Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: βαλτα μονος σου!!!!!!!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    11

    βαλτα μονος σου!!!!!!!

    καλησπερα σε ολο το forum!!ηρθε η ωρα να βελτιωσω το daytonα sprinter 50 που εχω στην κατοχη μου.αυτη την στιγμη φοραει μονο εξατμιση(μια motosport).σκοπος μου ειναι να το κανω 72cc!!αλλα για να μην μου τρωνε ολα τα λεφτα οι μηχανικοι θελω να με βοηθησετε να κανω μια προσπαθεια να τα βαλω μονος μου.εχετε υποψην σας οτι δεν το εχω ξανακανει!!ποσο δυσκολο μπορει να ειναι να βαλεις ενα πιστονι και και ενα κυλινδρο???τι θα πρεπει να προσεξω??
    δεν θελω να αρχισετε να μου λετε βαλε αλο μοτερ γιαιτι δεν με ενδιαφερει!!

  2. #2
    Νέο μέλος Το avatar του/της arfp34
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    1
    Δεν είναι καθόλου δύσκολο.
    1) Παίρνεις τα εργαλεία
    2) Αφαιρείς το παλιό κυλινδροπίστονο
    3) Τοποθετείς το καινούριο κυλινδροπίστονο
    4) Σκουπίζεις και αποθηκεύεις τα εργαλεία

  3. #3

  4. #4
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.003
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από arfp34 Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι καθόλου δύσκολο.
    1) Παίρνεις τα εργαλεία
    2) Αφαιρείς το παλιό κυλινδροπίστονο
    3) Τοποθετείς το καινούριο κυλινδροπίστονο
    4) Σκουπίζεις και αποθηκεύεις τα εργαλεία
    5)Βάζεις σε μια κούτα τα εξαρτήματα που περίσσεψαν, ξέχασες να τοποθετήσεις, ή δεν κατάφερες να βρεις που έμπαινε...

  5. #5
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

  6. #6
    Το να ασχοληθείς με την αλλαγή κυλινδροπίστονου στο παπί σου δεν είναι απλή δουλειά από τη στιγμή που δεν γνωρίζεις
    σίγουρα το καλύτερο είναι να πας σε συνεργείο.
    Αλλά επείδη η συγκεκριμένη θεματινκή ενότητα του forum είναι τεχνική θα σου παραθέσω τα παρακάτω αλλά με δική σου ευθύνη.
    Κατ' αρχήν το μοτέρ που φοράς είναι αντιγραφή των Honda.
    1) Αγοράζεις τον κύλινδρο και το πιστόνι 72cc αφού τους πεις σε ποιό μηχανάκι θα μπουν διότι υπάρχουν διαφορετικές διαδρομές της μπιέλας από παπί σε παπί.
    2) Τους λες να σου δώσουν όλο το σετ φλάτζες - τσιμουχάκια που αφορούν το συγκεκριμένο μηχανάκι για 72cc, μία φλάτζα για την εξάτμιση (ζουάν),Λάδι κινητήρα και μπουζί.
    Αρχίζοντας το λύσιμο τώρα:
    Στρώνεις εφημερίδες κάτω από το μοτέρ διότι θα χυθούν λάδια στο λύσιμο.
    1)Λύνεις και αφαιρείς εξάτμιση, πλαϊνές ποδιές και το καρμυρατέρ λύνοντας τις 10άρες βίδες που το συγκρατούν επάνω στην καφαλή αφού βέβαια κόψεις την παροχη βενζίνης και ταπώσεις το σωληνάκι να μην τρέχει
    2)Λύνεις τα τέσσερα 10άρια παξιμάδια στο μπροστά καπάκι της κεφαλής.
    3)λύνεις την πλαϊνή 10άρα βίδα της καφαλής. Μόλις τη λύσεις θα βγάλεις το στρογγυλό πλαϊνό μεταλλικό καπάκι και θα δεις μέσα το γρανάζι του εκκεντοφόρου με την καδένα. Αν δεν σου βγαίνει χτύπησέ το προσεχτικά στο πλάι να ξεκολλήσει.
    4)ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!!
    Το γρανάζι έχει ένα κυκλάκι χαραγμένο πάνω του. Ξεβίδωσε την πάνω τάπα του βολάν για να δεις το χρονισμό. Δηλαδή όταν το σημείο Τ του βολάν έιναι ευθυγραμμισμένο στη γραμμούλα που έχει το καπάκι του, τότε θα πρέπει το κυκλάκι του γραναζιού εκκεντροφόρου να είναι ευθυγραμμισμένο στην γραμμούλα της κεφαλής. Υπ' όψιν για να γυρίσεις το βολάν θα πρέπει να έχεις λύσει την πλαϊνή τάπα και να γυρίσεις το βολάν με το αντίστοιχο κλειδί.
    5) Αφού σιγουρέψεις τα σημεία χρονισμού λύνεις τις 8άρες βιδούλες του γραναζιού εκκεντροφόρου για να ελευθερωθεί το γρανάζι. Το τραβάς λίγο έξω και του αφαιρείς την καδένα από πάνω του.

    Από δω και κάτω θα πρέπει να προσέξεις στο λύσιμο σε ποιά μπουζώνια έχει τσιμουχάκια και οδηγούς (κυλινδράκια) ανάμεσα στις φλάτζες για να ξαναβάλεις καινούρια στο δέσιμο διότι από εκεί κυκλοφορεί λάδι για να μην έχεις διαρροές.

    6)Λύνεις την 10άρα βίδα στο πλάι που ενώνει την κεφαλή με τον κύλινδρο και αφαιρείς την κεφαλή. Θα κρέμεται η καδένα.
    7)Λύνεις την πλαϊνή 10άρα βίδα του κυλίνδρου και βγάζεις μια πλαστική ροδέλα που συγκρατούσε από μέσα (οδηγός καδένας). Έπειτα λύνεις τη 10άρα βίδα που συγκρατεί τον κύλινδρο με τα κάρτερ. Τραβάς με προσοχή τον κύλινδρο προς τα έξω και θα μείνει μόνο του το πιστόνι.
    8)Το πιστόνι συγκρατείται στην μπιέλα με έναν πύρο ο οποίος έχει 2 ασφάλειες στο πλάι. Με ένα πολύ ψιλό κατσαβιδάκι αφαιρείς την μια ασφάλεια και από την άλλη μεριά χτύπα σιγά-σιγά με ένα κατσαβιδάκι να βγει ο πύρος.
    9)Παίρνεις το νέο πιστόνι και του φοράς τα νέα ελλατήρια. Προσοχή στα ελατήρια δεν μπαίνουν όπως να 'ναι. Αν δεν ξέρεις ζήτα από το μαγαζί που το πήρες αν γνωρίζουν να στα βάλουν. Βάζεις τη μια ασφάλεια πύρου πλάι στο πιστόνι όπως ήταν στο παλιό. Να ασφαλήσει καλά διαφορετικά αν φύγει μόλις δουλέψει θα σου κάνει ζημιά. Περνάς το πιστόνι στην μπιέλα και περνάς και τον πύρο. Αφού μπει ο πύρος βάζεις και την άλλη ασφάλεια να μη βγαίνει ο πύρος. Καθαρίζεις καλά τις επιφάνειες κάρτερ, κυλίνδρου, κεφαλής για να μπουν οι φλάτζες. Αν θες μπορείς να βάλεις και λίγο φλατζόκολλα με τις φλάτζες για να είσαι πιο σίγουρος με τη στεγανοποίηση.

  7. #7
    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι οι παλιές φλάτζες δεν ξαναχρησιμοποιούνται και αν κοπούν τις ξύνεις να βγούν τελείως από τα εξαρτήματα για να πιάσουν καλά οι καινούριες.

    10)Βάζεις την φλάτζα μεταξύ κάρτερ-κυλίνδρου. Παίρνεις τον νέο κύλινδρο και αφού τον καθαρίσεις μέσα από τυχον βρομιές τον βρέχεις μέσα με λάδι κινητήρα με το δάχτυλο. Λάδωσε και το πιστόνι με τα ελατήριά του και σιγά σιγά προσπάθησε να εισχωρήσεις το πιστόνι μέσα στον κύλινδρο σφίγγοντας να κλείσουν τα ελατήρια του εμβόλου.
    Περνάς και την καδένα μέσα από τον κύλινδρο και μετά βιδώνεις τη πλαστική ροδέλα που είχες βγάλει από τον παλιό κύλινδρο (οδηγό καδένας) και η καδένα να περνάει πάνω και κάτω από αυτό. Σφίγγεις την πλαϊνή 10άρα που ενώνει τον κύλινδρο με τα κάρτερ.
    11) Βάζεις τη φλάτζα καύσης ανάμεσα στον κύλινδρο και κεφαλή και τυχον τσιμουχάκια ή οδηγούς (κυλινδράκια) και βάζεις την κεφαλή.
    12) Περνάς το γρανάζι του εκκεντροφόρου και το χρονίζεις όπως το βήμα 4 με τα σημεία.

    ΠΡΟΣΟΧΗ

    Αν δεν είσαι σίγουρος για το χρονισμό βάλε κάποιον που ξέρει διότι με λάθος χρονισμό, με το που θα το βάλεις μπροστά οι βαλβίδες θα κάνουν SEX με το πιστόνι και δεν νομίζω ότι θες κάτι τέτοιο.

    13) Αφού βρείς το χρονισμό σπρώχνεις λίγο με ένα κατσαβίδι να φωλιάσει το γρανάζι επάνω στον εκκεντροφόρο και σφίγγεις τις 8άρες βιδούλες. Δένεις και την 10άρα βίδα μεταξύ κεφαλής κυλίνδρου και βιδώνεις το πλαινό καπάκι της καφαλής που καλύπτει το γρανάζι εκκεντροφόρου αφού βάλεις τη στρογγυλή φλάτζα.
    14) Βάζεις το μπροστινό καπάκι με τη φλάτζα του και σφίγεις διαγώνια τις τέσσερις βίδες.
    15)Βάζεις καρμπυρατέρ και παροχή βενζίνης.
    16) Πριν βάλεις εξάτμιση να προσέξεις να έχει βγει τελείως η παλιά φλάτζα (ζουάν) ανάμεσα σε κεφαλή - εξάτμιση και να βάλεις καινούριο για να μην χάνει.
    17)Αλλάζεις λάδια και αν θες καλόν είναι και μπουζί.
    18)Κατεβάζεις την μανιβέλα πολύ αργά να δεις ότι όλα γυρνάνε κανονικά και χωρίς θορύβους και μετά βάζεις μπροστά.
    19)Δουλέυεις το μοτέρ λίγο να το ακούσεις ότι δουλεύει σωστα.
    20) Στρώσιμο οδηγώντας όχι με πολύ ψηλές στροφές για 500 χλμ περίπου.
    21) Στα 500χλμ αλλάζεις λάδια και αρχίζεις να το ανοίγεις σταδιακά. Όχι κατευθείαν τσίτες. Άλλοι λένε στα 1000χλμ στρώσιμο αλλά εγώ το θεωρώ πολύ. Καλό κάνει κακό δεν κάνει.


    ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΠΕΛΑΓΩΣΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Αν το κάνεις μόνος σου είναι ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΕΥΘΥΝΗ διότι δεν γνωρίζεις όπως προανέφερες.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dim40
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    356
    μενω εκπληκτος μονο και μονο οτι καθησες και εγραψες ολα αυτα για να δικαιολογησεις οτι πρεπει να παει στο συνεργειο..............

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dim40 Προβολή μηνύματος
    μενω εκπληκτος μονο και μονο οτι καθησες και εγραψες ολα αυτα για να δικαιολογησεις οτι πρεπει να παει στο συνεργειο..............

    εμπεριστατωμένη άποψη με επιχειρήματα......

  10. #10
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.346
    φιλαρακι αν ΔΕΝ το εχεις ξανακανει η εστω να εχεις παρακολουθησει ΟΛΗ τη διαδικασια πως γινεται ειναι αρκετα δυσκολο! μη μπλεχτεις! οπως διαβασες και παραπανω δεν ειναι μονο βγαζω κυλινδρο, βγαζω πιστονι, βαζω τα καινουρια τελειωσα! εχει λεπτομερεια η δουλεια!
    Τελευταία τροποποίηση από McGyver; 27/11/2012 στις 15:03.

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    11
    απο ολα οσα ειπε το παλικαρι πιο πανω(ευχαριστο για το χρονο και τον κοπο σου)μονο το χρονισμα φοβαμε λιγακι!!!!ποσο θα μου παρει ο μηχανικος αμα του το παω μονο για χρονισμα????

  12. #12
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Από τίποτα μέχρι...όσο του έρθει...κανονικά δεν πρέπει να χρεώσει,αλλά όσο μια αλλαγή μπουζί/λαδιών πρέπει να του δώσεις,αφού δεν του έδωσες όλη τη δουλειά...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  13. #13
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.346
    αμα σε φοβιζει μονο το χρονισμα, τοτε πριν λυσεις παρατηρησε καλα τα σημαδια σε στροφαλο και εκκεντροφορο και βαλε και δικα σου για ακομα μεγαλυτερη σιγουρια!
    αν τελικα το κανεις μονος σου προσεξε ιδιεταιρα το πως θα τοποθετησεις το πιστονι (λογικα εχει συγκεκριμενη θεση που μπαινει) καθως και να ασφαλισει πολυ καλα ο
    πειρος του, οπως επισης και την ωρα που θα βαζεις τον κυλινδρο, μη σου φυγει η σπασει κανενα ελατηριο!

    καλη επισκευη και καλη δυναμη!

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    7
    ενα videακι πιστευω θα βοηθουσε πολυ!

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    11
    πιο καλο κιτ ειναι το 1ο η το 2ο?????? http://motosmart.car.gr/parts/view/2027401/ http://mototrade.gr/osCommerce/produ...roducts_id=133

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. τουρμπο κιτ σχεδια φτιαχτο μονος σου
    από nikos121 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2012, 22:53
  2. service ! καντο μονος σου africa twin.
    από LARISEOS στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2010, 06:54
  3. Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2010, 13:35
  4. Κατασκευή carbon parts (φτιάξτο μόνος σου)
    από hfaistos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 23/02/2009, 13:15
  5. Σπασμένο λεβιέ?Φτιάξ'το μόνος και σώσε την τσέπη σου!!
    από Aggelos_SV στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 17/12/2007, 16:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF