Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: λαδια στο σασμαν σε dr350

  1. #1

    λαδια στο σασμαν σε dr350

    καλημερα παιδες!!!εχω ενα dr350 του 97...γνωριζετε αν περνει λαδια στο σασμαν??εχω αλλαξει λαδια φιλτρο στ κινητηρα,φιλτρο αερος κ μπουζι και το ψιλομαζευω...γνωριζετε αν εχει κανενα αλλο φιλτρο κ λαδια στ σασμαν οπως σας ειπα????
    ευχαριστω πολυ!!!

  2. #2
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2012
    Μηνύματα
    24
    Φιλε δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για το DR αλλά νομίζω ότι σε αυτούς τους κινητήρες το σασμάν λιπαίνεται από το λάδι του κινητήρα, άρα η απάντηση είναι όχι

  3. #3
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Αν θυμάμαι σωστά δεν έχει κάτι έξτρα πλήν της τάπας πλήρωσηςλαδιών,οπότε,όχι δεν έχει.
    Φίου φίου φι φι φίου

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Οπως σου εγραψαν ήδη δεν εχει χωριστό λαδι στο κιβωτιο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    ευχαριστω πολυ παιδες!!!κ εγω απτο manual που εχω δεν βλεπω κατι εξτρα...

    του αλλαξα λαδια φιλτρο λαδιου,φιλτρο αερος,μπουζι ... προτεινετε κατι αλλο????
    μιας και δεν ειμαι κ πολυ γνωστης στα μοτο

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Αν θυμάμαι σωστά δεν έχει κάτι έξτρα πλήν της τάπας πλήρωσηςλαδιών,οπότε,όχι δεν έχει.
    η ταπα θελει αλλαγη δλδ???

  7. #7
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.674
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από morrison1986 Προβολή μηνύματος
    ευχαριστω πολυ παιδες!!!κ εγω απτο manual που εχω δεν βλεπω κατι εξτρα...

    του αλλαξα λαδια φιλτρο λαδιου,φιλτρο αερος,μπουζι ... προτεινετε κατι αλλο????
    μιας και δεν ειμαι κ πολυ γνωστης στα μοτο
    Ρίξε και μια ματιά στα φρένα: τα τακάκια έχουν ακόμα ψωμάκι; τα υγρά φρένων οκ; είναι οκ; πηρούνι δες αν είναι οκ οι τσιμούχες τους και δεν χάνουν από πουθενά λαδάκι.

    Δεν θέλει αλλαγή η τάπα, εννοεί ότι έχει μόνο μια εισαγωγής (από πάνω) και μια εξαγωγής (από κάτω.... )για τα λάδια. οι μοτοσυκλέτες στην συντριπτική τους πλειοψηφία (εξαιρούνται κάτι περίεργα κατασκευάσματα που έχουν για σήμα μια προπέλα ) δεν έχουν χωριστό σύστημα λίπανσης για τον κινητήρα και το σασμάν. (μιλάμε, πάντα, για τετράχρονες)
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από morrison1986 Προβολή μηνύματος
    η ταπα θελει αλλαγη δλδ???
    Οχι, απλά ο Τόλης εννοεί οτι εχει μονο μια ταπα απ όπου γεμίζεις.

    Καλό είναι παντως καθε 2η 3η αλλαγή λαδιών να αλλάζεις την ροδέλλα στεγανοποίησης της ταπας κενωσης (την κατω ταπα).
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.674
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Οχι, απλά ο Τόλης εννοεί οτι εχει μονο μια ταπα απ όπου γεμίζεις.

    Καλό είναι παντως καθε 2η 3η αλλαγή λαδιών να αλλάζεις την ροδέλλα στεγανοποίησης της ταπας κενωσης (την κατω ταπα).
    Ρε Άρη....δεν γεμίζεις, βάζεις. Υπάρχει διαφορά
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  10. #10
    Ευχαριστώ πολύ ρε παίδες!!!λέω κ εγώ τι τάπα είναι αυτή:-P τα τακακια είναι μια χαρά..τα υγρά όμως λέω να τ αλλάξω..πως τ αδειάζουμε;λογικά θα θέλουν κ εξαέρωση μετά τα φρένα..να πάω καλύτερα για φρένα κ καλάμια σε κάποιον μάστορα;;

  11. #11
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Τς υγρά φρενών δεν είναι και τίποτα δύσκολο.
    Τα καλάμια όμως ναι.
    Για τα υγρά κοιτά στα τεχνικά.
    Έπαιζε ένα παρόμοιο θεματακι

  12. #12
    Μην παίζεις με τα φρένα, αν δεν το κατέχεις πήγαινε σε συνεργείο.

  13. #13
    φρενα και καλαμια κ οτι αλλο πιο εξειδικευμενο θα τ αφησω σ εναν τεχνικο για ασφαλεια πανω απ ολα
    ευχαριστω πολυ παιδες παντως για τις συμβουλες σας!!!

  14. #14
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Τα φρένα του DR δεν θέλουν καμιά επιστήμη.
    Μόνος δίσκος εμπρός μονός πίσω.
    Βάλε το μηχανάκι ίσια,βγαλε το καπάκι από την μπροστινή μανετα ξεβιδωνοντας το,στερεωσε ένα πλαστικό ( κοψε μισό πλαστικό μπουκάλι λαδιών) στην μέσα πλευρά τής δαγκανας γιατί τα υγρά φρενών είναι και διαβρωτικά, μακριά από λάστιχο, ζάντα κλπ.προτου αρχίσεις πάρε τα ανάλογα υγρά φρενών που δίνει ο κατασκευαστής ( το γράφει πάνω στο δοχείο της τρόμπας,συνήθως dot 4 )
    Ξεβιδωσε το εξαερωτηρακι - συνήθως με 8αρι πολυγωνο η καρυδάκι.
    Αφού χαλαρώσεις λίγο πίεσε την μανετα για να αρχίσει να βγάζει τα παλιά υγρά.
    Αφού η στάθμη κατέβει λίγο από την οπή του δοχειου φρενών, με ένα μαλακό πανί χωρίς χνούδι κλπ σκούπισε το εσωτερικό τού δοχειου.
    Κάποιες φορές συσσωρευεται μια μαυρίλα.
    Αφού σκουπίσεις το δοχείο το γεμίζεις με τα νέα υγρά και συνεχίζεις να πατάς την μανετα - υπ όψιν τα παλιά υγρά να τα μαζέψεις σε δοχείο, στο πλαστικό που έκοψες στην αρχή και περισεψε ας πούμε, το βάζεις ανοιχτό κάτω από την δαγκάνα για να μαζέψεις τα παλιά.
    Αφού βεβαιωθείς ότι
    Έβαλες αρκετά καινούρια και πλύθηκε εσωτερικά το σωληνάκι, σφίξε το εξαερωτηρακι και γέμισε το δοχείο ως την γραμμή του δείκτη.
    Αν έχει πάρει αέρα το κύκλωμα και δεν έχεις αίσθηση φρενου-μαλακη μανετα κλπ
    Ξέβιδωσε πάλι τον εξαερωτηρα, και πατωντας μανετα, θα αρχίσει να βγάζει υγρά με τον υπόλοιπο αέρα.
    Με πατημένη μανετα βιδωνεις το εξαερωτηρακι.
    Αφήνεις μανετα και συμπληρωνεις υγρά στο δοχείο.
    Αν δεν έχεις αίσθηση επαναλαμβάνεις την διαδικασία.
    Το ίδιο εφαρμόζεις και πίσω

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Τα φρένα του DR δεν θέλουν καμιά επιστήμη.
    Μόνος δίσκος εμπρός μονός πίσω.
    Βάλε το μηχανάκι ίσια,βγαλε το καπάκι από την μπροστινή μανετα ξεβιδωνοντας το,στερεωσε ένα πλαστικό ( κοψε μισό πλαστικό μπουκάλι λαδιών) στην μέσα πλευρά τής δαγκανας γιατί τα υγρά φρενών είναι και διαβρωτικά, μακριά από λάστιχο, ζάντα κλπ.προτου αρχίσεις πάρε τα ανάλογα υγρά φρενών που δίνει ο κατασκευαστής ( το γράφει πάνω στο δοχείο της τρόμπας,συνήθως dot 4 )
    Ξεβιδωσε το εξαερωτηρακι - συνήθως με 8αρι πολυγωνο η καρυδάκι.
    Αφού χαλαρώσεις λίγο πίεσε την μανετα για να αρχίσει να βγάζει τα παλιά υγρά.
    Αφού η στάθμη κατέβει λίγο από την οπή του δοχειου φρενών, με ένα μαλακό πανί χωρίς χνούδι κλπ σκούπισε το εσωτερικό τού δοχειου.
    Κάποιες φορές συσσωρευεται μια μαυρίλα.
    Αφού σκουπίσεις το δοχείο το γεμίζεις με τα νέα υγρά και συνεχίζεις να πατάς την μανετα - υπ όψιν τα παλιά υγρά να τα μαζέψεις σε δοχείο, στο πλαστικό που έκοψες στην αρχή και περισεψε ας πούμε, το βάζεις ανοιχτό κάτω από την δαγκάνα για να μαζέψεις τα παλιά.
    Αφού βεβαιωθείς ότι
    Έβαλες αρκετά καινούρια και πλύθηκε εσωτερικά το σωληνάκι, σφίξε το εξαερωτηρακι και γέμισε το δοχείο ως την γραμμή του δείκτη.
    Αν έχει πάρει αέρα το κύκλωμα και δεν έχεις αίσθηση φρενου-μαλακη μανετα κλπ
    Ξέβιδωσε πάλι τον εξαερωτηρα, και πατωντας μανετα, θα αρχίσει να βγάζει υγρά με τον υπόλοιπο αέρα.
    Με πατημένη μανετα βιδωνεις το εξαερωτηρακι.
    Αφήνεις μανετα και συμπληρωνεις υγρά στο δοχείο.
    Αν δεν έχεις αίσθηση επαναλαμβάνεις την διαδικασία.
    Το ίδιο εφαρμόζεις και πίσω
    σ ευχαριστω πολυ φιλαρακι!!!νομιζα οτι ηταν πιο δυσκολο απτο αυτοκινητο αλλα ειναι πιο απλο ευχαριστω κ παλι!!!να σαι καλα!!!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 125
    Τελευταίο μήνυμα: 10/08/2010, 07:38
  2. Λάδια στο φίλτρο. Βοήθειααααα!!!!
    από boldor900f στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2010, 17:09
  3. Πρόβλημα στο σασμάν???
    από Μak στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2009, 14:43
  4. ΛΑΔΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ !!! ΠΡΟΣΟΧΗ !!
    από MitsosNaked στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2008, 17:00
  5. Συντονισμοί στο τιμόνι σε CBF-600S
    από tzimakos13 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 12/09/2007, 13:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF