Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: προβλημα σε σταθερες στροφες

  1. #1

    προβλημα σε σταθερες στροφες

    Στο ρελαντι και οταν επιταχυνω δουλευει μια χαρα, οταν κραταω σταθερα το γκαζι κομπιαζει σαν να του λειπει καυσιμο, ρευμα δε ξερω τι μπορει να ειναι. Εχει συμβει σε κανεναν κατι παρομοιο?

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.916
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gemis XTX Προβολή μηνύματος
    Εχει συμβει σε κανεναν κατι παρομοιο?
    Όχι, είναι πρωτοφανές.


    Πλάκα κάνεις; Όλα τα ΧΤ έτσι δουλεύουν.
    Επιδεινώνεται δε, από κακής ποιότητας βενζίνη, κακορυθμισμένη αλυσίδα και χαμηλό ρελαντί.

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Όχι, είναι πρωτοφανές.


    Πλάκα κάνεις; Όλα τα ΧΤ έτσι δουλεύουν.
    Επιδεινώνεται δε, από κακής ποιότητας βενζίνη, κακορυθμισμένη αλυσίδα και χαμηλό ρελαντί.
    Ωραια με καθυσηχασες πληρως.. οτινα ναι.. ειναι πολυ σπαστικο και εδω που ειμαι η αντιπροσωπεια ειναι για κλωτσιες δε μπορουν να ρυθμισουν το ρελαντι.. υπαρχει καποιος οδηγος που να το εξηγει πως γινετε?

  4. #4
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.134
    Γουέλκαμ του δε ΧΤ απέραντη φάμιλυ.

    Το πρόβλημα λύνεται εν μέρει με πιο ελεύθερο φίλτρο καθώς επίσης και με λίγο πείραγμα στα μείγματα μέσω καντράν.
    Δεν θυμάμαι τώρα τη διαδικασία,θα δω τις σημειώσεις μου.
    Κοίτα επίσης στο φατσοτέφτερο,στο Helenic XT660 club,γράφουν κάμποσοι γνώστες κει μέσα https://www.facebook.com/groups/xt660gr/files/

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.916
    Γράψου και ψάξε στο XT660.com.
    Επίσης έλεγξε τον κωδικό του TPS αν αρχίζει από '4' (οκ) ή από '3' (χρήζει αλλαγής βάσει ανάκλησης).

    Τι εννοείς ότι η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να ρυθμίσει το ρελαντί; Είναι δυνατόν;

    Πάντως να ξέρεις ότι το πρόβλημα αυτό δεν εξαφανίζεται με τίποτα. Απλά βελτιώνεται.

  6. #6
    Καλημερα! Και ειχα ΚΝ φιλτρο και το εδωσα οταν εβγαλα τις εξατμισεις.. καπως θα βελτιωνεται παλια δεν ηταν ετσι εχει καταντησει αηδια.. η αντιπροσωπεια εχει μαυρα μεσανυχτα ακομα επιμενει οτι θελει αλλαγμα η αλυσιδα και οτι το κανει απο εκει ελεος.. ξερουμε και 5 πραγματα δεν παισαμε απο τον αρη.. το tps ειναι αλλαγμενο δεν ξερω αν θελει ρυθμισμα ομως.. μπαινω να γραφτω fb και XT660

  7. #7
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.134
    Το βρήκα:

    Μείγμα CO:
    Kill switch στο OΝ
    Πιέζουμε ταυτόχρονα τα δύο κουμπιά reset & select και κρατώντας τα πατημένα γυρίζουμε το κλειδί στο ΟΝ.Περιμένουμε με πατημένα τα κουμπιά μέχρι να δείξει Diag.Αφήνουμε τα κουμπιά και πατάμε to SELECT και δείχνει Co.Πατάμε και κρατάμε πατημένα πάλι και τα 2 και δείχνει c1. Αφήνουμε τα κουμπιά και ξαναπατάμε πάλι και τα 2 και δείχνει την ένδειξη CO->2 Με το select ή το reset αυξομειώνουμε την τιμή (η στάνταρ είναι 2)
    Για να δούμε διαφορά ρυθμίζουμε + - 5

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Το βρήκα:

    Μείγμα CO:
    Kill switch στο OΝ
    Πιέζουμε ταυτόχρονα τα δύο κουμπιά reset & select και κρατώντας τα πατημένα γυρίζουμε το κλειδί στο ΟΝ.Περιμένουμε με πατημένα τα κουμπιά μέχρι να δείξει Diag.Αφήνουμε τα κουμπιά και πατάμε to SELECT και δείχνει Co.Πατάμε και κρατάμε πατημένα πάλι και τα 2 και δείχνει c1. Αφήνουμε τα κουμπιά και ξαναπατάμε πάλι και τα 2 και δείχνει την ένδειξη CO->2 Με το select ή το reset αυξομειώνουμε την τιμή (η στάνταρ είναι 2)
    Για να δούμε διαφορά ρυθμίζουμε + - 5
    Αυτό δεν θέλει καυσανάλυση για να ρυθμιστεί???
    ανανήψαντας

  9. #9
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.415
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Αυτό δεν θέλει καυσανάλυση για να ρυθμιστεί???
    Χαχαχαχα αχαχαχαχα
    Όπως κα στα strada. Ρυθμίζεις στον δρόμο από το ¨σωστό¨ προς το πλούσιο και όπου σταματήσει να κομπιάζει.!!
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Το βρήκα:

    Μείγμα CO:
    Kill switch στο OΝ
    Πιέζουμε ταυτόχρονα τα δύο κουμπιά reset & select και κρατώντας τα πατημένα γυρίζουμε το κλειδί στο ΟΝ.Περιμένουμε με πατημένα τα κουμπιά μέχρι να δείξει Diag.Αφήνουμε τα κουμπιά και πατάμε to SELECT και δείχνει Co.Πατάμε και κρατάμε πατημένα πάλι και τα 2 και δείχνει c1. Αφήνουμε τα κουμπιά και ξαναπατάμε πάλι και τα 2 και δείχνει την ένδειξη CO->2 Με το select ή το reset αυξομειώνουμε την τιμή (η στάνταρ είναι 2)
    Για να δούμε διαφορά ρυθμίζουμε + - 5
    εισαι αρχοντας! το απογευμα ξεκινανε ρυθμισεις...

  11. #11
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.415
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gemis XTX Προβολή μηνύματος
    εισαι αρχοντας! το απογευμα ξεκινανε ρυθμισεις...
    Κάτσε κάτσε μην βιάζεσαι. Για να μην τα κάνεις όλα πουτανα θα σου πω κάτι.
    Θα πρέπει πριν κάνεις οποιαδήποτε παρέμβαση στον ψεκασμό να είσαι σίγουρος για :
    1. Σωστή ρύθμιση βαλβίδων
    2. Καθαρό φίλτρο αέρα
    3. Καθαρή εισαγωγή ( σώμα πεταλούδας )
    4. Καλό μπουζί.


    Γέμισε ρεζερβουάρ , κάνε την όποια ρύθμιση και μετρά κατανάλωση .
    Εάν είναι πολύ μεγάλη πρέπει να το φτωχύνεις.
    Εάν το ρελαντί πέσει και κάνει σκαμπανεβάσματα τότε είσαι πλούσιος (όχι εσύ )
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από S705 Προβολή μηνύματος
    Κάτσε κάτσε μην βιάζεσαι. Για να μην τα κάνεις όλα πουτανα θα σου πω κάτι.
    Θα πρέπει πριν κάνεις οποιαδήποτε παρέμβαση στον ψεκασμό να είσαι σίγουρος για :
    1. Σωστή ρύθμιση βαλβίδων
    2. Καθαρό φίλτρο αέρα
    3. Καθαρή εισαγωγή ( σώμα πεταλούδας )
    4. Καλό μπουζί.


    Γέμισε ρεζερβουάρ , κάνε την όποια ρύθμιση και μετρά κατανάλωση .
    Εάν είναι πολύ μεγάλη πρέπει να το φτωχύνεις.
    Εάν το ρελαντί πέσει και κάνει σκαμπανεβάσματα τότε είσαι πλούσιος (όχι εσύ )
    ναι ειναι λογικο να κανουμε πρωτα τα στανταρ.. η μηχανη εχει 33000 χλμ ρυθμισα βαλβιδες στις 30, φιλτρο αερα μαμα καινουριο, μπουζι ngk iridium μενει τωρα να καθαρισω την εισαγωγη αν και καθαριστηκε πριν 5000 χλμ . η καταναλωση μου ειναι, 10 λιτρα βγαζει 200χλμ με πολυ χαλαρη οδηγηση εντως πολης με 2 ατομα..

  13. #13
    Το ρελαντι ρυθμιζετε απο την βιδιτσα στο λαιμο που ειναι οι ντιζες? Γιατι τωρα που αναιβασα το ρελαντι στις 1400 η ρυθμιση του tps απο 16 που ηταν πηγε 17 ειναι καλα? Το co1 απο 5 το πηγα στο 10 για να δουμε παω βολτα τωρα..

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.916
    Μπορείς και από την αριστερή πλευρά του ψεκασμού, κάτω από το ρεζερβουάρ. 1400 σαλ είναι καλά.

    Η ένδειξη του TPS, σύμφωνα με τον μηχανικό μου, πρέπει να είναι 14 ή 15. Για το CO1, δεν ξέρω.

    Γενικά πάντως, φέρε τη μηχανή σε σωστές ρυθμίσεις και μην πειραματίζεσαι με ανορθόδοξες τιμές. Το πρόβλημα δεν εξαφανίζεται και θέτεις σε κίνδυνο και τη σωστή λειτουργεία του μοτέρ.

    Εκτός από τα παραπάνω που σου έγραψα, έλεγξε και τα σινεμπλόκ της γραναζιέρας. Μαζί με την αλυσίδα χειροτερεύουν το φαινόμενο.

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gemis XTX Προβολή μηνύματος
    Το ρελαντι ρυθμιζετε απο την βιδιτσα στο λαιμο που ειναι οι ντιζες? Γιατι τωρα που αναιβασα το ρελαντι στις 1400 η ρυθμιση του tps απο 16 που ηταν πηγε 17 ειναι καλα? Το co1 απο 5 το πηγα στο 10 για να δουμε παω βολτα τωρα..
    Που πήγε βόλτα αυτό το παιδί ρε πστμ;

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ Bmw F650
    από tasos21 στο forum BMW
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2014, 13:56
  2. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ Triumph
    από lord_dimos76 στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2006, 15:32
  3. Προβλημα σε 3 κινητηρες Cbf250.
    από oulas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/09/2005, 15:56
  4. Προβλημα σε φωτα σε Duke II '02
    από Alki_Viades στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2005, 11:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF