Συμπτώματα
Στο ρελαντί το οποίο δεν είναι σταθερό, μερικές φορές το νιώθω να κάνει διακοπές και όταν είναι κρυο σβήνει, όταν είναι ζεστό και με ρελαντί στις 1200 στροφές πάει να σβήσει αλλά δεν σβήνει. Αν κρατήσω το γκάζι λίγο ανοιχτό στο ρελαντί δεν το κάνει. Δεν μπορώ να καταλάβω αν η στιγμιαία διακοπή είναι από τροφοδοσία ή από ηλεκτρικό πρόβλημα. Οταν ζεσταθεί το μηχανάκι πολύ το κάνει πιο συχνά.
Αλλο σύμπτωμα, οταν ζεσταθεί για τα καλά και κλείσω γκάζι οι στροφές κολλάνε στις 1500 και αμα παίξω λίγο το γκάζι τότε πέφτουν στις 1100-1200. Και μερικές φορές όταν το βάζω μπροστά πυροβολάει μπαμ-μπουμ κανονικά και ψαρώνουμε κόσμο γιατί δουλεύω στο πεντάγωνο και όλοι βγαίνουν εξω τρομαγμένοι να δουν τι γίνεται
Σκέφτηκα μην είναι η ντίζα του τσοκ αλλά το έχουμε τσεκάρει και δεν είναι. Οταν το λύσαμε για σερβις στο βγάλσιμο μας εσπασαν τα πλαστικά βιδάκια του τσοκ που πιάνουν στο καρμπ, αλλά το πρόβλημα το έκανε και πριν το λύσιμο. Δεν πήρα καινούργια γιατί η χόντα τα δίνει 70Ε, θα φτιάξουμε μεταλλικά στον τόρνο να τελειώνει αυτή η ιστορία.
Το μηχανάκι εχει ρυθμισμένες βαλβίδες, καινούργια ΟΛΑ τα μπουζί και τα φίλτρα, καθαρά καρμπυρατέρ και νέα πυραυλάκια στο φλοτέρ, νέα μπαταρία-ανορθωτή (προληπτικά γιατί τα είχα πάνω 6 χρόνια), και γενικώς πάει πολύ καλά εκτός από την περιοχή του ρελαντί που κάνει κόλπα, με μόνο θέμα κάποιους αυξημένους κραδασμούς.
Και επειδή με τα ηλεκτρικά δεν το εχω και πολύ είναι πιθανό να τα εχει παίξει κανας πολλαπλασιαστής ή να τα χει παίξει το ματάκι του βολάν;
Σόρρυ για το σεντόνι αλλά δεν γινόταν αλλιώς περιγραφή.