Δε νομίζω να συνηθισω ποτέ αυτόν τον ήχο... ξενέρωσα τελείως...
Οι μόνοι πιο ΗΛΙΘΙΟΙ από τους πολιτικούς, είναι οι ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ.
Μετά τους πρώτους 5 αγώνες θα δούμε ποιός έχει λύσει τα προβλήματα και είναι σταθερός.
Η Ferrari φαίνεται να περιμένει τον επόμενο Σουμάχερ για να βρει τον δρόμο της, και ως τότε θα μας στεναχωρεί.
Και ο Άλφα θα συνεχίσει τις τραγικές μεταδώσεις χωρίς να φαίνεται βελτίωση.
edit : Και ο ήχος ξενέρωμα ....
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Κάθε αλλαγή αυτά έχει. Εγώ γουστάρω πάντως, πρωτίστως γιατί ελπίζω ν αλλάξει το καθεστώς της βαρετής κυριαρχίας της Red Bull και για να δούμε και κάποιον άλλο να νικάει.
Πάντως τα νέα power units πρέπει να ναι απίστευτα. 2 μονάδες ανάκτησης ενέργειας, +160 ίπποι για 30κάτι δευτερόλεπτα στο γύρο, χωρίς πάτημα κουμπιού α λα KERS...
Που πήγαν οι V10
http://www.youtube.com/watch?v=YBxw4whvBiA
ακούστε κι αυτό...
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 16/03/2014 στις 23:10.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ειχα αρχισει να εμφανιζω συνδρομο στερησης μετα απο τοσο καιρο χωρις F1.
Ειμαι υπερ των αλλαγων και των νεων κανονισμων αλλα νομιζω οτι το εχουν παρακανει. Συνεχιζω να παρακολουθω και θελω και τις low budget ομαδες να πανε καλα. Με τις φετινες δραστικες αλλαγες πιστευα οτι μπορει να αλλαξει λιγο η κορυφη τουλαχιστον, αλλα παλι βλεπω Red Bull, εκτος αν η Mercedes με διαψευσει. Οσο για τη Ferrari νομιζω οτι χρειαζεται κατι παραπανω απο εναν Schumacher...
Εμένα ο ήχος μου αρέσει, είναι πιο μπάσος, κι ας γουστάρω τους V8.
Από την άλλη, παρά τις αλλαγές πάλι βλέπω μια ομάδα να κυριαρχεί προς το παρόν (Merc). Κρατάω μια πισινή λόγω αποτελεσμάτων Ricciardo και STR, αλλά όποιος δεν έχει κινητήρα Mercedes φέτος μάλλον έχασε και η Ferrari πάλι ξεκινάει τη χρονιά έχοντας έδαφος να καλύψει.
Η διπλή βαθμολογία στον τελευταίο αγώνα με έχει ξενερώσει, είπαμε ότι το έκανες τσίρκο, αλλά κράτα και κανένα πρόσχημα.
Ουτε ο ηχος, ουτε η "ασχημια" με χαλασε....
Το οτι εγινε πρωταθλημα τουρισμου με χαλασε....
Ειναι δυνατον στην F1 να προσεχει ο αλλος ποσο καιει το μονοθεσιο αντι να παει ταπα?
Πολλα μονοθεσια μπορει να εχουν την ταχυτητα αλλα λογο καταναλωσης να μην μπορουν να τερματισουν.... Αυτο θα βλεπουμε τωρα? Πρωταθλημα οικονομιας καυσιμων?
Αντε και στα μονοτζεπε να βλεπουμε ποιος μπορει να βγαλει περισσοτερα μιλια με τα ιδια λαστιχα.... θα γουσταρουμε.... θα ανοιξουμε και μια σπραϊτ απο το κεφι....
Μαζί με τον ήχο, ακριβώς η σκέψη μου...
Οι υπεύθυνοι πίστας της διοργάνωσης στην Αυστραλία, ζητήσανε επειγόντως συνάντηση με τον bernie, φοβούνται ότι μακροπρόθεσμα θα έχουν κάθετη πτώση πώλησης εισητηρίων λόγω του ήχου μιας και ο ήχος ήταν ένα μέρος του συνόλου της ψυχαγωγίας του κοινού της F1... και τώρα είναι για τα μπάζα....
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3...ched-contract/
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3...-investigated/
Οι μόνοι πιο ΗΛΙΘΙΟΙ από τους πολιτικούς, είναι οι ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ.
Γενικά την τελευταία δεκαετία έχουν μια τάση να κάνουν κάποιες μαλακοαλλαγές αν μου επιτρέπεται η έκφραση, πάντα με πρόσχημα το να προσπαθήσουν να εξισώσουν τις ομάδες και να μην υπάρχει σαφές πλεονέκτημα. Το 2005 είχαμε ανεφοδιασμούς αλλά όχι αλλαγές ελαστικών(με ένα σετ έβγαζες το 1 ή 2 qualifying runs και όλο τον αγώνα) και ποιος βέβαια δεν θυμάται τον Raikkonen στο Nurburgring
http://www.youtube.com/watch?v=Uw-USwauS9s
Το 2006 μάλλον καταλάβανε τη μπαρούφα τους, το αναιρέσανε, είχαμε πάλι αλλαγές ελαστικών. Τα 2-3 τελευταία χρόνια σκεφτήκανε να ξανα-απαγορεύσουνε τους ανεφοδιασμούς (οι οποίοι είχαν επιτραπεί από το 1994)...
Η μόδα τώρα λέει turbo και υβριδικά όπως ας πούμε έχουν στο Λε Μαν (εκεί βέβαια είναι και diesel)....
Οικονομια και μλκς λες και τα οικονομικα μιας εταιριας που ειναι σε θεση να συμμετεχει σε εναν τετοιο αγωνα θα κριθουν απο τα απο μερικες χιλιαδες ευρω που θα εξοικονομησουν απο τα καυσημα. Η καθοδος της Φ1 ξεκινησε απο την στιγμη που μπηκε το συστημα κερς στα μονοθεσια.
Ντιζελ στην Φ1 και μετα μπαταριες και πηδαλια.![]()
TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!