Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Συντήρηση Ψύξης - honda hornet

  1. #1
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ Το avatar του/της Makedonia_Greek
    Εγγραφή
    20/04/2012
    Μηνύματα
    47

    Συντήρηση Ψύξης - honda hornet

    Παιδιά καλησπέρα , έχω ένα honda hornet . Θέλω να του ελέγξω την στάθμη του ψυκτικού υγρού .

    Θέλω να μου πείτε , πώς θα καταλάβω αν θέλει συμπλήρωμα και αν θέλει τι ψυκτικό να βάλω ;

    Επίσης είναι καλό να συμπληρώσω ή να το αδειάσω όλο και να βάλω κατευθείαν καινούριο ;

    Ευχαριστώ πολύ .
    Πάλι με χρόνια και καιρούς , πάλι δική μας θα'σαι
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ

  2. #2
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Macedonia_Greec Προβολή μηνύματος
    Παιδιά καλησπέρα , έχω ένα honda hornet . Θέλω να του ελέγξω την στάθμη του ψυκτικού υγρού .

    Θέλω να μου πείτε , πώς θα καταλάβω αν θέλει συμπλήρωμα και αν θέλει τι ψυκτικό να βάλω ;

    Επίσης είναι καλό να συμπληρώσω ή να το αδειάσω όλο και να βάλω κατευθείαν καινούριο ;

    Ευχαριστώ πολύ .
    Κοιτάς το δοχείο διαστολής. Έχει δυο γραμμούλες (μία κάτω, η άλλη πάνω) αν η στάθμη (όταν είναι κρύο) είναι αρκετά πάνω από την κάτω γραμμή, είσαι μια χαρά. Αν είναι χαμηλότερα συμπληρώνεις μέχρι να φτάσει στην μέση περίπου μεταξύ των δύο γραμμών ή και λίγο παραπάνω. Λίγο λιγότερο, λίγο περισσότερο, πάντως, δεν πειράζει. Αν το δοχείο διαστολής είναι άδειο, έχεις θέμα. Καλό είναι να συμπληρώσεις με ψυκτικό ίδιο με αυτό που έχει μέσα.

    Αλλαγή ψυκτικού (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ απ' τον αν θέλει συμπλήρωμα ή όχι) χρειάζεται μια φορά στα δύο χρόνια περίπου (ή σε κάθε μεγάλο σέρβις). Όταν κάνεις αλλαγή, πρέπει να αδειάσεις όλο το κύκλωμα (και το ψυγείο), όχι μόνο το δοχείο διαστολής. Επίσης όταν κάνεις αλλαγή θέλει και εξαέρωση.
    Τελευταία τροποποίηση από npat; 13/05/2012 στις 21:23.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Η στάθμη του υγρού μετριέται αφου το μηχανάκι έχει ζεσταθει. Η μηχανη πρέπει να ειναι όρθια.

  4. #4
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ Το avatar του/της Makedonia_Greek
    Εγγραφή
    20/04/2012
    Μηνύματα
    47
    Ευχαριστώ πολύ φίλε μου !
    Πάλι με χρόνια και καιρούς , πάλι δική μας θα'σαι
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Συμπλήρωμα από το δοχείο διαστολής. ΟΧΙ από την τάπα του ψυγείου!

    Αν σου έχει κατέβει πολύ η στάθμη στο δοχείο διαστολής, θα χρειαστείς εξαέρωση.

  6. #6
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Specialized Προβολή μηνύματος
    Η στάθμη του υγρού μετριέται αφου το μηχανάκι έχει ζεσταθει. Η μηχανη πρέπει να ειναι όρθια.
    Τυπικά δίκιο έχεις, αλλά η ακριβής στάθμη (στο δοχείο διαστολής) δεν παίζει και τόσο ρόλο. Από την στιγμή που έχει "καμπόσο" μέσα, και δεν το παραγεμίσεις (ώστε να ξεχειλίσει όταν ζεσταθεί) είσαι ΟΚ. Γι αυτό και μεταξύ min και max υπάρχει αρκετός χώρος (άσε που ΣΥΝΗΘΩΣ στα honda και στο max να το γεμίσεις όταν είναι κρύο, πάλι έχει αρκετό χώρο παραπάνω για να μην ξεχειλίσει όταν ζεσταθεί).

  7. #7
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Specialized Προβολή μηνύματος
    Αν σου έχει κατέβει πολύ η στάθμη στο δοχείο διαστολής, θα χρειαστείς εξαέρωση.
    Εξαέρωση χρειάζεσαι (αν το καταλαβαίνω σωστά) ΜΟΝΟ αν το δοχείο διαστολής αδειάζει ΤΕΛΕΙΩΣ (όταν είναι κρύο).

    Βέβαια, αν έχει αδειάσει τόσο πολύ το δοχείο, πρέπει να αρχίσεις να ψάχνεις τον λόγο, γιατί μάλλον δεν είναι φυσιολογικό.

  8. #8
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ Το avatar του/της Makedonia_Greek
    Εγγραφή
    20/04/2012
    Μηνύματα
    47
    Και ποιο ψυκτικό υγρό προτείνετε εσείς ;;;

    Επίσης εξαέρωση πώς γίνεται ;
    Πάλι με χρόνια και καιρούς , πάλι δική μας θα'σαι
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ

  9. #9
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Ψυκτικό υγρό να αγοράσεις κάποιο έτοιμο (προ-αναμεμειγμένο σε αναλογία 50-50) "ethylene-glycol based", κατάλληλο για κινητήρες μοτοσυκλετών (edit: πρέπει να είναι και "silicate free"). Αν έχεις κάποιο συνεργείο Honda κοντά σου, πάρει αυτό που βάζει η μαμά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (Pro Honda, Premixed ή κάπως έτσι το λένε). Αλλιώς βγάζει και η Castrol και η Ipone και φαντάζομαι και ένα σωρό άλλες εταιρείες.
    Τελευταία τροποποίηση από npat; 14/05/2012 στις 03:15.

  10. #10
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ Το avatar του/της Makedonia_Greek
    Εγγραφή
    20/04/2012
    Μηνύματα
    47
    Δυστυχώς δεν έχει εδώ κοντά τίποτα . Οι υψηλές θερμοκρασίες στην μηχανή που ανεβαίνουν σύντομα με το που βάλω μπροστά μπορεί να οφείλεται και στην έλλειψη ψυκτικών υγρών ή είναι και ο καιρός που χτυπάει 27αρια ;
    Πάλι με χρόνια και καιρούς , πάλι δική μας θα'σαι
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ

  11. #11
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Macedonia_Greec Προβολή μηνύματος
    Οι υψηλές θερμοκρασίες στην μηχανή που ανεβαίνουν σύντομα με το που βάλω μπροστά μπορεί να οφείλεται και στην έλλειψη ψυκτικών υγρών ή είναι και ο καιρός που χτυπάει 27αρια ;
    Έχεις έλλειψη ψυκτικών υγρών? Αν το δοχείο διαστολής είναι ΑΔΕΙΟ, τότε ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΡΥΟ άνοιξε την τάπα του ψυγείου να δεις τι παίζει. Συμπλήρωσε οπωσδήποτε το δοχείο διαστολής. Όταν και το ψυγείο και το δοχείο διαστολής είναι γεμάτα (όσο πρέπει) βάλε νεκρά, βάλε μπρος τον κινητήρα (με ανοιχτή την τάπα του ψυγείου) και άστον να δουλέψει για 2-3 λεπτά (όχι παραπάνω). Βάρα 5-6 κοφτές γκαζιές. Σβήσε και συμπλήρωσε αν χρειάζεται. Κλείσε την τάπα του ψυγείου. Ξανατσέκαρε το δοχείο διαστολής και συμπλήρωσε αν χρειάζεται.

    Αλλά όπως σου είπα, μια και το μηχανάκι τώρα το πήρες στα χέρια σου, το καλύτερο είναι να πας σε έναν μάστορα να σου ΑΛΛΑΞΕΙ ψυκτικό (να αδειάσει το κύκλωμα και να βάλει φρέσκο), για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Από εκεί και πέρα παρακολούθησε την στάθμη στο δοχείο διαστολής.
    Τελευταία τροποποίηση από npat; 14/05/2012 στις 02:21.

  12. #12
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ Το avatar του/της Makedonia_Greek
    Εγγραφή
    20/04/2012
    Μηνύματα
    47
    Όλα έγιναν σήμερα με επιτυχία και χάρης στην βοήθεια σας παιδιά . Ευχαριστώ τα μέλη που βοήθησαν ...
    Πάλι με χρόνια και καιρούς , πάλι δική μας θα'σαι
    ϶ϵ Μολών λαβέ ϶ϵ

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Hornet 250c.c.
    από giorgos_giorgos στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2006, 21:55
  2. Honda hornet 2005
    από foumo στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2005, 13:59
  3. Νέο Honda Hornet
    από Nikos_XT250 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2004, 21:10
  4. Neo Honda Hornet
    από Nikos_XT250 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2004, 09:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF