Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Πίσω ελαστικό 190/50 αντί για 180/55

  1. #1
    Πρώην μέλος
    Εγγραφή
    15/06/2014
    Μηνύματα
    59

    Lightbulb Πίσω ελαστικό 190/50 αντί για 180/55

    Θα μπορούσε σε ένα Yamaha MT-07 να μπει πίσω ελαστικό 190/50 αντί για το μαμά 180/55;

    Μελετώντας το service manual ενός Aprilia Shiver 750, η Aprilia αναφέρει πως μπορεί να τοποθετηθεί ελαστικό 190/50 κατ' επιλογήν.
    Το Shiver έρχεται με 180/55 εξ αρχής.

    Θα μπορούσε κάτι τέτοιο να γίνει και στο MT-07;

    http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/storm-2-ultra
    Τελευταία τροποποίηση από nik0la0s; 07/12/2014 στις 21:56.

  2. #2
    Πρώην μέλος
    Εγγραφή
    15/06/2014
    Μηνύματα
    59
    Εδώ φαίνεται και η σύγκριση

    http://www.tacomaworld.com/forum/tir...5r17-190-50r17

    Και εδώ η Dunlop αναφέρει τις διαφορές καθώς και το γεγονός πως συνιστά 5.5in ζάντας και για τα 2 συγκεκριμένα μεγέθη ελαστικών.

    http://www.dunlopmotorcycle.com/tire...ort/qualifier/
    Τελευταία τροποποίηση από nik0la0s; 07/12/2014 στις 23:04.

  3. #3
    Νέο μέλος Το avatar του/της Greenthing
    Εγγραφή
    20/12/2013
    Μηνύματα
    28
    η dunlop το αναφερει για τα δικα της ελαστικα και οχι για ολες της εταιρειες..

    Σε gp racer ειναι σιγουρο οτι μπαινει..

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    Και γιατι θες φαρδυτερο πισω ελαστικο ?
    Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........

  5. #5
    Νέο μέλος Το avatar του/της Greenthing
    Εγγραφή
    20/12/2013
    Μηνύματα
    28
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geez996 Προβολή μηνύματος
    Και γιατι θες φαρδυτερο πισω ελαστικο ?

    Γιατι του ποζερα η μανα δεν εκλαψε ποτε....

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Greenthing Προβολή μηνύματος
    Γιατι του ποζερα η μανα δεν εκλαψε ποτε....



    Παντως το MT ούτε GP Racer χρειάζεται, ούτε του ταιριάζει, ούτε 190 λάστιχο χρειάζεται, ούτε του ταιριάζει.

    Τωρα αν καποιος θέλει να τα χώσει για μεγαλύτερο λάστιχο απλά για την μούρη, ενώ το λάστιχο θα μπαλονάρει στην στενή ζάντα και θα είναι χειρότερο απο το 180, μεγειά του με χαρα του.
    Αρκεί να ξέρει γιατί τα χώνει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    Πρώην μέλος
    Εγγραφή
    15/06/2014
    Μηνύματα
    59
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Greenthing Προβολή μηνύματος
    η dunlop το αναφερει για τα δικα της ελαστικα και οχι για ολες της εταιρειες..

    Σε gp racer ειναι σιγουρο οτι μπαινει..
    Στο link που παρέθεσα ο πίνακας αναφέρεται στο Sportmax Qualifier για το οποίο προτείνει 5.5" ζάντα. Στα υπολοιπα ελαστικά της προτείνει 6.0" ζάντα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geez996 Προβολή μηνύματος
    Και γιατι θες φαρδυτερο πισω ελαστικο ?
    Prestige, γκομενάκια, καφέ με την μηχανή παρκαρισμένη σε "κρα" σημείο κλπ...

    Σοβαρά τώρα, για εγκυκλοπαιδικούς λόγους και για να μάθω γιατί η Aprilia λέει βάλε και η Yamaha δεν το αναφέρει καν.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Greenthing Προβολή μηνύματος
    Γιατι του ποζερα η μανα δεν εκλαψε ποτε....
    lol

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος


    Παντως το MT ούτε GP Racer χρειάζεται, ούτε του ταιριάζει, ούτε 190 λάστιχο χρειάζεται, ούτε του ταιριάζει.

    Τωρα αν καποιος θέλει να τα χώσει για μεγαλύτερο λάστιχο απλά για την μούρη, ενώ το λάστιχο θα μπαλονάρει στην στενή ζάντα και θα είναι χειρότερο απο το 180, μεγειά του με χαρα του.
    Αρκεί να ξέρει γιατί τα χώνει.
    To λες από εμπειρία με συγκεκριμένο ελαστικό κάποιας εταιρείας;

    Πάντως από όσα διαβάζω στο διαδίκτυο το πρόβλημα έγκειται αν κάποιος μεταβεί από 180/55 σε 190/55.
    Ωστόσο εξαρχής αναφέρομαι σε 190/50 που διαφορές στις υπόλοιπες διαστάσεις πέραν του πέλματος είναι ελάχιστες.

  8. #8
    Το Aprilia νομίζω φοράει 6'' ζάντα.
    To Mt-07 έχει 5.50 αν δεν κάνω λάθος;

    Αν είναι έτσι, το 190 θα έχει περισσότερα -αν όχι μόνο- μειονεκτήματα σε σχέση με το 180 που είναι και η προτεινόμενη διάσταση για 5.5'' ζάντες.
    Think faster than you ride

  9. #9
    Πρώην μέλος
    Εγγραφή
    15/06/2014
    Μηνύματα
    59
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Το Aprilia νομίζω φοράει 6'' ζάντα.
    To Mt-07 έχει 5.50 αν δεν κάνω λάθος;

    Αν είναι έτσι, το 190 θα έχει περισσότερα -αν όχι μόνο- μειονεκτήματα σε σχέση με το 180 που είναι και η προτεινόμενη διάσταση για 5.5'' ζάντες.
    Το Aprilia φοράει 5.5x17 ...

    Aluminium alloy
    Front: 3.50 X 17" Rear: 5.5 x 17"

    http://www.aprilia.net.nz/images/models/shiver750.pdf

    To ΜΤ φοράει 5.5 όπως και το Shiver για το οποίο η Aprilia αναφέρει το 190/50 κατ' επιλογήν του αναβάτη.

    Στο ακόλουθο link στην 16η σελίδα αναφέρει και τις πιέσεις για το 190/50.

    http://manuals.wotmeworry.org.uk/Apr...p%20Manual.pdf

    Οπότε;

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nik0la0s Προβολή μηνύματος
    Το Aprilia φοράει 5.5x17 ...

    Aluminium alloy
    Front: 3.50 X 17" Rear: 5.5 x 17"

    http://www.aprilia.net.nz/images/models/shiver750.pdf

    To ΜΤ φοράει 5.5 όπως και το Shiver για το οποίο η Aprilia αναφέρει το 190/50 κατ' επιλογήν του αναβάτη.

    Στο ακόλουθο link στην 16η σελίδα αναφέρει και τις πιέσεις για το 190/50.

    http://manuals.wotmeworry.org.uk/Apr...p%20Manual.pdf

    Οπότε;
    Οπότε τα χεις μπλέξει όλα μαζί και δεν καταλαβαίνω καν γιατί ασχολούμαστε....

    Τεσπα θα σου απαντήσω αλλη μια φορά. Το 190 δεν κανει για το μηχανακι σου.

    Επίσης τα links που παρέθεσες τα διάβασες?
    Μαλλον όχι.
    Αν τα διάβαζες θα έβλεπες οτι στο πρώτο link αναφέρει:

    Wheel rims
    Aluminium alloy
    Front: 3.50 X 17" Rear: 5.5 x 17"
    Tyres
    Tubeless radial;
    front: 120/70 ZR 17
    rear: 180/55 ZR 17

    Aρα δεν λεει πουθενά οτι μπορείς να βαλεις και 190 σε 5,5 ιντσών ζάντα.

    Στο 2ο link όμως λέει:

    WHEEL RIMS
    Specification Desc./Quantity
    Type Light alloy rims with extractable bolt
    Front 3.50 x 17"
    Rear 6.00 x 17"
    TYRES
    Specification Desc./Quantity
    Tyre type (standard) DUNLOP SPORTMAX QUALIFIER - METZELER
    M3
    Front 120/70 ZR17" (58W)
    Inflation pressure 1 passenger: 2.3 bar (230 kPa) (33.36 PSI)
    2 passengers: 2.5 bar (250 kPa) (36.26 PSI)
    Rear 180/55 ZR17" (73W) or 190/50 ZR17" (73W)
    Inflation pressure 1 passenger: 2.5 bar (250 kPa) (36.26 PSI)
    2 passengers: 2.8 bar (280 kPa) (40.61 PSI)


    Εδώ λοιπόν λέει οτι παίρνει 180 η και 190, αλλά η ζαντα σε αυτήν την περίπτωση είναι 6 ιντσών. Ειναι άλλο μηχανάκι, αλλη έκδοση, αλλο πράγμα παντως.

    Τελος.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    [QUOTE=

    Εδώ λοιπόν λέει οτι παίρνει 180 η και 190, αλλά η ζαντα σε αυτήν την περίπτωση είναι 6 ιντσών. Ειναι άλλο μηχανάκι, αλλη έκδοση, αλλο πράγμα παντως.

    Τελος.[/QUOTE]


    ...Ειπε ο Sapilas και υστερα αναψε ενα τo αφιλτρο τσιγαρο του.
    Τελευταία τροποποίηση από geez996; 08/12/2014 στις 14:40.
    Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........

  12. #12
    Πρώην μέλος
    Εγγραφή
    15/06/2014
    Μηνύματα
    59
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Οπότε τα χεις μπλέξει όλα μαζί και δεν καταλαβαίνω καν γιατί ασχολούμαστε....

    Τεσπα θα σου απαντήσω αλλη μια φορά. Το 190 δεν κανει για το μηχανακι σου.

    Επίσης τα links που παρέθεσες τα διάβασες?
    Μαλλον όχι.
    Αν τα διάβαζες θα έβλεπες οτι στο πρώτο link αναφέρει:

    Wheel rims
    Aluminium alloy
    Front: 3.50 X 17" Rear: 5.5 x 17"
    Tyres
    Tubeless radial;
    front: 120/70 ZR 17
    rear: 180/55 ZR 17

    Aρα δεν λεει πουθενά οτι μπορείς να βαλεις και 190 σε 5,5 ιντσών ζάντα.

    Στο 2ο link όμως λέει:

    WHEEL RIMS
    Specification Desc./Quantity
    Type Light alloy rims with extractable bolt
    Front 3.50 x 17"
    Rear 6.00 x 17"
    TYRES
    Specification Desc./Quantity
    Tyre type (standard) DUNLOP SPORTMAX QUALIFIER - METZELER
    M3
    Front 120/70 ZR17" (58W)
    Inflation pressure 1 passenger: 2.3 bar (230 kPa) (33.36 PSI)
    2 passengers: 2.5 bar (250 kPa) (36.26 PSI)
    Rear 180/55 ZR17" (73W) or 190/50 ZR17" (73W)
    Inflation pressure 1 passenger: 2.5 bar (250 kPa) (36.26 PSI)
    2 passengers: 2.8 bar (280 kPa) (40.61 PSI)


    Εδώ λοιπόν λέει οτι παίρνει 180 η και 190, αλλά η ζαντα σε αυτήν την περίπτωση είναι 6 ιντσών. Ειναι άλλο μηχανάκι, αλλη έκδοση, αλλο πράγμα παντως.

    Τελος.
    Όντως δεν είδα καλά. Πάντως από το πρώτο Shiver η προτροπή για 190/50 υπήρχε στο Service Manual και μπορώ να το βρω.

    Σχολίασε όμως και το πρώτο link της Dunlop με το Qualifier που συστήνει 5.5 και όχι 6.0 ζάντα...

    Σε βοηθάω...

    http://www.dunlopmotorcycle.com/tire...ort/qualifier/

    Αν και ο γραπτός σου λόγος είναι τουλάχιστον αγενής αλλά ΟΚ, αυτό είναι δικό σου θέμα να το κοιτάξεις.

  13. #13
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αγενής κι ο Άρης...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geez996 Προβολή μηνύματος
    ...Ειπε ο Sapilas και υστερα αναψε ενα τo αφιλτρο τσιγαρο του.
    Μπα, βαζω φιλτράκια πλέον.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nik0la0s Προβολή μηνύματος
    Σε βοηθάω...

    http://www.dunlopmotorcycle.com/tire...ort/qualifier/

    Αν και ο γραπτός σου λόγος είναι τουλάχιστον αγενής αλλά ΟΚ, αυτό είναι δικό σου θέμα να το κοιτάξεις.
    Eυχαριστώ για την βοήθεια, αλλά δεν θα πάρω.
    Αγενής που σε ξεστράβωσα? Μαλιστα.
    Τεσπα παμε παρακατω....

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Αγενής κι ο Άρης...
    Το ξέρω οτι εγώ φταίω που ασχολούμαι.
    Ε, που θα παει θα το κόψω κι εγω σιγα σιγα μεγαλώνοντας.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    ...
    Το ξέρω οτι εγώ φταίω που ασχολούμαι.
    Ε, που θα παει θα το κόψω κι εγω σιγα σιγα μεγαλώνοντας.
    Να βάζεις καρδούλες στα ποστ σου, θα σε περνάνε για μένα σε λίγο...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 190/50 ή 180/55 ???
    από THEOD στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2009, 19:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF