And as he flies --- tears in his eyes ---
his wind-whipped words echo the final take
and he hits the trunk road doing around 120
with no room left to brake.
φιλαράκο οι μεν χοντάκηδες θα σου πουν έτσι , οι δε γιαμαχάκηδες αλλιώς!
Τί ρωτάς τώρα!
Και τα δυο μηχανάκια είναι πολύ καλά!
Το ίδιο καλά μάλιστα!
Όσο για το ΦΑΖΕΡ θα προτιμούσα με το φαίρινγκ, δε ξ΄ρω γιατί δε μου κάθονται καλά τα όργανα σαν π...τσα έτσι ξεκάρφωτα(προσωπική καθαρά άποψη)
Εγώ όταν θα αλλάξω το SF που έχω μάλλον θα μπω σε δίλημμα
CBF ή FAZER πιο πολύ.Μου κάνουν πιο κοντά στην κατηγορία πιο
all around πως τα ονομάζουν οι εταιρίες
αυτά
μάλλον σε μ πέρδεψα χειρότερα ε?
Φιλε εγω εχω οδηγηση και τα δυο το ιδιο προτεινω και σε εσενα θα σου πω απλα τι προσεξα το fazer εχει σκληρω κιβωτιο-θορυβωδεs ακομα προσπαθω να βρω νεκρο,και η τροφοδωσια χαμηλα υστερη,ψεκασμοs μονοπεταλουδοs γαρ.Το hornet exei αψογη τροφοδωσια και κιβωτιο αλλα αβολη θεση οδηγησηs σε αντιθεση με το fazer που ειναι αψογη.Εμφανηση πιστευω οτι το fazer ειναι μια δεκαετια μπροστα αλλα ειναι καθαρα υποκειμενικο.Ελπιζω να σε βοηθησα με τιs λιγεs γνωσειs μου.
Αν και είμαι των ευρωπαϊκών μηχανων-αυτοκινήτων από αυτά τα δυο που αναφέρεις θα σου πρότεινα το fazer...απλά γιατί το cbf δεν μου αρέσει καθόλου ...τώρα καλό θα ήταν να κάνεις ενα test drive και στα δυο για να δείς ποιό σου ταιριάζει.
Στο μόνο που θα διαφωνήσω με τον gasotis είναι για το ...ακομα προσπαθω να βρω νεκρο... αυτό πιστεύω είναι θέμα καθαρά συνήθειας...έτσι μου έλεγαν για τα ducati αλλά μετά από 1 εβδομάδα δεν είχα κανένα προβλημα.
Και στα δυο τους λειπει κατι .....
Εκει που χρειαζεσαι λιγη ιπποδυναμη παραπανω δεν την εχουν ....
αλλα για πρωτο μπραμπρα καλα ειναι ...
Πόσο παραπάνω πια "χρειάζεσαι"...Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoefs
Και στα δυο τους λειπει κατι .....
Εκει που χρειαζεσαι λιγη ιπποδυναμη παραπανω δεν την εχουν ....
αλλα για πρωτο μπραμπρα καλα ειναι ...
0-100 σε ~3.5" κάνουν και τα δύο...
Το Fazer πιστευω ειναι πιο ομορφο και οντως τεχνολογικα και σχεδιαστικα μια 10ετια μπροστα
Για κανα ταξιδι λεω ! Ειναι λιγακι μιτσουλικο ....Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
Πόσο παραπάνω πια "χρειάζεσαι"...
0-100 σε ~3.5" κάνουν και τα δύο...
Ρε σεις μου τα μπερδέψατε!Η σύγκριση είναι μεταξύ fazer600 και CB 600F HORNET.Όχι με την cbf 600.
Όσο για την ιπποδύναμη πρέπει να αστειεύεσαι φίλε tifoefs.
Οι αποδόσεις τους όπως είναι στα επίσημα site είναι οι εξής:
Hornet600---->97 άλογα,ροπή 6.3,βάρος 178kg
Fazer600------>98 άλογα,ροπή 6.4,βάρος 180kg
Αν τώρα είναι λίγα 98 άλογα για ταξίδι τι να πω?
Anyway!Πιάσε ένα μπυρόνι και άραξε.
Και τα δύο για μένα σκίζουν.Τα μόνα που θα προτιμούσα περισσότερο αν είχα και τα φράγκα βέβαια θα ήταν tdm900 ή hornet900.
And as he flies --- tears in his eyes ---
his wind-whipped words echo the final take
and he hits the trunk road doing around 120
with no room left to brake.
Θα δεις οταν κανεις ενα ταξιδι (δεν εννοω ταξιδακι) οτι θα θες παραπανω αλογα ....Αρχικά δημιουργήθηκε από Akefalos
Ρε σεις μου τα μπερδέψατε!Η σύγκριση είναι μεταξύ fazer600 και CB 600F HORNET.Όχι με την cbf 600.
Όσο για την ιπποδύναμη πρέπει να αστειεύεσαι φίλε tifoefs.
Οι αποδόσεις τους όπως είναι στα επίσημα site είναι οι εξής:
Hornet600---->97 άλογα,ροπή 6.3,βάρος 178kg
Fazer600------>98 άλογα,ροπή 6.4,βάρος 180kg
Αν τώρα είναι λίγα 98 άλογα για ταξίδι τι να πω?
Anyway!Πιάσε ένα μπυρόνι και άραξε.
Και τα δύο για μένα σκίζουν.Τα μόνα που θα προτιμούσα περισσότερο αν είχα και τα φράγκα βέβαια θα ήταν tdm900 ή hornet900.
βασικα και τα δυο πανε μια χαρα για τα κυβικα τους το θεμα ειναι η απουσια φαιρινκ οπου σε ταξιδια κατανταει κουραστικο απο εκει και περα απο ταξιδια αλλο τιποτα δεν μασανε.
Επειδη τα δυο μοντελα απευθυνονται στο ιδιο κοινο οι διαφορες τους ειναι στα σημεια οποτε τι να σου πουμε ακολουθησε πλεον αυτο που σου αρεσει