Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: DIY Αλλαγη σαμπρέλας/ελαστικού σε ακτινωτό τροχό.

  1. #1
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.556

    DIY Αλλαγη σαμπρέλας/ελαστικού σε ακτινωτό τροχό.

    Εκανα ενα φωτοροματζο για οσους βρεθουν στην δυσκολη θεση και μεινουν απο τρυπια σαμπρελα στο βουνο.Καλό ειναι να εχετε κανει προπονηση στο σπιτι γιατι στο βουνο με την υπερενταση και το αγχος θα'ναι πιο δυσκολο να το καταφερετε.
    Τα εργαλεια που χρειαζονται ειναι: 3 λεβιεδες των 20 εκατοστων ή και μεγαλυτερους.οι εικονιζομενοι εχουν αγοραστει 1ευρω εκαστος.το εργαλειακι για την αφαιρεση της βαλβιδας,ενα πινελο και πάστα μονταρισματος ελαστικων.Αλλοι χρησιμοποιουν γράσο(οπως εγω στο παρόν),σαπουνονερο,wd40 ή και αλλα λιπαντικα.
    Αν θέλετε να προστατεψετε την ζαντα απο τυχων γρατζουνιες κλπ μπορειτε να χρησιμοποιησετε τα rim savers http://www.dirtwerkz.com/images/tool...erdemo_650.jpg
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG433.jpg 
Προβολές:	248 
Μέγεθος:	101,2 KB 
ID:	328917


    Βημα 1ο:αφαιρουμε την βαλβιδα με το ειδικο εργαλειο και στην συνεχεια ξεβιδωνουμε το παξιμαδι στο σπειρωμα του ''τσουτσουνιου''(sic) της βαλβιδας
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG399.jpg 
Προβολές:	243 
Μέγεθος:	101,9 KB 
ID:	328918

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG408.jpg 
Προβολές:	242 
Μέγεθος:	71,8 KB 
ID:	328919

    Συνεχιζεται ..
    RIDE MORE TALK LESS

  2. #2
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.556
    Βημα 2ο:ξεβιδωνουμε το παξιμαδι της κοντρας(οχι ολο)και την πιεζουμε μεσα στην ζαντα για να ξεκολλησει απο το λαστιχο
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG400.jpg 
Προβολές:	240 
Μέγεθος:	90,4 KB 
ID:	328921

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG401.jpg 
Προβολές:	241 
Μέγεθος:	92,6 KB 
ID:	328922
    RIDE MORE TALK LESS

  3. #3
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.556
    Βημα 3ο:Βαζουμε τον λεβιε με την πλευρα που εικονιζεται και πιεζουμε το λαστιχο να ξεκολλησει απο την ζαντα(brake the bend).Aυτο γινεται σε ολη την περιμετρο του τροχου και υστερα τον γυρναμε αναποδα(τον τροχο) και κανουμε το ιδιο
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG402.jpg 
Προβολές:	242 
Μέγεθος:	85,9 KB 
ID:	328926

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG403.jpg 
Προβολές:	242 
Μέγεθος:	80,4 KB 
ID:	328927
    RIDE MORE TALK LESS

  4. #4
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.556
    Βημα 4ο:Στην απεναντι πλευρα της κοντρας βαζουμε το λεβιε με την μυτη προς τα κατω και πιανουμε το εσωτερικο χειλος του ελαστικου.Κατοπιν μοχλευουμε προς τα πανω και στεριωνουμε το λεβιε στην δισκοπλακα(φωτο 2)
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG404.jpg 
Προβολές:	243 
Μέγεθος:	85,3 KB 
ID:	328928

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG406.jpg 
Προβολές:	243 
Μέγεθος:	102,4 KB 
ID:	328929
    RIDE MORE TALK LESS

  5. #5
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.556
    Βημα 5ο:Τοποθετουμε τον δευτερο λεβιε μερικα εκατοστα μακρυτερα και μοχλευουμε με τον ιδιο τροπο.Βαζοντας και τον τριτο ο δευτερος βγαινει σχεδον μονος του.με αυτον τον τροπο(δηλαδη εναλλαξ)βγαζουμε ολη την πλευρα του ελαστικου.Το ιδιο κανουμε και στην αλλη πλευρα του τροχου(3η φωτο)

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG407.jpg 
Προβολές:	239 
Μέγεθος:	102,0 KB 
ID:	328930

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG409.jpg 
Προβολές:	239 
Μέγεθος:	102,5 KB 
ID:	328931

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG410.jpg 
Προβολές:	236 
Μέγεθος:	101,7 KB 
ID:	328933
    RIDE MORE TALK LESS

  6. #6
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.556
    Βημα 6ο:Αφαιρουμε την σαμπρελα
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG411.jpg 
Προβολές:	235 
Μέγεθος:	101,9 KB 
ID:	328934

    Βημα 7ο:Αφαιρουμε το λαστιχο με τα χερια ή με την βοηθεια ενος μοχλου.Στην 2η φωτο βλεπουμε την εσωτερικη μερια της ζαντας με την κοντρα να στεριωνεται μεσα στην φακαρολα(περιμετρικο προστατευτικο λαστιχο).

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG412.jpg 
Προβολές:	237 
Μέγεθος:	87,8 KB 
ID:	328935

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG413.jpg 
Προβολές:	239 
Μέγεθος:	85,0 KB 
ID:	328936
    RIDE MORE TALK LESS

  7. #7
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.556
    Βημα 8ο:Λιπαινουμε το ''καινουργιο΄΄ λαστιχο και βλεπουμε τον δεικτη κατευθυνσης(ωστε να μην μπει αναποδα).Εδω να τονισω οτι τα ''τακουνατα'' λαστιχα πχ MT21 δεν εχουν δεικτη και μπορουν να τοποθετηθουν και απο τις δυο μεριες.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG416.jpg 
Προβολές:	236 
Μέγεθος:	97,9 KB 
ID:	328937

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG414.jpg 
Προβολές:	239 
Μέγεθος:	56,6 KB 
ID:	328938
    RIDE MORE TALK LESS

  8. #8
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.556
    Βημα 9ο:Παιρνουμε την ζαντα(αφου την εχουμε ελεγξει για φθορές κλπ) και την τοποθετουμε απο την μερια της κοντρας μεσα στο λαστιχο.Αυτο το σημειο θελει αρκετη υπομονη και ζορι.Εδω φαινεται ποσο σημαντικη ειναι η λιπανση του ελαστικου.Στην 2η φωτο που εμεινε λιγο,χρησιμοποιουμε τον λεβιε για να μπει το λαστιχο στην θεση του.Στην φωτο3 φαινεται οτι το λαστιχο μπηκε ολο μεσα στην ζαντα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG415.jpg 
Προβολές:	236 
Μέγεθος:	85,3 KB 
ID:	328939

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG417.jpg 
Προβολές:	235 
Μέγεθος:	101,3 KB 
ID:	328940

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG418.jpg 
Προβολές:	235 
Μέγεθος:	72,7 KB 
ID:	328941
    RIDE MORE TALK LESS

  9. #9
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Να προσθεσω αν μου επιτρεπεις και βρισκεις τα σχολια μου σωστα
    αν οχι μετα το σβηνω

    Σε μια εντουραδα-βολτα μπορουν να μεταφερθουν ολα αυτα
    σε αγωνα οχι,η εστω δεν χωρανε ολα στην μπανανα,αν υπολογισεις ενα κιτ Α΄ βοηθειων,μπουζι-μπουζοκλειδο,λαδι μιξης και μεγαλα tie wrap(τα ενισχυμενα με μεταλλικη ταινια)
    Η συσκευασια γρασου μπορει να γινει υγρο πιατων σε μικρο κουτακι,το οποιο με ενα πλυσιμο με πιεστικο φευγει
    Τα tie wrap χρειαζονται αν παθουμε λαστιχο και περπατωντας χαλασουμε τα συρματα του εξωτερικου,οποτε το εξωτερικο θα φευγει απο την ζαντα,ετσι περναμε τα tie wrap αναμεσα απο τα τακουνια και γυρω απο την ζαντα.
    Για το φουσκωμα παιρουμε φιαλες CO2 που δεν πιανουν χωρο(αν θυμαμαι καλα 2 για καθε τροχο)
    Για οικονομια χωρου παιρνουμε εφεδρικη μπροστινη σαμπρελα,που με ενα διπλωμα<καθθεται>στον πισω τροχο και μπαινει οπως ειναι στον εμπρος αν χρειαστει,ενω μια πισω δεν χωραει στον εμπρος τροχο,οσο και αν την τραβηξουμε.

    *ΠΡΟΣΟΧΗ*στο ξεζανταρισμα οταν γυρναμε τον τροχο αναποδα-αν χρειαστει-απο την πλευρα που ειναι το δισκοφρενο μην το στραβωσουμε,κατα το περασμα-τοποθετηση προτιμαμε να εχουμε κατω την πλευρα του τροχου που εχει το γραναζι

  10. #10
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.556
    Βημα 10ο:Στο παρόν δεν το εχω κάνει αλλά καλό ειναι να απλωσουμε ταλκ σε όλη την σαμπρέλα.Βοηθαει στον χειρισμο της κατα την τοποθετηση.Τοποθετουμε την σαμπρελα προσεχτικα ωστε να μην την σκισουμε.Βαζουμε την βαλβιδα στην θεση της,την τοποθετουμε στην τρυπα της ζαντας και βιδωνουμε το παξιμαδι(οχι τερμα).
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG419.jpg 
Προβολές:	231 
Μέγεθος:	66,3 KB 
ID:	328942

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG420.jpg 
Προβολές:	230 
Μέγεθος:	77,4 KB 
ID:	328943

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG424.jpg 
Προβολές:	228 
Μέγεθος:	93,7 KB 
ID:	328944
    RIDE MORE TALK LESS

  11. #11
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.556
    Βημα 11ο:Ζανταρουμε και την αλλη πλευρα του ελαστικου κανοντας διαδοχικες κινησεις.Λιγο προσοχη στην κοντρα,την πιεζουμε που και που(φωτο 2)ωστε να πιασει σωστα το λαστιχο.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG427.jpg 
Προβολές:	225 
Μέγεθος:	105,6 KB 
ID:	328945

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG428.jpg 
Προβολές:	227 
Μέγεθος:	92,1 KB 
ID:	328946

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG429.jpg 
Προβολές:	225 
Μέγεθος:	106,0 KB 
ID:	328947
    RIDE MORE TALK LESS

  12. #12
    Ωραίος Λευκάδιε !!

    Εύκολη εργασία για κάποιον που το έχει ξανακάνει ,
    δύσκολη όμως για το πρωτάρη και στη μέση του πουθενά .

    Καλό είναι όσοι έχουν μηχανάκια με σαμπρέλες
    να το δοκιμάσουν σπίτι τους ώστε να αποκτήσουν εμπειρία .

    Να έχετε όμως και μία 2η σαμπρέλα μαζί , μπορεί να χρειαστεί

  13. #13
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.556
    Βημα 12ο:Βιδωνουμε το ''τσουτσουνακι'' της βαλβιδας και φουσκωνουμε το λαστιχο.Πιεζουμε που και που την κοντρα ωστε να μην στραβοκατσει αναμεσα σε ζαντα-λαστιχο τσεκαρουμε τα χειλη της ζαντας περιμετρικα και ειμαστε ετοιμοι.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG430.jpg 
Προβολές:	225 
Μέγεθος:	72,2 KB 
ID:	328948

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG431.jpg 
Προβολές:	224 
Μέγεθος:	92,7 KB 
ID:	328949

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG432.jpg 
Προβολές:	224 
Μέγεθος:	73,2 KB 
ID:	328950

    Όσοι θελουν να αλλαξουν μόνο την σαμπρελα,ακολουθουν τα βηματα 1 εως 6 και 10 εως 12 αντιστοιχα.
    Το παρόν δεν είναι ο μοναδικος τρόπος αλλαγης σαμπρέλας-ελαστικου,υπάρχουν διάφορες παραλαγες που μπορείτε να βρείτε σε ιστοσελίδες ή στο youtube.
    Αν κατα την διαρκεια της αλλαγης κάτι σας ζορίζει υπερβολικα πολύ κατι δεν κανετε καλά,ο υπογράφων δεν φέρει ευθύνη για σπασμενα χέρια,ιπταμενους λεβιέδες και λοιπές τέτοιες ''μικρές'' λεπτομέρειες
    Βαλτε γάντια για προστασία απο τραυματισμους-γρασα κλπ,εγω δεν έβαλα για να αναγκαστω να κοψω τα νύχια μου :rotflmao:

    Καλη επιτυχία
    RIDE MORE TALK LESS

  14. #14
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Καλο ποστ και αναλυτικο! Μπραβο Λευκαδιε!
    Ειναι παντως ζορικο να το κανεις και ειδικα στο βουνο. Τα "καντηλια" κατεβαινουν το ενα μετα το αλλο μολις αρχισεις να δουλευεις τους λεβιεδες. :a37:
    MADE IN JAPAN 日本製

  15. #15
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    +1 vrommmmmm Λευκάδιε

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Ειναι παντως ζορικο να το κανεις και ειδικα στο βουνο.
    Ζόρικο-ΞΕ-Ζόρικο ,όταν σου τύχει στο βουνό ,ΔΕΝ έχεις άλλη επιλογή.
    Πρέπει να είσαι έτοιμος έχοντας μαζί σου τα απαραίτητα κ να ξέρεις να το κάνεις.(ή να χωματιάζεις παρέα με κάποιον που ξέρει)

    Κ δεν μιλάω για μικρά ελαφριά εντουράκια ,με τα οποία θα γυρνάς κάπου κοντά στη βάση σου ή στο αυτο/τρέϊλέρ σου.
    Σε αυτή την περίπτωση το μικρό βάρος κ τα πολύ σκληρού σκελετού ελαστικά σε συνδιασμό με τη καλή κόντρα ,θα σου επιτρέψουν να επιστρέψεις σγα-σγα στη βάση σου.

    Οταν όμως έχεις φύγει με το MegaOnOff σου για για χωμάτινο 3ήμερο με παρέα ,κ σου συμβεί κάπου στα Βαρδούσια ,τότε θα πρέπει να το φτιάξεις για να συνεχίσεις.
    Αλλιώς μπλέκεις σε πολύ δύσκολη ιστορία ,κ χαλάς τη διαθεσή σου κ τη βόλτα των υπολοίπων της παρέας.

    Τα στατιστικά των 10 τελευταίων μεγάλων χωμάτινων οδοιπορικών μας ,έδειξαν κλατάρισμα ελαστικού 8/10.
    Σε παρέα 8-12 μοτό ,είχαμε τουλάχιστον 1 λάστιχο ,σχεδόν ανα βόλτα.
    Εδώ πχ: Γκιώνα... 2 κομμάτια απο κόκκαλο μεγάλου ζώου καρφωμένα στον πίσω τροχό του Τενερέ.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2m2gqr5.jpg 
Προβολές:	177 
Μέγεθος:	75,0 KB 
ID:	328956

    Ουτε κι εγώ θα το φανταζόμουν αν δεν το'χα ζήσει.
    Αρα "έσω έτοιμοι".

    Είναι λιγο μπελαλίδικο ,αλλά δεν είναι τόσο δύσκολο όσο δείχνει.
    Οταν είναι αρκετά τα άτομα κι έχουν διάθεση να βοηθήσουν ,το πρόβλημα γίνεται διασκεδαστικό κ λύνεται ευκολότερα.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγή σαμπρέλας μπροστινού ελαστικού
    από McGyver στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2010, 14:57
  2. ΦΩΤΙΑ ΣΕ 2-ΤΡΟΧΟ
    από bmour στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2005, 14:53
  3. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2005, 11:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF