Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 56

Θέμα: intiminators vs emulators vs hydraulic kit

  1. #1

    intiminators vs emulators vs hydraulic kit

    αν και υπάρχουν και αλλού παρόμοια συγκριτικά σε ξένα όμως φόρουμ,
    θα ήθελα να ακούσω γνώμες και απόψεις και για τα τρία, αν έχετε εμπειρία...
    Έχω δοκιμάσει ένα από τα τρία στο προηγούμενο μηχανάκι μου,
    έχω καταλήξει κάπου αλλού τώρα, αλλά θα ήθελα να ακούσω και άλλες γνώμες γενικά.

    MUPO HYDRAULIC KIT
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	image_52_1.jpg 
Προβολές:	249 
Μέγεθος:	21,7 KB 
ID:	322760


    RICOR INTIMINATORS

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Ricor_fork_valve.jpg 
Προβολές:	249 
Μέγεθος:	7,9 KB 
ID:	322761

    RACETECH EMULATORS
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	FMGVs2048C_clean.jpg 
Προβολές:	249 
Μέγεθος:	45,5 KB 
ID:	322762

  2. #2
    τίποτα ε...?

    καμία εμπειρία...???

  3. #3
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.038
    Stam, δεν εχω ιδεα για το τι μπορει να ειναι αυτα..... Αν θες δωσε λιγα info.

  4. #4
    Βαλβιδες πισο αναρτησης πρεπει να ειναι.

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zannisvel Προβολή μηνύματος
    Stam, δεν εχω ιδεα για το τι μπορει να ειναι αυτα..... Αν θες δωσε λιγα info.

    Μια υπεραπλουστευμένη εξήγηση παρακάτω...

    (πρόσφατα άνοιξες τα δικά σου μπροστινά οπότε θα θυμάσαι πως είναι μέσα) για έξτρα βοήθεια να ένα σχεδιάγραμμα συμβατικού καλαμιού από το xtz750...
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	12182978680410018001350379445frontfork.jpg 
Προβολές:	213 
Μέγεθος:	49,5 KB 
ID:	322780
    Τα συμβατικά καλάμια περιέχουν 1 ή 2 ελατήρια μέσα, τα οποία μαζί με το λάδι τον αέρα και ένα έμβολο με 2-3 οπές, αναλαμβάνουν το ρόλο της απόσβεσης των διαφόρων ανωμαλιών που συναντάει ο τροχός. Όμως επειδή το ελατήριο φορτίζεται και αποφορτίζεται σχεδόν ανεξέλεγκτα προκαλώντας ανεπιθύμητες αναπηδήσεις αλλά και βυθίσεις, δημιουργήθηκε ένα υδραυλικό σύστημα το οποίο μέσω μίας βαλβίδας ελέγχει τη ροή του λαδιού κατά την επαναφορά στην κανονική θέση. Το λάδι δηλαδή που περνά μέσα από τη βαλβίδα κατά το βύθισμα, όταν μετά πάει να επιστράψει το καλάμι στην κανονική του θέση, η βαλβίδα το δυσκολευει ελαφρώς να επιστρέψει, οπότε δεν έχουμε άγαρμπη επαναφορά. Είναι προσπάθεια εξομοίωσης του cartridge το οποίο είναι πιο εξελιγμένο, και ολοκληρωμένο σύστημα και προσφέρει καλύτερη επαφη με το έδαφος....

    όλα τα παραπάνω είναι τέτοιες βαλβίδες που προσομοιώνουν την συμπεριφορά του cartridge...
    να κι ένα βίντεο από την racetech που εξηγεί λίγο...
    http://www.youtube.com/watch?v=j3QYZEQoN_M

    εδιτ: και τα 3 έχουν την ίδια φιλοσοφία, αλλά είναι 3 διαφορετικές υολοποιήσεις της ιδέας, με διαφορετικά μέρη και μάλιστα η ricor ισχυρίζεται πως μπορεί η βαλβίδα της να ελέγξει και να αποτρέψει την αναδίπλωση του καλαμιού (το βύθισμα) από το βάρος της μηχανής, και να δουλέψει μόνο επιτρέποντας το βύθισμα που οφείλεται στις ανωμαλίες του εδάφους. Κάτι που ομολογουμένως δεν μπορώ να καταλάβω πως επιτυγχάνεται, αφού ένα αμορτισέρ, είτε το πιέσεις από πάνω προς τα κάτω, είτε από κάτω προς τα πάνω είναι το ίδιο..... Παρ' όλα αυτά συντάσσεται με την specialized η οποία έχει κάνει λέει το ίδιο....
    καλύτερα τσεκάρετε αριστερά κάτω από τον γραναζόσαυρο το brain...

    http://cdn.specialized.com/bc/micros...uspension.html
    Τελευταία τροποποίηση από stam2; 10/09/2014 στις 12:12.

  6. #6
    Stam για χρήση καθαρά ασφαλτινη μονοκαβαλο και φυσιολογικό βάρος αναβάτη, πιστεύεις οτι θα χρειαστεί να ανοίξω λίγο τις τρύπες των Ricor Intiminators για να έχω τη δυνατότητα να παίξω και με το λάδι (πιο χοντρό κλπ);
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  7. #7
    Φίλε, για οποιαδήποτε χρήση, είτε χώμα είτε άσφαλτο, εφόσον επιλέγεις να βάλεις έξτρα βαλβίδες (inti, emu) οφείλεις να ακυρώσεις τη λειτουργία των damping rods και να αφήσεις την λειτουργία της υδραυλικής απόσβεσης στην διάθεση των βαλβίδων. Εφόσον τα damping rods βάσει του σχεδιασμού τους έχουν ένα συγκεκριμένο εύρος λειτουργίας, (διότι έχουν συγκεκριμένο πλάτος και διαστάσεις οπών από το οποίο βάσει του ιξώδους του λαδιού επιτυγχάνεται το όποιο αποτέλεσμα ορίζεται από τις default ρυθμίσεις της εταιρίας), έχουν και συγκεκριμένα όρια. ΑΝ θες να ασχοληθείς με εξειδικευμένη ρύθμιση βάζεις τις βαλβίδες και συνεπώς δουλεύεις με αυτές. Άρα είναι μονόδρομος να "ξεχειλώσεις" τα damping rods... Φυσικά η δουλειά που πρέπει να γίνει μετά απαιτεί αρκετούς πειραματισμούς και δοκιμές, όπως και καλή αίσθηση των χεριών σου πάνω στο τιμόνι για να καταλάβεις τι κάνεις και τι πρέπει να κάνεις. Επίσης είναι αναβάθμιση που δεν συστήνεται σε όσους είναι φρέσκοι στη μοτοσυκλέτα τους... Πρέπει να έχεις κάνει αρκετά χιλιόμετρα, να έχεις χωνέψει τη συμπεριφορά των μπροστινών σου για να αντιληφθείς τις ανάγκες σου και την κατάλληλη παραμετροποίηση αυτών...

    στα inti νομίζω δεν αναφέρει στις οδηγίες τους ότι απαιτείται αυτή η επέμβαση, στα emulators όμως το γράφει και το τονίζει... και έτσι έκανα κι εγώ που επέλεξα τα gold valve emulators...
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20141005_134835.jpg 
Προβολές:	136 
Μέγεθος:	55,0 KB 
ID:	326811Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20140929_202956.jpg 
Προβολές:	136 
Μέγεθος:	72,1 KB 
ID:	326812Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20141005_135703.jpg 
Προβολές:	137 
Μέγεθος:	40,7 KB 
ID:	326813

  8. #8
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.945
    Σταμ για πες εντυπώσεις απ' την απόδοση.

    Δεν το είχα δει το θρεντ!
    Sent from me using a computer.

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    ΑΝ θες να ασχοληθείς με εξειδικευμένη ρύθμιση βάζεις τις βαλβίδες και συνεπώς δουλεύεις με αυτές.
    Τι ακριβώς εννοείς με το "εξειδικευμενη" ρύθμιση..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Τι ακριβώς εννοείς με το "εξειδικευμενη" ρύθμιση..??
    ακριβέστερη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς.

    @daz.... δεν μου αρέσουν τα βιαστικά συμπεράσματα. Μετά από σχεδόν ένα μήνα, βρίσκομαι ήδη στην δεύτερη πειραματική ρύθμιση
    και δεν είμαι ακόμα απόλυτα ικανοποιημένος...
    μόλις φτάσω εκεί που θέλω θα γράψω αναλυτικά όλες τις αλλαγές που έκανα αλλάκαι τις παρατηρήσεις μου.... σαφώς αυτά που κάνω και θα κάνω δεν σημαίνει ότι επειδή λειτουργούν σε εμένα θα λειτουργούν και σε κάποιον άλλο, αλλά είναι παρατηρήσεις οι οποίες μπορεί να γλυτώσουν κάποιον από παραπάνω χρόνο....
    επίσης αναμένω να πειραματιστώ με μία ακόμα αλλαγή στα καλάμια....

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    ακριβέστερη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς.
    Ισως θα έπρεπε να ρωτήσω το ίδιο και για το "ακριβεστερη"...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Ισως θα έπρεπε να ρωτήσω το ίδιο και για το "ακριβεστερη"...
    θές να παίξουμε το παιχνίδι των ερωτήσεων?

    ποιό είναι το μέσον το οποίο ρυθμίζει bydefault τη συμπίεση και την επαναφορά?

  13. #13
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.945
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    θές να παίξουμε το παιχνίδι των ερωτήσεων?
    Δλδ θέλεις να παίξεις με τον oldman στην έδρα του?

    Αυτός και ο Σωκράτης είναι οι πιο γνωστοί εκπρόσωποι αυτής της μεθόδου!
    Sent from me using a computer.

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    θές να παίξουμε το παιχνίδι των ερωτήσεων?
    ποιό είναι το μέσον το οποίο ρυθμίζει bydefault τη συμπίεση και την επαναφορά?
    Δεν θελω να παίξουμε απολύτως τπτ..
    (κατι που το επαιζα παλιότερα, αρνειται να συνεργαστεί πλέον..)

    Απλα επειδή δεν κατεχω και πολλα πολλά από την λειτουργεία των αναρτήσεων, προσπαθω να βγαλω ακρη αν αξιζει κατι αυτή η φασαρία ή αν απλά βγάλω και τρυπήσω (ή γεμίσω) τις τρύπες των dumping rods σε συνδυασμό με το ιξωδες του λαδιού θα μπορέσω να πετύχω "ακριβέστερη" ρύθμιση..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Stam έλεγα να ανοίξω τις τρύπες των intiminators και να μη βάλω χέρι στα μαμά σωθικά της πηρουνιού.... αλλά τώρα που έριξα μια ματιά στη τιμή των damper rods είναι πιο φθηνά από τα intiminators...
    Παρόλα αυτά δε καταλαβαίνω τι θα καταφέρω με το άνοιγμα των τρυπών των damper rods αφού μεσολαβούν οι τρύπες των intiminators οι οποίες είναι σαφώς μικρότερες.
    Αν έχω καταλάβει καλά τα intiminators πάνε εκεί που δείχνει το βελάκι, το damper rod βρίσκεται πιο κάτω.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1365021310486386001352802809frontdamper.jpg 
Προβολές:	105 
Μέγεθος:	62,9 KB 
ID:	326850
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. cb1300 vs gsxr1400 vs xjr1300
    από adam13 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2005, 21:16
  2. Rossi Vs Gibernau Vs Melandrin
    από latris mixanis στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 90
    Τελευταίο μήνυμα: 29/07/2005, 00:29
  3. Χριστιανοσ Vs Μουσουλμανοσ Vs Εβραιοσ.
    από maintenance στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 30/06/2005, 22:26
  4. Peagaso Vs Kle500 Vs Klr650????
    από lagel στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 08:53
  5. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF