ως γνωστον οσα πιο πολλα πιστονακια εχει ένα μοτερ τοσο πιο δυνατο είναι....
υπαρχουν όμως και διαφορες διαταξεις κινητηρων..σε σειρα..V..boxer
περα από το χωροταξικο θεμα που προσφερει η κάθε διαταξη
πχ ένας V κινητήρας για να φιλοξενηθει σε μια μοτο είναι ναι μεν στενος αλλα το μεταξονιο πρεπει να είναι πιο μεγαλο . σε αντιθεση με ένα μποξερ που είναι ακριβως το αντιθετο.
και εδώ θελω τις αποψεις σας..
αν εχουμε στανταρ τα κυβικα. τι διαφορες εχει η κάθε διαταξη στην αποδοση ιπποδύναμης και ροπης?
οπως και σε έναν V κινητηρα αυτή η περιεχομενη γωνια σε τι μεταφράζεται στην αποδοση του?
Α!και για να μην μπλέξουμε τα μπούτια μας ας μιλησουμε για δυκιλυνδρους κινητήρες γιατι αλλιως μπαινουνε πολλοι παραμετροι στην κουβεντα!!![]()