Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 64

Θέμα: Κατανάλωση λαδιου σε xt600e - 10w40 !

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    489

    Κατανάλωση λαδιου σε xt600e - 10w40 !

    καλησπερα φιλοι μου εδω και 1 χρονο επειδη το σπιτι μου σε σχεση με την δουλεια ειναι 14-15 χλμ και εχω και δεικτη θερμοκρασιας λαδιου απο castrol gps 15w50 ημισυνθετικο το εχω γυρισει σε amsoil 10w40 πληρως συνθετικο ( το συγκεκριμενο λαδι τηρει προδιαγραφες jaso ma ) και οχι δεν πατιναει ο συμπλεκτης ή κατι τετοιο.

    το θεμα ειναι οτι μηχανακι μετα απο ανακατασκευη που εχω κανει στο παρελθον τωρα ειναι (620cc με φτιαξιμο κεφαλης, αλλαγμα κιτ ζιγκλερ στο καρμπυρατερ, ρυθμιση στο δυναμομετρο + reprofil εκκεντροφορου) εχω κανει καμμια 30.000χλμ

    ειχα την εντυπωση οτι δεν ειχα ιδιαιτερη καταναλωση λαδιου, τωρα τα μετραω και βλεπω οτι λειπουν περιπου 700ml δηλαδη απο 2800ml εβγαλα 2100ml. To συγκεκριμενο λαδι εχει noack evaporation loss 7.1 % σε σχεση με το αντιστοιχο 20.50 που εχει 3.4 % δηλαδη με απλα λογια καιγεται πιο ευκολα.

    Το λαδι αυτο με εξυπηρετει γιατι εκτος οτι ειναι κορυφαιο λαδι οποτε προστατευει τις τριβες μου ζεσταινεται και πιο ευκολα απο ενα παχυτερο λαδι εφοσον διανυω μικρες σχετικα διαδρομες.

    Θελω να το συζητησουμε.

  2. #2
    Εγώ του βάζω castrol gps 15w50 χειμώνα-καλοκαίρι και δεν μου καίει σταγόνα. Πιστεύω πως είναι λάθος επιλογή το συνθετικό σε μοτέρ σαν του ΧΤ 600.
    Μπορεί βέβαια η κατανάλωσή σου σε λάδι να οφείλεται στον υπερκυβισμό που συνεπάγεται υψηλότερη θερμοκρασία λειτουργίας από το μαμά μοτέρ.
    Βασικά σε αερόψυκτα μεγάλα τετράχρονα προτιμάται η χρήση ορυκτελαίου ή ημισυνθετικού λαδιού.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    489
    γεια σου Νοτακο τα εχω ξανακουσει αυτα που λες και δεν διαφωνω. Θα δουμε...τι θα κανω...Σημερα τα αλλαξα παλι τα λαδακια :P ας ακουσουμε και αλλες γνωμες!

  4. #4
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.635
    Στο srx μου (μοτέρ ΧΤ600) τα συνθετικά τα εξαφάνιζε .
    Χωρίς πλάκα, ποτέ δεν κατάλαβα που πήγαινε το λάδι, ούτε το έχανε, ούτε το έκαιγε. Θαύμα-θαύμα...

    Γύρισα σε ημι-συνθετικό και ησύχασα. Μάρκα Denicol Full Synthetic 15-40W αν θυμάμαι καλά.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #5
    Εαν καιει λαδι, η κορωνα του πιστονιου θα ειναι πολυ καθαρη. Εαν τα πεταει στο φιλτρο, τοτε με μια απλη ματια μπορεις να το διαπιστωσεις.
    Τωρα αμα ειναι σαν του βυρωνα, νομιζω πρεπει να πατε παρεα σε κεινον που λυγιζει κουταλια με το ματι.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  6. #6
    ΚΑΙ το ότι είναι φουλ συνθετικό
    ΚΑΙ το ότι είναι 10-40 είναι λογικό να συνεπάγεται έλειμμα στο ισοζύγιο λαδιού....

    δοκίμασε 15-50 που αναγκαστικα θα πας σε ημι- και σίγουρα το ισοζύγιο θα είναι μηδενικό...

    το θαύμα που λέει ο μπάιρον θα είναι αν το ισοζύγιο βγει πλεονασματικό.

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    489
    ok τοτε θα το αφησω αλλη μια φορα, επειδη τα εβαλα το πρωι και μετα θα το γυρισω σε ημισυνθετικο 15.50.....παντως τις περιμενα αυτες τις απαντησεις

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Το 10-40 είναι λεπτότερο απ'το 15-50,οπότε εκεί οφείλεται η κατανάλωση,όχι στο ότι είναι συνθετικό!
    Για ποιό λόγο έβαλες λεπτότερο λάδι σε αερόψυκτο ,μοτέρ;

    Βάλε το μαμά ιξώδες και θα βελτιωθεί η κατάσταση.

    Αφού μόλις τα έβαλες άστα,ούτως ή άλλως χειμώνας έρχεται οπότε δε θα τα βράσει τα λάδια.
    Απλά φρόντιζε να μη το ζορίζεις και στην επόμενη αλλαγή άλλαξε και το φίλτρο.

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Στο srx μου (μοτέρ ΧΤ600) τα συνθετικά τα εξαφάνιζε .
    Χωρίς πλάκα, ποτέ δεν κατάλαβα που πήγαινε το λάδι, ούτε το έχανε, ούτε το έκαιγε. Θαύμα-θαύμα...

    Γύρισα σε ημι-συνθετικό και ησύχασα. Μάρκα Denicol Full Synthetic 15-40W αν θυμάμαι καλά.
    E δεν μπορεί να θυμάσαι καλά!

    apsogos βάλε ενα καλό ημισυνθετικό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    E δεν μπορεί να θυμάσαι καλά!

    apsogos βάλε ενα καλό ημισυνθετικό.
    15-50 λες ήταν ε?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    15-50 λες ήταν ε?
    Εκτός κι αν εχει ημισυνθετικο η Denicol που να το ονομάζει Full Synthetic για ξεκάρφωμα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    489
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    15-50 λες ήταν ε?
    ναι παιδια θα βαλω ενα καλο ημισυνθετικο , αλλα θα κανω 2000 χιλιομετρα ακομη με αυτα γιατι τα εβαλα σημερα και ειναι κριμα. Παντως σαν λαδι τo 100% συνθετικο ειναι "ανωτερης προστασιας" απο ενα ημισυνθετικο. Γι αυτο και ειχα μπει στην διαδικασια.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της iliasfyntanidis
    Εγγραφή
    10/04/2012
    Μηνύματα
    188
    Το ενδεχόμενο να μην εχει πετύχει το ρεκτιφιε το εχεις σκεφτεί;Μπορει να διαφεύγουν αέρια της καύσης και να περνάνε στον θάλαμο ειτε να χάνεις απο τα τσιμουχακια βαλβιδων.
    Όσον αφορά το όργανο θερμοκρασίας λαδιου αυτο που ακριβώς το εχεις βάλει;
    Ride till the end....isle of man style!
    William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    489
    γεια σου φιλε μου Ηλια μια χαρα πετυχαν ολα τοτε που τα εκανα δεν εκαιγε σχεδον τιποτα.Τωρα ξαφνικα να χαλασε κατι δεν το νομιζω...γιατι το μηχανακι δεν το σκιζω και το ζεσταινω ΠΑΝΤΑ.Απο τοτε που εχω βαλει αυτο το λαδι κατα πασα πιθανοτητα υπαρχει αυτη η καταναλωση που ανεφερα παραπανω!Το οργανο θερμοκρασιας ειναι εκει που ειναι η ταπα εισαγωγης λαδιου μας, εχει αντικατασταθει με ειδικη τα ταπα μεταλλικη που αντι για πλαστικο πανω πανω εχει οργανο με βελονα θερμοκρασιας.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της iliasfyntanidis
    Εγγραφή
    10/04/2012
    Μηνύματα
    188
    Ισχύει οτι η κατανάλωση μειώνεται με ενα ημισυνθετικο σε σχέση με ενα συνθετικό λάδι,το ειχα παρατηρήσει σε ενα uno που ειχα πιτσιρικας.Αρα εχεις το κλασικό όργανο θερμοκρασίας λαδιου.
    Σωστή μέτρηση ειναι ο αισθητηρας του οργάνου να βρίσκεται στο φίλτρο λαδιου ειτε στα καρτερ,εκει που λιμνάζει το λάδι.Η πρώτη θέση βεβαια ειναι η καλύτερη και σου δείχνει πιο σωστές(θερμές)τιμές σε σχέση με την δεύτερη η οποία ειναι πιο δροσερή σαν θεςη-ένδειξη αφου το καρτερ φιλοξενεί ολόκληρη την ποσότητα λαδιου και όχι αυτή που χρησιμοποιεί ο κινητήρας για λιπανση την δεδομένη χρονική στιγμή.
    Εαν δεις στα αξεσουάρ αυτοκινήτου υπάρχουν οι αντάπτορες για το φίλτρο λαδιου με υποδοχή εκει για αισθητήρα θερμοκρασίας και πίεσης.
    Τι θερμοκρασίες βλέπεις συνήθως;
    Τα amsoil όντως ειναι κορυφαία.Στο αμαξι μου που έκανε καποια trackday(τις καλές εποχές)αυτά εβαζα και βάζω και παράπονο κανενα....Χαμηλές σχετικα θερμοκρασίες σε ρυθμούς πίστας και συμπίεση ακομα οπως ορίζει ο κατασκευαστής.
    Ride till the end....isle of man style!
    William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση λαδιου
    από gelo στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 07/06/2007, 19:55
  2. Ψυγειο λαδιου σε Suzuki GSX 750Ε μοντ 1983
    από OzZzZzY στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2007, 01:15
  3. Ψυγείο λαδιού σε Dominator
    από creperistas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2006, 13:30
  4. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 09/12/2006, 20:43
  5. Περι θερμομετρου λαδιου σε 1150
    από ALX GS 11½ στο forum BMW
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2006, 13:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF