Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Ερώτηση περί κατανάλωσης.

  1. #1

    Ερώτηση περί κατανάλωσης.

    Έχουμε έναν κινητήρα που δουλεύει στο ρελαντί και καταναλώνει Χ λίτρα την ώρα.
    Βάζουμε ταχύτητα και κινούμαστε με σταθερές στροφές, περισσότερες (έστω διπλάσιες) σε κάθε περίπτωση από το ρελαντί.
    Είναι δυνατόν η κατανάλωση (λίτρα/ώρα) του κινητήρα ΜΕ ταχύτητα να είναι χαμηλότερη απ ότι όταν αυτός δούλευε στο ρελαντί;
    Αφελής δείχνει η ερώτηση μα κοντεύω να ξεχάσω και αυτά που ξέρω τελευταία!

    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Εχετλαίος Προβολή μηνύματος
    Έχουμε έναν κινητήρα που δουλεύει στο ρελαντί και καταναλώνει Χ λίτρα την ώρα.
    Βάζουμε ταχύτητα και κινούμαστε με σταθερές στροφές, περισσότερες (έστω διπλάσιες) σε κάθε περίπτωση από το ρελαντί.
    Είναι δυνατόν η κατανάλωση (λίτρα/ώρα) του κινητήρα ΜΕ ταχύτητα να είναι χαμηλότερη απ ότι όταν αυτός δούλευε στο ρελαντί;
    Αφελής δείχνει η ερώτηση μα κοντεύω να ξεχάσω και αυτά που ξέρω τελευταία!

    Αν κινείσαι σε κατηφόρα με κλειστό γκάζι φυσικά και ειναι δυνατόν ειδικά αν ειναι ψεκαστό.
    Αλλιώς χλωμό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα σε λιγο πανω απο το ρελαντι στροφες να καιει πιο λιγο, στην περιπτωση που το AFR στο ρελαντι ειναι πολυ μικροτερο απ'οτι λιγο πιο ψηλα. Δηλαδη αν στο ρελαντι ειναι 12 και στις 1500-2000 ειναι 14.7, τοτε μπορει...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Αν κινείσαι σε κατηφόρα με κλειστό γκάζι φυσικά και ειναι δυνατόν ειδικά αν ειναι ψεκαστό.
    Αλλιώς χλωμό.
    Μιλούσα με ένα φίλο μου στην αγγλία που έχει βάλει πάνω σε ένα 1000άρι Fazer ένα μαραφέτι που μετράει καταναλώσεις, πιέσεις λαδιού κτλ κτλ κτλ και μου είπε ότι έχει παρατηρήσει αυτό που γράφω.
    Ο προβληματισμός μου είναι ότι και εγώ με το αυτοκίνητο και με τον υπολογιστή κατανάλωσης που φοράει, έχω δει ακριβώς το ίδιο.
    Σταθερές στροφές, ευθείες. Οπότε δεν παίζει να μη λειτουργεί ο ψεκασμός ούτε στο μηχανάκι ούτε στο αυτοκίνητο...
    Ίντα διάολο;
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  5. #5
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    απλη η λυση.στο φαναρι κανε μπερν αουτ αντι να εχεις νεκρα και να περιμενεις σαν τους αλλους τους χαζους και ξενερωτους λεφταδες που τα σταζουν χοντρα στην βενζινη!!
    παντως αυτο με την κατηφορα και ταχυτητα δεν το εχουν ολα τα ψεκαστα.πχ στο δικο μου (cbr600f4i) το μονο που κανει ειναι μεσο της υποπιεσης που δημιουργηται στις εισαγωγες κατα την επιβραδυνση, μεσο ενως διαφραγματος στον ρυθμιστη πιεσης καυσημου ριχνει την πιεση και το μειγμα γινεται πιο φτωχο αρα μειωνει την καταναλωση.αλλα τα μπεκ συνεχιζουν να ψεκαζουν κανονικα.πιο καινουρια συστηματα σταματανε τελειως να ψεκαζουν.
    τωρα η λογικη λεει οτι αν ο κινητρας καει στο ρελαντι 1 λιτρο την ωρα με φορτιο χ τοτε οταν το αμαξι κουνιεται εχει τριβες (δισκοφρενα,ροδες,αερα μεταδοση κτλ) αρα το φορτιο ειναι μεγαλυτερο του χ αρα πρεπει η πεταλουδα εισαγωγης να ειναι πιο ανοιχτη αρα περισοτερος αερας και περισοτερο καυσιμο.
    εκτος μονο αν συμβαινει αυτο που ειπε ο DrBig.
    αλλα γιατι το ρελαντι να εχει πλουσιο μειγμα?

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Ποιος σου είπε σύντεκνε ότι τα μαραφετια που δείχνουν κατανάλωση δουλεύουν σωστά..??

    Η λειτουργία τους βασίζεται στον υπολογισμό και όχι στην μέτρηση...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Ευκολό να το δείς και μόνος σου....γέμισε το τεπόζιτο κάνε μία διαδρομή 1 ώρας με όσο το δυνατόν χαμηλές στροφές και δές πόσο θα κάψει.Έπειτα ξαναγέμισε το και άστο 1 ώρα στο ρελαντί να δείς πόσο θα κάψει.Έπανελαβε το γέμισμα και συγκρινέ.
    Keep spamming!!!:a13:

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIXXERAKIAS Προβολή μηνύματος
    Έπειτα ξαναγέμισε το και άστο 1 ώρα στο ρελαντί να δείς πόσο θα κάψει.
    Τον λογαριασμό από τα τιναγμένα ψυγεία κα τα ραγισμένα χιτώνια που να στον στείλει ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Aν έχει μυαλό δεν θα το κάνει...αν δεν έχει να βάλει ανεμιστήρα να κρυώνει το ψυγείο...:rotflmao::rotflmao::rotflmao:
    Keep spamming!!!:a13:

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Ποιος σου είπε σύντεκνε ότι τα μαραφετια που δείχνουν κατανάλωση δουλεύουν σωστά..??

    Η λειτουργία τους βασίζεται στον υπολογισμό και όχι στην μέτρηση...
    Αυτό πιστεύω κι εγω.
    Τα όργανα αυτά μετρούν πίεση-υποπίεση , τουλάχιστον στους καρμπυρατεράτους κινητήρες , δεν ξέρω για τους ψεκαστούς αλλά νομίζω το ίδιο.

  11. #11
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    αν τα οργανα ειναι αυτα που συνδεονται στην θυρα OBD II τοτε παιρνουν πληροφορια απο τον εγκεφαλο για την διαρκεια που μενει ανοιχτος ο καθε ψεκαστηρας.
    αυτο ειναι αρκετα ακριβες συστημα οσο η πιεση ειναι στο εργοστασιακο νουμερο της και η κατασταση του ψεκαστηρα αριστη χωρις περιορισμους.

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Ποιος σου είπε σύντεκνε ότι τα μαραφετια που δείχνουν κατανάλωση δουλεύουν σωστά..??

    Η λειτουργία τους βασίζεται στον υπολογισμό και όχι στην μέτρηση...
    Όντως δεν ξέρω τι έχει βάλει στο 1000άρι (αν και μάλλον είναι κάποιο μαραφέτι της Scangauge). Στο αμάξι εγώ, λχ, έχω εικονίδιο που δείχνει πόσο καύσιμο πετάει ο ψεκασμός και πράγματι μου δείχνει ότι στο ρελαντί ψεκάζει πολύ περισσότερο από ότι στις 3Κ στροφές, κρατημένες σε ισιάδα σταθερά.

    Η εξήγηση του Δρ. Μεγάλου δε μας καλύπτει;
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Εχετλαίος Προβολή μηνύματος
    Όντως δεν ξέρω τι έχει βάλει στο 1000άρι (αν και μάλλον είναι κάποιο μαραφέτι της Scangauge). Στο αμάξι εγώ, λχ, έχω εικονίδιο που δείχνει πόσο καύσιμο πετάει ο ψεκασμός και πράγματι μου δείχνει ότι στο ρελαντί ψεκάζει πολύ περισσότερο από ότι στις 3Κ στροφές, κρατημένες σε ισιάδα σταθερά.
    Το οργανο στο αυτοκινητο σε τι μοναδες μετραει?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    Αρα σε ισιάδα και με 3Κ στροφές , περίπου 80-90 Km/h με 5η , και υπερνικώντας την τριβή κύλισης ,καταναλώνεις λιγότερο καύσιμο σε μία ώρα απ ότι αν ο κινητήρας λειτουργούσε στις 1,1Κ - 1,2Κ στο ρελαντί για το ίδιο χρονικό διάστημα ??

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Εχετλαίος Προβολή μηνύματος
    Όντως δεν ξέρω τι έχει βάλει στο 1000άρι (αν και μάλλον είναι κάποιο μαραφέτι της Scangauge). Στο αμάξι εγώ, λχ, έχω εικονίδιο που δείχνει πόσο καύσιμο πετάει ο ψεκασμός και πράγματι μου δείχνει ότι στο ρελαντί ψεκάζει πολύ περισσότερο από ότι στις 3Κ στροφές, κρατημένες σε ισιάδα σταθερά.

    Η εξήγηση του Δρ. Μεγάλου δε μας καλύπτει;
    Ξεχνάς ότι στο τουτου σου έχεις και ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο υποβοηθά και παράλληλα σφραγίζουν οι βαλβίδες των 3 κυλίνδρων. Δατ ιζ νοτ χάπενινγ ον ρελαντί

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ερωτηση περι καταναλωσης στο ρελαντι.
    από webassasin στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2011, 22:32
  2. Ερωτηση Περι Κλησεωσ
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2005, 10:22
  3. aprilia tuono περι καταναλωσης...
    από picramenos στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2005, 10:48
  4. Περί κατανάλωσης
    από gdevelek στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 20/01/2005, 21:21
  5. Ερωτηση περι τρακαρισματος
    από BlueRider στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2004, 08:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF