Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 39

Θέμα: Πρόβλημα στις αλλαγές ταχυτήτων

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/06/2014
    Μηνύματα
    7

    Exclamation Πρόβλημα στις αλλαγές ταχυτήτων

    Χαίρετε και καλό Φθινόπωρο!

    Η μηχανούλα μου εμένα είναι μια f650gs του '05 χαρούμενος και ζωντανός ακόμα. Έχω παρατηρήσει ότι οι ταχύτητες είναι σκληρές κι έχω την εντύπωση ότι σκληραίνουν όλο και περισσότερο με τον καιρό. Αναφέρομαι σε γγκκρρραααακ τύπου αίσθηση στην αλλαγή.

    Άλλαξα λάδια πρόσφατα και θα αλλάξω και φίλτρο αυτή την εβδομάδα (μην ρωτήσετε γιατί χώρια). Άλλαξα λάστιχα πριν ένα μήνα (το αναφέρω για την αλυσίδα). Είμαι στα 22.000 χλμ και δεν νομίζω να έχει αλλάξει δίσκος μέχρι στιγμής. Η νεκρά δεν βρίσκεται και ιδιαίτερα εύκολα. Η αλυσίδα είναι γρασαρισμένη. Από συμπλέκτη δεν ξέρω τι έλεγχο κτλ θέλει.

    Γνωρίζει κάποιος αν αυτό είναι πρόβλημα και τι θα πρέπει να κοιτάξω ή απλά έτσι συμβαίνει? Δεν γνωρίζω και πάρα πολλά τεχνικά, οπότε μου λέτε αν ξέχασα να αναφέρω κάτι άλλο που θα μπορούσε να βοηθήσει στην περιγραφή.

    Ευχαριστώ,
    Γιώργος
    Τελευταία τροποποίηση από Chiroto; 26/09/2014 στις 12:41. Αιτία: προσθήκη πληροφοριών

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Τα λάδια που άλλαξες πέρα από το ιξωδες που λογικά έβαλες ίδιο
    Άλλαξες μάρκα?
    Η Ντιζα σου έχει πολλά κενά?

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/06/2014
    Μηνύματα
    7
    Σ' ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σου

    Δεν γνωρίζω τι λάδια είχε πριν, αμφιβάλλω αν είχε τα ίδια, οι ισπανοί βάζουν ότι να'ναι..την έχω 5 μήνες τώρα την μηχανή.
    Castrol 15w50 έβαλα μετά από μελέτη. Το θέμα που αναφέρω πάντως το είχε από πριν.
    Κενά στο γκάζι δεν έχω καθόλου αν αυτό εννοείς με την ντίζα.

    Σημείωση: οι ταχύτητες δεν κολλάνε να μπούν, απλά κάνει αυτό το γκρακ για να μπούν και φοβάμαι μήπως πρέπει να κοιτάξω κάτι για να μην διαλύσω τίποτα.
    Είδα σε ένα άλλο post για άλλη μηχανή, πως είχε να κάνει με ρύθμιση του συμπλέκτη, αλλά δεν έχω ιδέα :/

  4. #4
    Λεωφορειολωριδάκιας
    Εγγραφή
    07/06/2006
    Μηνύματα
    127
    Καλησπέρα
    στην δική μου, μοντέλο '07, πάντα σκληρή ήταν, πάντα βαβούρα έκανε. Γλυκαίνει λίγο με φρεσκολαδωμένη αλυσίδα αλλά γρήγορα επανέρχεται στο γνωστό θόρυβο. Δεν με άγχωσε ποτέ, έχει 93000 χλμ πλέον αλλά πλήν του θορύβου άλλο θέμα δεν έβγαλε.

    Μην αγχώνεσαι, λάδωνε την συχνά και μια χαρά θα είσαι..

    Χαιρετώ

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Κενά στην ντιζα συμπλέκτη έχεις,?
    Δηλαδή πατας μανετα είναι πολύ χαλαρή και μετά σκληραίνει?

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/06/2014
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Κενά στην ντιζα συμπλέκτη έχεις,?
    Δηλαδή πατας μανετα είναι πολύ χαλαρή και μετά σκληραίνει?
    κανένα κενό, η όλη ροή και αλλαγή είναι ομαλή. σταθερά μαλακός συμπλέκτης.
    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον

    Σήμερα θα περάσω από την αντιπροσωπεία και οι άνθρωποι εδώ όχι μόνο ελληνικά δε μιλάνε, στην αντιπροσωπεία έχουν μόνο έναν που μιλάει λίγα αγγλικά και δεν ξέρω πως να του τα εξηγήσω όλα αυτα (μένω ισπανία επί του παρόντος).
    Αν έχει την καλοσύνη κάποιος να μου προσδιορίσει απλά τι να του πω να ελέγξει μήπως? Καλού κακού δηλαδή.
    Ντίζα συμπλέκτη ή καποιο άλλο μέρος?

    Σας ευχαριστώ και πάλι

  7. #7
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Ο black Busa απ ότι ξέρω είναι και αυτός Ισπανία-ασχετο αλλά πού ξέρεις



    Αν και με μπέρδεψες μόνο αν οδηγήσεις ένα ίδιο δεις διαφορά και μπορέσεις να εξηγήσεις το πρόβλημα σου

  8. #8
    Rotax κινητήρα φοράει που οι ρίζες του βρίσκονται στην παλαιολιθική εποχή, πάλι καλά να λες που μπαίνουν κι οι ταχύτητες...

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Μπόσικα ο συμπλέκτης έχει; Η αλυσίδα μήπως είναι καρατεζαρισμένη; Αυτά από ρυθμίσεις. Αν τώρα:

    - Τα δισκάκια τα έχουν φτύσει --> αλλαγή
    - Αν είναι έτσι από τη μάνα του --> μάθε να ζεις με αυτό

  10. #10
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Chiroto Προβολή μηνύματος
    Σ' ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σου

    Δεν γνωρίζω τι λάδια είχε πριν, αμφιβάλλω αν είχε τα ίδια, οι ισπανοί βάζουν ότι να'ναι..την έχω 5 μήνες τώρα την μηχανή.
    Castrol 15w50 έβαλα μετά από μελέτη. Το θέμα που αναφέρω πάντως το είχε από πριν.
    Κενά στο γκάζι δεν έχω καθόλου αν αυτό εννοείς με την ντίζα.

    Σημείωση: οι ταχύτητες δεν κολλάνε να μπούν, απλά κάνει αυτό το γκρακ για να μπούν και φοβάμαι μήπως πρέπει να κοιτάξω κάτι για να μην διαλύσω τίποτα.
    Είδα σε ένα άλλο post για άλλη μηχανή, πως είχε να κάνει με ρύθμιση του συμπλέκτη, αλλά δεν έχω ιδέα :/

    Μη φοβάσει, δεν σπάει-δεν χαλάει-δεν διαλύεται, πολλά κινούμενα μέρη γαρ, εξού και το γκράκ και το γκρούκ (ιδιαίτερα από 1η σε 2α). Είναι και θέμα συνήθειας οι αλλαγές και συγχρονισμού, με τον καιρό το συνηθίζεις και η σύμπλεξη γίνεται ομαλότερη, καλή επιλογή τα Castrol τα ημισυνθετικά, μειώνει αρκετά το θόρυβο και σε σχέση με άλλα λάδια που έχω δοκιμάσει είδα διαφορά.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Rotax κινητήρα φοράει που οι ρίζες του βρίσκονται στην παλαιολιθική εποχή, πάλι καλά να λες που μπαίνουν κι οι ταχύτητες...
    Kαι εγω τον ειχα τον θορυβο.Απο μια αλλαγη και μετα σταματησε να τον κανει τοσο εντονα.Δεν ξερω τι λαδια μου εβαλε αλλα πλησιασε τα λογικα πλαισια.Σιγουρα ο ροταξ εχει τετοιο θεμα.Συνηθησε το.

  12. #12
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Τιποτα δε φταίει, απλά τα λάδια που έβαλες δεν κάνουν, όπως φαίνεται τόσο καλή δουλειά στο κιβώτιο. Και εμένα με κάποια λάδια το κιβώτιο είναι βουτυρένιο μέχρι την αλλαγή ενώ με άλλα αρχίζει να χτυπάει πολύ πριν φτάσει η ώρα να τα αλλάξω.

    Ίσως κάποια άλλα να είναι χειρότερα απ' αυτά (αφού το λέει και ο aufgebracht ), ίσως με κάποια άλλα να δουλεύει καλύτερα ή ίσως και όχι. Περίμενε να το δει και κανένας άλλος με το ίδιο μοντέλο να σου πει, γιατί δεν υπάρχει λόγο να σου πούμε εντυπώσεις από λάδια σε διαφορετικά μηχανάκια απ' το δικό σου.
    Sent from me using a computer.

  13. #13
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Για ένα χρόνο και κάτι που κράτησα το δικό μου F650 την καλύτερη αίσθηση και λιγότερο κοπάνημα την είχα με τα Spectro 20w50, όταν και το πρωτοπήρα. Αργότερα είπα να δοκιμάσω BelRay (μέτρια) και Castrol (πλήρης αποτυχία).
    Όπου και αν ρώτησα σε γνωστά συνεργεία εδώ στην Αθήνα όλοι σαν 1ο λάδι για το F650 μου έλεγαν το Spectro.

  14. #14
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    .Σιγουρα ο ροταξ εχει τετοιο θεμα.Συνηθησε το.
    Σίγουρα δεν το κάνει μόνο ο ροταξ και σίγουρα δεν οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα. (Αν μας το περιγράφει σωστά και είναι αυτό που όλοι νομίζουμε).

    Το κιβώτιο πολλών μηχανών δεν συμπαθούν ορισμένους τύπους (μάρκες) λαδιών. Γι' αυτό ακούς τους vstromades να λένε ότι τα καλύτερα λάδια είναι τα μοτουλ για παράδειγμα. Γιατί προφανώς με αυτά δουλεύει καλύτερα το κιβώτιο τους. Φυσικά αυτό είναι ανεξάρτητο απ' την αποτελεσματικότητα στην λίπανση του κινητήρα την οποία για να την διαπιστώσουμε ή θα πρέπει να ανοίγουμε κινητήρα μετά από πολλά χλμ με το ίδιο λάδι και να μετράμε ανοχές (και ξανά το ίδιο για το κάθε λάδι ξεχωριστά με τον ίδιο τρόπο οδήγησης) ή θα πρέπει να έχουμε τα μηχανήματα που έχουν οι εταιρείες που κατασκευάζουν λάδια.
    Κάποιο λάδι μπορεί να έχει περισσότερα αντιτριβικά πρόσθετα από κάποιο άλλο που να προσφέρει όμως καλύτερο καθαρισμό για παράδειγμα. Γι' αυτό δεν είναι καθόλου κακό μετά από 40κ χλμ πχ να αλλάζουμε τύπο λαδιού έστω και για μια δυο αλλαγές.
    Sent from me using a computer.

  15. #15
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_Sp Προβολή μηνύματος
    Για ένα χρόνο και κάτι που κράτησα το δικό μου F650 την καλύτερη αίσθηση και λιγότερο κοπάνημα την είχα με τα Spectro 20w50, όταν και το πρωτοπήρα. Αργότερα είπα να δοκιμάσω BelRay (μέτρια) και Castrol (πλήρης αποτυχία).
    Όπου και αν ρώτησα σε γνωστά συνεργεία εδώ στην Αθήνα όλοι σαν 1ο λάδι για το F650 μου έλεγαν το Spectro.
    Και το δικό μου (χτζ) δουλεύει καλύτερα με μοτουλ ενώ με καστρόλ το κιβώτιο χτυπούσε μετά από 2-3000 χλμ. Χτυπούσε από 1 σε 2α και μερικές φορές έκανε αυτό το χαρακτηριστικό κρααακκ.. από δευτέρα σε τρίτη. Αναγκάστηκα και τα άλλαξα νωρίτερα. Με καμία άλλη μάρκα δεν είχα το πρόβλημα που είχα με τα καστρόλ.
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 03/08/2008, 17:01
  2. θορυβος στις αλλαγες ταχυτητων
    από grenouig στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2007, 17:29
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2006, 23:10
  4. Πρόβλημα με κιβώτιο ταχυτήτων
    από tdaf στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2005, 09:30
  5. Σβησίματα Μηχανής στις αλλαγές
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2004, 08:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF