Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 92

Θέμα: χαρακτηριστικα διαταξης κινητηρα τις γνωσεις σας!

  1. #1
    πιαστα και αστα Το avatar του/της askianos
    Εγγραφή
    15/09/2009
    Μηνύματα
    66

    χαρακτηριστικα διαταξης κινητηρα τις γνωσεις σας!

    ως γνωστον οσα πιο πολλα πιστονακια εχει ένα μοτερ τοσο πιο δυνατο είναι....


    υπαρχουν όμως και διαφορες διαταξεις κινητηρων..σε σειρα..V..boxer

    περα από το χωροταξικο θεμα που προσφερει η κάθε διαταξη
    πχ ένας V κινητήρας για να φιλοξενηθει σε μια μοτο είναι ναι μεν στενος αλλα το μεταξονιο πρεπει να είναι πιο μεγαλο . σε αντιθεση με ένα μποξερ που είναι ακριβως το αντιθετο.




    και εδώ θελω τις αποψεις σας..
    αν εχουμε στανταρ τα κυβικα. τι διαφορες εχει η κάθε διαταξη στην αποδοση ιπποδύναμης και ροπης?
    οπως και σε έναν V κινητηρα αυτή η περιεχομενη γωνια σε τι μεταφράζεται στην αποδοση του?

    Α!και για να μην μπλέξουμε τα μπούτια μας ας μιλησουμε για δυκιλυνδρους κινητήρες γιατι αλλιως μπαινουνε πολλοι παραμετροι στην κουβεντα!!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    ανεξαντλητη κουβεντα.......δικυλινδρος......
    σε σειρα ευστροφος αρα μπολικη ισχυς ψηλα λιγο αδειος απο ροπη σε χαμηλομεσαιες (kawasaki kle)
    V λιγοτερο ευστροφος πιο ροπατoς στις μεσαιες (yamaha virago)
    boxer πιο αργοστροφος αλλα με μπολικη ροπη σε χαμηλομεσαιες (bmw)
    (θεματα χωροταξιας, καταναλωσης, ευκολιας service κλπ ειναι αλλη κουβεντα)

  3. #3
    Eυλογημένο μέλος Το avatar του/της Billymuse
    Εγγραφή
    24/11/2011
    Μηνύματα
    3.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    ανεξαντλητη κουβεντα.......δικυλινδρος......
    σε σειρα ευστροφος αρα μπολικη ισχυς ψηλα λιγο αδειος απο ροπη σε χαμηλομεσαιες (kawasaki kle)
    V λιγοτερο ευστροφος πιο ροπατoς στις μεσαιες (yamaha virago)
    boxer πιο αργοστροφος αλλα με μπολικη ροπη σε χαμηλομεσαιες (bmw)
    (θεματα χωροταξιας, καταναλωσης, ευκολιας service κλπ ειναι αλλη κουβεντα)
    +τους κραδασμούς
    RACING Because football,basketball & golf require ONE BALL
    Viva Italia 2015 Σικελία 2016

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Πέρα από την απόδοση, μεγάλη σημασία έχει η κατανομή μαζών, του βάρους δηλαδή,μην ξεχνάμε ότι ο κινητήρας είναι το Νο 1 βάρος της μοτοσυκλέτας, τα DUCATI, παράδειγμα συμπεριφοράς (κάποτε έστω) είχαν τον κλασικό V παράλληλα με τον διαμηκή άξονα της μοτοσυκλέτας όσο το δυνατόν δηλαδή χαμηλά και κατά μήκος, τα BMW με τον κλασικό δικύλυνδρο Boxer τους χαμηλά κέντρο βάρους,
    Τώρα παίζουν και παράγοντες μάρκετινκ..τα γνωστά 4κύλινδρα ογκώδη εν σειρά Γιαπωνέζικα σύνολα, (αερόψυκτα παλιά) προσεφεραν ..όγκο και ...μεγαλείο στα Γιαπωνέζικα σούπερ μπαικ, το κράτημα παιρνούσε σε δεύτερη μοίρα! αλλά μπρός τα κάλλη τι είναι ο πόνος!

    Συνεχίζεται.....

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    15
    Να υποθεσω οτι μιλαμε και για ιδια κυβικα και ιδιο λογο συμπιεσης, απλα διαφορετικη διαταξη ε?

    Ωραιο θεμα, περιμενω κι εγω απαντησεις και κυριως το γιατι, επειδη αι γνωσεις μου δε φτανουν ως εκει.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Επίσης ο V Κινητήρας είναι πιο ακριβώς στην κατασκεύη = πιο πολλα κινόυμενα μέρη, 2 καδένες, περισσότεροι εκκεντροφόροι διπλά καλούπια , γενικά θέλει και προσοχή στην σχεδιάση ο εν σειρά που επικράτησε κυρίως (στης Γιαπωνέζικες ) για αυτά του τα χαρακτηριστικά, ακόμη ενας δικύλυνδρος εν σειρά, μπορεί να έχει τρόπο απόδοσης V,όπως το 1.200 super tenere, που εχει περιεχόμενη γωνιά κυλίνδρων 270 μοιρών, για αυτό τον λόγο,
    Ο κινητήρας δουλεύει σαν V-2 και ακούγεται σαν V-2, ενώ δεν είναι φυσικά.
    http://www.mrbike.gr/website/2011-02...er-tenere.html

  7. #7
    πιαστα και αστα Το avatar του/της askianos
    Εγγραφή
    15/09/2009
    Μηνύματα
    66
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    Επίσης ο V Κινητήρας είναι πιο ακριβώς στην κατασκεύη = πιο πολλα κινόυμενα μέρη, 2 καδένες, περισσότεροι εκκεντροφόροι διπλά καλούπια , γενικά θέλει και προσοχή στην σχεδιάση ο εν σειρά που επικράτησε κυρίως (στης Γιαπωνέζικες ) για αυτά του τα χαρακτηριστικά, ακόμη ενας δικύλυνδρος εν σειρά, μπορεί να έχει τρόπο απόδοσης V,όπως το 1.200 super tenere, που εχει περιεχόμενη γωνιά κυλίνδρων 270 μοιρών, για αυτό τον λόγο,
    Ο κινητήρας δουλεύει σαν V-2 και ακούγεται σαν V-2, ενώ δεν είναι φυσικά.
    http://www.mrbike.gr/website/2011-02...er-tenere.html
    μπραβο μανωλη συμφωνω με 1000 μαζι σου!
    από αυτά που εχω ψαξει μου φαινεται τελικα ότι το θεμα διαταξης είναι στυλιστικο θεμα η παραδοση καποιας εταιριας η αναλογα την σκοπο καλειται να εξυπηρετηση μια μοτο...

    από οσα εχω διαβασει μονο για τον μποξερ σαν διαταξη εχω ακουσει και ισχυει ότι γενικα είναι ενας χαμηλοροπος και αργόστροφος κινητήρας από την φυση του..

    οσον αφορα σε σειρα η V υπαρχει πολύ μπερδρεμα...θα μιλησω με μερικα παραδείγματα.
    παλια τα δικύλινδρα σε σειρα ακουγονταν σαν ένα kle 500 kai ta V σαν harleakia!

    στον ηχο για παραδειγμα
    αν ακουσεις ένα tdm ειδικα με εξατμησεις και σου εχουν δεσει τα ματια θα εισαι 100% σιγουρος ότι ακους έναν V!
    αν ακουσεις ένα gs 800 θυμηζει εντονα μποξερ!(εχει στροφαλο στις 360 μοιρες δηλ.και τα δυο εμβολα κανουν την ιδια κινηση)
    τελικα τους δινουν ότι ηχο θελουν!χαχαχαχα

    στην αποδοση
    πολλοι υποστηριζουν ότι ενας σε σειρα είναι πιο πολύστροφος και ενας V πιο ροπατος..
    μαλλον εχουν πεσει στην πλανη ότι σε σειρα είναι τα στριταδικα αρα πολυστροφα και V σε τσοπερ αρα easy rider και πιτα στην ροπη...

    ένα versus 650 και ένα v strom αν τα συγκρινετε είναι ακριβως το αναποδο!

    αν συγκρινεις ένα versus μ ένα v strom
    το v strom εχει την ιδια δυναμη με το kawa ..αλλα....το kawa (σε σειρα) είναι πιο ροπατο από τον V!
    το versus πετα την μεγιστη δυναμη του σε πιο χαμηλες στροφες ενώ το v strom πολύ πιο ψηλα!


    την κοβω στο μελλον με την εξελιξη της τεχνολογιας τα μονοκυλινδρα να ακουγονται σαν τετρακύλινδρα V!!!

  8. #8
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παιδια....



    Σαν τα μονοκυλινδρα δεν εχει!



    MADE IN JAPAN 日本製

  9. #9
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    H απόδοση της δύναμης είναι θέμα χωροταξικό αλλά το μέγεθός της είναι θέμα στροφών.

    Το μονοκύλινδρο 600cc δεν μπορεί να βγάλει 100 ίππους που βγάζει το 4κύλινδρο 600αρι γιατί το μεν δουλεύει στις 7.000 στροφές και το δε στις 14.000. Συνεπώς το ένα βγάζει κάπου στους 50 και το άλλο περίπου τους διπλάσιους.

    Το κτμ 690 είναι δυνατότερο από το χτ γιατί δουλεύει σε παραπάνω στροφές (ή μάλλον και γι' αυτό). Αν δεις τα δύο μηχανάκια μέχρι τις 6.000 είναι σχεδόν το ίδιο. Από και και πέρα παίζει ρόλο πόσο μπορεί να ανεβάσει το καθένα, τι συμπίεση έχει, βάρος κινούμενων μερών κτλ.

    Τα δικύλινδρα σε απόλυτα νούμερα δεν είναι τόσο δυνατά όσο τα 4κύλινδρα διότι δεν μπορούν να ανεβάσουν τις ίδιες στροφές. Όμως οι καμπύλες τους είναι πιο γεμάτες και παράγουν περισσότερο έργο σε χαμηλότερες στροφές εξισορροπώντας κάπως τις διαφορές.

    Αν μπούμε και στα χωράφια της ροπής τα περισσότερα κυβικά από λιγότερους κυλίνδρους αυξάνουν το leverage του στροφάλου μπιέλας. Μπορεί η ροπή να μην είναι ανεξάρτητη από τη δύναμη και η δύναμη να μην είναι ανεξάρτητη από τις στροφές αλλά όλες αυτές οι διαφορές στην απόδοση λόγο διάταξης και κυβικών φέρνουν και τις αλλαγές που διαπιστώνουμε στην κάθε μια. To εύρος που αποδίδεται η ροπή παίζει και αυτό το ρόλο του όπως και το άπλωμα ή μαζεμα αυτής, από το κιβώτιο ταχυτήτων και την τελική μετάδοση.

    Οι κραδασμοί εξαρτώνται από το μέγεθος (συνεπώς το βάρος) των κινούμενων μερών. Στα τετρακύλινδρα οι δύο κύλινδροι αποσβένουν τους κραδασμούς απ' την κίνηση των άλλων δύο. Όταν η διάταξή τους είναι σε σειρά δουλεύοντας εναλάξ (1-3, 2-4) και έχοντας το ίδιο βάρος οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι. Στα δικύλινδρα ο ένας αποσβένει την κίνηση του άλλου. Και πάλι όταν είναι σε σειρά οι κραδασμοί είναι λιγότεροι λόγο της ίδιας γωνίας κίνησης. Στα μονοκύλινδρα οι κραδασμοί από την κίνηση του πιστονιού μειώνονται από τον αντικραδασμικό.

    Βάρος στροφάλου, μέγεθος και αριθμός βαλβιδών, χρονισμός εκκεντροφόρων, μέγεθος αυλών, γωνία κυλίνδρων κτλ, επιφέρουν τις δικές τους μικροδιαφορές.

    Στην κουβέντα μπορούν να μπουν και οι υποτετράγωνες η υπερτετράγωνες διαστάσεις στα ίδια κυβικά (σχεση διαδρομής προς διάμετρο).

    Για περιστροφικούς και μπόξερ δεν λέω τίποτα.

    Το tdm που αναφέρθηκε δεν έχει διαφορά μόνο στην ήχο. Υπάρχουν κι άλλες διαφορές στην λειτουργία ενός κινητήρα που δεν είναι τόσο γνωστές και δεν επηρεάζουν μόνο τον ήχο αλλά και την ροπή και το πως αυτή μεταφέρετε στο πίσω λάστιχο και πως όλα αυτά μετραφράζονται σε πρόσφυση κτλ. Ο στρόφαλος του tdm είναι 270 μοιρών και όχι 360. Γι αυτό ακούγεται σαν V ενώ είναι ένας ακόμα λόγος για την διαφορετική του απόδοση. Το σ10ερε έχει απίσης στρόφαλο 270 μοιρών.

    Οπότε μπορούμε να έχουμε 10αδες διαφορετικές περιπτώσεις που η κάθε μία έχει τα δικά της προτερήματα και μειονεκτήματα. Μη ξεχνάτε τα V90 της ducati, τα V75 της aprilia, τα v4 της honda, τον 70 μοιρών κύλινδρο της husaberg, τον αντεστραμέο κύλινδρο στα wr κτλ.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	wp21bfc8e6_06.png 
Προβολές:	239 
Μέγεθος:	54,2 KB 
ID:	331324
    Sent from me using a computer.

  10. #10
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Παιδια....



    Σαν τα μονοκυλινδρα δεν εχει!



    +1

    Δεν ξέρεις τι εστί μονοκύλινδρο μέχρι να καβαλήσεις ένα από εκείνα τα πορτοκαλοκίτρινα 620 sx του 90κάμποσο. Κάποιος πρέπει να είχε ξεχάσει να βάλει αντικραδασμικό σε αυτό το μηχανάκι.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 17/02/2015 στις 09:13.
    Sent from me using a computer.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    270 μοίρες δεν αναφερόμουν στο DTM,αλλα στο 1.200 supet tenere.
    Ολα αυτά που αναφέρεις σωστα, απλώς η κουβέντα ξεκίνησε όχι για μονοκύλινδρο vs δικύλινδρο + κύλινδροι, αλλά σε διάταξη κυλινδρων, προσωπική μου γνώμη ότι οι διαφορές μεταξύ V και άλλων κινητήρων ηταν ουσιώδεις πριν αρκετά χρόνια, θέλω να πω ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας (σχεδίαση CAD-κομπιούτερ δηλαδή-ψεκασμός και τέτοια) είναι εργαλεία που επιτρέπουν τους κατασκευαστές να φτιάξουν ένα κινητήρα όπως τον θέλουν, στα δικά μου τώρα, μια ζωή (καλώς η κακώς) την πέρασα 90% πάνω σε μονοκύλινδρα, εντουράς γαρ, εν πάσει περιπτώσει το 660 που εχω σήμερα, δεν θυμίζει σε τίποτα ( απόδοση-κραδασμούς) το τενερέ που είχα το 1990,
    Φιλικά.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Δεν μου φαινεται πως ο εν σειρα ειναι πιο πολυστροφος απο εναν V.
    Ο V λογω κατασκευης εχει ελαφρυτερο στροφαλο-βολαν διοτι δε χρειαζεται τοσο μεγαλο αντικραδασμικο και κατα συνεπεια ειναι πιο ευστροφος.
    Για αυτο και εχει και πιο πολυ ροπη.ειδικα στις χαμηλομεσαιες.
    Και επειδη εχω κανει ουκ ολιγα ανοιγματα με ερ που ειναι μηχανη ιδιας κατηγοριας και παρομοιας ιπποδυναμης,μαζευω στροφες πολυ πιο ευκολα και ουτε στα ψηλα μαζευει τη διαφορα παρολο που ισως εαν καποιος οδηγησει και τα δυο,το ερ να του φανει πιο δυνατο στα ψηλα.

  13. #13
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    ... απλώς η κουβέντα ξεκίνησε όχι για μονοκύλινδρο vs δικύλινδρο + κύλινδροι, αλλά σε διάταξη κυλινδρων, προσωπική μου γνώμη ότι οι διαφορές μεταξύ V και άλλων κινητήρων ηταν ουσιώδεις πριν αρκετά χρόνια...
    Ακόμα είναι ουσιώδης οι διαφορές των V τους τους άλλους.

    Οκ. Αφού διάβασα καλύτερα το αρχικό ποστ..

    Έχουμε κινητήρες 45 μοιρών, 60,75,90 και μερικούς ενδιάμεσους.

    Ένα από τα προβλήματα (αρχικά) ήταν η ψύξη των πίσω κυλίνδρου (ειδικά με το καμπ στην μέση.

    Πρόβλημα που η guzzi το έλυσε με εγκάρσια τοποθέτηση στις 120μοίρες και η bmw στις 180.

    Αλλά ας μη μιλήσουμε για την "επόμενη γενιά boxer" της bmw με υγρόψυξη γιατί είναι λίγο ανέκδοτο.

    Εκτός από την γωνία που έχει ο κινητήρας 90, 75 κτλ. παίζει ρόλο και η γωνία που θα τον τοποθετήσουμε επάνω στη μηχανή. Ακόμα και έναν κινητήρα 90 μοιρών θα τον βάλουμε όπως η ducati ή όπως τον έβαλε η hodna κάποτε? Ασφαλώς αυτό είναι θέμα χωροταξικό όπως έγραψες αλλά δεν αποτελεί πανάκια ότι θα επηρεαστεί το μεταξόνιο τόσο πολύ. Γενικά πάντως όσο πιο μεγάλη γωνία έχει ένας V τόσο περισσότερο χώρο καταλαμβάνει. Εκτός από αυτό όμως..

    Ο v90 έχει την καλύτερη απόσβεση κραδασμών από όλους τους άλλους V. Για βάλε όμως στο μυαλό σου τον τρόπο λειτουργίας του. Δύο μπιέλες στον ίδιο στρόφαλο μπαμ μπουμ.. πότε γίνετε η ανάφλεξη στον κάθε κύλινδρο? (edit.. *οι μπιέλες πιάνουν στο ίδιο σημείο του στροφάλου)
    Τα διαστήματα ανάφλεξης στον v90 είναι λίγο ανώμαλα να τα πω? Αραιά?

    Αν μειώσουμε τώρα την γωνία των κυλίνδρων και την πάμε στις 75 μοίρες τι συμβαίνει με τους κραδασμούς και τι με την ανάφλεξη κατά την κίνηση του στροφάλου? Εκτός από το πιο κομπακτ σύνολο τώρα έχουμε περισσότερους κραδασμούς συνεπώς θα χρειαστούμε βαρύτερο αντικραδασμικό (με ότι συνεπάγεται αυτό) ενώ η περίοδοι ανάφλεξης αλλάζουν και αυτοί με την σειρά τους.

    Ο χρόνος που γίνεται η ανάφλεξη πόσο σημαντικός είναι? Να ρωτήσουμε την Υαμαχα να μας πει γιατί κάθεται και εξελίσσει crossplane στροφάλους και γιατί μας μπερδεύει με τις μοίρες στην ανάξλεξη των 2κύλινδρων εν σειρά?
    Γιατί όλα αυτά μεταφράζονται σε πρόσφυση. Κάθε πότε θα τρώει κλωτσιά το πίσω λάστιχο? Πόσο μεγάλη θα είναι αυτή η κλωτσιά κτλ κτλ..
    (Αλήθεια γιατί στο χώμα που η πρόσφυση είναι αστεία και ουσιαστικά μαθαίνουμε να ολισθαίνουμε ελεγχόμενα, θέλουμε μονοκυλινδρους κινητήρες)?

    Δεν είναι όλα παιχνίδι ιπποδύναμης, είναι και πως μεταφέρεται το έργο που παράγει ο κινητήρας στον πίσω τροχό.

    Και εκεί παίζεται το παιχνίδι των μοιρών. Λιγότεροι ή περισσότεροι κραδασμοί, διαφορετικοί χρόνοι ανάφλεξης, διαφορετικό συνολικό μέγεθος κινητήρα.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 17/02/2015 στις 14:29.
    Sent from me using a computer.

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρεις τι εστί μονοκύλινδρο μέχρι να καβαλήσεις ένα από εκείνα τα πορτοκαλοκίτρινα 620 sx του 90κάμποσο. Κάποιος πρέπει να είχε ξεχάσει να βάλει αντικραδασμικό σε αυτό το μηχανάκι.
    Κανείς δεν είχε ξεχάσει τίποτε...

    (αν έμπαινε αντικραδασμικός άξονας το μηχανάκι απλά δεν θα "καθόταν κάτω"...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Η καθε αρχιτεκτονικη κινητηρα εχει να κανει με τη χρηση για την οποια προοριζεται εν τελει. Δεν υπαρχει τελεια διαταξη. Υπαρχει καταληλη διαταξη για την εκαστοτε χρηση.
    Ενα μονοκυλινδρο supersport δεν θα ειχε κανενα νοημα οπως και ενα τετρακυλινδρο enduro πχ.
    MADE IN JAPAN 日本製

Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 24/01/2008, 17:55
  2. Πλουτίστε τις γνώσεις σας...
    από McGyver στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2007, 01:42
  3. Χρειάζομαι τις γνώσεις σας!!!
    από DimChios στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 65
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2007, 15:44
  4. Θα ήθελα τις γνώσεις σας...
    από sas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 26/08/2007, 15:43
  5. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2005, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF