Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: Eliminator 400 πρόβλημα με καρμπς

  1. #1
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721

    Eliminator 400 πρόβλημα με καρμπς

    Είναι δυο χρόνια που ξεκίνησε η ιστορία με το τσόπερ του πατέρα μου... Τη χρησιμοποιεί σπανίως και από τότε που την πήραμε ποτέ δε δούλεψε ικανοποιητικά. Συγκεκριμένα, στάζει βενζίνη από τα καρμπυρατέρ. Την έχουμε πάει δεκάδες φορές στο μάστορα -γνωστός και καλός στην Πάτρα- και όταν την παίρνουμε πίσω είναι μια χαρά για λίγες μέρες, και ξαφνικά κάποιο πρωί έχει κάνει λιμνούλα από τη βενζίνη. Η βενζίνη φτάνει και στο φίλτρο αέρος...

    Εχουμε καθαρίσει / φυσίξει / λύσει / δέσει τα καρμπς άπειρες φορές. Αλλάξαμε και πυραυλάκια. Τίποτα.
    Ο μάστορας λέει ότι το πρόβλημα είναι στον κορμό των καρμπς και πρέπει να βρούμε άλλα. Αυτό δεν το έπιασα και πολύ. Πού μπορεί να είναι δηλαδή?

    Το ρουμπινέτο στο τεπόζιτο δεν έχει off, είναι μόνο on/res/pre... Η φλαντζούλα έχει δυαλυθεί σίγουρα. Αλλά και πάλι θα έπρεπε κάποια στιγμή να σταματάει η ροή βενζίνης. Είπαμε να βάλουμε έναν διακόπτη να κλείνει εντελώς το καύσιμο εν στάσει... αλλά δεν ξέρω αν είναι λύση, γιατί θυμάμαι μια δυο φορές εν κινήσει να κάνει διακοπές και να σβύνει.

    Σας ακούω! Σκέψεις για τη βλάβη, πού μπορώ να βρω καρμπς, τι άλλο κουμπώνει, κλπ..
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    αν επισκευαστει το ρουμπινετο του στις θεσεις on και res δεν υπαρχει ροη με σβηστο κινητηρα
    αφου μετα απο καθε καθαρισμα διορθωνεται για λιγο καιρο προφανως κατεβαζει βρωμα απο το τεποζιτο και παει και καθεται στις εδρες των πυραυλακιων και δεν τα αφηνει να σφραγισουν
    ενα φιλτρακι ισως βοηθησει

  3. #3
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    Α ναι για το φιλτράκι ξέχασα να πω! Εχουμε πάντα φιλτράκι πάνω, στην αρχή όλο και κάτι κρατούσε αλλά εδώ και αρκετό καιρό είναι πεντακάθαρα... Αν έχω καταλάβει καλά ο μάστορας πιστεύει πως εκεί που πατάει το πυραυλάκι έχει καταστραφεί ο κώνος και δεν εφαρμόζει καλά ακόμα και με καινούρια πυραυλάκια περνάει βενζίνη
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από johnpan Προβολή μηνύματος
    Αν έχω καταλάβει καλά ο μάστορας πιστεύει πως εκεί που πατάει το πυραυλάκι έχει καταστραφεί ο κώνος και δεν εφαρμόζει καλά ακόμα και με καινούρια πυραυλάκια περνάει βενζίνη
    Και προφανώς βαριέται να το λύσει και να γυαλοχαρτίσει την έδρα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Και προφανώς βαριέται να το λύσει και να γυαλοχαρτίσει την έδρα...
    Δείξε μου έναν τόσα χρόνια που έκατσε να το κάνει! Όλοι σου λένε "πάρε άλλα"! Τι anhelo, τι eliminator.......

  6. #6
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Και προφανώς βαριέται να το λύσει και να γυαλοχαρτίσει την έδρα...
    Αντώνη, η μηχανή είναι τουλάχιστο εξάμηνο στο συνεργείο και ο πατέρας μου επειδή μένει κοντά περνάει δύο φορές την εβδομάδα! Μόνο αυτό αν σκεφτείς πιστεύω ότι την έχει γυαλοχαρτίσει την έδρα. Είναι και θέμα γοήτρου να τη φτιάξει γιατί του έχω στείλει αρκετή πελατεία. Του είπαμε ότι αν δε τη φτιάξει δε μας ξεφορτώνεται! και ο ίδιος φαίνεται να έχει ασχοληθεί και την κυκλοφορούσε αρκετό καιρό για να την τεστάρει. Αν ήταν θέμα εμπιστοσύνης κλπ θα την είχα πάει αλλού... Έχει ήδη δοκιμάσει βελόνες και πυραυλάκια από άλλο σετ... Δεν ξέρω τι άλλο να σκεφτώ και για αυτό ζητάω σκέψεις / γνώμες σας. Επίσης χρόνια πολλά για τη γιορτή σου!
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από johnpan Προβολή μηνύματος
    Έχει ήδη δοκιμάσει βελόνες και πυραυλάκια από άλλο σετ...
    Γιαννη, τα πυραυλάκια είναι 2 "ειδών"..

    Αυτά που έχουν εσωτερικά ελατήριο (για καλύτερο έλεγχο των κραδασμών) και αυτά που στην κατω μεριά τους έχουν ένα έλασμα (για τον ίδιο λόγο)

    Αν ο μάστορας χρησιμοποίησε βελόνα και οπή σαν σετ μεν, αλλά διαφορετικού τρόπου επαφής με το έλασμα του φλοτέρ, μάλλον δεν πήρε τα αναμενόμενα αποτελέσματα..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Παρόμοια θέματα

  1. CB 400 προβλημα με καρμπυρατερ
    από daxon1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2019, 14:26
  2. Προβλημα με συγχρονισμο καρπυρατερ σε bandit 400
    από Zbandit750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2017, 12:17
  3. Cbr 400 Nc29 πρόβλημα με το καρμπυλατέρ!?
    από johnny_gjk στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2007, 12:38
  4. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/06/2007, 17:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF