Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: ραγισμενη κεφαλη

  1. #1
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.454

    ραγισμενη κεφαλη

    Κοινο προβλημα στα RFVC της χοντα.ανοιχτηκε το μοτερ(για φρεσκαρισμα) του ντομινειτορ και στο σημειο που βιδωνει το μπουζι εχει κανει μια μικρη ρωγμη.η φωτογραφια ειναι απο το γκουγκλ.Πηγα να δω μια που πουλαγε ενας μηχανικος ,αλλά μολις την καθαρισε με σβουρακι ειχε και αυτη το ιδιο προβλημα.
    Ο μηχανικος μου την πηγε σε γνωστο μηχανουργο,την επισκευαζει αλλά δεν δινει καποια εγγυηση(εστω στα λογια).
    Εχει κανεις εμπειρια απο επισκευες κεφαλων ή να ψαξω για μεταχειρισμενη?
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc01854v.jpg 
Προβολές:	429 
Μέγεθος:	81,8 KB 
ID:	296859
    Τελευταία τροποποίηση από Λευκάδιος; 03/08/2013 στις 07:47.

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    σε παλιο wr 250 το ειχα κολλησει και κανενα προβλημα

  3. #3
    Γιαπωνεζικη αξιοπιστια
    Κολα το, το ειχα κανει και εγω παλια και ηταν πιο χαλια απο τις φωτο
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  4. #4
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    μην μιλησω....πρωινιατικα

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.171
    Oι μεταχειρισμένες θα εχουν σχεδόν όλες ρωγμή.
    Την κολλάς και το θέμα ειναι να γινει σωστα με την πρωτη να μην έχει πόρο.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 04/08/2013 στις 12:41.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.454
    αν μπορειτε προτεινετε αξιοπιστο μηχανουργειο(και με πμ).εχω υποψη μου αυτον http://www.agelosmods.gr/kefales.htm που ασχολειται καιρο με κεφαλες ktm και αυτο http://www.cylinderheads.gr/recondit..._services.html

  7. #7
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.454
    Μικρή ανασκαφή αλλά μιας και πέτυχα το παρόν νήμα είπα να ενημερώσω.
    Πέρασαν 3 χρόνια και περίπου 25.000 χλμ από τότε που έγινε η επισκευή της κεφαλής και το μοτέρ δουλεύει άψογα(φτου φτου μην το ματιάσω).Το μηχανουργείο που ανέλαβε την επισκευή βρίσκεται στην Δάφνη.Δεν έχω περάσει ποτέ ούτε απ'έξω(ο μηχανικός την πήγε εκεί) αλλά τα καλά πρέπει να λέγονται.
    RIDE MORE TALK LESS

  8. #8
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.130
    Και να μην το κόλλαγες πάλι θα μπορούσε να δουλεύει άψογα... πριν κυκλοφορούσες με την ρωγμή και δεν είχες καταλάβει τίποτα.

    Είναι σε τέτοιο σημείο που δεν μπορείς να ελέγξεις αν δεν την βγάλεις πάνω από το μοτέρ.

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Μικρή ανασκαφή αλλά μιας και πέτυχα το παρόν νήμα είπα να ενημερώσω.
    Πέρασαν 3 χρόνια και περίπου 25.000 χλμ από τότε που έγινε η επισκευή της κεφαλής και το μοτέρ δουλεύει άψογα(φτου φτου μην το ματιάσω).Το μηχανουργείο που ανέλαβε την επισκευή βρίσκεται στην Δάφνη.Δεν έχω περάσει ποτέ ούτε απ'έξω(ο μηχανικός την πήγε εκεί) αλλά τα καλά πρέπει να λέγονται.
    Μια χαρά λοιπόν.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Coyote Z750s Προβολή μηνύματος
    Και να μην το κόλλαγες πάλι θα μπορούσε να δουλεύει άψογα... πριν κυκλοφορούσες με την ρωγμή και δεν είχες καταλάβει τίποτα.

    Είναι σε τέτοιο σημείο που δεν μπορείς να ελέγξεις αν δεν την βγάλεις πάνω από το μοτέρ.
    Ναι μπορεί να δουλεύει άψογα για καιρό, μαζεύεται και καρβουνίλα στην ρωγμή και δεν παίρνεις χαμπάρι.
    Μπορεί όμως πανεύκολα απλά να αλλάξεις μπουζί και μετα να χάνει συμπίεση. Μου έχει συμβεί.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.659
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Μπορεί όμως πανεύκολα απλά να αλλάξεις μπουζί και μετα να χάνει συμπίεση.
    Αν εισαι και δυνατό αγορι και σφιγγεις αβέρτα, φτάνεις και μεχρι πατούρα βαλβιδας...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Αν εισαι και δυνατό αγορι και σφιγγεις αβέρτα, φτάνεις και μεχρι πατούρα βαλβιδας...
    Δεν το είχα παρασφίξει μάστορα, απλά έβαλα καινούριο μπουζί και έσφιξα κανονικά μεχρι να πατησει η ροδέλα, δεν ειχε κανενα πρόβλημα το σπείρωμα. Δεν ήξερα ακόμα οτι υπήρχε ρωγμή βέβαια.
    Με το που έβαλα μπρός έχανε στην αρχή αρκετά, το έσφιξα κι άλλο λίγο λοιπόν να πατήσει τελείως η ροδέλα και έχανε πιο λίγο.
    Ε σιγα σιγα έφτιαξε νεα καρβουνίλα και μετα απο καποια χλμ σταματησε να ακούγεται αλλά παλι έχανε λίγο. Μετα απο κάμποσα ακόμα η διαρροή σταμάτησε τελείως.
    Μετά δεν το άλλαζα, το είχα κρατήσει πάνω απο 30000 χλμ αυτο το μπουζί.

    Αυτα ηταν στο CB250RS τελος του 80, δεν ηταν RFVC αλλά το ίδιο πρόβλημα είχαν όπως και τα XL προ RFVC.
    Θεσσαλονίκη ήμουν τότε αλλά δεν σε ήξερα να στο φέρω να μου το φτιάξεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    προφανώς καποτε ξεχαστηκε χωρις πολλά νερα και λόγω διαστολής, έκανε κραου

    όπως είπανε τα μέλη, οι κεφαλές κολλιούνται.

    Αλλα εκεί που είναι τα ραγίσματα για να γίνει τέλεια δουλειά πρέπει να βγουνε οι έδρες, να σκαφτεί, να κοληθεί και μετα να μπούν καινούργιες έδρες. Επιπλέον μπορει να υπάρχουν και άλλα ραγισματα που θα βγουν στην πορεία και πιθανόν να ξαναλύνεις.

    Καλυτερα βρες μεταχειρισμένο μοτερ, να χεις και ανταλλακτικά.

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    προφανώς καποτε ξεχαστηκε χωρις πολλά νερα και λόγω διαστολής, έκανε κραου

    όπως είπανε τα μέλη, οι κεφαλές κολλιούνται.

    Αλλα εκεί που είναι τα ραγίσματα για να γίνει τέλεια δουλειά πρέπει να βγουνε οι έδρες, να σκαφτεί, να κοληθεί και μετα να μπούν καινούργιες έδρες. Επιπλέον μπορει να υπάρχουν και άλλα ραγισματα που θα βγουν στην πορεία και πιθανόν να ξαναλύνεις.

    Καλυτερα βρες μεταχειρισμένο μοτερ, να χεις και ανταλλακτικά.
    Εμεινε χωρίς νερά το αερόψυκτο?
    Παρτο αλλιώς!!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Εμεινε χωρίς νερά το αερόψυκτο?
    Παρτο αλλιώς!!
    Μπορεί να έμεινε χωρίς νερό ο αναβάτης, το ίδιο είναι. Μυστήριος άνθρωπος είσαι μωρέ Άρη, κολλάς σε κάτι λεπτομέρειες κι εσύ. Αμάν πχιά!

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    sorry δεν ειδα τι έχει. Απο τη στιγμή που είναι αεροψυκτο, προφανώς καποια στιγμή απλα παραζεστάθηκε. Αμέσως να με βαρέσετε...

    τα άλλα που εγραψα δε σας άρεσαν στο αερόψυκτο κολήσατε ...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ελαστικότητα πλαισίου...και κεφαλή μοτέρ..
    από motaba στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2006, 13:01
  2. Xr600 κεφαλή
    από stefanos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2006, 23:17
  3. Κεφαλή για Adventure-R 640 '02
    από Adventure-R στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2006, 15:07
  4. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2005, 16:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF