Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: μπιελα σε honda supra

  1. #1

    μπιελα σε honda supra

    ένα honda supra που έχω έχει βαρέσει στρόφαλο,τα χιλιόμετρα του τάχει, κάπου 130000,βγάζει συνέχεια προβλήματα.
    τι συμφέρει καλύτερα όταν η επισκευή μπιέλας μαζί με ρουλεμάν στροφάλου άντε και ένα πιστόνι τσιμούχες κλπ σου πάει 250?
    να το επισκευάσεις να αγοράσεις ένα Lifan 110 η να πάρεις ένα μεταχειρισμένο μοτέρ?
    πόσα χιλιόμετρα μπορεί να σε βγάλει έτσι όπως βαράει τώρα?
    JOHN.....

    V STROM

    DL 650 K9

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της makaros33
    Εγγραφή
    16/03/2013
    Μηνύματα
    153
    επισκευαζης το ιδιο και σου βγάζει άλλα τόσα χιλιόμετρα
    τώρα για το ποσά χιλιόμετρα θα σου βγάλει έτσι πληγωμένο είναι άπλα ένα ΜΕΓΑΛΟΟΟΟΟΟ ρίσκο μιας και κανένας δεν μπορεί να σου πει οτι θα αντεξη άλλα χχχχ χιλιόμετρα

    ανακατασκευή σε HONDA GLX 90cc
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=134333[/URL]

  3. #3
    [QUOTE=makaros33;2467927]επισκευαζης το ιδιο και σου βγάζει άλλα τόσα χιλιόμετρα
    τώρα για το ποσά χιλιόμετρα θα σου βγάλει έτσι πληγωμένο είναι άπλα ένα ΜΕΓΑΛΟΟΟΟΟΟ ρίσκο μιας και κανένας δεν μπορεί να σου πει οτι θα αντεξη άλλα χχχχ χιλιόμκα

    καθε 30000χλμ αλλαζω μπιελα, στανταρ.χωρια αλλες μ@λ@κιες που βγαζει το μοτερ.ενα lifan δηλαδη θα κολησει στα 10000?
    JOHN.....

    V STROM

    DL 650 K9

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της makaros33
    Εγγραφή
    16/03/2013
    Μηνύματα
    153
    δεν είναι στα ποσά θα σου κοληση άπλα το ρίσκο που περνης με ενα κινέζικο , ασε και το κοστος που θα χρειαστείς για την νόμιμη αλαγη κινητήρα (άδεια )

    και εξαλου για το θέμα μπιέλα και γενικά ανταλλακτικά υπάρχουν πιοτητες και πιοτητες που εσυ θα αποφασισης για το ποιο σηκωνη η τσέπη σου
    ανακατασκευή σε HONDA GLX 90cc
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=134333[/URL]

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της makaros33
    Εγγραφή
    16/03/2013
    Μηνύματα
    153
    εαν είσαι αθηνα ριξε μια ματια σε καταστηματα με ανταλακτικα παπιων και παρε μονος σου μια ειδεα σχετικα με το κοστος των ανταλακτικων

    μιας και στο εμποριο υπαρχουν πολων ειδων ανταλακτικα

    κινεζικα χαλια
    κινεζικα ποιο καλα
    ταιβανεζικα

    και φυσικα τα γνησια, αν και μου φενεται κοματακι περιεργο να χτυπα μπιελα καθε 30.000 χλμ ,που σημενη μηπως εχει και καποιο αλλο προβλημα που επιδινωνεται με την χρηση η ο μαστορας που σου το επισκευαζη δεν σου βαζει καλης ποιοτητας ανταλακτικα
    ανακατασκευή σε HONDA GLX 90cc
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=134333[/URL]

  6. #6
    οπως και ναχει ειμαι μπλεγμενος.κινεζικο δε θα πας ουτε χιλιομετρο,αν κρατησω το ιδιο μοτερ θα συνεχισω να κανω πλουσιο το μαστορα.καθε μηνα βγαζει και ενα διαφορετικο προβλημα αυτο το μοτερ.τον προηγουμενο ειχε σπασει το καρτερ και εσκασα 80 ευρωπουλα για να το κολησει.
    JOHN.....

    V STROM

    DL 650 K9

  7. #7
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από makaros33 Προβολή μηνύματος
    εαν είσαι αθηνα ριξε μια ματια σε καταστηματα με ανταλακτικα παπιων και παρε μονος σου μια ειδεα σχετικα με το κοστος των ανταλακτικων

    μιας και στο εμποριο υπαρχουν πολων ειδων ανταλακτικα

    κινεζικα χαλια
    κινεζικα ποιο καλα
    ταιβανεζικα

    και φυσικα τα γνησια
    Γιατι τα γνησια,γιαπωνεζικα ειναι; Taiwan ειναι,οπως και τα ιδια τα παπια εξ Ιαπωνιας.Οταν εκανα ανακατασκευη στο Innova,με τα παντα γνησια,καποια σακουλακια εγραφαν Japan αλλα ηταν κυριως τσιμουχακια κτλ.Μπιελες,πιστονια κτλ ολα Taiwan.

  8. #8
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Το μοτεράκι φτιάχνεται.
    Ή το φτιάξεις ή πάρεις ίδιο χόντα θα σου βγεί το ίδιο σε ποσό. Αν του βάλεις απλά λιφάν θα σου βγεί πιο φθηνά. 180 το είχα πάρει εγώ κομπλέ στο κουτί με τιμολόγιο αγοράς.

    Κοίτα για την αγορά μοτέρ δεν ήθελα να πάρω χόντα γιατί ότι βρήκα σε μεταχειρισμένο ήταν όσο να πάρω 2 λιφάν μοτέρ συν οτι τα περισσότερα είχαν χτυπημένα νούμερα. Και εννοείται οτι δεν υπήρχαν χαρτιά.
    Τώρα στο κόστος επισκευής εξαρτάται και ο μάστορας. Το να πάρεις τα εξαρτήματα για όλο το μοτέρ θα σου φύγει κανα 150άρι χοντρικά. Τα υπόλοιπα είναι τα εργατικά, + οτι κάποιοι μάστορες βγάζουν απο τα ανταλλακτικά, ονόματα δεν λέμε οικογένειες δεν θίγουμε.
    Και υπόψιν δεν τα αλλάζουμε όλα, αλλάζουμε ότι έχει πρόβλημα. Κάποια εξαρτήματα πχ όπως εκκεντροφόρος, βαλβίδες, τάπες κλπ δεν χαλάνε εκτός αν δούλευε χωρίς λάδια.

    Και επειδή πάλι ειπώθηκε για τα λιφάν οτι είναι μάπα, σταματήστε αυτή τη καραμέλα. Τα μοτέρ αυτά δεν είναι μάπα. Το αν τα παίρνουν τα 15χρονα και τους αλλάζουν τα πρέκια με ενισχυτικά οκτανίων και ναφθαλίνες στη βενζίνη, κοψίματα στα κάρτερ για να πάνε 59+ χιλιοστά και μετά λένε "αααα έσπασε είναι μάπα" δεν στέκει. Είναι ενα μοτέρ να σε πάει βόλτα, να σε πάει στην δουλειά σου και γενικά να κινείσαι, αν θες να "παίξεις" και λίγο το κάνεις άφοβα. Αν θες να το πηγαίνεις χωρίς αύριο παγωμένο και κάθε μέρα να στήνεσαι στα φανάρια δεν θα αντέξει.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της makaros33
    Εγγραφή
    16/03/2013
    Μηνύματα
    153
    Γιατι τα γνησια,γιαπωνεζικα ειναι; Taiwan ειναι,οπως και τα ιδια τα παπια εξ Ιαπωνιας.Οταν εκανα ανακατασκευη στο Innova,με τα παντα γνησια,καποια σακουλακια εγραφαν Japan αλλα ηταν κυριως τσιμουχακια κτλ.Μπιελες,πιστονια κτλ ολα Taiwan.


    απλα τα < γνησια > μπορει να ειναι ταιβαν αλλα εχουν πιστοποιηθη απο την μαμα εταιρια οποτε εχεις ενα + παραπανω σε θεμα αξιοποιστιας
    ανακατασκευή σε HONDA GLX 90cc
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=134333[/URL]

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της makaros33
    Εγγραφή
    16/03/2013
    Μηνύματα
    153
    [QUOTE=Linkin Park;2467937αν κρατησω το ιδιο μοτερ θα συνεχισω να κανω πλουσιο το μαστορα.καθε μηνα βγαζει και ενα διαφορετικο προβλημα αυτο το μοτερ.τον προηγουμενο ειχε σπασει το καρτερ και εσκασα 80 ευρωπουλα για να το κολησει.[/QUOTE]


    δοκιμασε να το πας και σε αλλο μαστορα

    και οσο για το καρτερ ετσι απο περιεργεια πως εσπασε ???
    ανακατασκευή σε HONDA GLX 90cc
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=134333[/URL]

  11. #11
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dbnn Προβολή μηνύματος
    Το μοτεράκι φτιάχνεται.
    Ή το φτιάξεις ή πάρεις ίδιο χόντα θα σου βγεί το ίδιο σε ποσό. Αν του βάλεις απλά λιφάν θα σου βγεί πιο φθηνά. 180 το είχα πάρει εγώ κομπλέ στο κουτί με τιμολόγιο αγοράς.

    Κοίτα για την αγορά μοτέρ δεν ήθελα να πάρω χόντα γιατί ότι βρήκα σε μεταχειρισμένο ήταν όσο να πάρω 2 λιφάν μοτέρ συν οτι τα περισσότερα είχαν χτυπημένα νούμερα. Και εννοείται οτι δεν υπήρχαν χαρτιά.
    Τώρα στο κόστος επισκευής εξαρτάται και ο μάστορας. Το να πάρεις τα εξαρτήματα για όλο το μοτέρ θα σου φύγει κανα 150άρι χοντρικά. Τα υπόλοιπα είναι τα εργατικά, + οτι κάποιοι μάστορες βγάζουν απο τα ανταλλακτικά, ονόματα δεν λέμε οικογένειες δεν θίγουμε.
    Και υπόψιν δεν τα αλλάζουμε όλα, αλλάζουμε ότι έχει πρόβλημα. Κάποια εξαρτήματα πχ όπως εκκεντροφόρος, βαλβίδες, τάπες κλπ δεν χαλάνε εκτός αν δούλευε χωρίς λάδια.

    Και επειδή πάλι ειπώθηκε για τα λιφάν οτι είναι μάπα, σταματήστε αυτή τη καραμέλα. Τα μοτέρ αυτά δεν είναι μάπα. Το αν τα παίρνουν τα 15χρονα και τους αλλάζουν τα πρέκια με ενισχυτικά οκτανίων και ναφθαλίνες στη βενζίνη, κοψίματα στα κάρτερ για να πάνε 59+ χιλιοστά και μετά λένε "αααα έσπασε είναι μάπα" δεν στέκει. Είναι ενα μοτέρ να σε πάει βόλτα, να σε πάει στην δουλειά σου και γενικά να κινείσαι, αν θες να "παίξεις" και λίγο το κάνεις άφοβα. Αν θες να το πηγαίνεις χωρίς αύριο παγωμένο και κάθε μέρα να στήνεσαι στα φανάρια δεν θα αντέξει.
    Ετσι
    Λιφαν 110εχω,καλα λαδια κάθε, 1000
    Δισκάκια Χοντα
    Και έχω αισίως 8000χλμ και δεν έχει κάνει Τσικ

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από makaros33 Προβολή μηνύματος
    δοκιμασε να το πας και σε αλλο μαστορα

    και οσο για το καρτερ ετσι απο περιεργεια πως εσπασε ???
    το καρτερ έκανε ρήγμα κοντά στη βίδα που αλλάζω τα λάδια γιατί....όπως είπε ο μάστορας ........επειδής αλλάζω εγώ τα λάδια έτυχε και είχα βάλει ψιλή ροδέλα στη βίδα και έτσι στράβωσε η ροδέλα και έμπαινε μέσα στην τρύπα με αποτέλεσμα τα ζοριστεί το καρτερ και να κάνει ρήγμα................ο μάστορας το είπε. τα έξοδα ήταν δικαμου , ένα 80αρι για κατέβασμα και επισκευή καρτερ, και πάλι δε φτιάχτηκε , ακόμα στάζει.


    τελικά με κόβω για Lifan άλλα ακόμα δεν έχω αποφασίσει 110 η 125, καμία γνωμη ρε παιδιά?το 125 μπαίνει στο supra η θέλει άλλα τόσα για μετατροπές?
    και κάτι άλλο, άμα σε πιάσει μπάτσος και τσεκάρει ότι έχεις αλλάξει μοτέρ τι γίνετε μετά ?τον ήπιες?
    JOHN.....

    V STROM

    DL 650 K9

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Ετσι
    Λιφαν 110εχω,καλα λαδια κάθε, 1000
    Δισκάκια Χοντα
    Και έχω αισίως 8000χλμ και δεν έχει κάνει Τσικ
    το μοτέρ το πήρες καινούριο?τι διαφορές βρήκες σε σχέση με το γνήσιο μοτέρ astra100 οσο εχει να κανει με δύναμη,κατανάλωση βενζίνης υπερθέρμανση κλπ?πρέπει να το δηλώσεις στο υπουργείο?τι έξοδα έχει αυτή η ιστορία?
    JOHN.....

    V STROM

    DL 650 K9

  14. #14
    Όπως τα λέει ο shooter είναι.
    Έχω βάλει από το '07 ένα lifan 110 άμιζο στο εξάβολτο και όλα καλά.
    Με την αγορά του μοτέρ σου δίνουν στην απόδειξη αγοράς και το νούμερο του μοτέρ που την έχεις με την άδεια πάντα μαζί σου.
    Προτίμησε το 110 και όχι το 125, ίδιες βάσεις έχουν αλλά το 110 είναι σκυλί.
    Συχνές αλλαγές λαδιών, κάθε 1000 και θα πηγαίνεις παντού και πάντα.
    Αν είναι να το καραφτιάξεις, άστο γιατί θα το πετάξεις στο μήνα απάνω.
    Αυτά τα ολίγα.
    Αν χρειαστείς ηλεκτρική συνδεσμολογία για το 110 κτύπα πμ να σου στείλω σχεδιάκι.
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 13/05/2014 στις 14:49.

  15. #15
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Linkin Park Προβολή μηνύματος
    το καρτερ έκανε ρήγμα κοντά στη βίδα που αλλάζω τα λάδια γιατί....όπως είπε ο μάστορας ........επειδής αλλάζω εγώ τα λάδια έτυχε και είχα βάλει ψιλή ροδέλα στη βίδα και έτσι στράβωσε η ροδέλα και έμπαινε μέσα στην τρύπα με αποτέλεσμα τα ζοριστεί το καρτερ και να κάνει ρήγμα................ο μάστορας το είπε. τα έξοδα ήταν δικαμου , ένα 80αρι για κατέβασμα και επισκευή καρτερ, και πάλι δε φτιάχτηκε , ακόμα στάζει.


    τελικά με κόβω για Lifan άλλα ακόμα δεν έχω αποφασίσει 110 η 125, καμία γνωμη ρε παιδιά?το 125 μπαίνει στο supra η θέλει άλλα τόσα για μετατροπές?
    και κάτι άλλο, άμα σε πιάσει μπάτσος και τσεκάρει ότι έχεις αλλάξει μοτέρ τι γίνετε μετά ?τον ήπιες?
    παραδίνομαι.....
    Λοιπόν 110 θα πάρεις, πραγματικά σκυλί μαύρο, στα ηλεκτρικά του είναι plug and play με αστρα, βάσεις ίδιες και κανένα πρόβλημα για πολλά χλμ.
    Απλά θα το πηγαίνεις νορμάλ για 1000-1500χλμ.
    Εγώ μόλις το πήρα: έβαλα 20/50 ορυκτέλαιο. στα 500 χλμ 20/50 ορυκτέλαιο. και μετά στα 1000 χλμ πάλι αλλαγή με 20/50 ορυκτέλαιο.
    Αν κάνεις ντελίβερυ κλπ ανα 1000 χλμ άλλαζε τα λαδάκια σου αλλιώς ανα 2000 - 2500χλμ.

    Κάααααποια στιγμή αλλάζεις και δίσκους με γνήσιους χόντα αστρα (10 ευρώ το σετάκι για μονοκάμπανο) και ηρέμησες.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ Honda supra
    από IceGTX στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2013, 22:56
  2. Πατιναρισμα σε honda supra και αλαγη δισκων.
    από Kaloston στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2009, 15:41
  3. Βάψιμο πίσω ψαλιδιού σε Honda Supra (παπί)
    από ΙΠΠΕΑΣ στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2006, 19:35
  4. Μπιελα σε Vor 503
    από enfermo στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2005, 15:09
  5. Bελτιώσεις σε Honda GLX
    από Dexter007 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2005, 11:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF