Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ HORNET 900 2002(SAPILA ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΟΥ)

  1. #1

    ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ HORNET 900 2002(SAPILA ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΟΥ)

    Λοιπόν το μηχανάκι πήγε δυναμόμετρο κ δουλεύει άψογα. Δυστυχώς όμως δεν μπόρεσα να είμαι παρών στο μαγαζί, οπότε μου έμειναν κάποιες απορίες.Να σημειώσω οτι το μηχανάκι φοράει τελικά akrapovic sp, carbon(ταπωμένες),power commander pc3 usb και φίλτρο dna κ γραναζωμα της μαμάς του. Έχουμε κ λέμε. Πρώτη μέτρηση 99.80ps 8.76 ροπή. Επόμενη μέτρηση 103.22ps ροπή 9.26 κ έχουμε κ μια απ οτι είδα με αλλαγή ταχυτήτων που μάλλον ξεκινάει απο δευτέρα κ τελειώνει σε έκτη η οποία μέτρηση δείχνει 106,06ps και τελική 235 χλμ.βαζω τα σχεδιαγράμματα για να με φωτίσετε κ επίσης ρωτάω αν μπορεί λόγω συνθηκών ή κάτι άλλο να βγει πιο χαμηλή απόδοση. δηλαδή ξέρω οτι σε περιοδικά αναφέρεται ιπποδύναμη 101,08 ενώ εδώ βγήκε 99,80.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων IMAG0115.jpg‎   IMAG0114.jpg‎  
    I ''ll never get out of this world alive...

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Εχεις καμπυλη AFR (air fuel ratio)? Αν οχι, δεν μπορει να βγει κανενα απολυτως συμπερασμα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Oχι.Μονο αυτά τα δυο που βλέπεις πήρα.
    I ''ll never get out of this world alive...

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    κακως...
    μπορει να εχουν τα δεδομενα στον υπολογιστη τους, οποτε παρε τους κανα τελ
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    Αναλογία καύσιμου-αέρα εννοείς?Θα τους βρω αν το έχουν.Τι μπορούμε να καταλάβουμε απο αυτό?
    I ''ll never get out of this world alive...

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Randolphcarter Προβολή μηνύματος
    Αναλογία καύσιμου-αέρα εννοείς?Θα τους βρω αν το έχουν.Τι μπορούμε να καταλάβουμε απο αυτό?
    Αν το μειγμα ειναι εντος των αποδεκτων οριων και κατα συνεπεια αν ο περασμενος χαρτης στο pc ειναι οκ. Η καμπυλη της ισχυος εξαρταται αμεσα απο το afr.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    Οκ.ευχαριστώ.Θα μάθω.
    I ''ll never get out of this world alive...

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Επισης ρολο παιζουν η θερμοκρασια και υγρασια. Τα 3 αλογα καλλιστα θα μπορουσαν να οφειλονται σε διαφορες θερμοκρασιας της ταξης των 5-10C
    Στο κατω μερος του πρινταουτ θα πρεπει αυτα να αναγραφονται.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.211
    Οπως σου ειπε κι ο DrBig το σημαντικό ειναι το διαγραμα Air Fule Ratio, το οποίο ήθελα κι εγω οταν το πήγα δυναμόμετρο αλλά τελικά δεν καταφερα να πάρω και τα τσουγκρίσαμε.
    Κατα τα άλλα μια χαρά φαίνεται το διάγραμμα, 2 πανω 2 κατω δικαιολογούνται από τον τυπο του δυναμόμετρου την θερμοκρασία, ατμοσφαιρική πίεση κλπ.
    Το Hornet 900 με 6η εχει κοφτη στις 9500, οπότε πρεπει να μετριεται με 5η. Ούτε αυτό δεν το κατάλαβε ο χειριστής στο δυναμόμετρο που ειχα πάει...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Αυτο ξερω κ εγω γι αυτο ρωτησα.1)μετρηση 33,43 κελσιου,1001,59 mBars,humidity 6% 99,80ps. 2)35,19 κελσιου,1001,11mBars,humidity 6% 103,24ps και η μετρηση με τις ταχυτητες 34,59 κελσιου,1001,80mBars,humidity 7% 106,06ps.
    I ''ll never get out of this world alive...

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Οπως σου ειπε κι ο DrBig το σημαντικό ειναι το διαγραμα Air Fule Ratio, το οποίο ήθελα κι εγω οταν το πήγα δυναμόμετρο αλλά τελικά δεν καταφερα να πάρω και τα τσουγκρίσαμε.
    Κατα τα άλλα μια χαρά φαίνεται το διάγραμμα, 2 πανω 2 κατω δικαιολογούνται από τον τυπο του δυναμόμετρου την θερμοκρασία, ατμοσφαιρική πίεση κλπ.
    Το Hornet 900 με 6η εχει κοφτη στις 9500, οπότε πρεπει να μετριεται με 5η. Ούτε αυτό δεν το κατάλαβε ο χειριστής στο δυναμόμετρο που ειχα πάει...
    Σωστος οποτε ειναι απο πρωτη μεχρι πεμπτη στο διαγραμμα.Γιατι δεν μου καθοταν καλα να το ξεκινησε απο δευτερα.
    I ''ll never get out of this world alive...

  12. #12
    Παίδες για φωτίστε με. Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMAG0116.jpg 
Προβολές:	194 
Μέγεθος:	73,7 KB 
ID:	262132
    I ''ll never get out of this world alive...

  13. #13
    Έλα ρε καλά είσαι...το a/f ratio είναι...στα 13.3 13.4 πόσο είναι...εκεί περίπου πρέπει να είναι. Καλά το πας.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.211
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Randolphcarter Προβολή μηνύματος
    Παίδες για φωτίστε με. Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMAG0116.jpg 
Προβολές:	194 
Μέγεθος:	73,7 KB 
ID:	262132
    Yποθέτω οτι η κόκκινη ειναι πριν και η μπλε μετα, σωστά?

    Κατω απο τις 4000 ειναι αλλού γι αλλού, αλλά είναι γνωστό οτι το 900 ειναι πολύ πλούσιο χαμηλά απο μαμα.
    Από 4000 και πανω ηταν μια χαρά και τώρα εχει γίνει λίγο φτωχό. Δινει ίππους ετσι, αλλά εγω προσωπικά θα το προτιμούσα λίγο πιο πλούσιο.


    edit: αναποδα τις εβλεπα τις γραμμές, οταν ειδα το ποστ του DrBig το διόρθωσα.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 22/06/2012 στις 11:17.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Η κοκκινη καμπυλη ειναι πιο ασφαλης αλλα δινει λιγοτερα αλογα (οπως ειπε κι ο Σαπιλας).
    Για κατω απο τις 4Κ παλι δεν βγαζουμε συμπερασμα γιατι δεν ξερουμε σε τι ανοιγμα γκαζιου αντιστοιχει. Ασχολεισαι περαιτερω μονο αν σε νορμαλ συνθηκες (μικρα ανοιγματα γκαζιου) εχεις μεγαλη καταναλωση, η κομπιασματα/κουφια αποδοση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Θανάσης Πολυμένης--τα φώτα σου καίνε!‏
    από requiem στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2008, 02:05
  2. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 10/09/2006, 10:00
  3. bartlal! Τα φωτα σου!!!
    από pepenaxos1 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2005, 14:03
  4. Τα φώτα σας.. (χωμάτινα λάστιχα)
    από wizard στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF