Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: CBF 600 έρευνα αξιοπιστίας

  1. #1

    CBF 600 έρευνα αξιοπιστίας

    Θα ήταν χρήσιμο για τον υποψήφιο αγοραστή να γράφαμε εδώ πόσα χλμ έχουμε και τι βλάβες αντιμετωπίσαμε ως τώρα, για να εκτιμήσουν το κόστος χρήσης, το δυνατό σημείο αυτής της μηχανής.

    Αρχίζω:
    CBF 600s του 2009.

    24.000 χλμ
    4 αλλαγές λαδιών χ 40 ευρώ=160
    τρόμπα βενζίνης 200 ευρώ
    τακάκια πίσω 35 ευρώ
    4,5-5,2 λ/100 χλμ κατανάλωση βενζίνης
    Σύντομα θα γίνει σέρβις αν και στην πραγματικότητα δε χρειάζεται έλεγχος βαλβίδων πριν τα 50.000 χλμ με την καμμία. Εκτιμώμενο κόστος: 200 ευρώ με λάδια φίλτρο και μπροστινά τακάκια (75ευρώ)

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Ο npat εχει γράψει για το δικό του πριν το πουλήσει. Ειχε φτασει κοντα στις 100.000 χλμ αν θυμαμαι, και χρειαστηκε ρυθμιση στις βαλβίδες σε καποια φάση.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Τόσο νωρίς τρόμπα ε; Τυχαίο ή το στέγνωνες τελείως;

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/06/2010
    Μηνύματα
    173
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikonian Προβολή μηνύματος
    Θα ήταν χρήσιμο για τον υποψήφιο αγοραστή να γράφαμε εδώ πόσα χλμ έχουμε και τι βλάβες αντιμετωπίσαμε ως τώρα, για να εκτιμήσουν το κόστος χρήσης, το δυνατό σημείο αυτής της μηχανής.

    Αρχίζω:
    CBF 600s του 2009.

    24.000 χλμ
    4 αλλαγές λαδιών χ 40 ευρώ=160
    τρόμπα βενζίνης 200 ευρώ
    τακάκια πίσω 35 ευρώ
    4,5-5,2 λ/100 χλμ κατανάλωση βενζίνης
    Σύντομα θα γίνει σέρβις αν και στην πραγματικότητα δε χρειάζεται έλεγχος βαλβίδων πριν τα 50.000 χλμ με την καμμία. Εκτιμώμενο κόστος: 200 ευρώ με λάδια φίλτρο και μπροστινά τακάκια (75ευρώ)
    4 φορες λαδια ????γιατι?????και πολυ νωρις εφαγες την τρομπα φροντισε να μην αφηνεις την μηχανη χωρις βενζίνα ή αλλαξε βενζινά..( ευτηχως που εχω το καρμπυλατερατο και το στεγνωνω αφοβα !!!χιχχιχιιχιχ
    οι 4 ροδες μεταφερουν το κορμι....

    οι 2 ροδες ταξιδευουν την ψυχη....

  5. #5
    Ahmadinejad Το avatar του/της painterakis
    Εγγραφή
    24/06/2005
    Μηνύματα
    530
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από redfantomas Προβολή μηνύματος
    4 φορες λαδια ????γιατι?????και πολυ νωρις εφαγες την τρομπα φροντισε να μην αφηνεις την μηχανη χωρις βενζίνα ή αλλαξε βενζινά..( ευτηχως που εχω το καρμπυλατερατο και το στεγνωνω αφοβα !!!χιχχιχιιχιχ
    οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν σύμφωνα με το πρόγραμμα: 1.000, 6.000, 12.000, 18.000 και 24.000
    πιθανόν την 1η (στα 1.000) να του την έκαναν δώρο.
    Η τρόμπα με "κόλλησε" λίγο ...
    μανώλης - Honda CBF 600Si C-ABS

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/06/2008
    Μηνύματα
    13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikonian Προβολή μηνύματος
    Θα ήταν χρήσιμο για τον υποψήφιο αγοραστή να γράφαμε εδώ πόσα χλμ έχουμε και τι βλάβες αντιμετωπίσαμε ως τώρα, για να εκτιμήσουν το κόστος χρήσης, το δυνατό σημείο αυτής της μηχανής.

    Αρχίζω:
    CBF 600s του 2009.

    24.000 χλμ
    4 αλλαγές λαδιών χ 40 ευρώ=160
    τρόμπα βενζίνης 200 ευρώ
    τακάκια πίσω 35 ευρώ
    4,5-5,2 λ/100 χλμ κατανάλωση βενζίνης
    Σύντομα θα γίνει σέρβις αν και στην πραγματικότητα δε χρειάζεται έλεγχος βαλβίδων πριν τα 50.000 χλμ με την καμμία. Εκτιμώμενο κόστος: 200 ευρώ με λάδια φίλτρο και μπροστινά τακάκια (75ευρώ)
    CBF 600s του 2009
    140000χλμ
    λάδια κάθε 6000χλμ (ούτε που θυμάμαι πόσες φορές έχω αλλάξει)
    Μπουζί έχω αλλάξει 2 φορές στα 50000 και 100000χλμ (κόστος 40€ έκαστη φορά)
    Βαλβίδες ρυθμίστηκαν στα 100000χλμ
    Τρόμπα που τη βρήκες ρε φιλαράκι 200€, η ΧΟΝΤΑ τη δίνει χοντρικά 600€ κομπλέ, το πλαστικό φίλτρο έχω βρεί 160€, πάντως με δύο καλά καθαρίσματα της τρόμπας στα 80000 και 100000 και προσοχή στον βενζινά έκτοτε, έχω γλιτώσει την αλλαγή προς το παρόν
    Α, και τακάκια μπροστινά έχω αλλάξει χοντρικά στα 50000, 90000 και 135000, πίσω τακάκια δεν μετράω έχω χάσει το λογαριασμό

  7. #7
    η τρόμπα αποτελεί και για μένα μυστήριο.
    Την έσβησα το βράδυ μια χαρά , χωρίς να έχει παρουσιάσει το παραμικρό δείγμα και το πρωί δεν ακουγόταν το σφύριγμα και δεν έπαιρνε μπρος. ΠΟΤΕ δεν είχε στεγνώσει.

    Η τρόμπα που έβαλε ο μάστορας δεν είναι χοντα αλλά κάτι άλλο που ταιριάζει (μυστικό του μάστορα που δεν μου το αποκάλυψε)και κόστισε 200 με τα εργατικά

Παρόμοια θέματα

  1. V-Storm 650 vs Cbf 600s
    από tzo80 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2014, 21:58
  2. CBF 600 Service Manual
    από quirky9 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2007, 13:56
  3. Τα πρώτα 3500 χλμ με το CBF-600...
    από Zan_Prizol στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2005, 18:04
  4. Honda CBF-600S. Γνώμες;
    από Papasouzas στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2004, 22:32
  5. cbf 600 04
    από wild_cat/anima στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2004, 11:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF