Emails με περιεχόμενο το οποίο είναι "ύποπτο" παίρνω κάθε μέρα. Συνήθως ξεχωρίζουν γιατί στον αποστολέα βλέπεις το ότι να'ναι ενώ στο κείμενο γράφει τον αληθινό... το σημερινό με εξέπληξε!
Από: Wells Fargo Online (service@intl.paypal.com) Αυτός ο αποστολέας ανήκει στη λίστα επαφών σας.
Εστάλη: Τρίτη, 17 Μαρτίου 2015 8:46:43 μμ
Προς: (εμένα)
Dear Customer,
This is an automatic message by the system to let you know that you have to confirm your account
information within 48 hours.
Your account has been frozen temporarily in order to protect it.
The account will continue to be frozen until it is approved and validate your account information.
This will help protect you in the future. The process does not take more than 3 minutes.
To proceed to confirm your account information please follow the instructions that will be required
Download the attached document and open it in a browser window secure.
Confirm that you are the account holder and follow the instructions.
Sincerely,
WellsFargo
Ακολούθησε το συνημμένο το οποίο "έπρεπε" να ανοίξω το οποίο περιείχε τον πίνακα: (δεν το άνοιξα, το εμφάνισε το outlook στο σώμα του email)
Λέω δεν ανοίγω και τις λεπτομέρειες, θα φανεί η απάτη καθαρά εκεί.
Authentication-Results: hotmail.com; spf=none (sender IP is 195.8.64.55; identity alignment result is fail and alignment mode is relaxed) smtp.mailfrom=already@owls01.com; dkim=none (identity alignment result is pass and alignment mode is relaxed) header.d=intl.paypal.com; x-hmca=none header.id=service@intl.paypal.com
X-SID-PRA: service@intl.paypal.com
Δηλαδή τους πστηδες έχουν φτάσει σε καλό σημείο, αν δεν είσαι λίγο υποψιασμένος λες ω μην μου χάσουν το λογαριασμό και τσιμπάς!
Και τώρα το καίριο ερώτημα: Πως το βάζω σαν καταγγελία για phishing χωρίς τα επόμενα νόμιμα της paypal να περνάνε στο ίδιο φίλτρο και να πηγαίνουν στα σκουπίδια;