Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: R1200RT 2014 - Πρόβλημα με το Dynamic ESA

  1. #1
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390

    R1200RT 2014 - Πρόβλημα με το Dynamic ESA

    http://www.motorcyclenews.com/MCN/Ne...514-BMWrecall/

    Και μετά σου λένε πως όλα πάνε καλά και αγοράστε τα μηχανάκια μας!

    BMW has issued an urgent instruction to all owners of 2014 BMW R1200RT owners fitted with the Dynamic ESA electronic suspension system to stop riding their motorcycles with immediate effect.

    The problem concerns the rear suspension system and the potential failure of the plunger rod assembly inside. The instruction to stop riding motorcycles only relates to the 2014 model of the RT; the bike with the updated water-cooled boxer engine that was launched just a few months ago and only those models with the Dynamic ESA suspension option fitted.

    A statement from BMW reads: "We regret to inform you that with immediate effect all 2014 R 1200 RT with Dynamic ESA must not be ridden. At this moment, we cannot guarantee that the plunger rod assembly for the rear suspension unit will not fail.
    "Customers of affected machines will be contacted by their dealer immediately and asked not to ride their motorcycle. Whilst this is extremely disappointing for our customers their safety is BMW Motorrad's priority."

    BMW dealers are currently contacting the 500-or so UK owners to explain the situation and work out how affected motorcycles will be fixed.
    Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 06/06/2014 στις 22:01.

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    1. Ξεφτιλα
    2.Μπραβο τους που αντι να κανουν τα παγωνια οπως η χοντα με το πανγιουροπιαν πριν 5 χρονια ή η Σουζουκι με τα πλαισια, ενημερωσαν.
    3.Καθε περσι και καλυτερα

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motoexelixis
    Εγγραφή
    11/08/2009
    Μηνύματα
    258
    εκει με την αρμυρα ......τεχνολογικη βαβαρεζικη υπεροχη και κολοκυθια τουμπανα.....
    Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
    AVIN

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    1. Ξεφτιλα
    2.Μπραβο τους που αντι να κανουν τα παγωνια οπως η χοντα με το πανγιουροπιαν πριν 5 χρονια ή η Σουζουκι με τα πλαισια, ενημερωσαν.
    3.Καθε περσι και καλυτερα
    Για να μας πουν οι κάτοχοι GS1200ADV με ESA εντυπώσεις από τα αμορτισέρ που διαλύονται πριν τις 50,000 χιλιόμετρα και ρίχνουν το λαδάκι στο δρόμο, πόσο καλά αντιμετώπισε το θέμα η εταιρία στην δική τους περίπτωση. Το ότι παραδέχτηκαν ότι τα προηγούμενα χρόνια λόγω τρελής ζήτησης έριξαν την ποιότητα σε συναρμολόγηση και έλεγχο, δεν τους κάνει άξιους για μπράβο.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.559
    καλα εσεις οι bmwδακηδες που θεωρειτε τα japan ντενεκεδες γιατι πριν αγορασετε μηχανη δεν μπαινετε σε ενα αυτοκινηταδικο bmwforum να δειτε τι κουμπαραδες ειναι τα απολυτα μηχανηματα οδηγησης
    (για τους ιταλοφιλους δε ρωταω καν)

  6. #6
    Μην μπλέκεις τα πράγματα. Τα GS τα κορόιδευα μέχρι που οδήγησα και ερωτεύτηκα. Άλλο η οδήγηση, άλλο το αν είναι αξιόπιστα.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.559
    το κινεζικο εχει δικαιωμα να χαλασει γιατι ειναι τσαμπα το παιρνεις ή το αφηνεις
    ειναι κοροιδια να κανεις συμβιβασμους ενω εχεις χρυσοπληρωσει

  8. #8
    Ξεφεύγετε από την ουσία. Η λάθος συναρμολόγηση του πίσω αμορτισέρ σε ΟΛΗ την γραμμή παραγωγής και η βεβαιότητα της εταιρίας ότι σκορπάει είναι μέγιστο μηχανολογικό λάθος. Το ότι το κατάλαβαν και το διορθώνουν, καλό. Το ότι έπρεπε να το έχουν κάνει και παλιότερα, κακό. Το ότι είχαν το ίδιο (ή παρόμοιο) πρόβλημα με τα GS και ΠΑΛΙ έκαναν την ίδια βλακεία, αυτό δείχνει κακή οργάνωση εσωτερικά. Για να μην πούμε και για την σιωπηλή αναβάθμιση στα εμπρός υποπλαίσια και τις αναρτήσεις των GS-W, μαζί με την επίσης σιωπηλή τοποθέτηση σταμπιλιζατέρ. Τα F800GS θέλω να δω πως θα πάνε με τις ESA...
    Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 06/06/2014 στις 21:58.

  9. #9
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.058
    το θέμα δεν αφορά αυτοκίνητα, δεν είναι γενικό για αξιόπιστες ή μη μάρκες και θα πρέπει να παραμείνει στην ανακοίνωση της BMW.

  10. #10
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    το θέμα δεν αφορά αυτοκίνητα, δεν είναι γενικό για αξιόπιστες ή μη μάρκες και θα πρέπει να παραμείνει στην ανακοίνωση της BMW.
    Εχεις δικιο. Το ξεφτιλισαμε καπως. Εδω ξεφυγαμε και απο της μηχανες..


  11. #11
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Και ρωταω εγω, πας να δωσεις 2 καραβια χρηματα να το αγορασεις; Το οποιο κατασκευασμα της εν λογω εταιριας; Δεν θα υπαρχει παντα στο πισω μερος του μυαλου σου το " αν παθει κατι;"

  12. #12
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Και ρωταω εγω, πας να δωσεις 2 καραβια χρηματα να το αγορασεις; Το οποιο κατασκευασμα της εν λογω εταιριας; Δεν θα υπαρχει παντα στο πισω μερος του μυαλου σου το " αν παθει κατι;"
    Aν παθει κατι υποτιθεται καλυπτεται απο την εκαστοτε εγγυηση. Μετα το περας της ειναι το θεμα..

  13. #13
    Ζηλιαρηδες....

  14. #14
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Aν παθει κατι υποτιθεται καλυπτεται απο την εκαστοτε εγγυηση. Μετα το περας της ειναι το θεμα..
    Ακους τι λες; ποια εγγυηση οταν χυθουν τα λαδια στον πισω τροχο και βροντηξεις στα ταρταρα; διαβασες ποια ειναι η ζημια;

  15. #15
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Ακους τι λες; ποια εγγυηση οταν χυθουν τα λαδια στον πισω τροχο και βροντηξεις στα ταρταρα; διαβασες ποια ειναι η ζημια;
    Σε πιο light καταστασεις εννοω... Αλλιως τι να κανουμε;; Αν γινει αυτο...
    Ευτυχως το προλαβαν στη συγκεκριμενη περιπτωση.
    Αλλα αδικαιολογητο για εταιρια σαν την BMW. Aς εριχνε την ποιοτητα αλλου. Πλεον μονο το κερδος σκεφτονται οι περισσοτερες εταιριες.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα με το SV650S στο ξεκάρφωτο...
    από Tropeas στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2006, 05:17
  2. Help-ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΤΜ
    από XTMPAM στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2005, 15:40
  3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ Pc ΜΟΥ! Help
    από div400 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2005, 10:18
  4. Εχω προβλημα με το μοτερ μου.
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2005, 21:42
  5. Πρόβλημα με το φρένο (CBF-250)
    από Alchimistis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2005, 10:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF