καλημερα παιδες!!!εχω ενα dr350 του 97...γνωριζετε αν περνει λαδια στο σασμαν??εχω αλλαξει λαδια φιλτρο στ κινητηρα,φιλτρο αερος κ μπουζι και το ψιλομαζευω...γνωριζετε αν εχει κανενα αλλο φιλτρο κ λαδια στ σασμαν οπως σας ειπα????
ευχαριστω πολυ!!!
καλημερα παιδες!!!εχω ενα dr350 του 97...γνωριζετε αν περνει λαδια στο σασμαν??εχω αλλαξει λαδια φιλτρο στ κινητηρα,φιλτρο αερος κ μπουζι και το ψιλομαζευω...γνωριζετε αν εχει κανενα αλλο φιλτρο κ λαδια στ σασμαν οπως σας ειπα????
ευχαριστω πολυ!!!
Φιλε δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για το DR αλλά νομίζω ότι σε αυτούς τους κινητήρες το σασμάν λιπαίνεται από το λάδι του κινητήρα, άρα η απάντηση είναι όχι
Αν θυμάμαι σωστά δεν έχει κάτι έξτρα πλήν της τάπας πλήρωσηςλαδιών,οπότε,όχι δεν έχει.
Φίου φίου φι φι φίου
Οπως σου εγραψαν ήδη δεν εχει χωριστό λαδι στο κιβωτιο.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ευχαριστω πολυ παιδες!!!κ εγω απτο manual που εχω δεν βλεπω κατι εξτρα...
του αλλαξα λαδια φιλτρο λαδιου,φιλτρο αερος,μπουζι ... προτεινετε κατι αλλο????
μιας και δεν ειμαι κ πολυ γνωστης στα μοτο![]()
Ρίξε και μια ματιά στα φρένα: τα τακάκια έχουν ακόμα ψωμάκι; τα υγρά φρένων οκ; είναι οκ; πηρούνι δες αν είναι οκ οι τσιμούχες τους και δεν χάνουν από πουθενά λαδάκι.
Δεν θέλει αλλαγή η τάπα, εννοεί ότι έχει μόνο μια εισαγωγής (από πάνω) και μια εξαγωγής (από κάτω....)για τα λάδια. οι μοτοσυκλέτες στην συντριπτική τους πλειοψηφία (εξαιρούνται κάτι περίεργα κατασκευάσματα που έχουν για σήμα μια προπέλα
) δεν έχουν χωριστό σύστημα λίπανσης για τον κινητήρα και το σασμάν. (μιλάμε, πάντα, για τετράχρονες)
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ευχαριστώ πολύ ρε παίδες!!!λέω κ εγώ τι τάπα είναι αυτή:-P τα τακακια είναι μια χαρά..τα υγρά όμως λέω να τ αλλάξω..πως τ αδειάζουμε;λογικά θα θέλουν κ εξαέρωση μετά τα φρένα..να πάω καλύτερα για φρένα κ καλάμια σε κάποιον μάστορα;;
Τς υγρά φρενών δεν είναι και τίποτα δύσκολο.
Τα καλάμια όμως ναι.
Για τα υγρά κοιτά στα τεχνικά.
Έπαιζε ένα παρόμοιο θεματακι
Μην παίζεις με τα φρένα, αν δεν το κατέχεις πήγαινε σε συνεργείο.
φρενα και καλαμια κ οτι αλλο πιο εξειδικευμενο θα τ αφησω σ εναν τεχνικο για ασφαλεια πανω απ ολα![]()
ευχαριστω πολυ παιδες παντως για τις συμβουλες σας!!!
Τα φρένα του DR δεν θέλουν καμιά επιστήμη.
Μόνος δίσκος εμπρός μονός πίσω.
Βάλε το μηχανάκι ίσια,βγαλε το καπάκι από την μπροστινή μανετα ξεβιδωνοντας το,στερεωσε ένα πλαστικό ( κοψε μισό πλαστικό μπουκάλι λαδιών) στην μέσα πλευρά τής δαγκανας γιατί τα υγρά φρενών είναι και διαβρωτικά, μακριά από λάστιχο, ζάντα κλπ.προτου αρχίσεις πάρε τα ανάλογα υγρά φρενών που δίνει ο κατασκευαστής ( το γράφει πάνω στο δοχείο της τρόμπας,συνήθως dot 4 )
Ξεβιδωσε το εξαερωτηρακι - συνήθως με 8αρι πολυγωνο η καρυδάκι.
Αφού χαλαρώσεις λίγο πίεσε την μανετα για να αρχίσει να βγάζει τα παλιά υγρά.
Αφού η στάθμη κατέβει λίγο από την οπή του δοχειου φρενών, με ένα μαλακό πανί χωρίς χνούδι κλπ σκούπισε το εσωτερικό τού δοχειου.
Κάποιες φορές συσσωρευεται μια μαυρίλα.
Αφού σκουπίσεις το δοχείο το γεμίζεις με τα νέα υγρά και συνεχίζεις να πατάς την μανετα - υπ όψιν τα παλιά υγρά να τα μαζέψεις σε δοχείο, στο πλαστικό που έκοψες στην αρχή και περισεψε ας πούμε, το βάζεις ανοιχτό κάτω από την δαγκάνα για να μαζέψεις τα παλιά.
Αφού βεβαιωθείς ότι
Έβαλες αρκετά καινούρια και πλύθηκε εσωτερικά το σωληνάκι, σφίξε το εξαερωτηρακι και γέμισε το δοχείο ως την γραμμή του δείκτη.
Αν έχει πάρει αέρα το κύκλωμα και δεν έχεις αίσθηση φρενου-μαλακη μανετα κλπ
Ξέβιδωσε πάλι τον εξαερωτηρα, και πατωντας μανετα, θα αρχίσει να βγάζει υγρά με τον υπόλοιπο αέρα.
Με πατημένη μανετα βιδωνεις το εξαερωτηρακι.
Αφήνεις μανετα και συμπληρωνεις υγρά στο δοχείο.
Αν δεν έχεις αίσθηση επαναλαμβάνεις την διαδικασία.
Το ίδιο εφαρμόζεις και πίσω