Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: Απαραδεκτη συμπεριφορα καταστηματος

  1. #1
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008

    Απαραδεκτη συμπεριφορα καταστηματος

    Μετα την πρωτη αποτυχημενη αποπειρα κατασκευης ηλεκτρονικης λογο μεταβαλλομενου αβανς, ειπα να παω να αγορασω μια μεταχειρησμενη να κανω την δουλεια μου. Δουλευω Νεα Ερυθραια και λιγο κατω απο την δουλεια βρηκα ενα συνεργειο αρκετα γνωστου εδω μεσα και μπηκα. βρηκα τον εν λογο μηχανικο και αφου του εξηγω το θεμα μου λεει οτι η δικια της ειναι πανακριβη και η εναλλακτικη ειναι μια ηλεκτρονικη daytona που μεταβαλλει αβανς αναλογα τις στροφες. Αυτο πριν 2 εβδομαδες. Εξηγουμαι στον μαστορα, πωςθα δουμε οτι δουλευει; θα την βρω λεει, θα την φερω εδω απο την αποθηκη λεει, θα στην αφησω ενα πενηνταρι λεει, φερτην λεω να κανουμε μια δοκιμη εδω και αμα δουλευει την.κρατας μεχρι να πληρωθω και ερχομαι να την παρω. Μεχρι τηλεφωνο αφησα να με παρει να μου πει part number -οπως ειπε- για να βρω το pinout ωστε να την ταιριαξουμε στις φισες. πηγα αλλες 4 φορες. δεν την εβρησκε, την βρηκε αλλα την ξεχασε, μετα κατι ετυχε και την ειχε στο αμαξι....... Ευλογησον δηλαδη.......
    Εγω παιδια το δηλωνω και δημοσια. Δεν ξαναπαω σε μαστορα ουτε για μπουζι. Να ναι καλα το ebay και να μην κλαιγονται που δεν εχουν πελατες......

    Αααα μη ξεχασω που στο ιδιο καταστημα ρωτησα για στεφανια και ακτινες και λαστιχα μοταρντ και ακομα περιμενω τηλεφωνο για τιμη.......
    οποιος θελει στοιχεια ας ριξει πμ αν και οι γνωστες καταλαβατε ηδη.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.912
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dbnn Προβολή μηνύματος
    Μετα την πρωτη αποτυχημενη αποπειρα κατασκευης ηλεκτρονικης λογο μεταβαλλομενου αβανς, ειπα να παω να αγορασω μια μεταχειρησμενη να κανω την δουλεια μου. Δουλευω Νεα Ερυθραια και λιγο κατω απο την δουλεια βρηκα ενα συνεργειο αρκετα γνωστου εδω μεσα και μπηκα. βρηκα τον εν λογο μηχανικο και αφου του εξηγω το θεμα μου λεει οτι η δικια της ειναι πανακριβη και η εναλλακτικη ειναι μια ηλεκτρονικη daytona που μεταβαλλει αβανς αναλογα τις στροφες. Αυτο πριν 2 εβδομαδες. Εξηγουμαι στον μαστορα, πωςθα δουμε οτι δουλευει; θα την βρω λεει, θα την φερω εδω απο την αποθηκη λεει, θα στην αφησω ενα πενηνταρι λεει, φερτην λεω να κανουμε μια δοκιμη εδω και αμα δουλευει την.κρατας μεχρι να πληρωθω και ερχομαι να την παρω. Μεχρι τηλεφωνο αφησα να με παρει να μου πει part number -οπως ειπε- για να βρω το pinout ωστε να την ταιριαξουμε στις φισες. πηγα αλλες 4 φορες. δεν την εβρησκε, την βρηκε αλλα την ξεχασε, μετα κατι ετυχε και την ειχε στο αμαξι....... Ευλογησον δηλαδη.......
    Εγω παιδια το δηλωνω και δημοσια. Δεν ξαναπαω σε μαστορα ουτε για μπουζι. Να ναι καλα το ebay και να μην κλαιγονται που δεν εχουν πελατες......

    Αααα μη ξεχασω που στο ιδιο καταστημα ρωτησα για στεφανια και ακτινες και λαστιχα μοταρντ και ακομα περιμενω τηλεφωνο για τιμη.......
    οποιος θελει στοιχεια ας ριξει πμ αν και οι γνωστες καταλαβατε ηδη.
    πλεόν όσο πάνε τα περιστατικά αυξάνονται και άλλο με κακή εξυπηρέτηση από καταστήματα.Δηλαδή ντάξει, πώς θες μετά να έχεις και πελάτες;

  3. #3
    Klabautermann Το avatar του/της tzimidis
    Εγγραφή
    07/04/2013
    Μηνύματα
    584
    Xiliosyzitimeno thema alla panta epikairo.

    ego tha exo na diafimizo gia panta opou mporo enan "mastora" sti neapoli lakonias prin mpeis deksia, se mia diakladosi, pou me afise xoris timoni me apotelesma gia to gyrismo na fortoso ti mixani se fortigo kai na ertho me ktel.
    re mastora, na paraggeilo na mou steiloun ena timoni apo athina na mou to baleis? -oxi oxi file mou tetarti paralambano. Tetarti : "to pariggeila kai erxetai paraskeyi" kai tin paraskeyi "tha ksexasane na to baloun sto dema".

    Ante kai mamitheite telika, ama den mporeite ti ston foutso mas bazete sto perimene?????

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Εγώ από το ιμπέι πήρα προχτές ένα ματάκι για φωτογραφική.
    Ελλάδα έκανε 8 ευρώ αλλά μόλις βγήκε σε έλλειψη από τη σονι
    η τιμή πέτασε στα... στα.... 38... !!!!

    ΆΝτε γαμήσου ιμπέι
    από δω και πέρα μόνο μάστορα.


    Α και πούστε ο τζάμπας πέθανε παγκουί όλοι από σήμερα
    Βάζω μέσα μηχανάκι
    τα λεφτά ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ
    ΟΥΤΕ ΓΝΩΜΗ ΤΖΑΜΠΑ
    090 κλπ
    Μωρό μου ο μάστορας είμαι πεζ μου για το μηχανάκι....
    ΚΑΙ ΜΠΑΠ ΣΤΗ ΓΚΩΛΑΡΑ


    :rotflmao:
    ανανήψαντας

  5. #5
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.038
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Εγώ από το ιμπέι πήρα προχτές ένα ματάκι για φωτογραφική.
    Ελλάδα έκανε 8 ευρώ αλλά μόλις βγήκε σε έλλειψη από τη σονι
    η τιμή πέτασε στα... στα.... 38... !!!!

    ΆΝτε γαμήσου ιμπέι
    από δω και πέρα μόνο μάστορα.


    Α και πούστε ο τζάμπας πέθανε παγκουί όλοι από σήμερα
    Βάζω μέσα μηχανάκι
    τα λεφτά ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ
    ΟΥΤΕ ΓΝΩΜΗ ΤΖΑΜΠΑ
    090 κλπ
    Μωρό μου ο μάστορας είμαι πεζ μου για το μηχανάκι....
    ΚΑΙ ΜΠΑΠ ΣΤΗ ΓΚΩΛΑΡΑ


    :rotflmao:

  6. #6
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    προτιμω να ακουσω στην ψυχρα δεν αΖχολουμαι με το μπορδελο σου..... θα τον παραδεχτω. αλλα ρε κακομοιρη εμ μου λες ξερω οτι κανει αλλα δεν ξερω να ταιριαζω φισες. και ενω συμφωνουμε να τις ταιριαξω εγω με δουλευεις; περιμενω ηδη την ηλεκτρονικη απο αλλου....

  7. #7
    A.I.R.P. Το avatar του/της pissaman
    Affiliate
    Εγγραφή
    26/05/2005
    Μηνύματα
    641
    Καλησπέρα,
    μιας και το θέμα αυτό αφορά το μαγαζί μου, θεωρώ ελάχιστη υποχρέωση μου να σου απαντήσω δημόσια και όχι με προσωπικό μήνυμα.

    Η ηλεκτρονική που ζήτησες από τον μηχανικό είναι κάτι το οποίο εμείς δεν το εμπορευόμαστε ως ανταλλακτικό. Δυστυχώς ή ευτυχώς τα μεταχειρισμένα δημιουργούν μπερδέματα (όπως αυτό) και αυτά είναι που θέλουμε να αποφύγουμε. Ευτυχώς έχουμε πάρα πολλούς πελάτες και από όσο ξέρω, οι δυσαρεστημένοι είναι ελάχιστοι.
    Σίγουρα σε κάθε κατάστημα υπάρχουν δυσαρεστημένοι μιας και ένα μαγαζί που εξυπηρετεί πολύ κόσμο, δεν είναι δυνατόν να τους έχει όλους ευχαριστημένους.
    Θες λόγο διαφορετικής νοοτροπίας, σκέψης, συνεννόησης ή ακόμα και λόγω κάποιων κακών συμπτώσεων, έχει τύχει κατά καιρούς να μην έχουμε καταφέρει να εξυπηρετήσουμε κάποιους πελάτες και να φύγουν δυσαρεστημένοι. Σίγουρα όμως, δεν έχουν φύγει δυσαρεστημένοι, επειδή είμαστε "λαμόγια". Αυτό μπορεί εύκολα να διαπιστωθεί.

    Ας επιστρέψω όμως στο δικό σου πρόβλημα και όχι σε γενικότητες, γιατί αυτό είναι που σε απασχολεί (και εμένα).
    Είμαστε πολύ περήφανοι για τον μηχανικό μας, γιατί έχει καταφέρει και έχει βρει λύσεις σε περίεργα προβλήματα. Μάλιστα έχουν μειωθεί κατά πολύ οι επισκέψεις εξωτερικού ηλεκτρολόγου, ώστε να φτιαχτούν ηλεκτρολογικές βλάβες.
    Ξέρει για διάφορες μοτοσυκλέτες τι ηλεκτρονική χρειάζεται να χρησιμοποιήσει για να δουλέψει σωστά ο κινητήρας.
    Έτσι λοιπόν, θεώρησε ότι ξέρει ποια ηλεκτρονική μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη δική σου μοτοσυκλέτα για να δουλέψει σωστά. Και προσφέρθηκε να στην φέρει να την δοκιμάσεις κιόλας πριν την πάρεις.
    Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν ήρθες στο κατάστημα 4 φορές ή περισσότερες ή λιγότερες. Αυτό που μπορώ να σου πω με βεβαιότητα είναι ότι το αυτοκίνητο του ήταν για αρκετές μέρες στο συνεργείο μιας και αντιμετώπισε κάποιο έκτακτο πρόβλημα. Αυτό εσένα δεν σε ενδιαφέρει, όμως θεωρώ υποχρέωση μου να το αναφέρω.
    Αυτό που μου είπε ο Άγγελος μόλις πριν 5 λεπτά που τον ρώτησα, είναι ότι η ηλεκτρονική ήταν μέσα στο αυτοκίνητο όσο το αυτοκίνητο ήταν στο συνεργείο. Και ότι από την ημέρα που βγήκε το αυτοκίνητο από το συνεργείο, η ηλεκτρονική είναι εδώ και σε περιμένει.

    Όσο για τα στεφάνια που λες, θεωρώ ότι κάποια παρεξήγηση έχει γίνει καθώς εμείς δεν εμπορευόμαστε στεφάνια και ακτίνες, ούτε πλέκουμε. Αναλαμβάνουμε μόνο ακτινολόγιση σε ήδη πλεγμένες ζάντες.
    Στο θέμα της επικοινωνίας που αναφέρεις, θα σου πω ότι αν δοκιμάσεις να στείλεις email στο support@motopissaris.gr θα δεις ότι ο αριθμός ticket που θα πάρεις είναι περίπου 8000. Αυτά είναι τα email που έχουν απαντηθεί από το μαγαζί, μέσα σε 1,5 χρόνο περίπου που έχουμε το ticketing system. Όλα αυτά έχουν απαντηθεί. Θεωρώ ότι είμαστε από τους μόνους που απαντάμε σε όλες τις ερωτήσεις ακόμα και αρνητικά και μάλιστα είναι κάτι που το ελέγχω συστηματικά.
    Με αυτό το σκεπτικό, θεωρώ ότι δεν έγινε κάτι σκόπιμα. Μάλλον πέσαμε σε κακές συμπτώσεις που σε άφησαν δυσαρεστημένο. Δεν συνηθίζουμε να μην απαντάμε σε πελάτη.
    Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο από το να σου ζητήσω συγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπήκες, αλλά θέλω να σε διαβεβαιώσω ότι δεν έγινε με κάποια σκοπιμότητα. Ειδικά σε ένα προϊόν που δεν περνάει μέσα από το μαγαζί. Σίγουρα όμως αυτό, είναι κάτι που δεν αφορά εσένα, καθώς εσύ το κατάστημα μου βλέπεις.
    Επειδή όμως κανείς δεν τα ξέρει όλα από την αρχή και όσο υπάρχουνε μαθαίνουμε και βελτιώνουμε διαδικασίες, έτσι και εμείς φροντίζουμε να γινόμαστε καλύτεροι μέσα από τις παρατηρήσεις, καθώς αυτές μας βοηθούν να βελτιωθούμε. Κλείνοντας, θέλω να σε ευχαριστήσω που μου επισήμανες ένα αδύνατο σημείο μας και σε διαβεβαιώ ότι θα ψάξουμε να βρούμε έναν τρόπο, να μην ξανασυμβεί στο μέλλον
    Ευχαριστώ
    Χρήστος Πίσσαρης
    Τελευταία τροποποίηση από pissaman; 08/12/2014 στις 20:59.
    Do You Ride? Ανταλλακτικά Μοτο
    Τα πάντα είναι εφικτά! Είναι απλά θέμα χρόνου και χρήματος!
    Videos

  8. #8
    Εγω παντως το εν λογο μαγαζι το συνεστησα σε φιλο εκτος φορουμ και βρηκε αυτα που εψαχνε και σε τιμες σουπερ και γρηγορα ...
    Παντα θα υπαρχει και η στραβη . Μεσα στο προγραμμα ειναι.
    Και εγω στη δουλεια μου δεν γινεται να ρους ευχαριστησω ολους ....
    Aπλα αν εχεις δυσαρεστησει καποιον ,το θυμασαι για πολυ καιρο .
    Αυτα .

  9. #9
    Ξενιτεμέλος Το avatar του/της menos
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    1.220
    Διάβασα προσεχτικά όλο το σκηνικό και μπορώ να πώ το εξής..

    Ο Χρήστος έχει αποδειχθεί σωστός επαγγελματίας τα τελευταία χρόνια που ασχολείται με την μοτοσυκλέτα μου.
    Όπως κάθε ΑΝΘΡΩΠΟΣ, έχει το δικαίωμα να πέσει σε στραβές που μερικές φορές τον εκθέτουν στον χώρο της μοτοσυκλέτας.
    Λέω ΔΙΚΑΙΩΜΑ, επειδή δεν μπορείς να αψηφήσεις το ανθρώπινο λάθος, όσο μάγκας και να είσαι σε αυτό τον ιδιότροπο χώρο..

    Έχει βοηθήσει πολύ περισσότερο κόσμο απ'οσο φαντάζεσαι και ώς σωστός επαγγελματίας έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη πολλών (ακόμη και απο δω μέσα) αναβατών.

    Αλλά (ως συνηθίζουμε), πιάνουμε μια κατάσταση και την κάνουμε βούκινο για να ισοπεδώσουμε εναν επαγγελματία που προσπαθεί να κάνει οτι περνάει απο το χέρι του να καλύψει τις ανάγκες.

    Σε ενα παλαιότερο μου μήνυμα, παρόλο που έδωσα συγχαρητήρια, υπήρξε και ο "κάποιος" που είχε πρόβλημα μαζί του. http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=119587

    Όπως και να το κάνεις, πάντα θα υπάρχουν και 2-3 πελάτες που θα έχουν πρόβλημα.. δεν θα υπάρξει ποτέ το τέλειο συνεργείο και η τέλεια εξυπηρέτηση.. μην ζητάμε τα αδύνατα!

    Φυσικά και ο καθένας που θα μένει ευχαριστημένος απο τον Χρήστο, δεν θα μπαίνει στα φόρουμ να διαλαλεί το πόσο σωστός είναι στην δουλειά του..

    Γνωρίζουν πολύ καλά πολλοί επαγγελματίες μηχανικοί εδω μέσα πόσο δύσκολο είναι να καλύπτεις τις ανάγκες του πελάτη και πόσο έυκολο είναι να δυσφημιστεί η επιχείρηση σου όσο και αν προσπαθείς να κάνεις τα αδύνατα, δυνατά!

    Εύχομαι ο επόμενος μηχανικός που θα σε εξυπηρετήσει και πέσει σε λάθος, να έχει τα @@ να απολογηθεί δημοσίως ζητώντας συγνώμη!!
    Όσοι είναι χρόνια σε αυτό το φόρουμ και έχουν διαβάσει παρόμοιες ιστορίες, ξέρουν πως είναι ιδιαίτερα σπάνιο (εως αδύνατο) να μπεί ενας επαγγελματίας να απολογηθεί που δυσαρέστησε εναν πελάτη... χρειάζεσαι @@ για να το κάνεις αυτό!

    Μόνο που έγινε αυτή η επίθεση και ο Χρήστος στάθηκε, για μένα λέει πολλά..

  10. #10
    O allos patos poy anebokatebase ta xlm sto stroma den mpike stron kopo na pei ena geia .

  11. #11
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Eχει ψωνίσει πολλες φορες απο το ανωτερω καταστημα, και ακομη και τις φορες που δεν βρεθηκε λυση ή το ανταλλακτικο που εψαχνα, παντα ενημερωθηκα και εξυπηρετήθηκα πολυ καλα.
    Κατανοώ τον φιλο που δεν ελαβε το ανταλλακτικο που ηθελε εγκαιρα, και με το δικιο του παραπονιεται, αλλα πρεπει να εξηρω και την σοβαρή σταση του καταστηματος που ανελαβε την ευθυνη(σπανιο πραγμα στις μερες μας για ντοπιο καταστημα) και δεν κρύφτηκε.

    Σιγουρα ολοι εχουμε τις καλες και τις κακες στιγμες μας, ακομη και ως πελατες, ποσο μαλλον ενα καταστημα με e-shop που εχει χιλιαδες αιτηματα να απαντησει.
    Βλεπω οτι υπάρχει καλη διαθεση και αυτογνωσια απο ολους, και η λυση θα βρεθει.

    Αρα πηγαινε φιλε DBnn να παρεις την ηλεκτρονικη σου, και εσυ Χρηστο ζητα μια συγνωμη ακομη με ενα μικρο δωρακι (εστω και μικρο μπρελοκ, λαμπακι led κλπ) για να λυθει η παρεξηγηση....

    Ειμαι σιγουρος οτι μετα απο τις εκατέρωθεν εξηγησεις ολοι θα ειναι χαρουμενοι.

  12. #12
    The Cortexiphan Junkie Το avatar του/της manhunter
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    1.586
    Από την στιγμή που μπαίνει στον κόπο ο επαγγελματίας και απαντάει, και μάλιστα ζητάει και συγνώμη, από μόνο του αποτελεί εξαίρεση.
    Δεν έχω καμία σχέση με το κατάστημα, για να μην παρεξηγηθώ.
    Απλά το πιθανότερο είναι, ότι οποιοσδήποτε άλλος είτε δεν θα απαντούσε, είτε θα έκανε ένα πρόχειρο account να υπερασπιστεί τον ''εαυτό'' του, είτε θα έβγαζε τον πελάτη τρελό.

    Κακώς για το λάθος, μπράβο που αναγνωρίστηκε. Λάθη κάνουμε όλοι, ελάχιστοι προσπαθούμε να τα διορθώσουμε ή να μάθουμε από αυτά, και ακόμα πιο λίγοι τα αναγνωρίζουμε (εμού συμπεριλαμβανομένου)

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manhunter Προβολή μηνύματος
    Από την στιγμή που μπαίνει στον κόπο ο επαγγελματίας και απαντάει, και μάλιστα ζητάει και συγνώμη, από μόνο του αποτελεί εξαίρεση.
    Δεν έχω καμία σχέση με το κατάστημα, για να μην παρεξηγηθώ.
    Απλά το πιθανότερο είναι, ότι οποιοσδήποτε άλλος είτε δεν θα απαντούσε, είτε θα έκανε ένα πρόχειρο account να υπερασπιστεί τον ''εαυτό'' του, είτε θα έβγαζε τον πελάτη τρελό.

    Κακώς για το λάθος, μπράβο που αναγνωρίστηκε. Λάθη κάνουμε όλοι, ελάχιστοι προσπαθούμε να τα διορθώσουμε ή να μάθουμε από αυτά, και ακόμα πιο λίγοι τα αναγνωρίζουμε (εμού συμπεριλαμβανομένου)
    Η αληθεια ειναι οτι και εμενα ,ΑΚΡΙΒΩς αυτη, ηταν η πρωτη μου σκεψη.

    Και εγω δεν τον γνωριζω.

  14. #14
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Χρηστο, αρχικα να σε ενημερωσω πως και για τον σουβλατζη της γειτονιας το ιδιο θα εκανα. δεν χαριζομαι, σαν επαγγελματιας και εγω σε αλλο κλαδο εχω ενα μπουσουλα. Δεν θα παιξω κολτσινα ποιος ειπε τι. δεν ειπα οτι ο Αγγελος ειναι ασχετος η δεν του κοβει. Απο αυτα που ειπε ξερει μιας και το θεμα το ξερω πολυ καλα. Το προβλημα μου ειναι οπως ειπα στο αρχικο ποστ, η ενημερωση που δεν ελαβα ωστε να κανω τα κουμαντα μου. Εμεινα ξεκρεμαστος και 2 εβδομαδες περα δωθε νομιζω οτι με δουλευουν. ηλεκτρονικη βρηκα, την παρηγγειλα και την περιμενω. ισα ισα συμφωνησαμε να βρει το part number για να ταιριαξω την πλεξουδα. πραγμα που δεν εγινε ποτε. χθες περασα επιτηδες απο εκει κ ηταν ο εν λογω μηχανικος και με ειδε. ουτε καν καλησπερα και να εξηγησει ο ιδιος οτι ναι εγινε μια μαλακια με το αυτοκινητο και δεν την εφερα. τα συμπρασματα δικα σας. οσο για τα ζαντολαστιχα, εφοσον δεν εμπορευεσαι ας το ελεγαν μεσα στο γραφειο που ρωτησα και οχι να μαθουν τι ακτινες, τι λαστιχα, τι στεφανια θελει για να με ενημερωσει το κοστος.....

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Η στραβη εγινε απο το καταστημα και κανεις δεν το αμφισβητει.

    Οταν ομως βγαινει μπροστα ο επαγγελματιας και αναλαμβανει την ευθυνη,κατι δειχνει.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαράδεκτη συμπεριφορά...
    από prezakis στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 02/09/2009, 12:51
  2. Συμπεριφορά οδηγών αυτοκινήτων
    από angels_gr στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2005, 22:02
  3. Περιεργη συμπεριφορά
    από jp79 στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2005, 14:16
  4. Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 11/01/2005, 18:19

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF