Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Metzeler racetec

  1. #1
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814

    Metzeler racetec

    ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΛΕΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΟ SBS ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.
    ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΑ METZELER RACETEC ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΕ ΓΟΜΕΣ Κ1,Κ2,Κ3
    ΤΑ ΕΧΕΙ ΦΟΡΕΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ-ΔΡΟΜΟ-ΠΟΣΑ ΧΛΜ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΤΛ ΚΤΛ

  2. #2
    Βελτιωμένος Ύπνος...... Το avatar του/της maintenance
    Εγγραφή
    06/10/2004
    Μηνύματα
    1.504
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ;




    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	racetec[1].jpg 
Προβολές:	453 
Μέγεθος:	17,4 KB 
ID:	24509
    η επιβίωση του Ηλιθίου!

    www.icon-decoration.gr

  3. #3
    φίλε μου εδω και 16 χρόνια έχω αλλάζει γενικά στις Μοτο μου λάστιχα απο όλες τις
    εταιρίες Στο CBR600 που είχα πριν απο cbr1000RR ΕΙΧΑ βάλει Τα Metzeler Μ1 έμεινα παρα πολυ ευχαριστιμένος μετά απο 18000 με αρκετά ζόρια ,και ενώ είχαν φάει τα ψωμιά τους εξακολουθούσαν και κράταγαν και μέσα αλλα και εκτός Αθήνας.Τα άλαξα έβαλα Michelen Pilot αλλά δεν έμεινα ευχαριστιμένος .

  4. #4
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Αν θελεις απο Αγγλια used με 130 ευρω.

  5. #5
    Eγω θα σου ελεγα οχι στα METZELER RACETEC αν τα θες και για δρομο.
    Βαλε τα Μ1 τα οποια ειναι γαματα για δρομο ,για πιστα δεν ξερω.
    Εγω εβγαλα 15.000 με παντες.
    Και ενας φιλος που εχει ΗΟΝDA xx ειναι ευχαριστημενος και αυτος με τα Μ1 + ενας με ΖΧ10.
    Εγω και στο CBR 600F θα βαλω παλι Μ1.
    Τωρα δεν ξερω για το RR αν θα ειναι ΟΚ.


    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της NikosRR
    Εγγραφή
    09/07/2005
    Μηνύματα
    528
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fallieros
    φίλε μου εδω και 16 χρόνια έχω αλλάζει γενικά στις Μοτο μου λάστιχα απο όλες τις
    εταιρίες Στο CBR600 που είχα πριν απο cbr1000RR ΕΙΧΑ βάλει Τα Metzeler Μ1 έμεινα παρα πολυ ευχαριστιμένος μετά απο 18000 με αρκετά ζόρια ,και ενώ είχαν φάει τα ψωμιά τους εξακολουθούσαν και κράταγαν και μέσα αλλα και εκτός Αθήνας.Τα άλαξα έβαλα Michelen Pilot αλλά δεν έμεινα ευχαριστιμένος .
    ετσι ειναι.εγω τα ειχα στο παλιο μηχανακι(cbr600) και ειχα μεινει πολυ ευχαριστιμενος πραγμα που δε μπορω να πω και για τα BT10 μετα απο 5000Km.σιγουρα θα ειναι αυτα που θα δοκιμασω στο μηχανακι που εχω τωρα μολις παω για αλλαγη και ας εχουν μαλακη γομα

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/03/2005
    Μηνύματα
    113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dankannn
    Eγω θα σου ελεγα οχι στα METZELER RACETEC αν τα θες και για δρομο.
    Βαλε τα Μ1 τα οποια ειναι γαματα για δρομο ,για πιστα δεν ξερω.
    Εγω εβγαλα 15.000 με παντες.
    Και ενας φιλος που εχει ΗΟΝDA xx ειναι ευχαριστημενος και αυτος με τα Μ1 + ενας με ΖΧ10.
    Εγω και στο CBR 600F θα βαλω παλι Μ1.
    Τωρα δεν ξερω για το RR αν θα ειναι ΟΚ.


    Τά Μ1 στήν πίστα πολύ καλά .Στόν δρόμο ομως δέν εμεινα παρα πολύ ευχαριστημένος ειδικά από τό πίσω.Καί ενα περίεργο οσο τρωγόντουσαν κρατούσαν καλύτερα παντού ακόμα καί στήν καθημερινή χρήση κατα τήν οποία είχα πρόβλημα γιά νά ερθουν σέ θερμοκρασία λειτουργείας καί κυκλοφορούσα συνέχεια μέ χαμηλές πιέσεις. Αντεξαν 8000χλμ μέ 5 track day καί μέ προσοχη στά παντιλίκια.
    Οι ηλίθιοι είναι αήτητοι!!!!

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Tα αγωνιστικα της μετζελερ τα εχω οδηγησει σε δρομο και πιστα και εχω να πω οτι με οδηγηση στην ευθεια στα 150 χλμ και δυνατα σε στροφες βγαλανε πριν αρχισουν να γλιστρανε 5500 χλμ .
    Ειναι λαστιχο που σε κανει πολυ επιθετικο στο δρομο αφου νοιωθεις προσφυση παντου. Ενα μειονεκτημα για το δρομο ειναι λιγωτερο ανετα γιατι ειναι πιο ακαμπτα ειδικα το μπροστινο δινει ομως κορυφαια πληροφορια.
    Στην πιστα εχει τοσο ωραια κορωνα που παει η μηχανη στη στροφες μονης της,ειδικα στην κ5 των σερρων κραταγε την εσωτερικη φοβερα. Και η προσφυση αλλου και η ασφαλεια στο να πιασεις ενα γλιστρημα αλλου.Τα εχω οδηγησει και σε καταιγιδα και εχω να πω οτι πανω απο τα 90 χλμ στην ορθια θεση παθαινεις υδρολισθηση !,αλλα επειδη εχουν μαλακη γομμα αν πας με 75-80 μπορεις να ταξιδευσεις και με βροχη.
    Τα συνιστω να τα βαλει κανεις μονο για να τα γνωρισει οχι για μονιμη επιλογη γιατι τα απολαμβανει κανεις μονο με μεγαλες ταχυτητες εισοδου ,και αυτη η συνηθεια απο μονη της τρομαζει τον οδηγο στο δημοσιο δρομο. Στην πιστα καλα ειναι κανεις να εχει τετοια μονο λαστιχα,αν και στα Μεγαρα δεν τολμησα να τους πιασω τα ορια,ειναι για φετες.

  9. #9
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Λοιπόν μετά απο 5000km τα λάστιχα είναι για πέταμα.
    Οι παρατηρήσεις μου είναι ότι για την πίστα είναι πολύ καλά αλλά θέλουν ζέσταμα καλό μετά είναι άπαιχτα.
    Για το δρόμο τώρα΄, τους καλοκαιρινούς μήνες που είναι ζεστή η άσφαλτο και έρχονται γρήγορα σε σωστες θερμοκρασίες λειτουργίας είναι οκ, αλλά όταν πιάσουν οι δροσούλες δέν λειτουργούν στο 100% και γλυστράνε.
    Εγώ προσωπικά γομούλες δέν ξαναβάζω αφού η χρήση που του κάνω είναι περισσότερο βόλτας παρά πίστας.

    Ώς προσωπικό λοιπόν συμπέρασμα όσοι οδηγούν πίστα μόνο είναι πολύ καλή επιλογή, όσοι τα θέλετε για βολτες γρήγορες και μη δέν θα ήταν ότι καλύτερο.

  10. #10
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    αρα βαλε Michelin power 2ct και εσαι οκ...

    παιζει και διασταση 190/55 νομιζω....

  11. #11
    Ωχώχ...τα πλευρά μου Το avatar του/της bonepeeler
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    888
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    Λοιπόν μετά απο 5000km τα λάστιχα είναι για πέταμα.
    Οι παρατηρήσεις μου είναι ότι για την πίστα είναι πολύ καλά αλλά θέλουν ζέσταμα καλό μετά είναι άπαιχτα.
    Για το δρόμο τώρα΄, τους καλοκαιρινούς μήνες που είναι ζεστή η άσφαλτο και έρχονται γρήγορα σε σωστες θερμοκρασίες λειτουργίας είναι οκ, αλλά όταν πιάσουν οι δροσούλες δέν λειτουργούν στο 100% και γλυστράνε.
    Εγώ προσωπικά γομούλες δέν ξαναβάζω αφού η χρήση που του κάνω είναι περισσότερο βόλτας παρά πίστας.

    Ώς προσωπικό λοιπόν συμπέρασμα όσοι οδηγούν πίστα μόνο είναι πολύ καλή επιλογή, όσοι τα θέλετε για βολτες γρήγορες και μη δέν θα ήταν ότι καλύτερο.

    Και τώρα για τι θα πας;

    Metzeler ή Michelin;
    Όλες οι μνήμες είναι ίχνη δακρύων.

    Jurobei Chikanatsu


  12. #12
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bonepeeler
    Και τώρα για τι θα πας;

    Metzeler ή Michelin;
    PIRELLI DIABLO CORSA, και χιλιομετρα βγάζεις και φοβερο κράτημα έχουν και έρχονται αμέσως σε θερμοκρασίες που αποδίδουν 100%

  13. #13
    γαμωτ...γαμωτ.. .γαμωτ...
    Εγγραφή
    08/01/2006
    Μηνύματα
    380
    Καλησπέρα,

    Προσωπικά δοκίμασα τα racetech με γόμα 2 μπρος-πίσω στο cbr954. Μπορώ να πώ ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος απο το συγκεκριμένο λάστιχο τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο. Πολύ καλή αίσθηση και πολύ καλή πληροφόρηση. Προσωπικά με βοήθησαν να σετάρω σωστά τις αναρτήσεις στα μέτρα και στο στυλ το δικό μου.
    Στο βρεγμένο πράγματι θέλει προσοχή. Τα χιλιόμετρα που βγάλανε περίπου 6.000. Το μόνο κακό που διαπίστωσα είναι ότι αρχίζουν να "κουτσουρεύουν" σχετικά γρήγορα μετά από έντονη χρήση σε πίστα ακόμα και αν έχει μείνει γόμα.
    Τώρα θα βάλω τα diablo supercorsa. Άκουσα τα καλύτερα από φίλους.
    I search, therefore I travel...

  14. #14
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AXL954
    Καλησπέρα,

    Προσωπικά δοκίμασα τα racetech με γόμα 2 μπρος-πίσω στο cbr954. Μπορώ να πώ ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος απο το συγκεκριμένο λάστιχο τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο. Πολύ καλή αίσθηση και πολύ καλή πληροφόρηση. Προσωπικά με βοήθησαν να σετάρω σωστά τις αναρτήσεις στα μέτρα και στο στυλ το δικό μου.
    Στο βρεγμένο πράγματι θέλει προσοχή. Τα χιλιόμετρα που βγάλανε περίπου 6.000. Το μόνο κακό που διαπίστωσα είναι ότι αρχίζουν να "κουτσουρεύουν" σχετικά γρήγορα μετά από έντονη χρήση σε πίστα ακόμα και αν έχει μείνει γόμα.
    Τώρα θα βάλω τα diablo supercorsa. Άκουσα τα καλύτερα από φίλους.
    Εγώ είχα Κ1 εμπρός Κ2 πίσω και άν δέν τα έχωνα γερά κάπου να ζεσταθούν μου γλυστράγανε αρκετά.
    Στην Πεντέλη που έχω πάει κανα 2 φορές εχω γλυστρήσει και χωρίς να το πιέζω, θέλουν καλό ζέσταμα.

    Τα SC με τα Racetec είναι στην ουσία η ίδια γόμα μια και pirelli και metzeler είναι το ένα και το αυτό.
    Δέν ξέρω εάν έχουν διαφορετική κορώνα τα 2 λάστιχα.
    Πάντως οι αγωνιζόμενοι στο μεγαλύτερο ποσοστό τους φοράνε pirelli απ΄οτι έχω δεί.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    To racetec που εχω δοκιμασει σε κ1 σε σχεση με το sc οχι pro ειναι λαστιχο πιο σκληρου σκελετου μπροστα φτιαγμενο για πολυ μεγαλα πλαγιασματα σε πιστα.Στο δημοσιο δρομο ομως το sc παταει πιο πολυ λαστιχο και ειναι πιο απορροφητικο των κραδασμων.Για δημοσιο λοιπον το sc (σε γομμα 1 εμπρος και 2 πισω ) επετρεπε γονατα κατω ευκολοτερα απο καθε αλλο λαστιχο που εχω δοκιμασει. Το ειχα παρει με 20 γυρους απο Σερρες το φορεσα 2000 χλμ και το εδωσα σε φιλο που εβγαλε με σπορ οδηγηση αλλα 3000 χλμ.
    Με τα sc εχω περασει το κομματι βουλα-βαρκιζα πιο απολαυστικα απο ποτε με συνεχες γλιστρημα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Pirelli Diablo Superbike Slick vs Metzeler Racetec slick
    από DrIoannis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2008, 11:46
  2. Metzeler Racetec Κ3
    από stako στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2007, 08:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF