Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Αναρτησεις Hagon...ξερουμε τπτ?

  1. #1

    Αναρτησεις Hagon...ξερουμε τπτ?

    λεω να τις ριξω στο ΤΑ650.πασα εμπειρια δεκτη...

  2. #2
    Μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2012
    Μηνύματα
    113
    Αρχικά τοποθέτησα τα εμπρός ελατἠρια μαζί με το συνιστώμενο λάδι (σε Sprint ST 1050) και το μπροστινό μεταμορφώθηκε. Μάλιστα η εταιρεία πρότεινε διαφορετικό air gap από την Τriumph, γεγονός που δείχνει ότι το έχουν ψάξει.
    Μετά από αυτήν την θετική εμπειρία προχώρησα στην αγορά του πίσω αμορτισέρ, το οποίο δυστυχώς δύο φορές έχασε λάδι (πριν συμπληρωθούν 5Κ χλμ).
    Ο αντιπρόσωπος την πρώτη φορά μου το αντικατέστησε χωρίς κόστος, ενὠ το ίδιο θα έκανε και την δεύτερη, αλλά το αμέλησα...
    Πάντως όσο δούλευε, ήταν σαφώς καλύτερο από το Wilbers που έχω τώρα.
    / ΒΣ

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vassat Προβολή μηνύματος
    Πάντως όσο δούλευε, ήταν σαφώς καλύτερο από το Wilbers που έχω τώρα.
    δηλαδη?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vassat Προβολή μηνύματος
    Αρχικά τοποθέτησα τα εμπρός ελατἠρια μαζί με το συνιστώμενο λάδι (σε Sprint ST 1050) και το μπροστινό μεταμορφώθηκε. Μάλιστα η εταιρεία πρότεινε διαφορετικό air gap από την Τriumph, γεγονός που δείχνει ότι το έχουν ψάξει.
    Μετά από αυτήν την θετική εμπειρία προχώρησα στην αγορά του πίσω αμορτισέρ, το οποίο δυστυχώς δύο φορές έχασε λάδι (πριν συμπληρωθούν 5Κ χλμ).
    Ο αντιπρόσωπος την πρώτη φορά μου το αντικατέστησε χωρίς κόστος, ενὠ το ίδιο θα έκανε και την δεύτερη, αλλά το αμέλησα...
    Πάντως όσο δούλευε, ήταν σαφώς καλύτερο από το Wilbers που έχω τώρα.
    / ΒΣ

    τις ειχες αγορασει απο τον εδω αντιπροσωπο η' απο καταστημα?
    οταν λες οτι θα εκανε το ιδιο εννοεις πως ειχες μιλησει μαζι του κ την δευτερη φορα η΄στο ειχε πει κατα την αντικατασταση της πρωτης?

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παντως παλιοτερα η hagon κατασκευαζε μετριοτατα αμορτισερ, ροκ μποτομ πραις με την αναλογη ποιοτητα. Τωρα δεν ξερω αν εχουν βελτιωθει. Προσωπικα θα επερνα nitron.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Προσωπικα θα επερνα nitron.
    μην φανταστείς πάντως οτι είναι τραγικά πιο φτηνά (για το δικό μου πάντα)

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    μην φανταστείς πάντως οτι είναι τραγικά πιο φτηνά (για το δικό μου πάντα)
    Οι τιμες τους ειναι στανταρντ για ολες τις μηχανες. Με υδραυλικη προφορτιση χωρις δοχειο αζωτου πρεπει να κανει γυρω στα 650 και χωρις υδραυλικη 450. Το δοχειο αζωτου δεν ειναι και απαραιτητο και πρεπει να εχει καπου 300+
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    δλδ να μην...

  9. #9
    Μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2012
    Μηνύματα
    113
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    δηλαδη?
    Δηλαδή: θεωρώ ότι το Hagon είχε καλύτερη λειτουργία από το Wilbers, τώρα πως το αξιολόγησα; by the seat of my pants.

    @manianisg εννοώ ότι την πρώτη φορά που είχε χάσει λάδι μου το αντικατέστησε άμεσα, χωρίς κόστος, χωρίς "δύσπνοιες", ούτε καν το είδε. Τη δεύτερη φορά, επειδή δεν πίστευε ότι επαναλήφθηκε το φαινόμενο, πήγα και το έδειξα οπότε με είπε "φέρτο να στο αλλάξω". Αλλά όπως είπα το αμέλησα και πήρα wilbers από το οποίο δεν είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος εξ' αρχής. Πάντως, τα HAGON τα έχουν σε υπόληψη στο παγκόσμιο φόρουμ της Τ, όπως και διάφοροι "παλαιοί" μηχανόβιοι.
    Γνώμη μου, βάλε ελατήρια πχ HyperPro και κάνε ένα σερβάκι/revalve στο K-Shock ή ρώτησε τους τι προτείνουν.
    / ΒΣ

  10. #10
    Μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2012
    Μηνύματα
    113
    Επίσης να συμπληρώσω ότι μαζί με το πίσω αμορτισέρ της Wilbers, τοποθέτησα και τα εμπρός ελατήρια της ίδιας εταιρείας , τα οποία τα έβγαλα επιτόπου και ξαναέβαλα τα Hagon.
    / ΒΣ

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vassat Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή: θεωρώ ότι το Hagon είχε καλύτερη λειτουργία από το Wilbers, τώρα πως το αξιολόγησα; by the seat of my pants.
    Σαν αμορτισερ, τα wilbers ειναι πολυ καλα. Ειναι κλασης ohlins κλπ. Οποτε, η σου εκατσε στραβη, η δεν ασχοληθηκες διολου με τις ρυθμισεις, η το ελατηριο του μεν ηταν καταλληλοτερης σκληροτητας για τον τροπο που οδηγεις απο το δε. Σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να πεις οτι γενικα τα χαγκον ειναι καλλιτερα απο τα βιλμπερς.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Σαν αμορτισερ, τα wilbers ειναι πολυ καλα. Ειναι κλασης ohlins κλπ. Οποτε, η σου εκατσε στραβη, η δεν ασχοληθηκες διολου με τις ρυθμισεις, η το ελατηριο του μεν ηταν καταλληλοτερης σκληροτητας για τον τροπο που οδηγεις απο το δε. Σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να πεις οτι γενικα τα χαγκον ειναι καλλιτερα απο τα βιλμπερς.
    Συμφωνώ κι επαυξάνω.
    Το αντίθετο συμβαίνει μάλιστα.
    Επίσης μην παρει κανείς διπλά Hagon ειναι σχεδόν πεταμένα λεφτά, έχουν πανσκληρα ελατήρια και δεν δουλευουν καθόλου σωστά.
    Στην πραγματικότητα ειναι τα ίδια με τα παλιά Girling, τα οποία ήταν μέτρια για τότε, πόσο μαλλον για σήμερα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Σαν αμορτισερ, τα wilbers ειναι πολυ καλα. Ειναι κλασης ohlins κλπ. .
    όχι ρε φίλε....

    όταν έψαχνα με τι να αλλάξω το δικό μου βρήκα τύπο από ξένο φόρουμ που είχε στείλει το αμορτισερ 5 φορές στην εταιρεία πίσω γιατί του έχανε συνέχεια το λάδι.....

    στο τέλος πήρε ολινς και ησύχασε......

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    όχι ρε φίλε....

    όταν έψαχνα με τι να αλλάξω το δικό μου βρήκα τύπο από ξένο φόρουμ που είχε στείλει το αμορτισερ 5 φορές στην εταιρεία πίσω γιατί του έχανε συνέχεια το λάδι.....

    στο τέλος πήρε ολινς και ησύχασε......
    ξερεις ποσους εχω διαβασει στο νετ να λενε ακριβως το αντιστροφο....
    Τα μαμα ας πουμε αμορτισερ μεγαλων μηχανων που σχεδον ποτε δεν χανουν λαδια, ειναι καλλιτερα απο ολινς η βιλμπερς? Παντα υπαρχει καποιος για οποιαδηποτε αναρτηση που του εχει κατσει στραβη και συνηθως οφειλεται σε λαθος μαστορου.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.062
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    όχι ρε φίλε....

    όταν έψαχνα με τι να αλλάξω το δικό μου βρήκα τύπο από ξένο φόρουμ που είχε στείλει το αμορτισερ 5 φορές στην εταιρεία πίσω γιατί του έχανε συνέχεια το λάδι.....

    στο τέλος πήρε ολινς και ησύχασε......
    ήταν ο αντιπρόσωπος της ohlins φαντάζομαι

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2016, 20:37
  2. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 01/05/2013, 15:56
  3. GPS: Τι ξέρουμε γι'αυτά;
    από antares στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2004, 12:32
  4. σεμιναριο για αναρτησεις
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2004, 00:35
  5. αναρτήσεις moto
    από pit-salonika στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 02:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF