Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Προετοιμασία για 6μηνη ακινησία μηχανής

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/04/2011
    Μηνύματα
    10

    Προετοιμασία για 6μηνη ακινησία μηχανής

    Ετοιμάζομαι για απουσία εκτός Ελλάδας, και δυστυχώς η μηχανή πρέπει να μείνει πίσω... Τι συμβουλές θα είχατε για να την βγάλει η μηχανή όσο το δυνατόν πιο ανωδυνα;;
    Αυτά που θα κάνω θα είναι:
    - παρκάρισμα σε κλειστό πάρκινγκ με κουκούλα
    - αποσύνδεση μπαταρίας
    - κλείσιμο διακόπτη βενζίνης
    - τάπες στις εξατμίσεις
    Καμιά αλλη συμβουλή????

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2013
    Μηνύματα
    754
    κανενα καλο φιλαρακι δεν εχεις?
    Tora telis poy den telo, kiota telo si den teliw. Kai ego tora den telo gia na telis otan telo.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    114
    Καλημέρα,

    α) Αποσύνδεση μπαταρίας, β) Γέμισμα το ρεζερβουάρ βενζίνη να μήν σκουριάζει γ) Πλύσιμο λίπανση και μετά κουκούλα και να είναι σε καλυμένο μέρος με σκιά αν είναι δυνατόν. δ) κλείσιμο kill switch.

    Εγώ αυτά θα έκανα, αν δεν υπήρχε άλλη επιλογή.
    Ετσι άφησα και την δικιά μου 4 μήνες.
    HONDA CBR 600 F4i 2001

  4. #4
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ Προβολή μηνύματος
    κανενα καλο φιλαρακι δεν εχεις?

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από akoute Προβολή μηνύματος
    Ετοιμάζομαι για απουσία εκτός Ελλάδας, και δυστυχώς η μηχανή πρέπει να μείνει πίσω... Τι συμβουλές θα είχατε για να την βγάλει η μηχανή όσο το δυνατόν πιο ανωδυνα;;
    Αυτά που θα κάνω θα είναι:
    - παρκάρισμα σε κλειστό πάρκινγκ με κουκούλα
    - αποσύνδεση μπαταρίας
    - κλείσιμο διακόπτη βενζίνης
    - τάπες στις εξατμίσεις
    Καμιά αλλη συμβουλή????
    Εφ όσον έχεις διακόπτη βενζίνης σημαίνει οτι εχεις και καρμπυρατερ.
    Αν δεν μπορείς να αδειάσεις τα λεκανακια των καρμπ, βαλτο μπρός με κλειστό διακόπτη βενζίνης κι αστο να δουλέψει μεχρι να σβήσει μονο του.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από akoute Προβολή μηνύματος
    Ετοιμάζομαι για απουσία εκτός Ελλάδας, και δυστυχώς η μηχανή πρέπει να μείνει πίσω... Τι συμβουλές θα είχατε για να την βγάλει η μηχανή όσο το δυνατόν πιο ανωδυνα;;
    Αυτά που θα κάνω θα είναι:
    - παρκάρισμα σε κλειστό πάρκινγκ με κουκούλα
    - αποσύνδεση μπαταρίας
    - κλείσιμο διακόπτη βενζίνης
    - τάπες στις εξατμίσεις
    Καμιά αλλη συμβουλή????
    Θα πρόσθετα
    - γεμάτο ντεπόζιτο (υπάρχουν και κάτι συντηρητικά βενζίνης που μπορείς να προσθέσεις)
    - τέρμα φουσκωμένα τα λάστιχα και με την μηχανή στο 2πλό σταντ
    - πριν την σκεπάσεις με κουκούλα να βεβαιωθείς ότι είναι εντελώς στεγνή (όχι μετά από πλύσιμο) για να μην εγκλωβίσεις υγρασία

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/04/2011
    Μηνύματα
    10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ Προβολή μηνύματος
    κανενα καλο φιλαρακι δεν εχεις?
    Το πρωτο πράγμα που σκέφτηκα... Δυστυχώς δεν υπάρχει κανείς....
    Ευχαριστώ πολύ για όλες τις συμβουλές!

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από akoute Προβολή μηνύματος
    Το πρωτο πράγμα που σκέφτηκα... Δυστυχώς δεν υπάρχει κανείς....
    Ευχαριστώ πολύ για όλες τις συμβουλές!
    και πριν την σβήσεις και αδειάσεις καρμπ να κάνεις ένα ολόκληρο κύκλο λειτουργίας (δηλαδή μια καλή βόλτα να ζεσταθεί σωστά το μηχανάκι )
    αν είναι να μείναι παραπάνω από εξάμηνο ακίνητη , να αλλάξεις τα λάδια (όχι με ακριβά απλά να βάλεις ενα φρέσκο λαδάκι) και να πιάσεις τη ντίζα του συμπλέκτη να μην κολλήσουν οι δίσκοι

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από catmaster Προβολή μηνύματος
    να πιάσεις τη ντίζα του συμπλέκτη να μην κολλήσουν οι δίσκοι
    Ήξερα ότι "τον πατάς τον συμπλεκτη" ρε αγαπούλα αλλα και 6 μήνες σερί...??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από akoute Προβολή μηνύματος
    αποσύνδεση μπαταρίας
    Καλού κακού αφαίρεσε τη μπαταρία από τη μηχανή.

    Αφού θα ασχοληθείς να την αποσυνδέσεις δεν είναι κόπος και θα σε γλυτώσει από άλλες ζημιές σε περίπτωση που παρουσιάσει κάποια διαρροή υγρών. Δύσκολο να συμβεί, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

    Αν έχεις και κανένα γνωστό με φορτιστή να σου την κρατήσει ζωντανή, ακόμη καλύτερα. Αλλιώς μάλλον πας για νέα μπαταρία, μετά από 6 μήνες.

  11. #11
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Στο μανιουαλι της δικιάς μου μηχανής λέει ότι σε περίπτωση ακινησίας καλό είναι, εκτός από τα παραπάνω που σου είπαν τα παιδιά, να βγάλεις τα μπουζί και να ρίξεις μια κουταλιά γλυκού λαδάκι μέσα στους κυλίνδρους, να πατήσεις λίγο την μίζα για να απλώσει το λάδι και να ξαναβάλεις τα μπουζί.

  12. #12
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/06/2014
    Μηνύματα
    63
    Ναυτικός;

    Παιδιά σε ένα μήνα και εγώ θα παροπλίσω το gixxer μου όντας ναυτικός και θα μείνει έτσι για κάνα 8-9μηνο όπως υπολογίζω. Υποθέτω τις ίδιες διαδικασίες θα ακολουθήσω έτσι;

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    795
    Εγω σαν ναυτικος αυτο που έκανα πάντα σε όλα μου τα αυτοκινητα μηχανάκια είναι να τα σηκώσω από το έδαφος για να μην χαλάνε τα λάστιχα και να βγάλω τον ένα πόλο της μπαταρίας.
    Προφανώς εάν έχεις σκοπό να αλλάξεις λάστιχα θα το κάνεις όταν γυρίσεις.
    Επίσης εννοείται πως εάν έχεις και συντηρητή μπαταρίας ακόμα καλύτερα. Εγώ δεν είχα ποτέ και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Ζωη μπαταριών μου χαλαρά 3-4 χρόνια.
    Όταν γυρνάω το μόνο που κάνω είναι να αλλάζω λάδια-φιλτρο πριν το βάλω μπρος.
    Και είμαι οκ.
    Βενζίνη συνήθως το αφήνω γεμάτο. Αλλά και μια δυο φορες που έχω αφήσει μισό ντεπόζιτο δεν είχα κανένα πρόβλημα.

    Επίσης βοηθάει να είναι καθαρό και χωρίς υγρασιες.

    Αυτές οι οδηγιες που δίνουν στα μάνιουαλ ειναι για πιο μευάλεα ακινησίες. <1 χρόνου δεν είναι μεγάλο διάστημα.

Παρόμοια θέματα

  1. λιγες ερωτησεις για συντήρηση παλιάς μηχανής
    από johnpan στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2009, 15:18
  2. Βοηθεια παιδες,για επιλογη πρωτης μηχανης
    από gatoupardos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2008, 20:02
  3. Συμβουλές για αγορά πρώτης μηχανής στον νέο?
    από pontifikas στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 28/09/2006, 13:57
  4. Μίνι έρευνα αγοράς για καλοκαιρινά γάντια μηχανής
    από anixneyths στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2006, 20:32
  5. Προετοιμασία για διακοπές
    από powerphot στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 00:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF