Παίδες στις πόσες στροφές πρέπει να αλλάζω ταχύτητα σε επίπεδο δρόμο ; Εγώ αλλάζω γύρω στις 4000 με 5000 .Επίσης μέχρι στις πόσες στροφές σε δρόμο με τρεις λωρίδες μπορώ να κινούμαι για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να ζορίσω το μηχανάκι ;
Παίδες στις πόσες στροφές πρέπει να αλλάζω ταχύτητα σε επίπεδο δρόμο ; Εγώ αλλάζω γύρω στις 4000 με 5000 .Επίσης μέχρι στις πόσες στροφές σε δρόμο με τρεις λωρίδες μπορώ να κινούμαι για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να ζορίσω το μηχανάκι ;
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Στις 8000 κάνει πολύ θόρυβο ..σίγουρα πρέπει να αλλάζω τόσο ψηλά ; τα κόκκινα είναι στις 10.000 - 12.000 στροφές όπου τερματίζει, μήπως θα το ζορίσω και θα τα φτύσει ; Σόρρυ αλλά είμαι άσχετος και δεν θέλω να κάνω καμιά ζημιά η να μειωθεί η απόδοση του..![]()
Αν αλλάζεις ταχύτητες κοντά στη μέγιστη ροπή της μοτοσυκλέτας σου κερδίζεις σε κατανάλωση, μακροζωία του κινητήρα και φυσικά αυξάνεις και το fun factor!
Δεν ξέρω ακριβώς πού αποδίδει τη μέγιστη ροπή το μηχανάκι σου, υπολογίζω στις 5500-6500 στρ. Κάπου θα το γράφει στα τεχνικά χαρακτηριστικά του,
Think faster than you ride
εξαρτάται και τι διαδρομές κάνεις, για μένα αν π.χ. είσαι στην Ομόνοια που έχει φανάρια κάθε 30 μέτρα δεν είναι λογικό να πηγαίνεις 8000 σαλ...
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Μέγιστη ροπή 11,2 Νm /6.250 σ.α.λ
Mμέγιστη ισχύ 11 HP / 8.000 σ.α.λ
..οπότε θα πρέπει να αλλάζω λίγο ποιο πάνω από 6000 και να πηγαίνω maximum 8000 στροφές ;
Εγω προσωπικά έχω αρκετές ενστάσεις όσον αφορά στο κατά πόσον έχει νόημα να προσπαθείς να πάρεις τα μέγιστα από έναν κινητήρα σε καθημερινή βάση...
τη ροπη την χρειαζεσαι οταν θες να επιταχυνεις δυνατα ή εισαι σε ανηφορα ή δικαβαλος
οταν ρολαρεις χαλαρα ανεβαζοντας ταχυτητες δεν ειναι αναγκαιο να το δουλευεις τοσο ψηλα
για παραδειγμα cbf 250 με ροπη καπου στις 6000:
κατω απο τις 5 ειναι ψοφιο
σε κανονικες συνθηκες το δουλευω 4-6
πηγαινοντας χαλαρα μπορει να μην περασω τις 5
δικαβαλος και βιαστικος σταθερα πανω απο 6
φροντιζε απλα οι αλλαγες να γινονται σε σημειο που η επομενη ταχυτητα να μην κρεμαει
ενα σημειο που θελουν προσοχη τα μονοκυλινδρα ειναι οτι πολυ χαμηλα και αναλογα με το φορτιο σκορτσαρουν κατι που πρεπει να αποφευγεται
Στης 9.500 ειναι σουπερ,καρυδι λεμε δεν μασαει το εργαλειιο.
χεχε μάλιστα..ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας ! Κάτι άλλο μερικές φορές όταν πάω να παρκάρω έχωντας πρώτη και ίσα ίσα πατημένο συμπλέκτη δίνω ξερογκαζιές και μερικές φορές ακούγεται ένας θόρυβος σαν σκάσιμο ..όχι δυνατός και μου σβήνει ( δεν ξέρω αν σβήνει λόγω αυτού του σκασίματος - πυροβολισμούη άμα αφήνω τον συμπλέκτη εκείνη την στιγμή, δυο φορές μου έχει τύχει.Έχετε ιδέα απο τι προκαλείται αυτό ;
Οι ξερογκαζιες δεν συνάδουν με το μεχρι τωρα mechanically correct προσωπειο που παρουσίασες...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
σταματα να κοιτας το στροφομετρο και κοιτα τον δρομο instead...
Καλά σου λέει ο devil... μάθε να πηγαίνεις το μΕχανάκι με το "αυτί" αυτό θα σου δείξει...
(ντάξ΄ εγώ δεν έχω αυτί να το πάω αλλά και οι δονήσεις μια χαρά κάνουν την δουλειά....)
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου