Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Κάνει ναζάκια το άφρικα στο ρελαντί.

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635

    Κάνει ναζάκια το άφρικα στο ρελαντί.

    Συμπτώματα
    Στο ρελαντί το οποίο δεν είναι σταθερό, μερικές φορές το νιώθω να κάνει διακοπές και όταν είναι κρυο σβήνει, όταν είναι ζεστό και με ρελαντί στις 1200 στροφές πάει να σβήσει αλλά δεν σβήνει. Αν κρατήσω το γκάζι λίγο ανοιχτό στο ρελαντί δεν το κάνει. Δεν μπορώ να καταλάβω αν η στιγμιαία διακοπή είναι από τροφοδοσία ή από ηλεκτρικό πρόβλημα. Οταν ζεσταθεί το μηχανάκι πολύ το κάνει πιο συχνά.

    Αλλο σύμπτωμα, οταν ζεσταθεί για τα καλά και κλείσω γκάζι οι στροφές κολλάνε στις 1500 και αμα παίξω λίγο το γκάζι τότε πέφτουν στις 1100-1200. Και μερικές φορές όταν το βάζω μπροστά πυροβολάει μπαμ-μπουμ κανονικά και ψαρώνουμε κόσμο γιατί δουλεύω στο πεντάγωνο και όλοι βγαίνουν εξω τρομαγμένοι να δουν τι γίνεται





    Σκέφτηκα μην είναι η ντίζα του τσοκ αλλά το έχουμε τσεκάρει και δεν είναι. Οταν το λύσαμε για σερβις στο βγάλσιμο μας εσπασαν τα πλαστικά βιδάκια του τσοκ που πιάνουν στο καρμπ, αλλά το πρόβλημα το έκανε και πριν το λύσιμο. Δεν πήρα καινούργια γιατί η χόντα τα δίνει 70Ε, θα φτιάξουμε μεταλλικά στον τόρνο να τελειώνει αυτή η ιστορία.

    Το μηχανάκι εχει ρυθμισμένες βαλβίδες, καινούργια ΟΛΑ τα μπουζί και τα φίλτρα, καθαρά καρμπυρατέρ και νέα πυραυλάκια στο φλοτέρ, νέα μπαταρία-ανορθωτή (προληπτικά γιατί τα είχα πάνω 6 χρόνια), και γενικώς πάει πολύ καλά εκτός από την περιοχή του ρελαντί που κάνει κόλπα, με μόνο θέμα κάποιους αυξημένους κραδασμούς.

    Και επειδή με τα ηλεκτρικά δεν το εχω και πολύ είναι πιθανό να τα εχει παίξει κανας πολλαπλασιαστής ή να τα χει παίξει το ματάκι του βολάν;


    Σόρρυ για το σεντόνι αλλά δεν γινόταν αλλιώς περιγραφή.

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    καμια αλλεργια της εποχης θα ειναι
    με αυτα τα συμπτωματα....

  3. #3
    όπως το περιγράφεις, θα ψήφιζα τροφοδοσία ..

    έχεις ένα δεύτερο σετ ή μπορείς να βρεις σετ καρμπυρατερ να δοκιμάσεις
    για να αποκλείσεις τα υπόλοιπα ?

    ρίξε και μια ματιά όταν το λύσεις να δείς ότι όντως το τσόκ είναι κλειστό
    και δεν έχει κολήσει μισάνοιχτο και γίνεται ότι περιγράφεις ..
    αυτό το όταν ζεσταθεί κ οι στροφές κολάνε και τα μπαμ μπουμ
    το τσόκ είναι το πρώτο που θα κοιταγα ...
    As ta diala ree ...

  4. #4
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Εμενα μου ακουγεται σα να θελει ρυθμισμα η βιδα που ρυθμιζει τον αερα στο καρμπυρατερ.

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    τα συμπτωματα δειχνουν σαν να παιρνει καπου αερα
    ισως και απ το τσοκ
    να κανει επαναφορα η ντιζα αλλα να μην κλεινει η πεταλουδα εσωτερικα

  6. #6
    Είχα και εγώ παρόμοια θεματάκια στο δικό μου 1) αρρυθμίες στο γκάζι 2) τα καυσαέρια μύριζαν έντονα βενζίνη και ήταν κολλημένο το ένα απο τα δυο τσοκ.
    Το ελατηριακι που υπάρχει εσωτερικά δεν δούλευε σωστα με αποτέλεσμα να μην επαναφέρει.

    'Οσο για τις πλαστικές βίδες που λες η τις φτιάχνεις σε τόρνο η παίρνεις κάτι τετοιο http://www.ruggedroads.co.uk/shop/ar...6aid%3D7005%26

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    δεν κοιτας τα πλαστικα των εισαγωγων; (μπας και εχουν ξεραθει τα λαστιχα)

    ριξε και καμια ματια στις μεμβρανες των καρμπ.

    πριν ψωνισεις το οποιοδηποτε ανταλακτικο για σφυρα πρωτα μπας και εχω τιποτα.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από virus Προβολή μηνύματος
    δεν κοιτας τα πλαστικα των εισαγωγων; (μπας και εχουν ξεραθει τα λαστιχα)

    ριξε και καμια ματια στις μεμβρανες των καρμπ.

    πριν ψωνισεις το οποιοδηποτε ανταλακτικο για σφυρα πρωτα μπας και εχω τιποτα.

    Από εισαγωγές και μεβράνες είμαστε οκ, τσεκαρισμένο και με το καλό να το δούμε τελειωμένο το δικό σου με το μοτεράκι πάνω

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Meni0s Προβολή μηνύματος
    Είχα και εγώ παρόμοια θεματάκια στο δικό μου 1) αρρυθμίες στο γκάζι 2) τα καυσαέρια μύριζαν έντονα βενζίνη και ήταν κολλημένο το ένα απο τα δυο τσοκ.
    Το ελατηριακι που υπάρχει εσωτερικά δεν δούλευε σωστα με αποτέλεσμα να μην επαναφέρει.

    'Οσο για τις πλαστικές βίδες που λες η τις φτιάχνεις σε τόρνο η παίρνεις κάτι τετοιο http://www.ruggedroads.co.uk/shop/ar...6aid%3D7005%26
    Να σαι καλά φίλε μου γιατί καμμιά φορά με τα μαστόρια στους τόρνους δεν βγάζεις άκρη. Περιμένω να μου το φτιάξει κάποιος αλλά αν δεν θα το παραγγείλω

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    τα συμπτωματα δειχνουν σαν να παιρνει καπου αερα
    ισως και απ το τσοκ
    να κανει επαναφορα η ντιζα αλλα να μην κλεινει η πεταλουδα εσωτερικα

    Θα το ξαναδώ πιο προσεκτικά.

    (Παρεπιπτόντως το 502 είναι πολύ καλό λαστιχάκι).

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zannisvel Προβολή μηνύματος
    Εμενα μου ακουγεται σα να θελει ρυθμισμα η βιδα που ρυθμιζει τον αερα στο καρμπυρατερ.

    Είναι ρυθμισμένα - συγχρονισμένα με ρολόγια. Ισως να θέλει λίγο πιο πλούσιο μείγμα χαμηλά θα ψαχτώ σχετικά.

  12. #12
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Είναι ρυθμισμένα - συγχρονισμένα με ρολόγια. Ισως να θέλει λίγο πιο πλούσιο μείγμα χαμηλά θα ψαχτώ σχετικά.
    Εννουσα τη βιδα του αερα για το ρελαντι. Pilot air screw νομιζω λεγεται. Στο ΧΤ ειχα ενα παρομοιο προβλημα. Μπερδευε στο ρελαντι και στις χαμηλες στροφές και εσκαγε η εξατμιση οταν αφηνα το γκαζι.

  13. #13
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    θενκς φιλαρακι

  14. #14
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ????.... Το avatar του/της matmat
    Εγγραφή
    06/07/2003
    Μηνύματα
    1.273
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από virus Προβολή μηνύματος
    δεν κοιτας τα πλαστικα των εισαγωγων; (μπας και εχουν ξεραθει τα λαστιχα)

    ριξε και καμια ματια στις μεμβρανες των καρμπ.

    πριν ψωνισεις το οποιοδηποτε ανταλακτικο για σφυρα πρωτα μπας και εχω τιποτα.
    φιλτροκούτι έχεις ;;
    "Αν είναι να φύγω ας φύγω πρωί
    στη σωστή εποχή σε λάθος στροφή"

    Θάνος Ανεστόπουλος / Διάφανα Κρίνα

    http://smutradio.listen2myradio.com/

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από matmat Προβολή μηνύματος
    φιλτροκούτι έχεις ;;

    οχι ρε ματ δεν εχω



Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα με το SV650S στο ξεκάρφωτο...
    από Tropeas στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2006, 05:17
  2. Τι κανει αυτο το παιδι?????
    από GTZ750 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2005, 16:58
  3. Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2005, 14:46
  4. Το είδα στο ebay / σχάρα
    από Nik0s στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2005, 20:29
  5. Το CBR1000RR στο δυναμόμετρο
    από Wizard13 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2004, 10:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF