Μιας και το θέμα με τρώει εδώ και πολύ καιρό & οι καφέδες με το Road Spirit μου βάζουν ακόμα περισσότερα φιτίλια, ψάχνομαι για ότι λέει ο τίτλος του θέματος.
Ιδέα εξάλλου πήρα από το γεγονός ότι η CCM έφτιαξε το παρακάτω : http://www.ccm-motorcycles.com/gp450.asp
Φοράει το κινητήρα του G450X, του enduro που έβγαζε η BMW, έχοντας τον όμως κάνει detune μέσω της ηλεκτρονικής για να αυξήσει την αξιοπιστία και τα διαστήματα service.
Όσον αφορά το πλαίσιο, ντεπόζιτο και πλαστικά υπάρχουν έτοιμες λύσεις όπως πχ αυτή εδώ : http://www.rsconcept.net/kits.php?kitevo=EVO2P&lg=en
Το θέμα είναι τι γίνεται με το κινητήρα. Δε με ενοχλεί να μειωθεί η απόδοση του ώστε να αυξηθεί η αξιοπιστία και τα διαστήματα service. Οπότε διάφορες σκέψεις που κάνω, χωρίς όμως να είμαι σίγουρος ότι γίνονται.
α) Θα μπορούσε να μπει κόφτης ώστε να αποδίδει λιγότερο;
β) Αυξάνουμε τη χωρητικότητα σε λάδι με κάτι τέτοιο : http://blaisracingservices.com/ktm/k.../prod_233.html
γ) Αλλάζω κεφαλή με όχι τόσο άγριους εκκεντροφόρους - βαλβίδες.
δ) Δε ξέρω.
Στόχος είναι να φτιαχτεί ένα μηχανάκι που να πληρεί ότι έχω γράψει (ή σχεδόν), εδώ : http://www.moto.gr/forums/showthread...=1#post2391161
Θα αναγκαστώ βέβαια να μάθω τα περί carb αλλά οκ.
Όποιος έχει οποιαδήποτε ιδέα ή χρήσιμη πληροφορία ας τη γράψει. Για πάμε...
![]()
![]()