Καλησπέρα. Πειραματίστηκα για πρώτη φορά με τον καθαρισμό καρμπυρατέρ ενός el250(6 χρόνια σε ακινησία).
Καθαρίστηκαν ζιγκλέρ(του ρελαντί ήταν τελείως βουλωμένο), ρύθμισα ύψος floter, άλλαξα τη σπασμένη βίδα ρύθμισης εισ. βενζίνης του ενός κάρμπ.
Τις βίδες εισαγωγής βενζίνης τις ξέστριψα 2,5 φορές, οι 2 πεταλούδες γκαζιού ρυθμίστηκαν να ανοίγουν το ίδιο.
Ο κινητήρας με τη 2η μιζιά πήρε μπρος.
Πρόβλημα: Δεν μπορώ να ρυθμίσω στοιχειωδώς το ρελαντί. η μηχανή γυρνάει στις 3000 στροφές, ξεβιδώνω τη βίδα του ρελαντί, οι στροφές πάνε 1500, γκαζώνω-αφήνω γκάζι και το ρελαντι βυθιζεται<1000 κ' σβήνει. Βιδώνοντας ανεβάζει απότομα στροφές (6000!).
Είναι θέμα συγχρονισμού καρμπυρατέρ και μετά ρύθμισης ;
Δε θα πρεπε να κρατάει ρελαντί έστω στις 2000;