Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Εκκινηση σε zzr1100 '91

  1. #1
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168

    Εκκινηση σε zzr1100 '91

    Η μηχανη δουλευει πολυ καλα στο ρελαντι και εν κινησει, στα ψηλα και στα χαμηλα. Πολλες φορες σταματω να βαλω βενζινη και τρεμει η ψυχη μου μην δεν παρει μπρος (παρολο που ειναι ζεστη). Ετσι κι εγινε σημερα το πρωι: Σβησιμο, φουλαρισμα, διακοπτης στο on, μιζιά και ..μιζιές στον αέρα πολλές όμως ο κινητήρας δεν λέει να αρπάξει. Χαλαρώνω για 10-20 δευτερόλεπτα, ξαναδοκιμάζω, τίποτα. Γυρνάει η μίζα και πολύ δυνατά μια και η μπαταρία είναι και καινούργια 14ah. Αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Στο 65% των περιπτώσεων αρπάζει μετά από παύσεις και νέες προσπάθειες. Στο υπόλοιπο 25% μουλαρώνει τελείως και στο τελευταίο 10% θα πάρει αμέσως.

    Στην περίπτωση που "μουλαρώνει τελείως" με ένα απλό σπρώξιμο αρπάζει αμέσως, στιγμιαία. Τι διαφορά έχει το σπρώξιμο και την ξυπνά, από την μίζα που γυρνάει τον κινητήρα και δεν αρπάζει δεν μπορώ να καταλάβω.

    Κάτι τελευταίο για να μπερδέψει τα πράγματα τελείως, όταν είναι κρύα με την πρώτη μιζιά αποκλείεται να πάρει. 5-10 sec παύσει και νέα προσπάθεια και αρπάζει το μοτέρ.

    Οποιαδήποτε άποψη για το τι μπορεί να συμβαίνει είναι καλοδεχούμενη για να βγάλω μια άκρη.
    Αποστόλης

  2. #2
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    από αντλία βενζίνης πώς πάμε?

    καθάρισμα καρμπυρατέρ?

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Έχει διακόπτη στη μανέτα του συμπλέκτη;Αν ναι κοίταξέ τον,μπορεί να'χει πιάσει πουρί,καθάρισέ τον με σπρέι επαφών ή WD40.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Έχει διακόπτη στη μανέτα του συμπλέκτη;Αν ναι κοίταξέ τον,μπορεί να'χει πιάσει πουρί,καθάρισέ τον με σπρέι επαφών ή WD40.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	870024VelvetWCPapiMple750ml.jpg 
Προβολές:	228 
Μέγεθος:	9,5 KB 
ID:	264205

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    σόρρυ ρε φίλε δεν κρατήθηκα, ακόμα γελάω, πουρί στο μηχανάκι;



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από eXJey Προβολή μηνύματος
    [...]

    Στην περίπτωση που "μουλαρώνει τελείως" με ένα απλό σπρώξιμο αρπάζει αμέσως, στιγμιαία. Τι διαφορά έχει το σπρώξιμο και την ξυπνά, από την μίζα που γυρνάει τον κινητήρα και δεν αρπάζει δεν μπορώ να καταλάβω.

    Κάτι τελευταίο για να μπερδέψει τα πράγματα τελείως, όταν είναι κρύα με την πρώτη μιζιά αποκλείεται να πάρει. 5-10 sec παύσει και νέα προσπάθεια και αρπάζει το μοτέρ.

    Οποιαδήποτε άποψη για το τι μπορεί να συμβαίνει είναι καλοδεχούμενη για να βγάλω μια άκρη.
    Η μίζα σίγουρα γυρνάει τον κινητήρα, δε γυρίζει στον αέρα ε;
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgio Προβολή μηνύματος
    Η μίζα σίγουρα γυρνάει τον κινητήρα, δε γυρίζει στον αέρα ε;

    Κομπλερ;
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  6. #6
    Η μίζα σίγουρα γυρνάει τον κινητήρα, δε γυρίζει στον αέρα ε;



    Μα λεει πως παιρνει απο ενα σημειο και μετα αν ηταν οπως λες "στον αερα" πολυ πιθανον να μην επαιρνε καθολου..
    enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..enduro..endu ro..enduro..enduro..enduro..

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από -ΣΦΑΧΤΗΣ- Προβολή μηνύματος
    Μα λεει πως παιρνει απο ενα σημειο και μετα αν ηταν οπως λες "στον αερα" πολυ πιθανον να μην επαιρνε καθολου..
    Το κόπλερ της μίζας δουλεύει φυγοκεντρικά, οπότε μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να "πιάνει" και σε κάποιες άλλες όχι..
    (εξαρτάται αν το πρόβλημα έιναι στα αυλάκια, στον σφηνόδρομο ή στα δόντια του γραναζιού..)


    Το θέμα είναι αν "κομπλάρει" κανονικά η μίζα και δεν παίρνει μπροστά ή αν γυρίζει "στον αέρα" ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Kompler ή βολαν....

    αν εισαι τυχερος το 1ο...

  9. #9
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Ευχαριστω για τις απαντήσεις. Αντλία σίγουρα όχι, καρμπ απο πρόσφατο σέρβις, διακοπτη στον συμπλεκτη απο όσο ξέρω δεν έχει.

    Το κόμπλερ τι είναι ; Πως μπορω να σιγουρευτω; Ποοοοοσοοοο κάνει;;;;; Δικαιολογεί αν φταίει αυτό ότι παίρνει εύκολα αν την σπρώξω; Όπως επίσης ότι που και που παίρνει μπρος με την μίζα; Μήπως ...διορθώνεται μόνο του; (γιατι όχι... Ένα xlr που έχω σβήνει μόνο του στα φανάρια και απο όσο εψαξα και έμαθα είναι ρυθμισμενο απο τον κατασκευαστή για οικονομία... :-)

    Edit: είδα την περιγραφή του κομπλερ απο old man ok

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kawazoyras
    Εγγραφή
    20/12/2008
    Μηνύματα
    162
    φίλε μου το ίδιο ακριβώς έπαθα κ εγώ...... το είχα 4 μήνες στο συνεργείο τα αλλάξαμε όλα (τράμπα από ένα στο άλλο) πολλαπλασιαστές ηλεκτρονική μπουζί ρύθμιζμα βαλβίδες κλπ κλπ κ αφού είδαμε κ απόειδαμε κ δε βρίσκαμε τπτ τη πήρα σπίτι, καθ ότι ηλεκτρολόγος κ (μηχανικός) άρχισα να τη ψάχνω κ τελικά κατέληξα να τη φτιάξω μόνος..........





















    ήταν η φίσα του διακόπτη (κλειδί) είχαν μαυρίσει τα κεντρικά καλώδια άσπρο που φέρνει ρεύμα στο διακόπτη κ καφέ που φεύγει, αυτά έκαναν διακοπή μία το ένα κ μία το άλλο, ελπίζω να έχεις το ίδιο να το βρείς κ να ξενοιάσεις...... κ αν είσαι κοντά έλα να τα πούμε.... (καφεδάκι κ έτσι)........
    george

  11. #11
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kawazoyras Προβολή μηνύματος
    φίλε μου το ίδιο ακριβώς έπαθα κ εγώ...... το είχα 4 μήνες στο συνεργείο τα αλλάξαμε όλα (τράμπα από ένα στο άλλο) πολλαπλασιαστές ηλεκτρονική μπουζί ρύθμιζμα βαλβίδες κλπ κλπ κ αφού είδαμε κ απόειδαμε κ δε βρίσκαμε τπτ τη πήρα σπίτι, καθ ότι ηλεκτρολόγος κ (μηχανικός) άρχισα να τη ψάχνω κ τελικά κατέληξα να τη φτιάξω μόνος........

    ήταν η φίσα του διακόπτη (κλειδί) είχαν μαυρίσει τα κεντρικά καλώδια άσπρο που φέρνει ρεύμα στο διακόπτη κ καφέ που φεύγει, αυτά έκαναν διακοπή μία το ένα κ μία το άλλο, ελπίζω να έχεις το ίδιο να το βρείς κ να ξενοιάσεις...... κ αν είσαι κοντά έλα να τα πούμε.... (καφεδάκι κ έτσι)........
    πολλες φορες το ποιο απιθανο πραγμα ειναι η αιτια για το προβλημα...
    θα σου προτεινα να τσεκαρεις τη λυση που αναφερει ο kawazoyras,εναλλακτικα εαν μπορεις βεβαια ξυλωσε τα φαιρινγκ για λιγες μερες να εχεις προσβαση στα μπουζοκαλωδια εστω στους εξω κυλινδρους αν και παλι το κοβω δυσκολο μια και εχω το ιδιο μοντελλο και θελει κατεβασμα ρεζερβουαρ...
    οταν σου κανει αυτο που περιγραφεις μυριζει βενζινη στις εξατμισεις? αν ναι εχεις προβλημα σπινθηρα το οποιο μπορει να προκαλειται απο τον διακοπτη αλλα και απο αλλες αιτιες,σημαντικο ειναι τη στιγμη αυτη να δεις αν εχεις ρευμα στα μπουζοκαλωδια.
    απο οσο περιγραφεις γυριζει η μιζα και το μοτερ,σε διαφορετικη περιπτωση θα το καταλαβαινες αν γυρνουσε σκετη η μιζα οποτε δεν νομιζω να ειναι το προβλημα εκει.
    λοιπον αν σου μυριζει βενζινη τσεκαρε σπινθηρα.
    υ,γ.
    σβηνεις τον κινητηρα απο το κλειδι η το φονια?

  12. #12
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Απίστευτο, πρέπει να είναι όντως η κλειδαριά γιατι την στιγμή που δεν έπαιρνε μπρος, γύρισα το κλειδί αριστερά δεξιά και πήρε !!! Δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση, το βλέπω και τις επόμενες μέρες.

    Την μηχανή την κλείνω πρώτα απο τον φονια ( αν κατάλαβα σωστά το engine stop ) και μετά γενικό διακοπτη.

  13. #13
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από eXJey Προβολή μηνύματος
    Απίστευτο, πρέπει να είναι όντως η κλειδαριά γιατι την στιγμή που δεν έπαιρνε μπρος, γύρισα το κλειδί αριστερά δεξιά και πήρε !!! Δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση, το βλέπω και τις επόμενες μέρες.

    Την μηχανή την κλείνω πρώτα απο τον φονια ( αν κατάλαβα σωστά το engine stop ) και μετά γενικό διακοπτη.
    μακαρι να βρηκες την λυση στο προβλημα σου, προτεινω να κλεινεις το μοτερ μονο απο το κλειδι, το engine stop ειναι για εκτακτη αναγκη εχει γινει συζητηση εδω μεσα για το θεμα.
    η ερωτηση μου ειχε σκοπο να καταλαβουμε ποιο απο τα 2 μπορει να προκαλει το προβλημα.

  14. #14
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    όσο και αν ακούγετε μαλακία παιζει και η περίπτωση να θέλει καρβουνάκια η μίζα, άσχετα με το αν την ακούς να γυρνάει μια χαρά

    αλλά σου τραβάει όλη την ένταση της μπαταρίας και δεν έχουν ρεύμα οι πολλαπλασιαστές .... γ΄αυτό και παίρνει αμέσως μπροστά με σπρώξιμο
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  15. #15
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Μετα απο λειτουργία της μίζας στην περίπτωση που δεν παίρνει μπρος, βάζω αμέσως ταχύτητα και μετα μίζα. Η μηχανή σπρώχνεται, άρα νομίζω δεν υπάρχει θέμα να γυρνάει στον αέρα.

    Ευχαριστω για όλες της χρήσιμες γνώσεις.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα εκκινηση σε παπακι
    από antoniskox στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2013, 20:17
  2. Μπερδεματα στην εκκινηση σε διχρονο.
    από tolisven στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2010, 05:44
  3. Προβληματάκι στην εκκίνηση το πρωί σε Cbf-600
    από makis206 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2007, 08:42
  4. Εκκίνηση σε χιόνι...
    από motaba στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2007, 13:48
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2003, 18:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF