Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 3 από 3

Θέμα: Βοήθεια για κράνος!

Νέο μέλος

Βοήθεια για κράνος!

Καλησπέρα σας! Λοιπόν είμαι τελείως άσχετη όσον αφορά το θέμα! Θέλω να αγοράσω δώρο στον πατέρα μου ένα κράνος μιας και αυτό που έχει τώρα το έχει εδώ και πάρα πολλά χρόνια και είναι για πέταμα! Τα χρήματα που διαθέτω είναι γύρω στα 150-200 ευρώ! Λίγα αλλά τη στιγμή αυτή δεν μπορώ να διαθέσω παραπάνω! Οπότε θέλω τα φώτα σας να μου προτείνεται εσείς κάποιο. Και επίσης, χαζή ερώτηση, αλλά επειδή θέλω να του το κάνω έκπληξη δεν μπορώ να τον ρωτήσω τι νούμερο φοράει με τη διάμετρο του κεφαλιού μπορώ να βρω το νούμερο του; Και αν τελικά δεν του κάνει γίνεται να κάνει αλλαγή για να πάρει μεγαλύτερο ή μικρότερο νούμερο;

ΣινανάϊΌπαΓιαβρουμ&Αμάν Το avatar του/της Corki
    Κατα την γνωμη μου το καλύτερο που μπορεις να κανεις ειναι να τον παρεις μαζι σου και να πατε μαζι σε ενα καταστημα να επιλεξει αυτο που του ταιριαζει. Εσυ αφου δν κατεχεις και πολλα βοηθα τον στη "εμφανιση" του κρανους (χρωμα-γραφικα).

Στα χρηματα που διαθετεις βρισκεις μια χαρα κρανη. Με την διαμετρο της κεφαλης βρισκεις το νουμερο (ακριβως πανω απο τα ματια).

Σιγουρα μπορεις να επιλεξεις ενα καταστημα και να παρεις ενα στην τυχη, το οποιο στην συνεχεια θα αλλαξει ο "μπαμπας".

Καλυτερα ομως να πατε απο το καταστημα γιατι πρεπει να το δοκιμασει (για αρκετη ωρα ) στο κεφαλι του για να καταληξει οτι του ταιριαζει!!

Καλες αγορες

Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Ναι φυσικά μπορεί να κάνει αλλαγή. Επιβάλετε να μπορεί. Αν σου πει κάποιος ότι δεν επιτρέπετε αν το αλλάξει τότε μην το αγοράσεις απ' αυτόν. Επίσης καλό θα ήταν το κατάστημα που θα το πάρεις να έχει διάφορες μάρκες, για την περίπτωση που θα χρειαστεί αλλαγή, διότι δεν ταιριάζουν όλα τα κράνη σε όλα τα κεφάλια.

Με την διάμετρο κεφαλής βρίσκεις το νούμερο, όπως είπε και ο corki αλλά μπορεί το σχήμα να είναι διαφορετικό και να μην του κάθετε σωστά ή να τον πιέζει.

Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος.