Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 42

Θέμα: Bitubo Fork Cartridge Kit

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459

    Bitubo Fork Cartridge Kit

    Καλησπερα,τελευταια σκεφτομαι για αναβαθμιση στις αναρτησεις και εχω δει το κιτ της Bitubo
    http://www.carpimoto.com/EN/Bike_Suz...0-A-N-S-SA.htm

    Αυτο περιλαμβανει ελατηρια, λαδι, και απο οτι καταλαβαινω και revalving.
    Εχετε καποια εμπειρια απο αυτο το κιτ;

  2. #2
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ληστης Προβολή μηνύματος
    Καλησπερα,τελευταια σκεφτομαι για αναβαθμιση στις αναρτησεις και εχω δει το κιτ της Bitubo
    http://www.carpimoto.com/EN/Bike_Suz...0-A-N-S-SA.htm

    Αυτο περιλαμβανει ελατηρια, λαδι, και απο οτι καταλαβαινω και revalving.
    Εχετε καποια εμπειρια απο αυτο το κιτ;
    Όχι ακριβώς revalving. Περιλαμβάνει κομπλε cartridges με διαφορετικές ρυθμίσεις άλλα ελατήρια και λάδι. Μάλλον Plug and play είναι.

    Δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω για να σε βοηθήσω αλλά σχετικές συζητήσεις έχουν γίνει σε ξένα φόρουμ και μπορείς να πάρεις μια ιδέα αν αυτά τα πράματα δουλεύουν ή αξίζουν τα λεφτά τους.

    Εδώ για gsxr πχ.
    http://www.triumphrat.net/twins-talk...ridge-kit.html

    Για f800.

    http://www.advrider.com/forums/showt...php?p=11455027


    Αν ψάξεις θα βρεις κι άλλα. Ίσως και για το δικό σου.
    Sent from me using a computer.

  3. #3
    καλο ειναι αλλα για πες θα αλλαξεις και την πισω?

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Καποια στιγμη ναι, θα την αλλαξω. Αναλογα πια λυση θα διαλεξω, μεταξυ της παραπανω ή μονο ελατηρια και λαδι.
    Η πισω αναρτηση θεωρω οτι ειναι καλυτερη απο την μπροστα οποτε βαζω αυτην σαν προτεραιοτητα.Υπαρχει λογος που ρωτας;
    Εχεις καποια εμπειρια απο την bitubo;

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ληστης Προβολή μηνύματος
    Καποια στιγμη ναι, θα την αλλαξω. Αναλογα πια λυση θα διαλεξω, μεταξυ της παραπανω ή μονο ελατηρια και λαδι.
    Η πισω αναρτηση θεωρω οτι ειναι καλυτερη απο την μπροστα οποτε βαζω αυτην σαν προτεραιοτητα.Υπαρχει λογος που ρωτας;
    Εχεις καποια εμπειρια απο την bitubo;
    δεν εχω δουλεψει bitubo,αλλα θα σου πω 2 πραγματα γενικα.
    το να αλλαξεις ελατηρια θα το κανεις μονο αν δεν σου ερχεται το στατικο sag.
    το να αλλαξεις λαδι με μαμα valving ειναι λαθος διοτι ειναι απροβλεπτες οι συνεπειες και ισως να χρειαστεις πολλες αλλαγες λαδιων για να δεις πιο ταιριαζει στο πιρουνι σου.
    το να αλλαξεις ολο το cartridge ειναι οτι καλυτερο και εννοειται παλι οτι θα βαλεις το λαδι που σου παρεχει η εταιρεια του cartridge,αλλα αυτο συνεπαγεται και αλλαγη της πισω γιατι η δικια σου μαμα πισω δεν εχει ρυθμισεις στην συμπιεση και επαναφορα ωστε να το φερεις στα ιδια μετρα και σταθμα με το μπροστα.
    το οτι ειναι καλο το πισω δεν σημαινει οτι θα δουλευει το ιδιο με το μπροστα αν αλλαξεις cartridge...

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Ενας λογος που θελω να αλλαξω τα μπροστα ειναι οτι εχει αδυνατα ελατηρια, και γενικα απο ξενα φορουμ που διαβαζω ολοι λενε οτι με την αλλαγη τους εχουν δει θετικα αποτελεσματα,ειδικα οι υπερβαροι....
    Αν ομως αλλαξεις ελατηρια το πιο πιθανο ειναι οτι το λαδι που ηδη εχει να μην επαρκει πλεον για την σωστη λειτουργεια του πιρουνιου.Δυστυχως οπως λες μπορει να χρειαστει πειραματισμους, και αυτος ειναι ο λογος που σκεφτομαι για το bitubo.Ακομη ελπιζω οτι θα εχει και πιο "ποιοτικη" λειτουργεια.
    Το πισω εχει δυνατοτητα ρυθμισεις προφορτισης και αποσβεση επαναφορας, μονο συμπιεση δεν ρυθμιζει αλλα απο οτι λενε οι "γνωστες" αυτη εχει τον μικροτερο λογο στην λειτουργεια της πισω αναρτησης και κυριως για αγωνιστικες καταστασεις.Φυσικα ενα πχ ohlins θα λειτουργει καλυτερα απο αυτη που εχω και ας μην εχει παραπανω ρυθμισεις( εκτος αν παρεις τα πολυ ακριβοτερα μοντελα).
    Το θεμα ειναι, ελατηρια και λαδι με κανα 120αρι ευρω ή το παραπανω bitubo με 450 ευρω; Αξιζει για χρηση δρομου και οχι πιστας;

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panos-ohli Προβολή μηνύματος
    το να αλλαξεις λαδι με μαμα valving ειναι λαθος διοτι ειναι απροβλεπτες οι συνεπειες και ισως να χρειαστεις πολλες αλλαγες λαδιων για να δεις πιο ταιριαζει στο πιρουνι σου.
    Δεν ισχύει αυτό που λες για το λάδι και το μαμά valving.Καθόλου απρόβλεπτα δεν είναι.
    Πχ σε GSXR600 Κ4 έχω βάλει λάδι maxima 7.5 και η διαφορά είναι χαώδης.
    Δεν πείραξα τίποτ' άλλο (το μαμά ελατήριο είναι καλό για τα κιλά μου).
    Αποσβέσεις στη μέση,ρύθμιση sag και το μηχανάκι είναι αστέρι.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ληστης Προβολή μηνύματος
    Ενας λογος που θελω να αλλαξω τα μπροστα ειναι οτι εχει αδυνατα ελατηρια, και γενικα απο ξενα φορουμ που διαβαζω ολοι λενε οτι με την αλλαγη τους εχουν δει θετικα αποτελεσματα,ειδικα οι υπερβαροι....
    Αν ομως αλλαξεις ελατηρια το πιο πιθανο ειναι οτι το λαδι που ηδη εχει να μην επαρκει πλεον για την σωστη λειτουργεια του πιρουνιου.Δυστυχως οπως λες μπορει να χρειαστει πειραματισμους, και αυτος ειναι ο λογος που σκεφτομαι για το bitubo.Ακομη ελπιζω οτι θα εχει και πιο "ποιοτικη" λειτουργεια.
    Το πισω εχει δυνατοτητα ρυθμισεις προφορτισης και αποσβεση επαναφορας, μονο συμπιεση δεν ρυθμιζει αλλα απο οτι λενε οι "γνωστες" αυτη εχει τον μικροτερο λογο στην λειτουργεια της πισω αναρτησης και κυριως για αγωνιστικες καταστασεις.Φυσικα ενα πχ ohlins θα λειτουργει καλυτερα απο αυτη που εχω και ας μην εχει παραπανω ρυθμισεις( εκτος αν παρεις τα πολυ ακριβοτερα μοντελα).
    Το θεμα ειναι, ελατηρια και λαδι με κανα 120αρι ευρω ή το παραπανω bitubo με 450 ευρω; Αξιζει για χρηση δρομου και οχι πιστας;
    Κάπου τα'χεις μπλέξει με ελατήρια και λάδια.
    Έμπα σε κάποιο σάιτ (πχ εδώ http://racetech.com/ChooseVehicle.aspx )
    και δες τι ελατήριο χρειάζεται για το μηχανάκι που έχεις και τα κιλά σου.
    Θεωρώ το σωστό ελατήριο το πιο βασικό για να στήσεις σωστά την ανάρτησή σου.

    Για μένα ελατήρια και λάδι και είσαι εντάξει.

    ΥΓ:ένα όλινς με λάθος ελατήριο δουλεύει χειρότερα από ένα μαμά με σωστό ελατήριο...
    Μην κολλάτε στην πιο γνωστή μάρκα...
    Απόδειξη στην αμερική τα σοβαρά μαγαζιά που πουλάνε όλινς αλλάζουν το ελατήριο ανάλογα τα κιλά του αναβάτη.

    Τα ακόμα πιο σοβαρά δεν ασχολούνται με όλινς και προτιμούν penske...
    Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 11/08/2012 στις 00:23.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Καλημερα,
    συμφωνω σε αυτα που γραφεις, που τα εχω μπλεξει;
    Οπως φαινετε μαλλον για ελατηρια θα παω αφου δεν μπορω να βρω τεκμηριωμενες απαντησεις για το bitubo, ειναι πολλα τα λεφτα για δοκιμη.
    Πισω σκεφτομαι σε wilbers και φυσικα με το σωστο ελατηριο για το βαρος μου.

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ληστης Προβολή μηνύματος
    Καλημερα,
    συμφωνω σε αυτα που γραφεις, που τα εχω μπλεξει;
    Οπως φαινετε μαλλον για ελατηρια θα παω αφου δεν μπορω να βρω τεκμηριωμενες απαντησεις για το bitubo, ειναι πολλα τα λεφτα για δοκιμη.
    Πισω σκεφτομαι σε wilbers και φυσικα με το σωστο ελατηριο για το βαρος μου.
    Μπροστα ελατηρια και το καταλληλο λαδι απο hypperpro, πισω wilbers οπως ειπες
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Παιζει ρολο η εταιρεια του ελατηριου πχ hyperpro που γραφεις;
    Α και κατι αλλο , γραμμικο η προοδευτικο;

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ληστης Προβολή μηνύματος
    Καλημερα,
    συμφωνω σε αυτα που γραφεις, που τα εχω μπλεξει;
    Οπως φαινετε μαλλον για ελατηρια θα παω αφου δεν μπορω να βρω τεκμηριωμενες απαντησεις για το bitubo, ειναι πολλα τα λεφτα για δοκιμη.
    Πισω σκεφτομαι σε wilbers και φυσικα με το σωστο ελατηριο για το βαρος μου.
    Καλημέρα.Πρέπει να μάθεις τί παίζει ρόλο στην ανάρτηση και γιατί.
    Για μένα το βασικό είναι να μην κολλάς σε μάρκες και σε λύσεις τύπου "κιτ".
    Custom is the way to go λένε οι αμερικάνοι και έχουν δίκιο.
    Κιτ ανάρτησης που δε δίνει τη δυνατότητα ελατηρίου για τα κιλά του καθενός είναι λάθος.

    Αν μπορείς να φέρεις Penske κάντο(ίσως κοστίσει παραπάνω αλλά αξίζει).Καμμιά σχέση με ο,τιδήποτε άλλο.
    Μιλάω εκ πείρας...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ληστης Προβολή μηνύματος
    Παιζει ρολο η εταιρεια του ελατηριου πχ hyperpro που γραφεις;
    Α και κατι αλλο , γραμμικο η προοδευτικο;
    Η εταιρεία ελατηρίου δεν παίζει ρόλο.Αρκεί το ελατήριο να'χει ίδιο μήκος με το μαμά και την κατάλληλη σκληρότητα για τα κιλά σου.
    Γραμμικό,μακριά από προοδευτικά.

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Μπορεις να αναλυσεις λιγο τους λογους για τα γραμμικα και προοδευτικα;

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ληστης Προβολή μηνύματος
    Παιζει ρολο η εταιρεια του ελατηριου πχ hyperpro που γραφεις;
    Α και κατι αλλο , γραμμικο η προοδευτικο;
    Δεν παιζει τοσο σημαντικο ρολο η εταιρια, αν και θα ελεγα οτι τα eibach ισως ειναι απο τα καλλιτερα. Προτεινα την hyperpro γιατι σε γενικες γραμμες εχουν καλα δοκιμασμενες λυσεις οσον αφορα τους συνδυασμους ελλατηριων/λαδιου που προτεινουν.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Αν μπορείς να φέρεις Penske κάντο(ίσως κοστίσει παραπάνω αλλά αξίζει).Καμμιά σχέση με ο,τιδήποτε άλλο.
    Μιλάω εκ πείρας...
    Εισαι ο πρωτος ελληνας που μαθαινω να εχει δοκιμασει αμορτισερ yacugar στη μηχανη του
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 21/08/2009, 12:22
  2. Matris Fork Cartridge Kit
    από morpheus στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 25/10/2007, 10:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF