Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 57

Θέμα: Yamaha TW 125

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468

    Yamaha TW 125

    Βρήκα και ενδιαφέρομαι για το παρακάτω, δεν είναι σε καλή τιμή αλλά είναι σε πολύ καλή κατάσταση (εισαγωγής από Γερμανία), με ελάχιστα χιλιόμετρα.

    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6370805/

    Το είδα από κοντά και είναι στην κυριολεξία καινούργιο δλδ δεν παίζει γύρισμα χιλιομετρητή κλπ. αλλά δεν έχω καμία εμπειρία από τη χρήση αυτών των ιδιόμορφων σχετικά κατασκευών με τους συγκεκριμένους τροχούς. Κάποτε είχα οδηγήσει λίγο TW 200 σε βατό χώμα και δεν είδα να διαφέρει οδηγικά από νορμάλ προφίλ και φάρδος πέλματος.

    Η χρήση που προορίζεται είναι καθαρά για commuting εντός της πόλης της Θεσσαλονίκης από πολυάσχολο χρήστη που δεν έχει μηχανικές γνώσεις αλλά δεν μπορεί και λόγω χρόνου να απασχολείται με επισκευές, αβαρίες κλπ. πέραν του service.
    1η επιλογή ήταν XT η XR 125 αλλά στην περιοχή δεν υπάρχει αυτή την εποχή κάτι αξιόλογο και προβληματίζομαι με αυτή την εναλλακτική.

    Υπάρχει κάποιος που να το έχει δουλέψει και μπορεί να πει κάτι παραπάνω για τη συμπεριφορά και την αξιοπιστία του;
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.832
    Θεωρώ ότι δε σου κάνει. Πέφτεις στο εφτακάθαρο σε στροφές όσο αργά και αν πηγαίνεις.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.099
    Μια χαρα μηχανακι ειναι και αποσβαινει και τις λακουβες και το ανεβα-κατεβα των πεζοδρομιων,σε καλυτερη τιμη απο παπι και με τον αθανατο 125ρη γιαμαχα,ασε που πας και σε αμμο και σε κροκαλοχωμα.παρε και ενα βιντεακι,ειδες πουθενα να πεφτει???????
    https://www.youtube.com/watch?v=CRTFFnUTv5w
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.099
    παρε κι αλλο ενα σε χωμα ολο πεφτει ο τυπος ετσι??????
    https://www.youtube.com/watch?v=c6aPyIZKql0
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tedvj23
    Εγγραφή
    05/02/2010
    Μηνύματα
    1.503
    Εγω βολταρα παλιοτερα ενα 200αρι μανιβελατο μια χαρα σκυλι δουλευε μεσα στην πολη και οικονομικο εκτος ομως που την εσπαγε ο ηχος απο τα λαστιχα...
    Υπαρχει και το van van της suzuki και γενικα για commuter υπαρχουν πολλες επιλογες εγω θα τσιμπαγα ενα cb250 two fifty/nighthawk χωρις πολλα λογια..

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    19/06/2013
    Μηνύματα
    121
    το μότερ είναι το «παλιό» του XT που θα το σκίζουν και τα εγγόνια σου. Έχει και και φίλτρο λαδιού, δεν έχει σχέση με το παπίσιο των XT-R, YBR και καμια 20αρια ευρωπαικών

    Κοίτα για τα λάστιχα ποικιλία, διαθεσιμότητα και τιμές

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/09/2011
    Μηνύματα
    320
    Φίλε , κατ αρχήν δηλώνω άσχετος στην κατηγορία αυτή.
    Ομως όπως το είδα το γούσταρα.
    Βρήκα κι αυτό (τυχαία)
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6771945/

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.531
    εχε υποψην σου οτι τετοια μηχανακια κυκλοφορουν νοικιαρικα σε νησια να βεβαιωθεις οτι δεν εχει τετοιο παρελθον
    επισης σε αυτα τα λεφτα παιρνεις 250αρι ελληνικο και πιο νεο μοντελο

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    μωρέ και 650άρι παίρνω αλλά μέχρι 125 είναι το δίπλωμα και πρέπει να οριστικοποιηθεί το θέμα μέχρι 15 Αυγ., να γίνει δλδ αγορά. Αν κανείς έχει υπόψη του κανένα XR η ΧΤ στη Θεσσαλία και μέχρι Κατερίνη η Λαμία, θα με ενδιέφερε αλλιώς μάλλον θα πάρω αυτό. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί να είναι τόσο ακριβό. CBR125 ας πούμε στον ίδιο έμπορο και σε ίδια κατάσταση "πένα" είναι στα 1200€.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  10. #10
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.925
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    Η χρήση που προορίζεται είναι καθαρά για commuting εντός της πόλης της Θεσσαλονίκης από πολυάσχολο χρήστη που δεν έχει μηχανικές γνώσεις αλλά δεν μπορεί και λόγω χρόνου να απασχολείται με επισκευές, αβαρίες κλπ. πέραν του service.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    μωρέ και 650άρι παίρνω αλλά μέχρι 125 είναι το δίπλωμα και πρέπει να οριστικοποιηθεί το θέμα μέχρι 15 Αυγ.
    Δε θέλω να σου τη χαλάσω, ούτε εσένα ούτε όσων γουστάρουν τέτοια μοτοσακά, αλλά ακολούθα την πεπατημένη να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
    Τουλάχιστον εγώ αυτό θα έκανα.

    Ένα απλό από τα γνωστά και φορεμένα 125αράκια που κυκλοφορούν.
    Δεν έχω τσεκάρει τί παίζει στις περιοχές που αναφέρεις, αλλά του πστ....

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.135
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    παρε κι αλλο ενα σε χωμα ολο πεφτει ο τυπος ετσι??????
    https://www.youtube.com/watch?v=c6aPyIZKql0
    ωραίος ο τυπάς. μια χαρά πάει το εργαλείο και σε ασφαλτο και σε χώμα

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Ένα απλό από τα γνωστά και φορεμένα 125αράκια που κυκλοφορούν.
    Δεν έχω τσεκάρει τί παίζει στις περιοχές που αναφέρεις, αλλά του πστ....
    Καλά τα λες, υπάρχουν όμως περιορισμοί και πέραν της εντοπιότητας:
    - Ο ενδιαφερόμενος που τυχαίνει να είναι και γιος μου έχει ύψος πάνω από 1.95 και σήμερα όταν τον είδα πάνω σε cbr125, μόνος μου τον κατέβασα και του είπα πάμε γι άλλα. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα γνωστά 125αράκια που αναφέρεις και γνωρίζω και γω πολύ καλά.
    - Δεν θέλει παπί.
    - Δεν θέλει scooter.

    Αναγκαστικά πάμε σε εντουράκια λοιπόν και επειδή το επόμενο δίπλωμα θα παίξει σε όχι νωρίτερα από 3 χρόνια, περιοριζόμαστε στα 125 cc και 11 kW.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.135
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    Καλά τα λες, υπάρχουν όμως περιορισμοί και πέραν της εντοπιότητας:
    - Ο ενδιαφερόμενος που τυχαίνει να είναι και γιος μου έχει ύψος πάνω από 1.95 και σήμερα όταν τον είδα πάνω σε cbr125, μόνος μου τον κατέβασα και του είπα πάμε γι άλλα. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα γνωστά 125αράκια που αναφέρεις και γνωρίζω και γω πολύ καλά.
    - Δεν θέλει παπί.
    - Δεν θέλει scooter.

    Αναγκαστικά πάμε σε εντουράκια λοιπόν και επειδή το επόμενο δίπλωμα θα παίξει σε όχι νωρίτερα από 3 χρόνια, περιοριζόμαστε στα 125 cc και 11 kW.
    καλά μη νομίζεις ότι το tw ή ένα xt125 είναι πολύ πιο ψηλά.

    το tw έχει γύρω στα 80 εκατοστά ύψος σέλας και το cbf125 είναι στα 79εκ


    είμαι 1.87 και όντως το cbf μου μου πέφτει μικρό αλλά στα 125 κυβικά μόνο κανά motocross βρίσκεις να πηγαίνει σε ψηλό

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    καλά μη νομίζεις ότι το tw ή ένα xt125 είναι πολύ πιο ψηλά.

    το tw έχει γύρω στα 80 εκατοστά ύψος σέλας και το cbf125 είναι στα 79εκ


    είμαι 1.87 και όντως το cbf μου μου πέφτει μικρό αλλά στα 125 κυβικά μόνο κανά motocross βρίσκεις να πηγαίνει σε ψηλό
    Δεν μόνο είναι το ύψος σέλας και ίσως κακώς μετράνε μόνο αυτό στις εργονομικές μετρήσεις σε σχέση με τον αναβάτη. Αυτό θάπρεπε να απασχολεί μόνο τους κοντούς αναβάτες γιατί μειώνεται ο έλεγχος.

    Εκτός του πόσο στενά είναι σα μηχανάκια τα περισσότερα 125 δείτε το άνοιγμα του τιμονιού π.χ. του cbr. Φανταστείτε έναν κοντά στα 2μ. που έρχονται τα χέρια σε φυσική θέση στο άνοιγμα και αντίστοιχα έναν κοντό με 1 τιμόνι Burleigh T-Bars για HD. Αν δείτε έναν πραγματικό δίμετρο σε cbf μπασκετμπολίστα θα γελάσετε, πέραν του ότι κι αυτός δεν είναι άνετος μαυτό όσον αφορά την άνεση. Και ok άνετος ποτέ δεν θα νοιώσει σαυτή την κατηγορία αλλά ψάχνουμε τη βέλτιστη λύση συμβιβασμού.

    Από την άλλη δεν μπορείς να βάλεις 1 εντούρο τιμόνι σε YBR η ninja.
    Είναι αρκετές οι παράμετροι, δεν κατέληξα σε XT η XR αβασάνιστα. Αυτό το λέω για να μη σας κουράζω να μου βρείτε εναλλακτικές. Απλώς τώρα μου προέκυψε κι αυτό.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.135
    οκ δεκτά όλα αυτά, αλλά εάν το πρόβλημα είναι το τιμόνι, τότε και σε ybr και σε cbf μπορεί να μπεί ένα εντουράδικο renthal

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha YB-125. Να το πάρω???
    από angels_gr στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 03/01/2006, 08:35
  2. Kainourio Modelo Yamaha Z 125?
    από flameman στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2005, 02:32
  3. Yamaha Xt 125
    από xristosgiatas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2005, 20:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF