Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Προς κατοχους η γνωστες του DR 650 SE

  1. #1
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729

    Question Προς κατοχους η γνωστες του DR 650 SE

    Παιδια, ενα φιλαρακι μου εδω εχει ενα dr 650 του 95. Το μοτερ εχει αλλαχτει ολοκληρο και εχει μπει απο DR 650 μανιβελατο. (εβγαινε μονο με μανιβελα ποτε;; Νομιζω πως τα πρωτα ειχαν μιζα και μανιβελα απλα). Τεσπα..
    Θελουμε να αλλαξουμε φλαντζες. Για την φλαντζα κεφαλης χρειαζεται να κατεβει το μοτερ για να βγει η κεφαλη;; Ετσι μου λεει αυτος αλλα δεν νομιζω να ειναι τοσο μπελαλιδικο.
    Για δωστε τα πολυτιμα φωτα σας μιας και δεν το γνωριζω το μηχανακι και ακομα δεν το εχω δει απο κοντα το συγκεκριμενο.

    Επισης μπορειτε να μου πειτε πιθανη αιτια για να πεταξει τη φλατζα απο το καπακι του συμπλεκτη.

    Τα προβληματα που επηρεαζαν ολα τα DR 650 ισχυουν και για τα αρχαια οπως αυτο;; (βιδες απο τον αισθητηρα της νεκρας, ρολερ πανω οδηγος της αλυσιδας, γραναζι 3ης κλπ.)

    Ευχαριστω πολυ!


  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAIK72
    Εγγραφή
    01/05/2013
    Μηνύματα
    1.410
    Βγαίνει αλλά πως βγαίνει..

    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=855584

  3. #3
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Thanx MAIK.
    Βγαινει κανονικα απ'οτι καταλαβα. Δεν εξηγουσε αλλωστε τη διαδικασια ο Πολωνος στο advrider. Βγαζω το πανω τριγωνικο στηριγμα και τις εξι, αν ειδα καλα, βιδες περιμετρικα του καπακιου. Ε;;

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAIK72
    Εγγραφή
    01/05/2013
    Μηνύματα
    1.410
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Thanx MAIK.
    Βγαινει κανονικα απ'οτι καταλαβα. Δεν εξηγουσε αλλωστε τη διαδικασια ο Πολωνος στο advrider. Βγαζω το πανω τριγωνικο στηριγμα και τις εξι, αν ειδα καλα, βιδες περιμετρικα του καπακιου. Ε;;
    Δεν έχω ιδέα γι αυτό είπα πως βγάινει..

  5. #5
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MAIK72 Προβολή μηνύματος
    Δεν έχω ιδέα γι αυτό είπα πως βγάινει..
    Ααα, νομιζα οτι το ειπες σε φαση οτι ειναι μπελας.
    Θα μαζεψω αποψεις εδω και θα δειξει η νεκροψια μολις ερθουν οι φλαντζες.
    Thanx

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAIK72
    Εγγραφή
    01/05/2013
    Μηνύματα
    1.410
    Πάρε και αυτά.Σίγουρα βγαίνει .Ετσι δείχνει.
    http://www.thumpertalk.com/topic/593...rebuild/page-2
    http://blog.jamminglobal.com/2011/08...rland-for.html


  7. #7
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    δεν ειμαι 100 % σιγουρος αλλα για να εχει μανιβελα το πιθανοτερο ειναι να εχει το παλιο μοτερ (πριν το 91).

    δεν γνωριζω κατα ποσο μπαινει αυτο το μοτερ στο SE χωρις μετατροπες , παντως το SE δεν χωραει στο παλιο ( εισαι σιγουρος οτι ειναι SE ? βγαλε καμια φωτο ... )

    "βιδες απο τον αισθητηρα της νεκρας, ρολερ πανω οδηγος της αλυσιδας " ειναι θεματα του 98 και μετα ...

    το γραναζι της τριτης παιζει αλλα αμα δε το σκας κατω απο 4000 δεν πιστευω να σου βγαλει ποτε προβλημα ... αυτο που θελει προσοχη ειναι το αντικραδασμικο του συστημα που θελει ρυθμισμα το καδενακι στο αριστερο καπακι καθε 5000 - 6000 χλμ .

    Γενικα το παλιο μοτερ ειναι ποιο δυνατο και εχει μεγαλυτερη ροπη αλλα τα αποδιδει ποιο ψηλα απο το καινουριο και δεν ειναι τοσο φιλικο και πολιτισμενο (εχει και περισσοτερους κραδασμους καθως και μεγαλυτερο βαρος )

    46 hp (33,6 kW)/ 6.800 rpm, 56,6 Nm (5,77 kg-m)/ 5.000 rpm. το παλιο
    43 hp (32 kW)/ 6.400 rpm, 54 Nm/ 4.600 rpm. το SE


    *βγαλε φωτο

  9. #9
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Ελα Κωτσο. Ευχαριστω πολυ. Θα βγαλω φωτο μολις παω να το δω. Ειναι σε μια αποθηκη αυτη τη στιγμη και εγω εχω πολλες δουλειες για να παω να το δω.
    Δεν πρεπει να ειναι το SE εχεις δικιο. Η αδεια του λεει DR650R παντως, ειναι 95 αλλα πρεπει να ειναι εισαγωγη απ' εξω. Το μοτερ ειχε αλλαχθει πριν καποια χρονια λογω καταστροφης του παλιου (σιδεροφαγος ολιγον το φιλαρακι )
    Photos μολις το επισκεφτω.

  10. #10

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    μπορεις να κανεις και το πιο απλο. βγαλε μονο το καπακι των βαλβιδων και δες τις βιδες που κρατανε την κεφαλη. αν δεις βιδες τοτε ναι βγαινει χωρις κατεβασμα αν ομως δεις παξιμαδια κλαφτα θελει κατεβασμα το μοτερ.

Παρόμοια θέματα

  1. κόμπλερ μίζας για DR 650 SE του '96
    από o_gavros στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2013, 18:20
  2. Dr 650 Se 2003
    από kosdros στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2005, 12:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF