Στο ρελαντι και οταν επιταχυνω δουλευει μια χαρα, οταν κραταω σταθερα το γκαζι κομπιαζει σαν να του λειπει καυσιμο, ρευμα δε ξερω τι μπορει να ειναι. Εχει συμβει σε κανεναν κατι παρομοιο?
Στο ρελαντι και οταν επιταχυνω δουλευει μια χαρα, οταν κραταω σταθερα το γκαζι κομπιαζει σαν να του λειπει καυσιμο, ρευμα δε ξερω τι μπορει να ειναι. Εχει συμβει σε κανεναν κατι παρομοιο?
Γουέλκαμ του δε ΧΤ απέραντη φάμιλυ.
Το πρόβλημα λύνεται εν μέρει με πιο ελεύθερο φίλτρο καθώς επίσης και με λίγο πείραγμα στα μείγματα μέσω καντράν.
Δεν θυμάμαι τώρα τη διαδικασία,θα δω τις σημειώσεις μου.
Κοίτα επίσης στο φατσοτέφτερο,στο Helenic XT660 club,γράφουν κάμποσοι γνώστες κει μέσα https://www.facebook.com/groups/xt660gr/files/
Γράψου και ψάξε στο XT660.com.
Επίσης έλεγξε τον κωδικό του TPS αν αρχίζει από '4' (οκ) ή από '3' (χρήζει αλλαγής βάσει ανάκλησης).
Τι εννοείς ότι η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να ρυθμίσει το ρελαντί; Είναι δυνατόν;
Πάντως να ξέρεις ότι το πρόβλημα αυτό δεν εξαφανίζεται με τίποτα. Απλά βελτιώνεται.
Καλημερα! Και ειχα ΚΝ φιλτρο και το εδωσα οταν εβγαλα τις εξατμισεις.. καπως θα βελτιωνεται παλια δεν ηταν ετσι εχει καταντησει αηδια.. η αντιπροσωπεια εχει μαυρα μεσανυχτα ακομα επιμενει οτι θελει αλλαγμα η αλυσιδα και οτι το κανει απο εκει ελεος.. ξερουμε και 5 πραγματα δεν παισαμε απο τον αρη.. το tps ειναι αλλαγμενο δεν ξερω αν θελει ρυθμισμα ομως.. μπαινω να γραφτω fb και XT660
Το βρήκα:
Μείγμα CO:
Kill switch στο OΝ
Πιέζουμε ταυτόχρονα τα δύο κουμπιά reset & select και κρατώντας τα πατημένα γυρίζουμε το κλειδί στο ΟΝ.Περιμένουμε με πατημένα τα κουμπιά μέχρι να δείξει Diag.Αφήνουμε τα κουμπιά και πατάμε to SELECT και δείχνει Co.Πατάμε και κρατάμε πατημένα πάλι και τα 2 και δείχνει c1. Αφήνουμε τα κουμπιά και ξαναπατάμε πάλι και τα 2 και δείχνει την ένδειξη CO->2 Με το select ή το reset αυξομειώνουμε την τιμή (η στάνταρ είναι 2)
Για να δούμε διαφορά ρυθμίζουμε + - 5
Κάτσε κάτσε μην βιάζεσαι. Για να μην τα κάνεις όλα πουτανα θα σου πω κάτι.
Θα πρέπει πριν κάνεις οποιαδήποτε παρέμβαση στον ψεκασμό να είσαι σίγουρος για :
1. Σωστή ρύθμιση βαλβίδων
2. Καθαρό φίλτρο αέρα
3. Καθαρή εισαγωγή ( σώμα πεταλούδας )
4. Καλό μπουζί.
Γέμισε ρεζερβουάρ , κάνε την όποια ρύθμιση και μετρά κατανάλωση .
Εάν είναι πολύ μεγάλη πρέπει να το φτωχύνεις.
Εάν το ρελαντί πέσει και κάνει σκαμπανεβάσματα τότε είσαι πλούσιος (όχι εσύ )
Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!
ναι ειναι λογικο να κανουμε πρωτα τα στανταρ.. η μηχανη εχει 33000 χλμ ρυθμισα βαλβιδες στις 30, φιλτρο αερα μαμα καινουριο, μπουζι ngk iridium μενει τωρα να καθαρισω την εισαγωγη αν και καθαριστηκε πριν 5000 χλμ . η καταναλωση μου ειναι, 10 λιτρα βγαζει 200χλμ με πολυ χαλαρη οδηγηση εντως πολης με 2 ατομα..
Το ρελαντι ρυθμιζετε απο την βιδιτσα στο λαιμο που ειναι οι ντιζες? Γιατι τωρα που αναιβασα το ρελαντι στις 1400 η ρυθμιση του tps απο 16 που ηταν πηγε 17 ειναι καλα? Το co1 απο 5 το πηγα στο 10 για να δουμε παω βολτα τωρα..
Μπορείς και από την αριστερή πλευρά του ψεκασμού, κάτω από το ρεζερβουάρ. 1400 σαλ είναι καλά.
Η ένδειξη του TPS, σύμφωνα με τον μηχανικό μου, πρέπει να είναι 14 ή 15. Για το CO1, δεν ξέρω.
Γενικά πάντως, φέρε τη μηχανή σε σωστές ρυθμίσεις και μην πειραματίζεσαι με ανορθόδοξες τιμές. Το πρόβλημα δεν εξαφανίζεται και θέτεις σε κίνδυνο και τη σωστή λειτουργεία του μοτέρ.
Εκτός από τα παραπάνω που σου έγραψα, έλεγξε και τα σινεμπλόκ της γραναζιέρας. Μαζί με την αλυσίδα χειροτερεύουν το φαινόμενο.