Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: Πατινάρισμα (?) στην 3η και 4η σχέση

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2011
    Μηνύματα
    159

    Πατινάρισμα (?) στην 3η και 4η σχέση

    Χαιρετώ,
    μετά από αρκετές ημέρες ακινησίας της μοτό, παρατήρησα χθες ένα θεματάκι στη 3η και 4η ταχύτητα.

    Σε έντονες επιταχύνσεις (δηλαδή με σχεδόν τέρμα γκάζι) και όταν αλλάζω σε 3η ή 4η ταχύτητα, υπάρχουν 1-2 sec μετά το άφημα του συμπλέκτη όπου η απόκριση σε επιτάχυνση δεν είναι η αναμενόμενη.
    Αυτό δεν σημαίνει ότι η μηχανή δεν επιταχύνει, απλά δίνει την αίσθηση ότι για αυτά τα 1-2 δεύτερα υπάρχει ένα μικρό κράτημα στην απόδοση, το μοτέρ δίνει στροφές αλλά ο τροχός δεν ακολουθεί όπως πρέπει. Μετά όλα ρολλάρουν κανονικά..

    Όλα τα παραπάνω τα παρατηρώ σε γεμάτες στροφές και με σχεδόν τελειωμένη τη προηγούμενη σχέση στο κιβώτιο (σε σκίσιμο δηλαδή ).
    Χαμηλά δεν υπάρχει θέμα, τόσο η 3η όσο και η 4η αποδίδουν όπως πρέπει ακόμα και σε τέρμα γκάζι. Αυτό είναι που με βάζει και σε δεύτερες σκέψεις ως προς τη φθορά των δίσκων ή όχι.
    Όλες οι άλλες σχέσεις (1η, 2α, 5η) δεν παρουσιάζουν πρόβλημα.

    Service έγινε πριν από 150km και φόρεσα τα ίδια λάδια με κάθε άλλη φορά, τα χιλιόμετρα της μηχανής είναι 55000 και ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός.

    Εκτός από τη φθορά ή την αντικατάσταση των δίσκων, υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να προκαλεί το πρόβλημα ή κάποια πιο άμεση λύση ή πρόταση?

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αν η μανέτα σου είναι ρυθμισμένη σωστά και δε προέρχεται από εκεί αυτό το μικρό πατινάρισμα, τότε ίσως χρειάζεσαι δίσκους συμπλέκτη. Τσέκαρε όμως πρώτα τη μανέτα για σιγουριά.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2011
    Μηνύματα
    159
    Θα το τσεκάρω, αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι ότι σε αλλαγές με κανονικές στροφές και όχι ψηλά, δεν υπάρχει το πρόβλημα..Η' δεν το καταλαβαίνω τόσο έντονα ακόμα..

  4. #4
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yianyian Προβολή μηνύματος
    Θα το τσεκάρω, αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι ότι σε αλλαγές με κανονικές στροφές και όχι ψηλά, δεν υπάρχει το πρόβλημα..Η' δεν το καταλαβαίνω τόσο έντονα ακόμα..
    Αν ισχύει με σιγουριά αυτό, τότε πας για δισκάκια. Τι μηχανάκι έχεις; Τα χιλιόμετρα που έχεις θεωρούνται πιστεύω νορμαλ για να χρειάζεσαι πλέον αλλαγή. 55000 με τους ίδιους δίσκους, είναι καλά.

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2011
    Μηνύματα
    159
    To royal star venture 1300. Δεν το λες και το ελαφρύτερο μηχανάκι του κόσμου οπότε τα δισκάκια τραβάνε υπερωρίες μερικές φορές..

Παρόμοια θέματα

  1. Φέρτε τη στην Ελλάδα και θα εξαφανιστούν τα παπιά & τα 250αρια από την Αθήνα.
    από ΙΠΠΕΑΣ στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2023, 03:49
  2. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 18/07/2006, 01:42
  3. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2005, 16:23
  4. Απαντήσεις: 207
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2005, 21:48
  5. Οδήγηση στην πόλη και υπομονή
    από SnakeMJK στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2005, 14:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF