειτε καμια ιδεα..
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων balits2.jpg‎   balitse1.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από Mike.CBF; 26/03/2012 στις 12:29.

  2. #2

  3. #3

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    light smoke
    κι εγώ κατά κει λέω..η σκούρα είναι λίγο γκαγκουριά
    Την φοράει κανένας από δω? κάνει δουλειά?

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.334
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mike.CBF Προβολή μηνύματος
    Την φοράει κανένας από δω? κάνει δουλειά?

    Αν είσαι πάνω από 1,83 δεν κάνει και πολλά (με την σέλα στην μεσαία θέση και την ζελατίνα στην πιο πάνω).
    Απλά δεν σε χτυπάει τόσο πολύ ο αέρας στο στήθος.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	smi.jpg 
Προβολές:	326 
Μέγεθος:	105,7 KB 
ID:	251184

  6. #6
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Η λύση για να μην σε χτυπάει πολύ στο στήθος ο αέρας, είναι να μην κάθεσαι σαν μπαρμαγιώργης πάνω στο μηχανάκι. Κώλος πίσω, σωστό πάτημα στα μαρσπίε, λίγο σκύψιμο και μέχρι τα 170 - 180 είσαι καλά και με την μαμά ζελατίνα!

    Αυτά τα "μπαμπρίζ" το μόνο που κάνουν είναι να σε πεθαίνουν στο μπάφετιν μόλις ανέβουν λίγο τα χιλιόμετρα... Άσε που εμφανισιακά είναι

    Γνώμη μου, έτσι!

  7. #7
    Και εγώ σκεφτόμουνα την αλλαγή ζελατίνας για καθαρά αισθητικούς λόγους αλλά τελικά ακόμα και η ermax μου πέφτει ακριβή αυτές τις μέρες θα αρκεστώ σε φιμέ μεμβράνη για το καγκουροCBF μου και αργότερα... Το θέμα της εμφάνισης είναι υποκειμενικό, δεν ξέρω αν θα έβαζα μεγαλύτερη ζελατίνα από την μαμά αν δεν είχα θέμα με τον αέρα. Με το 1,70 που είμαι πρέπει να πηγαίνω ιδιαίτερα καμαρωτός για να μπεί λίγος αέρας στους κάτω αεραγωγούς του κράνους

  8. #8
    Την πηρα σε light smoke τελικα και την φορεσα ηδη!
    Δεν την δοκιμασα ακομα με χλμ, αλλα λογο του οτι ειμαι 1.68 μαλλον κατι θα κανει.
    Η αληθεια ειναι οτι ειχα βαρεθει το μουτρο της cbf μου και ηθελα μια αλλαγη,
    για το οικονομικο δεν το συζηταω..ευκολα..(3 μηνες μαζευα ευρω ευρω..χχαχα)
    Ολα καλα παντως και δε με χαλαει το μεγεθος, το μονο οτι πρεπει να ειναι
    σε συγκεκριμενο υψος ωστε να κουμπωνουν τα καπακια.
    Δεν μπορει να μπει δηλαδη στη χαμηλοτερη θεση, πρεπει να ανεβει σχεδον 2cm για να καθονται καλα.

    ..Αντε το επομενο της δωρο, ειναι το BAGSTERακι..(του χρονου δηλαδη..του παραχρονου.....)
    Παρεμπιπτοντως αν παρει το ματι σας κανενα μεταχειρο μαυρο καλυμα τεποζιτου bagster, στειλτε ενα μνματακι..
    και σε 4-5 μηνες το τσιμπησα!

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από npat Προβολή μηνύματος
    ..Αυτά τα "μπαμπρίζ" το μόνο που κάνουν είναι να σε πεθαίνουν στο μπάφετιν..
    Γουατ ιζ ''μπαφετιν'' ? Αυτο που παρατηρησα ειναι περισσοτερος θορυβος απο αερα στο πανω μερος του κρανους.
    Σα να εχω βαλει σημαια και ανεμιζει ενα πραμα..και απο τα 100χλμ/ωρα.
    Αυτο εννοουμε μπαφετιν ή τους στροβιλισμους απο τον αερα που δημιουργουνται?
    Γιατι στροβιλισμους δεν παρατηρησα, τουλαχιστον μεχρι τα 160+ που παω,
    Ο θορυβος στο κρανος, σημαινει δοκιμες στη θεση της ζελατινας
    και αλλαγη στασης οδηγησης, μεχρι να βρω την ιδανικη.?
    Παντως εμφανισιακα την κανει πιο τουρισταδικη..την επλυνα κιολας (μετα απο 6 μηνες),
    πσσσσ σαν να πηρα καινουρια μοτοσυκλετα μου φαινεται..χαχαχα
    Που να βαλω και το bagster!!!..εκει να δεις! θα πηγαινει ακομα καλυτερα +20χλμ σιγουρα..

  10. #10
    Ρε αστοδιάλο παίζεις με το Μπόνο μας με το παρτάλι σου...

    ...ρε άμα είσαι άντρας ρε πούλα το ρε









    (σε μένα)
    Τελευταία τροποποίηση από nikos_abel; 28/03/2012 στις 09:11.

  11. #11
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mike.CBF Προβολή μηνύματος
    Γουατ ιζ ''μπαφετιν'' ? Αυτο που παρατηρησα ειναι περισσοτερος θορυβος απο αερα στο πανω μερος του κρανους.
    Σα να εχω βαλει σημαια και ανεμιζει ενα πραμα..και απο τα 100χλμ/ωρα.
    Δις ιζ μπαφετιν. Και οφείλεται σε στροβιλισμούς του αέρα στην περιοχή του κράνους. Στο σημείο που η ροή του αέρα αποκολλάται απ' την ζελατίνα γίνεται αναγκαστικά τυρβώδης και προκαλεί εκνευριστικό θόρυβο η / και αναταράξεις. Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο το σωστό είναι αυτή η τυρβώδης περιοχή να βρίσκεται στο πάνω μέρος του στήθους του αναβάτη και, από εκεί που αρχίζει το κράνος, να ξαναμπαίνεις σε περιοχή σχετικά ομαλής ροής (την οποία το κράνος είναι πιο αεροδυναμικά κατάλληλο να αντιμετωπίσει). Με λίγα λόγια δουλειά του φέρινγκ είναι να ελαττώσει την πίεση στο στήθος / ώμους / μπράτσα του αναβάτη (που αεροδυναμικά έχουν πολύ ακατάλληλο σχήμα) και αφήσει το κράνος να κάνει την δουλειά του με την ροή από εκεί και πάνω. Γι αυτό, συνήθως, οι πολύ ψηλές ζελατίνες κάνουν περισσότερη ζημιά απ' ότι καλό (εκτός και αν είναι τόσο ψηλές ώστε να βλέπεις μέσα απ' αυτές, οπότε καλύτερα πάρε αυτοκίνητο...)
    Τελευταία τροποποίηση από npat; 29/03/2012 στις 21:50.

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_abel Προβολή μηνύματος
    Ρε αστοδιάλο παίζεις με το Μπόνο μας με το παρτάλι σου...
    ...ρε άμα είσαι άντρας ρε πούλα το ρε
    (σε μένα)
    χαχαχα εγω το πουλαω..εσυ αν εισαι μαγκας..αγορασε το!!! χαχαχαχα

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από npat Προβολή μηνύματος
    Δις ιζ μπαφετιν. Και οφείλεται σε στροβιλισμούς του αέρα στην περιοχή του κράνους. Στο σημείο που η ροή του αέρα αποκολλάται απ' την ζελατίνα γίνεται αναγκαστικά τυρβώδης και προκαλεί εκνευριστικό θόρυβο η / και αναταράξεις. Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο το σωστό είναι αυτή η τυρβώδης περιοχή να βρίσκεται στο πάνω μέρος του στήθους του αναβάτη και, από εκεί που αρχίζει το κράνος, να ξαναμπαίνεις σε περιοχή σχετικά ομαλής ροής (την οποία το κράνος είναι πιο αεροδυναμικά κατάλληλο να αντιμετωπίσει). Με λίγα λόγια δουλειά του φέρινγκ είναι να ελαττώσει την πίεση στο στήθος / ώμους / μπράτσα του αναβάτη (που αεροδυναμικά έχουν πολύ ακατάλληλο σχήμα) και αφήσει το κράνος να κάνει την δουλειά του με την ροή από εκεί και πάνω. Γι αυτό, συνήθως, οι πολύ ψιλές ζελατίνες κάνουν περισσότερη ζημιά απ' ότι καλό (εκτός και αν είναι τόσο ψιλές ώστε να βλέπεις μέσα απ' αυτές, οπότε καλύτερα πάρε αυτοκίνητο...)
    Μαλλον δικιο εχεις..τι μαλλον..τελος παντων κατι μαθαμε.
    Αυτα ειναι τα αποθημενα ενος πρωην naked-biker για πολλα χρονια..
    Ειπα αν παρω μοτο με ζελατινα, θα βαλω και μεγαλυτερη απ τη μανισια να ησυχασω απο τα μποφορια...
    Τελικα η αισθηση πανω κατω, ειναι οπως και στο πρωην Naked μου

    (πωλειται ζελατινα ermax φιμε για cbf600sa χαχαχαχαχαχαχαχα)
    Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 29/03/2012 στις 14:54.

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mike.CBF Προβολή μηνύματος
    Μαλλον δικιο εχεις..τι μαλλον..τελος παντων κατι μαθαμε.
    Αυτα ειναι τα αποθημενα ενος πρωην naked-biker για πολλα χρονια..
    Ειπα αν παρω μοτο με ζελατινα, θα βαλω και μεγαλυτερη απ τη μανισια να ησυχασω απο τα μποφορια...
    Τελικα η αισθηση πανω κατω, ειναι οπως και στο πρωην Naked μου

    (πωλειται ζελατινα ermax φιμε για cbf600sa χαχαχαχαχαχαχαχα)
    Πάντως άμα δε πουλήσω το δικό μου, θα πάρω τη ζελατίνα

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της timman
    Εγγραφή
    16/06/2010
    Μηνύματα
    183
    Σήκωσα και γω σήμερα τη ζελατίνα μου (Givi) στην επάνω θέση. Για λίγο που τη δοκίμασα δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Ισα ίσα που σε συνδυασμό με τους αποστάτες στο τιμόνι, το ύψος μου (1,68) τις χούφτες και το bagsterάκι, την έχω φέρει ακριβώς στην κατάλληλη για μένα τουριστική θέση. Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	P3290003.jpg 
Προβολές:	262 
Μέγεθος:	106,2 KB 
ID:	251504

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πιέσεις ελαστικών για Cbf600s
    από npat στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2007, 11:23
  2. Μπροστινό για Cbf600
    από startengine στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 12/09/2005, 11:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF