Ρε παιδες τι γινεται αν σε διχρονο μοτερ μπει μια τσιμουχα στροφαλου αναποδα??![]()
Ρε παιδες τι γινεται αν σε διχρονο μοτερ μπει μια τσιμουχα στροφαλου αναποδα??![]()
πιθανον να μπαζει αερα
αρα δεν θα παιρνει μπρος ευκολα
δεν θα στροφαρει ευκολα
θα εχει ψηλο ρελαντι
δεν θα κατεβαζει/ανεβαζει στροφες οπως πρεπει
και στο τελος θα κολλήσει απο φτωχο μιγμα
μπορεί να μην παίρνει αέρα,και να τραβάει λάδια από το σαζμάν,αναλόγως που είναι...
Δεν παιρνει ευκολα μπροστα,ψηλο ρελαντι,οχι σωστη λειτουργεια ψηλα και ΚΟΛΛΗΜΑ λογω φτωχου μιγματος,οπως ειπε και ο φιλος παραπανω.
Μπορεί και τίποτα,
αν τραβάει αέρα τωρα που είναι ανάποδα, τοτε θα έσπρωχνε αέρα αν έμπαινε κανονικά,
Αν τραβάει λάδι απο το σασμάν, τοτε θα έσπρωχνε μείγμα στο σασμάν αν έμπαινε κανονικά.
αυτό είναι λάθος...αν είναι από την πλευρά του βολάν θα τραβάει αέρα(χωρίς να είναι και απόλυτο όσο είναι καινούρια)και αν είναι από την πλευρά της καμπάνας θα τραβάει λάδι από το σαζμάν,...και αυτό γιατι ο στροφαλοθάλαμος δημιουργεί υποπίεση,και όχι πίεση,...και η ανάποδη τσιμούχα απλά δεν θα στεγανοποιεί όπως πρέπει
στον δεύτερο χρόνο φιλε,και ενώ το έμβολο ανεβαίνει,κλείνοντας εισαγωγή-εξαγωγή,δημιουργείται υποπίεση και εκεί είναι που χάνουν οι τσιμούχες.....στον πρώτο χρόνο τώρα,και μετά την καύση,στην κάθοδο ανοίγει την εξαγωγή,και δημιουργεί ροή ,...τα καυσαέρια βγαίνουν,το νέο καύσιμο ανεβαίνει από της μεταφοράς...χωρίς να έχουμε ιδιαίτερη πίεση...
Να προσθεσω οτι η τσιμουχα εχει ελλατηριο και απο τις 2 πλευρές και εφαρμόζει ακριβώς στα κάρτερ που μπαίνουν απο πάνω γιάτι έτσι είναι αυτό το μοτοποδήλατο,θα υπάρξει πρόβλημα? Γιάτι εφαρμόζει ακριβώς στα κάρτερ απλά αλλάζει το εσωτερικό σχήμα της τσιμουχας απο την μια μεριά
και απο την άλλη, δηλαδή απο την μια είναι πιο βαθυα
υπαρχουν κύματα πιεσης και υποπιεσης
τα υποπιεσης ειναι πολυ μεγαλύτερα
αν και δεν θυμαμαι καλα νομιζω οτι ειναι ενα περιβαλον υποπιεσης που διακοπτετε απο κυματα πιεσης τα οποια ομως δεν υπερβαινουν την ατμοσφαιρικη.
οποτε ισως ειναι μια αυξομειουμενη υποπιεση
παντος και πιεση υπαρχει αφου το πιστονι κατεβαινει και μετακινει οτι ειναι πισω του προς το καρτερ και αρα τα συμπιέζει στιγμιαία
ισως αυτη να ειναι που σφραγιζει τις reed οταν ειναι κλειστες.
αυτη η μικρη πιεση βοηθαει το μιγμα να ανεβει στις μεταφορας.
αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει ταυτοχρονα να υπαρχει και υποπιεση απο την εξατμιση που να τραβαει το μιγμα προς τα πανω.
με λιγα λογια το μιγμα και 'σπρώχνεται' και 'τραβιεται' πρως τον κυλινδρο
αν τα λεω και σωστα
Τώρα που εντρύφησες αρκετά στη λειτουργία του δίχρονου κινητήρα μπορείς να το ξαναλύσεις και να βάλεις την τσιμούχα όπως πρέπει, ναι;
Σωστός ο νοτακος
Αφού εντρυφισαμε και σε αυτό
Άλλαξε την τσιμουχα να δουλέψει σωστά
Τελικα εχει μπει αναποδα? Αυτο ειναι το ερωτημα.