Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Προβλημα στο xt660r απο σβησιματα

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/09/2014
    Μηνύματα
    8

    Προβλημα στο xt660r απο σβησιματα

    Για σας ειναι η πρωτη φορα που μπαινω να γραψω σε ενα forum. Μετακομισα και απο Ελλαδα στο Darwin της Αυστραλιας εδω και 4 χρονια. Προσφατα αγορασα ενα xt660r 2007 modelo απο οτι καταλαβα απο την αδεια του με ημερομινια αγορας καινουριο 5/9/2008 και ειχε μονο 2965 klm. οταν το πηρα εψαχνα συνεργειο για να του κανω σερβις αλαγη βενζινας στο ντεποζιτο και τα γνωστα. Εντομεταξη ο προηγουμενος ιδιοκτητης του ειχε κανει σερβις ενα χρονο πριν και δεν το ειχε δουλεψει καθολου. Εγω αργωντας να το κανω αρχισε κατι μπουκωματα και σβησιματα το πηγα τελικα στην αντιπροσωπια της yamaxa που ήξερα οτι εναι ακριβοί και δεν φημιζονται για την αξιοπιστία τους, όντος τελικα μου λενε οτι πρεπει να αλαξουν την αντλια βενζινης 811$ το O-RING 20$ και το INECTOR ASSY 123$ και ενα MC TANK SEALING KIT 115$ και με τον κοπο τους θα πηγεναι 2.500$!!!! Φυσικα τους ειπα να το ξεχασουν την πηρα απο εκει δεν ξερω αν εκανα καλα και δεν εχω και πολυ ιδεα απο μηχανικα . Η μηχανη παντος μετα το γεμισμα με καινουρια βενζινη σταματισε τα μπουκοματα μου εσβησε μονο μια φορα με 80klm και ποτε δεν εχει σβηση στο ρελαντη ή σε χαμηλες στροφες οπως εχω διαβασει εδω και αναβη παντα ευκολα. Αν μπορη καποιος να μου προτεινει κατι θα του ειμαι ευγνωμον.

  2. #2
    ΣινανάϊΌπαΓιαβρουμ&Αμάν Το avatar του/της Corki
    Εγγραφή
    12/06/2011
    Μηνύματα
    228
    Τα XT660 R/X στην αρχη ειχαν προβλημα με το TPS. Νομιζω οτι με το περασμα των χρονων τα νεοτερα μοντελα ειχαν ολο και λιγοτερο προβλημα καθως η μαμα YAMAHA αλλαξε διαφορα πραγματα μεταξυ αυτων και τον "εγκεφαλο".

    Το προβλημα νομιζω οτι ποτε δεν εξαληφθηκε εντελως, ομως υπαρχουν καποια επιπλεον πραγματα που μπορεις να κανεις.

    Περισσοτερες λυσεις πιστευω θα βρεις εδω: http://www.xt660.com/site/

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Όπως σου είπε και Corki, κυρίως τα πρώτα ΧΤ (μοντ. 2004-05) είχαν πρόβλημα στο TPS, το οποίο άλλαζε η yamaha δωρεάν (ανάκληση). Το σύμπτωμα ήταν σβησίματα στο ρελαντί και σε αλλαγές ταχυτήτων εν κινήσει. Για μπουκώματα δεν έχω ακούσει, εκτός και εννοείς τον δισταγμό στο σταθερό γκάζι, ο οποίος μάλλον δεν εξαλείφεται εντελώς.
    Αφού όμως το μηχανάκι έστρωσε μην το πειράζεις. Οδήγησέ το λίγο καιρό και παρακολούθησέ το. Το μόνο που θα σου πρότεινα να κοιτάξεις άμεσα είναι το ρελαντί σου, μήπως είναι χαμηλά.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Εγω οταν πρωτοβγηκε το 660 το 2004 το πηρα κ απο τοτε μεχρι να το πουλησω δεν ειδα ασπρη μερα!Τωρα εχει λιγο καιρο που πηρα το παλιο 600 κ παρολο που ειναι το προηγουμενο μοντελο ειναι πολυ πιο αξιοπιστο!Ομως κ εγω εχω ακουσει απο πολλους πως τα επομενα μοντελα τα βελτιωσανε αρκετα στα 660,το δικο σου προβλημα ισως ειναι απο το οτι καθοταν τοσο καιρο,καλα ειναι να το δουλεψεις με μια καλη βενζινη με προθετα καθαριστικα πχ v power κ πιστευω οτι θα στρωσει

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/09/2014
    Μηνύματα
    8
    Ευχαριστω ολους. Τα μπουκωματα που λεω μαλον ηταν απο σκουρια ή σκουπιδια στο ντεποζιτο που ηταν σχεδον γεματο αλλα πανω πανω ειχε πιασει σκουρια. Τωρα με την καινουρια και αυξημενων οκτανιων δεν τα κανει. Τωρα σας ρωταω την γνωμη σας για ενα ελληνα μηχανικο που βρηκα αν ειναι δησκολο να μου καθαρισει το νεποζιτο και το καρμπυλατερ. Αν το κανει θα χαλασουν οι ρυθμισεις? Το ρελαντι πραγματι ακουγεται χαμηλο. Αν δεν ξερει αυτος ο μηχανικος (μου φενεται της παλιας σχολης) θα μπορεσω εγω να τα αλαξω συμφωνα με περιγραφες που εχω διαβασει σε αλλα post ή ειναι πολυ δησκολο?

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Εφόσον τα μπουκώματα σταμάτησαν, καλύτερα μην το πειράζεις.

    Αν επιμείνεις να τα λύσεις, το μεν ρεζερβουάρ αφαιρείται εύκολα, αλλά η τρόμπα βενζίνης βρίσκεται μέσα σε αυτό και η αφαίρεσή της είναι λίγο δύσκολη και ενέχει κίνδυνο ζημιάς. Αν τα τελικά τα αφαιρέσεις βάλτε φακό και δείτε μέσα πόση σκουριά έχει. Αν είναι λίγη θα καθαρίσει, αν είναι πολύ σκουριασμένο ίσως χρειαστεί πλαστικοποίηση ή καλύτερα και αντικατάσταση με κάποιο μτχ (αν βρίσκεις φθηνά εκεί).

    Τώρα για τον ψεκασμό, σκέψου το πολύ πριν προχωρήσεις σε λύσιμο. Ειδικά τώρα που, όπως λες, το μηχανάκι έστρωσε και δουλεύει καλά.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    αν η βενζινη εμεινε στο τεποζιτο 1 χρονο ειναι λογικο να εχει αφησει καταλοιπα στο φιλτρο και στο μπεκ
    παρε ενα μπουκαλακι καλο καθαριστικο μπεκ και στα επομενα γεμισματα συμπληρωνε με αυτο στην αναλογια που πρεπει

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    παρε ενα μπουκαλακι καλο καθαριστικο μπεκ και στα επομενα γεμισματα συμπληρωνε με αυτο στην αναλογια που πρεπει
    Αυτό είναι η καλύτερη λύση, δεν χρειάζονται λυσίματα και περιπέτειες για την ώρα.

  9. #9
    ΣινανάϊΌπαΓιαβρουμ&Αμάν Το avatar του/της Corki
    Εγγραφή
    12/06/2011
    Μηνύματα
    228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ChrisDarwin Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστω ολους. Τα μπουκωματα που λεω μαλλον ηταν απο σκουρια ή σκουπιδια στο ντεποζιτο που ηταν σχεδον γεματο αλλα πανω πανω ειχε πιασει σκουρια. Τωρα με την καινουρια και αυξημενων οκτανιων δεν τα κανει. Τωρα σας ρωταω την γνωμη σας για ενα ελληνα μηχανικο που βρηκα αν ειναι δυσκολο να μου καθαρισει το νεποζιτο και το καρμπυλατερ. Αν το κανει θα χαλασουν οι ρυθμισεις? Το ρελαντι πραγματι ακουγεται χαμηλο. Αν δεν ξερει αυτος ο μηχανικος (μου φενεται της παλιας σχολης) θα μπορεσω εγω να τα αλαξω συμφωνα με περιγραφες που εχω διαβασει σε αλλα post ή ειναι πολυ δησκολο?
    Το ντεποζιτο σιγουρα θα εχει ακαθαρσιες και σκουπιδια τα οποια καθισαν κατω μετα απο τοσο καιρο ακινησια! Αλλα νομιζω οτι ειναι πλαστικο οποτε δεν σκουριαζει. Επιφυλασομαι βεβαια γιατι δεν το εχω πιασει στα χερια μου.

    Καρμπυρατερ δεν εχεις.........το μηχανακι εχει ηλεκτρονικο ψεκασμο.

    Στο www.xt660.com υπάρχει ελληνικο section για να σε συμβουλέψουν αλλα και αυστραλιανό, οι οποιοι μπορει να σου προτεινουν λυσεις και επαγγελματιες στην περιοχη σου! Υπαρχει και ο "Kev" ο οποιος εχει φτιαξει μερικα πολθ ενδιαφεροντα νηματα σχετικα με τα σβησιματα (surging) των ΧΤ660. Εκει μεσα επισης υπαρχουν πολλα νηματα που περιλαμβανουν δοκιμασμενες λυσεις. Ξεκινα διαβασμα και μην ανησυχεις, θα εισαι μια χαρα.

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Corki Προβολή μηνύματος
    Το ντεποζιτο σιγουρα θα εχει ακαθαρσιες και σκουπιδια τα οποια καθισαν κατω μετα απο τοσο καιρο ακινησια! Αλλα νομιζω οτι ειναι πλαστικο οποτε δεν σκουριαζει. Επιφυλασομαι βεβαια γιατι δεν το εχω πιασει στα χερια μου.

    Καρμπυρατερ δεν εχεις.........το μηχανακι εχει ηλεκτρονικο ψεκασμο.

    Στο www.xt660.com υπάρχει ελληνικο section για να σε συμβουλέψουν αλλα και αυστραλιανό, οι οποιοι μπορει να σου προτεινουν λυσεις και επαγγελματιες στην περιοχη σου! Υπαρχει και ο "Kev" ο οποιος εχει φτιαξει μερικα πολθ ενδιαφεροντα νηματα σχετικα με τα σβησιματα (surging) των ΧΤ660. Εκει μεσα επισης υπαρχουν πολλα νηματα που περιλαμβανουν δοκιμασμενες λυσεις. Ξεκινα διαβασμα και μην ανησυχεις, θα εισαι μια χαρα.
    Πολύ σωστός, μόνο μία διόρθωση. Το τεπόζιτο του ΧΤ είναι μεταλλικό.

  11. #11
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    To πρώτο που πρέπει να κάνεις και μάλιστα μόνος σου είναι ανεβάσεις το ρελαντί. Ρύθμισέ το με τον κινητήρα ζεστό στις 1450 με 1500 περίπου γυρίζοντας αυτή τη βίδα δεξιόστροφα.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	SAM_1443_zps916c7c94.jpg 
Προβολές:	136 
Μέγεθος:	95,2 KB 
ID:	323576

    Αν το τεπόζιτο έχει σκουριές θέλει καθάρισμα. Δεν είναι τόσο δύσκολο να γίνει, ειδικά αν κατεβάσεις το σερβις μανουαλ, αλλά αν δεν έχεις χώρο, εργαλεία, γνώσεις καλύτερα να το κάνεις σε κάποιον μάστορα. (και σίγουρα όχι στην αντιπροσωπία)
    Αν αποφασίσεις να το κάνεις μόνος σου εδώ είμαστε.

    Αν χρειαστείς αντλία θα σου κοστίσει 140 ευρώ (με πρόχειρο search).
    http://www.car.gr/parts/view/5364996/

    Μετά βλέπεις αν θα χρειαστεί καθάρισμα στα μπεκ κτλ. (Δεν νομίζω να χρειαστεί)

    Το 970 τα ανταλλακτικά
    και 1530 ευρώ τα εργατικά έχει πολύ πλάκα.
    Sent from me using a computer.

  12. #12
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Σοβαρά τώρα σου είπαν 1500 εργατικά για να σου αλλάξουν αντλία βενζίνης?
    Sent from me using a computer.

  13. #13
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    downunder τιμες!! Πιο δηλητηριωδεις και απο τις μαυρες χηρες της Αυστραλιας.
    Πες τον, ρε μαστορα, με τοσα παιρνω αλλο ενα! Πλακα με κανεις;;;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  14. #14
    ΣινανάϊΌπαΓιαβρουμ&Αμάν Το avatar του/της Corki
    Εγγραφή
    12/06/2011
    Μηνύματα
    228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Πολύ σωστός, μόνο μία διόρθωση. Το τεπόζιτο του ΧΤ είναι μεταλλικό.
    Ελα ρε μεταλικο ειναι!!!!......Ξερεις σε ποσους εχω πει οτι ειναι πλαστικο? Ρομπα εγινα!

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/09/2014
    Μηνύματα
    8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Σοβαρά τώρα σου είπαν 1500 εργατικά για να σου αλλάξουν αντλία βενζίνης?
    Για σου φιλε μου το ποσο ειναι σε αυστραλεζικα δολαρια ειναι γυρο 1200 ευρω και παλι βεβαια δεν ειναι λιγα

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα στο λεβιέ !!!!
    από LIBYKOS στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2006, 02:11
  2. Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2005, 09:17
  3. Πρόβλημα στο πίσω λάστιχο...help!!!
    από Xlitos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2005, 10:23
  4. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 12:31
  5. Προσοχή στο νερό από Ψάρια
    από Polifer στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2004, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF