Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 34

Θέμα: Κλέβει το κοντέρ του Kymco Jetix - γιατί γίνεται αυτό, διορθώνεται?

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    11

    Κλέβει το κοντέρ του Kymco Jetix - γιατί γίνεται αυτό, διορθώνεται?

    Έχω αλλάξει το γρανάζωμα στο "καμάρι" μου ένα παπάκι Kymco Jetix 125 (παπάκι? θα σκέφτεστε τι λέει αυτός - ναι παπάκι θα σας απαντήσω και πάλι, μετά από μια 1000 varadero για να μειώσω το κόστος μετακίνησης και λόγω του ότι κάνω συνεχώς πολλά ταξιδιωτικά χιλιόμετρα πήρα παπάκι και το μετέτρεψα σε touring χαμηλού κυβισμού) και από 14-39 το έχω κάνει 15-32. Όλα καλά το παπί πάει πολύ πιο άνετα και βγάζει και τελικές σαν μηχανή 250cc. Όμως αυτό που αντιμετωπίζω σαν πρόβλημα και δυστυχώς ο μηχανικός μου δεν ξέρει πως να το διορθώσει είναι το ότι το κοντέρ κλέβει πολύ. Μέχρι τα 60 είναι μηδαμινή η κλοπή - από εκεί και πάνω όμως και μέχρι την κονταρίσια τελική του 140km/h έχουμε περίπου 20 km/h πιο αισιόδοξη ένδειξη ταχύτητας. Το έχω μετρήσει πολλές φορές με gps, μάλιστα σε λίγο κατηφορικό δρόμο και όταν το κοντέρ δείχνει 140 τότε πηγαίνει με 121 km/h

    Γνωρίζει κάποιος πως επισκευάζεται και φυσικά αν επισκευάζεται αυτό? Από όσο γνωρίζω το κοντέρ μετράνε τις στροφές της μπροστά ρόδας σωστά? Η kymco μετράει την ταχύτητα από τα γρανάζια?

    Δείτε και το "καμάρι" μου για να καταλάβετε για το ονομάζω έτσι!

    https://www.youtube.com/watch?v=CkYBATwje5o

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/03/2015
    Μηνύματα
    413
    Τι ενοείς πάει πολύ ποιο άνετα?δέν ζορίζεται καθόλου?
    Πρόσεχε γιατι η κατασκευή του παπιου δέν είναι για να πηγαίνει σάν 250αρι είναι για να πηγα'ινει σάν παπί, Οι κατασκευαστές κάτι ξέρουν και βάζουν τα γρανάζια που βάζουν με την μετραπή που έκανεσ δέν ζορίζεται στην εκίνηση?Με της τελικές που ποιάνεις με αυτό το παπί μπορείς να σταματήσεις εγκάιρος άν προκείψει κάτι στο δρόμο?
    το κοτερ του είναι ηλεκτρονικό η με ντίζα?
    vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R

  3. #3
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.416
    Μην την ψάχνεις με το κοντέρ. Όλα τα πάπια κλέβουν τρελά.
    Το δικό μου modenas κriss κλέβει πιο πολλά !!!
    Άμα κάνεις μεγάλες αποστάσεις με τέρμα γκάζι μίλησε με τον μάστορα σου να βάλετε ένα πιο ψυχρό μπουζί
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    11
    Εννοώ ότι δεν ζορίζεται καθόλου μάλιστα η πρώτη του εάν την πάω στα κόκκινα φτάνει 55km

    Το πρόβλημα με τα φρένα δεν είναι τα φρένα που είναι δισκόφρενα και πολύ δυνατά μάλιστα, το πρόβλημα είναι ότι είναι ελαφρύ το παπί γενικότερα και έτσι η ρόδα πολλές φορές σε δυνατό φρενάρισμα μπλοκάρει αλλά επειδή συνήθως πηγαίνει πολύ φορτωμένο και δικάβαλλο έτσι με τα διακόσια επιπλέον κιλά απάνω του μπορώ να πω ότι φρενάρει ικανοποιητικά.

    Νομίζω με ντίζα είναι, θα πάω αργότερα να το δω για να το επιβεβαιώσω - ηλεκτρονικό δεν είναι πάντως αφού έχει βελόνα που κινείται.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από S705 Προβολή μηνύματος
    Μην την ψάχνεις με το κοντέρ. Όλα τα πάπια κλέβουν τρελά.
    Το δικό μου modenas κriss κλέβει πιο πολλά !!!
    Άμα κάνεις μεγάλες αποστάσεις με τέρμα γκάζι μίλησε με τον μάστορα σου να βάλετε ένα πιο ψυχρό μπουζί
    Τι θα κέρδιζα από το πιο ψυχρό μπουζί - δεν μου το έχει προτείνει!

  6. #6
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.416
    Δεν κερδίζεις τίποτα απόλυτος. Απλά είναι κάτι σύνηθες στα πάπια που τα κάνουν πολλά χλμ σερί . το κάνεις για να έχεις λίγο καλύτερη απαγωγή θερμότητας από τον θάλαμο καύσης προς την κεφαλη.
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  7. #7
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Κατ'αρχην μπραβο σου που δεν το βαζεις κατω και κανεις τα ταξιδια σου δικαβαλος με το παπι σε νεο-greek style-κρισης.

    Α)Βαλε εναν ατερμονα στην εμπρος ροδα απο αλλο παπι, ωστε να παιρνει το ταχυμετρο ενδειξη απο τον εμπρος τροχο, οχι το κιβωτιο.
    (ο ατερμων παει με βαση την διαμετρο της εμπρος ροδας-αρα μαλλον για 16" σε κοβω)

    β)Βαλε ενα ηλεκτρονικο κοντερ παραλληλα με το μαμα (κλεβουν στα παπια ετσι και αλλιως)

    Γ)Γραψτο στους αναπαραγωγικους σου αδενες.....δεν εχει σημασια αν πας μς 100 ή 110....σημασια εχει να πας, και να φτασεις σωος!!!

    καλα χλμ ευχομαι...

    Υ.Γ.
    Βαλε μικροτερη ζελατινα εμπρος διοτι θα εχεις μεγαλο θεμα με τους κοντρα/πλαινους ανεμους...

  8. #8
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.776
    +660 στον απο πάνω, τόσο μεγάλη ζελατίνα (σαν τείχος του Βερολίνου είναι ) και στηριγμένη κιόλας στο τιμόνι; μια απλή δυνατή, ξαφνική ριπή ανέμου είναι πολύ εύκολο να σε πετάξει κάτω πριν καλά καλά το καταλάβεις

    Θα πρότεινα να την βγάλεις τελείως, ούτως η άλλως οι ταχύτητες δεν είναι τέτοιες που να πεις ότι τρως "ξύλο" από τον αέρα και θα έχεις και κέρδος σε καύσιμο.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    +660 στον απο πάνω, τόσο μεγάλη ζελατίνα (σαν τείχος του Βερολίνου είναι ) και στηριγμένη κιόλας στο τιμόνι; μια απλή δυνατή, ξαφνική ριπή ανέμου είναι πολύ εύκολο να σε πετάξει κάτω πριν καλά καλά το καταλάβεις

    Θα πρότεινα να την βγάλεις τελείως, ούτως η άλλως οι ταχύτητες δεν είναι τέτοιες που να πεις ότι τρως "ξύλο" από τον αέρα και θα έχεις και κέρδος σε καύσιμο.....
    Φυσικά έχω τύχει σε πολύ δυνατές ριπές και όχι μόνο, ανέμου. Επηρεάζει ελάχιστα την σταθερότητα και δεν έχει τύχει να έχει φτάσει σε σημαντικό επίπεδο αποσταθεροποίησης ποτέ, μάλλον επειδή το πάνω μέρος της ζελατίνας σε πολύ δυνατή ριπή λυγίζει κάπως. Τώρα αν τύχω σε τυφώνα δεν ξέρω εάν θα λειτουργήσει σαν πανί για την απογείωση. Σίγουρα θα είχα καλύτερη κατανάλωση και απόδοση χωρίς το τείχος του Βερολίνου, αλλά εάν θέλετε το πιστεύετε και φυσικά στο κρύο και φυσικά στην βροχή αλλά ακόμα και στην ζέστη βοηθάει γιατί δεν τρως την καυτή λάβα σαν σεσουάρ επάνω σου, οπότε παραμένει με μεγάλη μου χαρά και μάλιστα με αυτήν ακούς και μουσική ακόμα και με πολλά χιλιόμετρα.

    Την προτείνω να την βάλετε και εσείς σε οποιοδήποτε μηχανάκι.

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από shopday.gr Προβολή μηνύματος
    Την προτείνω να την βάλετε και εσείς σε οποιοδήποτε μηχανάκι.
    Ευχαριστούμε, αλλά δεν θα παρουμε.
    Να εβαζες μια νορμαλ ζελατίνα να πω οκ, αυτη που εβαλες θυμίζει εκείνες με το παραθυρακι για να βλέπεις που εβαζαν πριν 30 χρόνια στα μοτοποδήλατα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.776
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστούμε, αλλά δεν θα παρουμε.
    Να εβαζες μια νορμαλ ζελατίνα να πω οκ, αυτη που εβαλες θυμίζει εκείνες με το παραθυρακι για να βλέπεις που εβαζαν πριν 30 χρόνια στα μοτοποδήλατα.
    +660

    Είχα δει προ καιρού μπάρμπα με 200αρα βέσπα μισοδιαλυμένη που είχε πάνω της μια ανάλογη ζελατίνα και ο αθεόφοβος είχε προσαρμόσει πάνω της....υαλοκαθαριστήρα!
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  12. #12
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    κατι τετοιο δλδ

    αλλα σε .....τζαμαρια

    http://news247.gr/eidiseis/auto/sto_...a.3545553.html

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    κατι τετοιο δλδ

    αλλα σε .....τζαμαρια

    http://news247.gr/eidiseis/auto/sto_...a.3545553.html
    ναι δεν είναι κάτι δύσκολο να το κάνετε - απλά πάτε σε μια μάντρα αυτοκινήτων βρίσκεται ένα παλιό seat και παίρνετε τον υαλοκαθαριστήρα από το πίσω τζάμι του μαζί με το μοτέρ του, έτσι με καλώδιο 12V και έναν διακόπτη θα έχετε και υαλοκαθαριστήρα! Αυτό είναι το τέλειο σύστημα αλλά πιο απλό και πρακτικό είναι να εφαρμόσετε στην ζελατίνα ένα ειδικό σπρέυ που υπάρχει για τα παμπρίζ των αυτοκινήτων και δεν θα κρατάει καθόλου νερό όπως κάνω και εγώ!

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από shopday.gr Προβολή μηνύματος
    ναι δεν είναι κάτι δύσκολο να το κάνετε - απλά πάτε σε μια μάντρα αυτοκινήτων βρίσκεται ένα παλιό seat και παίρνετε τον υαλοκαθαριστήρα από το πίσω τζάμι του μαζί με το μοτέρ του, έτσι με καλώδιο 12V και έναν διακόπτη θα έχετε και υαλοκαθαριστήρα! Αυτό είναι το τέλειο σύστημα αλλά πιο απλό και πρακτικό είναι να εφαρμόσετε στην ζελατίνα ένα ειδικό σπρέυ που υπάρχει για τα παμπρίζ των αυτοκινήτων και δεν θα κρατάει καθόλου νερό όπως κάνω και εγώ!
    Κουραστικη διαδικασια..
    Καλυτερα να παρεις ενα Seat εξ αρχης

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Κουραστικη διαδικασια..
    Καλυτερα να παρεις ενα Seat εξ αρχης
    ¨Τι να το κάνεις ολόκληρο το seat?

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ποσο κλεβει το κοντέρ ??? (CBR 600F4 )
    από ilias s.m. στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2014, 08:16
  2. ποσο κλεβει το κοντερ του xt motard?
    από ilias s.m. στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2009, 23:28
  3. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2007, 18:14
  4. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 11:04
  5. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 10:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF