Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 37

Θέμα: Γραναζωμα (για να μαθαινω).

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818

    Γραναζωμα (για να μαθαινω).

    Αλλαζουμε γραναζια στη μηχανη μας.

    Για ποιο λογο,τι κερδιζουμε,τι χανουμε?

    Γιατι να αλλαξω το μπροστα και οχι το πισω η το αντιθετο?

    Αξιζει τον κοπο η κανουμε ζημια στη μηχανη μας?


    ΥΓ Δεν με ενθουσιαζουναι οι πολυ επιστημονικες προσεγγισεις.

  2. #2
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αλλάζεις τις σχέσεις μετάδωσης.

    Ερχεται ο Άρης (Aka σαπιλας) με το σχετικό manual
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Μεγααααλη ιστορία, θυμάμαι όταν είχα αρχίσει να ασχολούμαι σοβαρά με τα χώματα, που προσπαθούσα να απλώσω τις σχέσεις σε ένα CR250 που είχα τότε.
    Δοκιμές επί δοκιμών, μακραινε πολύ, έχανε νεύρο, έβραζε και πέταγε νερά,μεχρι να το φέρω στα μέτρα που ήθελα γέμισα ένα τελάρο γραναζια

  4. #4
    Εγώ έβαλα πάντως στο hornet από 525, 520 και αλουμινένια γρανάζια μπρος πίσω και νιώθω ότι εχω μι ταχύτητα κάτω , με ιδία δόντια.
    Αααα και σηκώνετε η πρώτη αν έχω καλή άσφαλτο. ασε το γραναζομα και κάνε κάτι τέτοιο.

  5. #5
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από borbos Προβολή μηνύματος
    Εγώ έβαλα πάντως στο hornet από 525, 520 και αλουμινένια γρανάζια μπρος πίσω και νιώθω ότι εχω μι ταχύτητα κάτω , με ιδία δόντια.
    Αααα και σηκώνετε η πρώτη αν έχω καλή άσφαλτο. ασε το γραναζομα και κάνε κάτι τέτοιο.
    Αυτό δεν είναι αλλαγή γραναζώματος αλλά έβαλες πιο λεπτό γρανάζι (και αλυσίδα) και δεν αλλάζεις τις σχέσεις αλλά την αδράνεια.

    Τα υπολοιπα οφέλη που λες οτι έχεις είναι ψυχολογικά.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.134
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    ΥΓ Δεν με ενθουσιαζουναι οι πολυ επιστημονικες προσεγγισεις.
    Rule of thumb: +1 εμπρός = -3 πίσω

    Αυξάνοντας τα δόντια εμπρός (ή μειώνοντας τα πίσω) "μακραίνεις" τη μετάδοση, οπότε:
    1) χάνεις σε ρεπρίζ
    2) κερδίζεις σε τελική ταχύτητα
    3) γενικά μειώνεις τις στροφές συγκριτικά με την ταχύτητα που κινείσαι

    Μειώνοντας τα δόντια εμπρός (ή αυξάνοντας τα πίσω) "κονταίνεις" τη μετάδοση και αντιστρέφεις τα παραπάνω.

    Αλλάζεις το μπροστά γιατί:
    α) είναι πιο εύκολο
    β) είναι φθηνότερο
    γ) με συν/πλην 1 δόντι πετυχαίνεις ό,τι με συν/πλην 3 στο πίσω

    Αλλάζεις το πίσω γιατί:
    i) μπορείς να παίξεις πιο "μικρομετρικά" με συν/πλην 1 ή 2 δόντια
    ii) έχεις αισθητήρα ταχύτητας στο κιβώτιο και θέλεις να έχεις ακριβή ένδειξη στο κοντέρ

    Για το (ii) έχω μια επιφύλαξη για το αν επηρεάζεται γενικά από την αλλαγή της σχέσης μετάδοσης, ας μιλήσουν οι εμπειρότεροι.
    Εμένα σκασίλα μου, έχω ατέρμονα.

  7. #7
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Αυτό δεν είναι αλλαγή γραναζώματος αλλά έβαλες πιο λεπτό γρανάζι (και αλυσίδα) και δεν αλλάζεις τις σχέσεις αλλά την αδράνεια.

    Τα υπολοιπα οφέλη που λες οτι έχεις είναι ψυχολογικά.
    Που να βάλει και κανένα αυτοκόλλητο TURBO /NOS / 16 v ......

  8. #8
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McGyver Προβολή μηνύματος
    ....
    Για το (ii) έχω μια επιφύλαξη για το αν επηρεάζεται γενικά από την αλλαγή της σχέσης μετάδοσης, ας μιλήσουν οι εμπειρότεροι.
    Εμένα σκασίλα μου, έχω ατέρμονα.
    Να μην εχεις.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Δεν θελω να αλλαξω γραναζια,να μαθω θελω.Εκανα συγκεκριμενες ερωτησεις.

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Αυτό δεν είναι αλλαγή γραναζώματος αλλά έβαλες πιο λεπτό γρανάζι (και αλυσίδα) και δεν αλλάζεις τις σχέσεις αλλά την αδράνεια.

    Τα υπολοιπα οφέλη που λες οτι έχεις είναι ψυχολογικά.
    Όντος μαν δεν είναι γραζομα αλλά ειχα περίπου 1 κιλο λιγότερο αναρτώμενο βάρος κατά την περιστροφή μοτέρ – τροχού - αλυσίδας. Πρέπει να εχει διάφορα. Τουλάχιστον ετσι μου φαίνεται εμένα.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.917
    Αλλάζεις τη σχέση τελικής μετάδοσης. Δηλ. τη "μακραίνεις" ή την "κονταίνεις".

    Ουσιαστικά, το κάνουμε για να εκμεταλλευτούμε καλύτερα τον κινητήρα μας στις συνθήκες στις οποίες συνήθως οδηγούμε.

    Συνήθως αλλάζουμε πίσω γρανάζι, παρόλο που είναι ακριβότερο. Το μπροστά έχει μεγαλύτερη επίδραση (περίπου, εμπρός/πίσω = 1/3), αλλά έχει και περιορισμούς. Δεν μπορείς να το μεγαλώσεις ιδιαίτερα, ούτε να το μικρύνεις κάτω από κάποιο αριθμό δοντιών.

    Αξίζει, αν ξέρεις τι θέλεις να πετύχεις.

    Το τι θα πετύχεις συγκεκριμένα στη δική σου μοτοσυκλέτα μπορείς να το δεις εδώ : http://www.gearingcommander.com/

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Δεν θελω να αλλαξω γραναζια,να μαθω θελω.Εκανα συγκεκριμενες ερωτησεις.
    Καποια κοντρίτσα στήνεις εσύ αλλα ποιείς την νήσσαν..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Αλλάζεις τις σχέσεις μετάδοσης.

    Ερχεται ο Άρης (Aka σαπιλας) με το σχετικό manual
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Καποια κοντρίτσα στήνεις εσύ αλλα ποιείς την νήσσαν..
    Χαίρομαι που ηρθε κι ο Αντωνης οπότε δεν χρειάζεται να πω κατι αλλο εγω.

    Pan(dvs) να σου απαντησω εν συντομία, γιατί δεν εχω και πολύ χρόνο τώρα.

    Αλλάζεις γρανάζωμα γενικά οταν έχεις διαφορετικές απαιτήσεις απο την μοτο σου σε σχέση με το πως την παραδίδει ο κατασκευαστής.

    πχ

    Αν θέλεις να κανεις συνεχώς ταξίδια και να έχεις τον κινητήρα σου να γυρίζει σε λιγότερες στροφές για ιδια ταχύτητα, αλλά και για οικονομία, τότε το μακραίνεις.
    Το πόσο, εξαρτάται απο την χρήση και φυσικά και απο την μοτοσυκλέτα.

    Αν θέλεις να πηγαίνεις μόνο στην πίστα και να έχεις παντού γεμάτο το μοτέρ παρ όλο που είναι 600cc το κονταίνεις.
    Για τις πίστες στην Ελλάδα παντα το κονταίνεις, και μαλιστα πολύ, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσεις τελική ετσι κι αλλιώς αφού οι ευθείες είναι μικρές.

    Αν είσαι stunt freak και θελεις να σηκώνεται με τη μια και χωρίς πολύ γκάζι η αμπραγιαρισμα, βαζεις ταψί πίσω και μικρό μπροστά. Μπορεί να εχεις μετα ενα superbike με τελική 100 χλμ/ωρα αλλά δεν σε νοιάζει αυτό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Καποια κοντρίτσα στήνεις εσύ αλλα ποιείς την νήσσαν..
    Αλλάζει γρανάζια στην ψησταριά, γι αυτό δεν μιλάει....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Καποια κοντρίτσα στήνεις εσύ αλλα ποιείς την νήσσαν..
    Oχι ρε,οντως ειναι ενα θεμα που ηθελα να το ψαξω,με αφορμη παρομοιο θεμα που ξεκινησε σε ληστοφορουμ.

    Δεν ειμαι ασχετος ,αλλα θελω να ακουσω καποιες αποψεις.

    Δηλαδη οταν βαζω μεγαλυτερο γραναζι πισω και κερδιζω σε τελικη.Περα απο αυτο εχω αλλα ωφελη,κανω ζημια στη μηχανη?

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 27/01/2004, 11:43
  2. Για Να Αναψουν Λιγο Τα Αιματα.....
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 16/01/2004, 15:37
  3. Για να μην ξεχνιομαστε μερικοι μερικοι.....
    από YZF-R1 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 04/01/2004, 23:11
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2003, 16:33
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2003, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF