Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: πηνειο cb 1300

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2009
    Μηνύματα
    838

    πηνειο cb 1300

    καλημερα σε ολο το forum.ψαχνω την λυση σε ενα προβλημα που εχω με το πηνειο.πριν το κανω περιελιξη σε ηλεκτρολογω που κανει με μηχανημα περιελιξεις το βολτομετρο εγραφε το ανωτερο 13,5 v του εκανε περιελιξη και αλλαξε kαι τιν εποξικη μονωση που εχει το μεταλο και τωρα γραφη στο ρελαντι 1] 13,6 με φωτα αναμενα 13,4-5 μολις το παω στις 1000rpm διχνει 14.4-5 και με αναμενα φωτα 13.4-5-6.τι γινετε!!!!! καμια λυση τιποτα που να πηγε στραβα στιν περιελιξη!!!!


    τα φωτα σας..

    ΥΓ.οταν τιν βαζω μπροστα τη μηχανη το βολτομετρο γραφη 12,5-6-7 βολτ και μολις ανοιξω για λιγο το γκαζι, μια γκαζια οπως κανουμε συνηθως αμεσος παει στα 14,5 .και μετα πεφτει στα 13,5-6 στο ρελαντι.
    Τελευταία τροποποίηση από andreastwin; 12/06/2016 στις 13:03.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    οι τιμες τασης δειχνουν ενταξει
    αλλωστε η φορτιση δεν ελεγχεται στις 1000 αλλα αρκετα πιο ψηλα
    Τελευταία τροποποίηση από toyar; 12/06/2016 στις 21:50.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2009
    Μηνύματα
    838
    στις 5000rpm αλλα και στις πεντε χιλ.στροφες διχνει 13,6-9

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    το manual ζηταει κατι αλλο;
    Τελευταία τροποποίηση από toyar; 12/06/2016 στις 21:49.

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2009
    Μηνύματα
    838
    Απ,οτι λεει 14-14,4

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    14,4 με φωτα;
    η μπαταρια σου ειναι οκ; γιατι με 12,5 δειχνει λιγο ξεφορτιστη

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2009
    Μηνύματα
    838
    Αλλαξα και
    Μπαταρια και σε1100 στροφες εως 1900 γραφει 14 βολτ και στις 5-6-7 χιλ.στροφες γραφει 13.5-6-7.το ζητουμενω ειναι οτι επρεπε στο ρελαντι να γραφει 14--14.4 και να παραμενει στα 14 βολτ με οποιες στροφες α εβαζει η μηχανη..αυτα ξερω αν κατι δεν λεω σωστα θα ειθελα οποιος ξερει α μου δωσει τα φωτα του.

  8. #8
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andreastwin Προβολή μηνύματος
    Αλλαξα και
    Μπαταρια και σε1100 στροφες εως 1900 γραφει 14 βολτ και στις 5-6-7 χιλ.στροφες γραφει 13.5-6-7.το ζητουμενω ειναι οτι επρεπε στο ρελαντι να γραφει 14--14.4 και να παραμενει στα 14 βολτ με οποιες στροφες α εβαζει η μηχανη..αυτα ξερω αν κατι δεν λεω σωστα θα ειθελα οποιος ξερει α μου δωσει τα φωτα του.
    Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά γενικά μιλώντας τα 14V είναι αποδεκτή τιμή στις μοτο.
    Πρόσφατα που έψαξα για το δικό μου κρύπτον ο κατασκευαστής δίνει από 13,7 μέχρι 14. Από κει και πάνω το θεωρεί λάθος με κίνδυνο υπερφόρτισης
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  9. #9
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    δηλαδη στις 5κ εχεις χαμηλότερη ταση απ οτι στο ρελαντι?

  10. #10
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.844
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    δηλαδη στις 5κ εχεις χαμηλότερη ταση απ οτι στο ρελαντι?
    Αυτό κατάλαβα κι εγώ, εφόσον όμως δίνει πάνω από 13 και κάτω από 14,5 μια χαρά το βρίσκω, φορτίζει μια χαρά νομίζω η μπαταρία. (προστατεύεται, κιόλας από υπερφορτίσεις) και στο δικό μου έτσι λειτουργεί και δεν έχω θέμα.
    Βεβαίως δεν ξέρω και τι καταναλώσεις έχει το CB δεν νομίζω όμως να είναι και τόοοσο τραγικές οι διαφορές
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  11. #11
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    δεν προστατευεται απο τιποτα, η μπαταρια και απο εκφορτιση μπορει να καταστραφει, αν συμβαινει τετοιο πραγμα πιθανοτατα κατι δε παει καλα με τον ανορθωτη...η ταση δεν ειναι απολυτως ορθος τροπος να ξερεις τι συμβαινει, διοτι μπορει υπο συνθηκες η μπαταρια να ξεφορτιζεται, ας πουμε αν κραταει 13+ στις 5-6κ με φορτιο, παει να πει οτι ισως του αδειαζει η μπαταρια...ας διευκρινισει για αρχη τι γινεται, και καλο θα ηταν με σωστη συνταξη για να καταλαβαινουμε τι γινεται

  12. #12
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.844
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    δεν προστατευεται απο τιποτα, η μπαταρια και απο εκφορτιση μπορει να καταστραφει, αν συμβαινει τετοιο πραγμα πιθανοτατα κατι δε παει καλα με τον ανορθωτη...η ταση δεν ειναι απολυτως ορθος τροπος να ξερεις τι συμβαινει, διοτι μπορει υπο συνθηκες η μπαταρια να ξεφορτιζεται, ας πουμε αν κραταει 13+ στις 5-6κ με φορτιο, παει να πει οτι ισως του αδειαζει η μπαταρια...ας διευκρινισει για αρχη τι γινεται, και καλο θα ηταν με σωστη συνταξη για να καταλαβαινουμε τι γινεται
    Που είναι και ο παλιΟγερας να μας διαφωτίσει πλήρως.....

    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  13. #13
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    o παλιογερας μας ειναι αχρηστος, ο andreastwin θα ηταν λιγο πιο χρησιμος τωρα

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Πάντως υπάρχουν μηχανάκια που στο ρελαντί βγάζουν τα βολτ που πρέπει και όσο ανεβαίνουν οι στροφές πέφτουν στο κατώτατο όριο.

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    να κοιταξετε πόσο εναλλασόμενο στελνουν τα πηνια, αφού βγάλετε τη φίσα πηνία-ανορθωτής. Πρεπει ρελαντί να στέλνει τουλαχιστον 25V ΑC και στις 2-3χιλιαδες να φέρνει 30-35V AC και όσο ανεβαίνουν οι στροφές πρέπει να ανεβαίνουν και τα V AC

    αν αυτα είναι οκ, τότε η περιέλιξη είναι οκ και πρέπει να κοιτάξετε τον ανορθωτή.


    Αν τα Volt AC είναι χαμηλά, τότε να πας εκεί που σου κάνανε την περιέλιξη να στο ξαναπεριελίξουνε. εκτός απο κακή περιέλιξη, υπάρχει περίπτωση απλα να έχει απομαγνητιστεί το μανιατό και γι΄αυτο να μην παραγει ρεύμα. Βαλε κατι σιδερένιο επάνω στο μανιατό. Κολάει? αν ναι ειναι οκ το μανιατο και εφόσον δεν φερνει σωστό ρεύμα, φταιει η περιέλιξη.

    Ειναι σοβαρή δουλεια η περιέλιξη και έχω δει πολλές λαλακιες να γίνονται.
    Τελευταία τροποποίηση από duke200; 22/06/2016 στις 07:57.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. cb 1300..........!!!!!
    από itsabigworld στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2007, 07:14
  2. gsx1400 vs cb 1300
    από adam13 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2007, 08:04
  3. CB 1300 by MUGEN
    από freethan στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 06/12/2005, 11:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF