Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: eliminator250, πρόβλημα στο ρελαντί

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2012
    Μηνύματα
    18

    eliminator250, πρόβλημα στο ρελαντί

    Καλησπέρα. Πειραματίστηκα για πρώτη φορά με τον καθαρισμό καρμπυρατέρ ενός el250(6 χρόνια σε ακινησία).
    Καθαρίστηκαν ζιγκλέρ(του ρελαντί ήταν τελείως βουλωμένο), ρύθμισα ύψος floter, άλλαξα τη σπασμένη βίδα ρύθμισης εισ. βενζίνης του ενός κάρμπ.
    Τις βίδες εισαγωγής βενζίνης τις ξέστριψα 2,5 φορές, οι 2 πεταλούδες γκαζιού ρυθμίστηκαν να ανοίγουν το ίδιο.
    Ο κινητήρας με τη 2η μιζιά πήρε μπρος.
    Πρόβλημα: Δεν μπορώ να ρυθμίσω στοιχειωδώς το ρελαντί. η μηχανή γυρνάει στις 3000 στροφές, ξεβιδώνω τη βίδα του ρελαντί, οι στροφές πάνε 1500, γκαζώνω-αφήνω γκάζι και το ρελαντι βυθιζεται<1000 κ' σβήνει. Βιδώνοντας ανεβάζει απότομα στροφές (6000!).
    Είναι θέμα συγχρονισμού καρμπυρατέρ και μετά ρύθμισης ;
    Δε θα πρεπε να κρατάει ρελαντί έστω στις 2000;

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.557
    βεβαιωσου οτι ειναι στεγανα τα κολλαρα εισαγωγης και δεν τραβαει αερα
    α και αν θελεις και εισαι αθηνα ελα να σου χαρισω ενα ζευγαρι που μου εχουν ξεμεινει για ανταλλακτικα
    αααααααααααααχ το eliminator, μεγαλη καψουρα (κι ας μη δουλεψε ποτε σωστα)

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2012
    Μηνύματα
    18
    Ευχαριστώ πολύ. Θα δοκιμάσω και θα ενημερώσω!

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2012
    Μηνύματα
    18
    Τελικά τζίφος. Οι εισαγωγές ήταν μια χαρά. Το καρμπ το έλυσα-έδεσα ακόμα μια φορά μπας κ μ χε ξεφυγει κάτι αλλά ..ματαιότις ματαιοτήτων..χαχαχα. Πάμ αγκαλιά με το ελιμ σε κανά μάστορα μόλις μείνει κανά φράγκο.
    Toyar ευχαριστώ για τη βοήθεια και την προσφορά σου

  5. #5
    Αυτό το ''ρυθμισα τις πεταλουδες να ανοίγουν το ίδιο'' λίγο με ανησυχεί. Έκανες συνχρονισμό με το ειδικό όργανο ή απλά τις έφερες με το μάτι;

    Αν το δεύτερο, μην απορείς για το ρελαντί...

    Επισης, τσέκαρες τα πάσα μέσα στα χυτά των καρμπς, αν είναι καθαρά; Πρέπει να φυσάς π.χ. στο ζιγκλέρ του ρελαντί με τον αέρα, και να νοιώθεις τον αέρα να βγαίνει από την σχετική τρυπούλα στον αυλό. Αν δεν τον νοιώθεις.... Δεν είναι μόνο τα εξαρτήματα που βουλώνουνε, είναι και τα πάσα μέσα στο χυτό.

  6. #6
    να καταργησεις τη μεμβρανη που εχει το αριστ καρπυρατερ στην πανω αρ πλευρα . μαλλον εχει τρυπησει κ παιρνει αερα -καλη χρονια

Παρόμοια θέματα

  1. Gsxr 600 K8 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ
    από ΣΤΗ ΜΙΑ στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2010, 04:08
  2. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ..!!!
    από bornuabsign στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/02/2009, 14:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF