Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: Προβληματα με xt660z tenere/2009

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/05/2014
    Μηνύματα
    2

    Προβληματα με xt660z tenere/2009

    Γεια σας εδώ στο forum. Έχω 3 προβλήματα και θα ήθελα τη βοήθειά σας.
    1. Εχω ένα xt660z tenere /2009 και μου κάνει ένα μεγάλο σκάσιμο μόλις κλείνω το γκάζι.
    Πρέπει να πω επίσης ότι όταν ήταν εντός εγγύσης άλλαξαν όλα τα ηλεκτρικά γιατί δε φόρτιζε η μπαταρία. Τότε ξεκίνησε το παραπάνω πρόβλημα.
    Ο μηχανικός της Yamaha που το πάω χρόνια μου λέει καιρό τώρα ότι πρέπει να πατάω ένα σωληνάκι του καυσίμου.
    Είναι δυνατόν?
    Τώρα το μηχανάκι θέλει service και θα μου το κάνει ένας φίλος γιατί βαρέθηκα να δίνω 200-280ευρώ / 5000χλμ. Το κόστος είναι εξωφρενικό. Έχω περίπου 1,5-2 χρονια να
    κάνω και
    2. Όταν το μηχανάκι ζεσταίνεται βγάζει λάδι από την υπερχείλιση λαδιού. Το λάδι είναι μαύρου χρώματος. Μήπως επειδή είναι πολλά τα χρόνια?
    3. Για τη ρύθμιση βαλβίδων μου είπαν από συνεργείο της Yamaha ότι τα διάκενα εισαγωγής (για ρύθμιση βαλβίδων) είναι 009-013 και εξαγωγής είναι 016-020. Ισχύει?
    ***Αν η ρύθμιση βαλβίδων πάει καλά θα την ανεβάσω σε video και θα σας ενημερώσω για το link. Κάπου μέσα στο forum δίαβασα ότι κάποιος έδωσε 70 ε για ρύθμιση. Σιγά τη
    δουλειά πια...
    Σας ευχαριστώ

  2. #2
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Προφανώς σου άλλαξαν πλεξούδα διότι είχε πρόβλημα το φισάκι. Όλα το είχαν αυτό.

    Αυτό είναι ανεξάρτητο απ' τα σκασίματα της εξάτμισης. Η εξάτμιση σκάει όταν κλείνεις το γκάζι κατω απ' τις 3000στροφές διότι έχει ένα σύστημα που εμπλουτίζει τα καυσαέρια με οξυγόνο ώστε να καίει την άκαυτη.

    Για να σταματήσουν πρέπει να ταπώσεις ένα σωληνάκι (απ' το φιλτροκούτι). Όχι σωληνάκι καυσίμου.

    280 ευρώ είναι πάρα πολλά. Γενικό σέρβις, μπουζί φίλτρα (αέρος & λαδιού) βαλβίδες λάδια κτλ έβρισκες και με 120. (Σε εξουσιοδοτημένο) Αυτό μόνο κάθε 20. Στα 5000 που θέλει μόνο λάδια βρίσκεις και με και 40 ευρώ. Όχι 250 και 280 κάθε 5000 ρε φιλαράκι. Αν είχες κτμ θα σου κόστιζε λιγότερο!
    Καλύτερα όμως με τον φίλο και αργότερα μόνος σου, σιγά την τρομερή δουλειά.

    Όταν το μηχανάκι ζεστένεται βγάζει λάδι απ' το σωληνάκι του breather. Αυτό το σωληνάκι είναι ταπωμένο. Άνοιξε την τάπα για να φύγει το λάδι διότι προφανώς έχει γεμίσει και στο βγάζει απ' το breather. (To breather είναι εκείνο το μαυρο κουτάκι κάτω απ' το φιλτροκούτι.
    Αν έχεις μοντέλο 09 δεν έπρεπε να έχεις πρόβλημα εκτός και αν δεν το έχεις αδιάσει ποτέ από τότε το πήρες. Τα 08 μοντέλα είχαν διαφορετικό breather το οποίο γέμιζε κάθε 500 χλμ. Αλάζονταν μέσα στην εγγύηση με το διαφορετικης σχεδίασης απ' τα 09 μοντέλα. Από τότε που το άλλαξα αδειάζω το σωληνάκι κάθε 20Κ χλμ αλλά βγάζει ελάχιστο.

    Τα διάκενα τόσο είναι αλλά κατέβασε το μανουλ. Θα σου χρειαστεί και αλλού ενώ είναι σχετικά ευκολο να το βρεις. Για την εισαγωγή χρειάζεσαι ένα φιλεράκι 0,10 το οποίο δεν πρέπει να περνά πολύ δύσκολα και ένα φιλεράκι 0,15 το οποίο δεν πρέπει να περνά καθόλου (ή πάρα παρα πολύ δύσκολα).
    Για την εξαγωγής χρειάζεσαι το 0,15 και αν θέλεις βάλε και το 0,20 που πρέπει να περνά δύσκολα. Όταν εξοικειωθείς με την αίσθηση που πρέπει να έχει το φιλεράκι θα χρειάζεσαι μόνο το 10 και το 15.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 28/05/2014 στις 17:42.
    Sent from me using a computer.

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/05/2014
    Μηνύματα
    2
    Λοιπόν μπορώ αν δηλώσω μετά από πολύ καιρό:
    1. Η εξάτμιση είχε τρυπήσει και έκανε σκασίματα στη διχάλα της εξατιμησης στο μεσαίο μέρος, κολλήθηκε και όλα οκ
    2. Το κουτάκι της αναπνοής θέλει αλλαγή με νέο , κανονικά μπαίνει στην εγγύηση αλλά η yamaha ελλας δεν το βάζει , τιμή 19ε
    Πάντως σε ευχαριστώ Daz για τη βοήθεια

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.819
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από george tenere Προβολή μηνύματος
    Λοιπόν μπορώ αν δηλώσω μετά από πολύ καιρό:
    1. Η εξάτμιση είχε τρυπήσει και έκανε σκασίματα στη διχάλα της εξατιμησης στο μεσαίο μέρος, κολλήθηκε και όλα οκ
    2. Το κουτάκι της αναπνοής θέλει αλλαγή με νέο , κανονικά μπαίνει στην εγγύηση αλλά η yamaha ελλας δεν το βάζει , τιμή 19ε
    Πάντως σε ευχαριστώ Daz για τη βοήθεια
    Ολα καλα λοιπον..Να μην μας ξεχνας.. Ελα μια βολτα και το 2018 να δεις τι κανουμε...
    Quod me nutrit... me destruit.....

  5. #5
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Ούτε τα ορθογραφικά που έκανα παραπάνω δε μπορώ να διορθώσω μετά από τόσο καιρό!

    Η yamaha hellas μια χαρά το αλλάζει. Εμένα μου το άλλαξε εξουσιοδοτημένος μέσα στην εγγύηση. ΤΖάμπα πήγε το 20αρικο.

    Οι εξατμίσεις δεν τρυπάνε έτσι! Έχε μπει καμια πιο μακριά βίδα στο προστατευτικό?
    Sent from me using a computer.

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα με xt660z tenere
    από bone_it στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 82
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2022, 11:13
  2. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2005, 18:32
  3. Προβλήματα με Pegaso650
    από Sting3r στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2005, 16:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF