Καταρχην καλησπερα.To CB ξεφτιλησε τα μαμα λαστιχακια,μαλον εγω τα ξεφτιλησα.Το προβλημα ειναι οτι φοραει μαμα 190/60/17-130/70/17 bridgetone.Αυτα δεν υπαρχουν στο Ελλαντα γιατι το συγκεκριμενο δεν εγινε ποτε επισημη εισαγωγη στην Ευρωπη
1998-2002.Τα μονα που βρηκα σε αυτα τα νουμερα ειναι τα DUNLOP D220 αλλα το σκατο ειναι οτι ειναι touring δηλαδη κρατημα @ρχηδια.Οποτε πηρα τα PIRELLI DIABLO σε 190/50/17-120/70/17(δεν τα εβαλα ακομη),το θεμα ειναι οτι τωρα μικρινε η περιφερεια των τροχων,αρα θα χασω τελικη και θα κερδισω επιταχυνση πραγμα που δεν το θελω καθολου.Ποσα δοντακια πρεπει να μεγαλωσει αραγε το πισω γραναζι για να βρω περιπου το μαμα πατημα.?(το κοντερ περνει απο το σαζμαν αραγε θα χανει?)
![]()
![]()
![]()
![]()

.Το προβλημα ειναι οτι φοραει μαμα 190/60/17-130/70/17 bridgetone.Αυτα δεν υπαρχουν στο Ελλαντα γιατι το συγκεκριμενο δεν εγινε ποτε επισημη εισαγωγη στην Ευρωπη
1998-2002.Τα μονα που βρηκα σε αυτα τα νουμερα ειναι τα DUNLOP D220 αλλα το σκατο ειναι οτι ειναι touring δηλαδη κρατημα @ρχηδια.Οποτε πηρα τα PIRELLI DIABLO σε 190/50/17-120/70/17(δεν τα εβαλα ακομη),το θεμα ειναι οτι τωρα μικρινε η περιφερεια των τροχων,αρα θα χασω τελικη και θα κερδισω επιταχυνση πραγμα που δεν το θελω καθολου.Ποσα δοντακια πρεπει να μεγαλωσει αραγε το πισω γραναζι για να βρω περιπου το μαμα πατημα.?(το κοντερ περνει απο το σαζμαν αραγε θα χανει?)
.Με αυτη την αλλαγη το πολυ να χασει ενα ποντο.
, θα χαμηλώσει 7χιλιοστά μπροστά και 19 πίσω... Κοινώς, θα έχεις 1+ πόντο διαφορά στη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας... Αν αυτό δεν σου λέει κάτι, κακώς (πιστεύω εγώ...), γιατί είναι σημαντικότερη "μετατροπή" πάνω στη μοτό, από τη διαφορά που θα έχεις στα χιλιόμετρα...