Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: KLE 500 Βοηθεια !!! SOS !!!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/02/2016
    Μηνύματα
    7

    KLE 500 Βοηθεια !!! SOS !!!

    Παιδια βοηθεια.
    Βοηθεια.

    Εχω ενα KLE 500 μοντελο του ´95,το οποιο με εχει φερει στο αμην να του βαλω φωτια και να το κανω πυροτεχνημα!!

    Θα ηθελα συμβουλες απο καποιον που γνωριζει το συγκεκριμενο μηχανακι.
    Για καποιο λογο που δεν καταλαβαινω,ξαφνικα,γινεται μονοκυλινδρο,ρεταρει και σβηνει.
    Συνηθως συμβαινει αφου εχω απομακρυνθει καμια 30-40 χιλιομετρα απ'το σπιτι - οχι νωριτερα ουτε αργοτερα,καταλαβαινετε... - κοβει ο δεξιος κυλινδρος και σβηνει.Με δυσκολια ξαναπαιρνει μπρος κι αν οι στροφες μενουν πανω απο 4000-4500 μια χαρα,αλλα πιο κατω σβηνει.Νομιζα οτι βραχυκυκλωσε το μπουζι,το αλλαξα και ηταν ενταξει για λιγες μερες...και μετα παλι τα ιδια.
    Υπεθεσα οτι ξαναβραχυκυκλωσε και το ξανα αλλαξα.Για λιγες μερες δουλευε μια χαρα...
    και μετα παλι τα ιδια.
    Μετα υπεθεσα οτι τελικα εχει καποιο σκουπιδακι στο καρμπυρατερ αφου δεν ειχε καθαριστει και ποτε.Αφου το καθαρισα,το ρυθμισα,το μπαλατζαρισα με οργανο και το ξανα εβαλα πανω,δουλευε ρολοϊ,θεριζε,σκοτωνε και φυσαγε το μηχανημα.

    Τελικα λιγες μερες μετα αρχισε παλι τα ιδια.Κι εγω στη μεση του δρομου

    τρελλαθηκα :a37: και το πλακωσα στις κλωτσιες.

    Και.. δουλεψε μια χαρα.Ηθελε καντηλια και μπινελικια το ρημαδι.
    Λιγο παρακατω,ξανα μονοκυλινδρο το KLE.
    Επειδη πονηρευτικα αυτη τη φορα,αντι να το βαραω και να το βριζω,χτυπησα τα καρμπυρατερ με ενα κατσαβιδι στο πλαϊ και..δουλεψε.
    Στην πρωτη μεγαλη λακουβα που βρηκα παρακατω λοιπον,την σημαδεψα και επεσα μεσα με φορα.Και εκοψε αμεσως,αρχισε να ρεταρει παλι.
    Εε,μετα μπηκα στο νοημα.
    Χτυπαει στη λακουβα,τρανταζεται,σβηνει,κατεβαινω,χτυπαω τα καρμπυρατερ λιγο,παιρνει μπρος,συνεχιζω και ξανα-μανα...

    Επειδη δεν γινεται να πηγαινεις ετσι ομως,σκεφτηκα οτι μαλλον χρειαζονται αλλαγη και τα βαλβιδακια των φλοτερ.Στην αντιπρωσωπια μου ειπαν κατι ακαταλαβιστικα,20 ευρω το ενα λεει η κατι τετοιο δεν καταλαβα ακριβως,γιατι αρχισα να κοκκινιζω.
    Μα ειναι δυνατον ενα μπιχλιμπιδι που ζυγιζει 2 δεκατα του γραμμαριου,4 χιλιοστα μεγεθος να κανει τοσο?
    Με πιασανε οι τσιγκουνιες μου και πηρα κατι αφτερ μαρκετ βαλβιδακια,λιγοτερο απο τα μισα.Τα εβαλα πανω λοιπον και μετα...

    Οχι.Δεν μαντεψατε σωστα.Αυτη τη φορα χειροτερα.Το μοτερ δουλευει πανω απο 5000 στροφες.Το καρμπυρατερ δεν ακουει καμια ρυθμιση.Οι στροφες ΔΕΝ πεφτουν με τιποτα.
    Πριν ρεταριζε και εσβηνε,τωρα ΔΕΝ σβηνει με τιποτα,μονο γκαζωνει!!Η βιδα του ρελαντι δεν κανει τιποτα και μονο αν βιδωσω τις βιδες του αερα τερμα κοβει λιγο κανα-δυο χιλιαδες στροφες.

    Συγνωμη για το σεντονι,αλλα εχω τρελαθει με το παλιορημαδι,θα το κανω πυροτεχνημα στο τελος.
    Και σκεφτομαι τωρα,να φταινε τα ημιτασιον πυραυλακια η θα παρω τα γνησια και τελικα θα τα βαλω ολα μαζι στον ........ μου ???
    Η μηπως ειναι τιποτα αλλο και παιδευομαι με πυραυλακια και ρουκετακια χωρις λογο??

    Τι λετε ????

    Η μηπως να το ξαποστειλω να παει απο κει που 'ρθε???
    Τελευταία τροποποίηση από Μουαμαρ !!!; 27/02/2016 στις 06:20.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μουαμαρ !!! Προβολή μηνύματος
    Παιδια βοηθεια.
    Βοηθεια.

    Εχω ενα KLE 500 μοντελο του ´95,το οποιο με εχει φερει στο αμην να του βαλω φωτια και να το κανω πυροτεχνημα!!

    Θα ηθελα συμβουλες απο καποιον που γνωριζει το συγκεκριμενο μηχανακι.
    Για καποιο λογο που δεν καταλαβαινω,ξαφνικα,γινεται μονοκυλινδρο,ρεταρει και σβηνει.
    Συνηθως συμβαινει αφου εχω απομακρυνθει καμια 30-40 χιλιομετρα απ'το σπιτι - οχι νωριτερα ουτε αργοτερα,καταλαβαινετε... - κοβει ο δεξιος κυλινδρος και σβηνει.Με δυσκολια ξαναπαιρνει μπρος κι αν οι στροφες μενουν πανω απο 4000-4500 μια χαρα,αλλα πιο κατω σβηνει.Νομιζα οτι βραχυκυκλωσε το μπουζι,το αλλαξα και ηταν ενταξει για λιγες μερες...και μετα παλι τα ιδια.
    Υπεθεσα οτι ξαναβραχυκυκλωσε και το ξανα αλλαξα.Για λιγες μερες δουλευε μια χαρα...
    και μετα παλι τα ιδια.
    Μετα υπεθεσα οτι τελικα εχει καποιο σκουπιδακι στο καρμπυρατερ αφου δεν ειχε καθαριστει και ποτε.Αφου το καθαρισα,το ρυθμισα,το μπαλατζαρισα με οργανο και το ξανα εβαλα πανω,δουλευε ρολοϊ,θεριζε,σκοτωνε και φυσαγε το μηχανημα.

    Τελικα λιγες μερες μετα αρχισε παλι τα ιδια.Κι εγω στη μεση του δρομου

    τρελλαθηκα :a37: και το πλακωσα στις κλωτσιες.

    Και.. δουλεψε μια χαρα.Ηθελε καντηλια και μπινελικια το ρημαδι.
    Λιγο παρακατω,ξανα μονοκυλινδρο το KLE.
    Επειδη πονηρευτικα αυτη τη φορα,αντι να το βαραω και να το βριζω,χτυπησα τα καρμπυρατερ με ενα κατσαβιδι στο πλαϊ και..δουλεψε.
    Στην πρωτη μεγαλη λακουβα που βρηκα παρακατω λοιπον,την σημαδεψα και επεσα μεσα με φορα.Και εκοψε αμεσως,αρχισε να ρεταρει παλι.
    Εε,μετα μπηκα στο νοημα.
    Χτυπαει στη λακουβα,τρανταζεται,σβηνει,κατεβαινω,χτυπαω τα καρμπυρατερ λιγο,παιρνει μπρος,συνεχιζω και ξανα-μανα...

    Επειδη δεν γινεται να πηγαινεις ετσι ομως,σκεφτηκα οτι μαλλον χρειαζονται αλλαγη και τα βαλβιδακια των φλοτερ.Στην αντιπρωσωπια μου ειπαν κατι ακαταλαβιστικα,20 ευρω το ενα λεει η κατι τετοιο δεν καταλαβα ακριβως,γιατι αρχισα να κοκκινιζω.
    Μα ειναι δυνατον ενα μπιχλιμπιδι που ζυγιζει 2 δεκατα του γραμμαριου,4 χιλιοστα μεγεθος να κανει τοσο?
    Με πιασανε οι τσιγκουνιες μου και πηρα κατι αφτερ μαρκετ βαλβιδακια,λιγοτερο απο τα μισα.Τα εβαλα πανω λοιπον και μετα...

    Οχι.Δεν μαντεψατε σωστα.Αυτη τη φορα χειροτερα.Το μοτερ δουλευει πανω απο 5000 στροφες.Το καρμπυρατερ δεν ακουει καμια ρυθμιση.Οι στροφες ΔΕΝ πεφτουν με τιποτα.
    Πριν ρεταριζε και εσβηνε,τωρα ΔΕΝ σβηνει με τιποτα,μονο γκαζωνει!!Η βιδα του ρελαντι δεν κανει τιποτα και μονο αν βιδωσω τις βιδες του αερα τερμα κοβει λιγο κανα-δυο χιλιαδες στροφες.

    Συγνωμη για το σεντονι,αλλα εχω τρελαθει με το παλιορημαδι,θα το κανω πυροτεχνημα στο τελος.
    Και σκεφτομαι τωρα,να φταινε τα ημιτασιον πυραυλακια η θα παρω τα γνησια και τελικα θα τα βαλω ολα μαζι στον ........ μου ???
    Η μηπως ειναι τιποτα αλλο και παιδευομαι με πυραυλακια και ρουκετακια χωρις λογο??

    Τι λετε ????

    Η μηπως να το ξαποστειλω να παει απο κει που 'ρθε???
    Το πας σ'ένα συνεργείο να κοιτάξουν τα καρμπυρατέρ και ενδεχομένως τις μπομπίνες.
    Κάτι απλό είναι,το μηχανάκι είναι πολύ καλό μην το κακοπαίρνεις
    Κάτι τελευταίο.Τα φλοτέρ γιατί τα πειράζεις;;;έχεις υπερχείληση;;;

  3. #3
    Έχεις όρεξη για διάβασμα ή θα συνεχίσεις να το κλωτσάς και να το μπινελικώνεις;

    https://www.google.gr/?gfe_rd=cr&ei=...0+carb+problem

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    κοβει παντα ο δεξης κυλινδρος;
    τα μπουζι που αλλαζες ηταν οντως βρεγμενα;
    σκατζαρε τους πολλαπλασιαστες και ξαναδοκιμασε
    σετ επισκευης καρμπ http://www.keyster.ca/

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/02/2016
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από leo1964 Προβολή μηνύματος
    Το πας σ'ένα συνεργείο να κοιτάξουν τα καρμπυρατέρ και ενδεχομένως τις μπομπίνες.
    Κάτι απλό είναι,το μηχανάκι είναι πολύ καλό μην το κακοπαίρνεις
    Κάτι τελευταίο.Τα φλοτέρ γιατί τα πειράζεις;;;έχεις υπερχείληση;;;
    Υπερχειληση οχι,αλλα τι αλλο να σκεφτω?

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/02/2016
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    κοβει παντα ο δεξης κυλινδρος;
    τα μπουζι που αλλαζες ηταν οντως βρεγμενα;
    σκατζαρε τους πολλαπλασιαστες και ξαναδοκιμασε
    σετ επισκευης καρμπ http://www.keyster.ca/
    Το εκανα ηδη,χωρις αποτελεσμα.
    Τα μπουζι ηταν μια χαρα,εκανα σκαντζα και τα μπουζι (καινουρια).Δεν ειναι ηλεκτρικο το θεμα μαλλον.
    Το προβλημα ειναι παντα στον δεξι κυλινδρο.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/02/2016
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Έχεις όρεξη για διάβασμα ή θα συνεχίσεις να το κλωτσάς και να το μπινελικώνεις;

    https://www.google.gr/?gfe_rd=cr&ei=...0+carb+problem
    Αφου μπηκα στο χορο...
    Παμε για καφε και διαβασμα

    Ευχαριστω
    Τελευταία τροποποίηση από Μουαμαρ !!!; 27/02/2016 στις 09:35.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    http://konidis.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9...D%CE%AF%CE%B1/

    αμα θες λυση εκει θα πας,και ασε τους πειραματισμους μονος σου γιατι θα δωσεις περισσοτερα χωρις αποτελεσμα
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μουαμαρ !!! Προβολή μηνύματος
    Υπερχειληση οχι,αλλα τι αλλο να σκεφτω?
    Βγάλε το μπουζί και δες αν είναι βρεγμένο.
    Αν όχι έχει πρόβλημα το καρμπυρατέρ
    Αν ναι,τότε μπομπίνα,πολλαπλασιαστής,βρίσκεται εκεί που ξεκινά το καλώδιο που καταλήγει στην πίπα του μπουζιού.
    Αν αποκλειστούν τα παραπάνω,κοιτάς βαλβίδες

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    μηπως και το τεποζιτο έχει πολύ βρωμα και κατεβάζει διάφορα πράγματα στο καρμπυατερ.

    τσεκαρε και πολλαπλασιαστες, όπως σου πανε...

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/02/2016
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    μηπως και το τεποζιτο έχει πολύ βρωμα και κατεβάζει διάφορα πράγματα στο καρμπυατερ.

    τσεκαρε και πολλαπλασιαστες, όπως σου πανε...
    Δεν νομιζω να εχει κατι το ρεζερβουαρ,αλλα για καλο και για κακο εβαλα σημερα ενα φιλτρακι.

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/02/2016
    Μηνύματα
    7
    Παντως τα μπουζι δεν ειναι βρεγμενα,εκτος απο το δεξι που ειναι μαυρο και υγρο εσωτερικα,εκει που ειναι η ακιδα.

  13. #13
    Mου δούλευε μονοκύλινδρο Πριν 2-3.000 χλμ.
    Το πήγα σε μάστορα γνωστό στα Kawasaki, τον μαστροGeorge Κονίδη που ανέφερε και κάποιος άλλος, άλλαξε πυραυλάκια (με γνήσια χωρίς να ξέρω αν αυτό έπαιξε το ρόλο του με βεβαιότητα), ρύθμισε καρμπιρατέρ και από τότε βιλούδο το KLE.
    Κλεκλές

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Bros 400 VS Kawasaki KLE 500 (Βοήθεια!)
    από stathis92 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 20/09/2013, 21:59
  2. sos - σπασμένο σταντ σε KLE 500 ...
    από THEOD στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/08/2008, 19:59
  3. KLE 500 Ζελατίνα
    από THEOD στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2004, 13:21
  4. Kle 500 ή Klr 650
    από cityfly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 61
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 17:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF