Καλημέρα,
σκεφτομαι να κοντύνω το μηχανακι λίγο γιατι δεν με ενδιαφέρει η τελική του και ελπίζω να τραβαει καλύτερα χαμηλα....
να βαλω πισω γραναζι 2 δοντια μεγαλύτερο? καμιά αλλη ιδεα?
Καλημέρα,
σκεφτομαι να κοντύνω το μηχανακι λίγο γιατι δεν με ενδιαφέρει η τελική του και ελπίζω να τραβαει καλύτερα χαμηλα....
να βαλω πισω γραναζι 2 δοντια μεγαλύτερο? καμιά αλλη ιδεα?
Εγω εχω βαλει 1 + πισω απο 45 σε 46 στο δικο μου το cbr600Fi , βασικα εχει θεμα με την χρηση που του κανεις .
Αν πας σε ανοιχτο δρομο και εθνικες συνεχεια αστο μαμα θα σου ελεγα η βαλε α 1+ πισω.
Δες εδω στο link το τι θα χασεις πανω κατω .
http://www.gearingcommander.com/
Dankannn
CBR 600F THE BEST
Απο Χανιά ειμαι....οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν παίζουν εθνικές και τετοια. Επαρχιακο,πολη και πιστα......απλά χαμηλά ειναι ψοφιο και θελω λίγο παραπάνω τραβηγμα χαμηλα
δες στο λινκ που σου εστειλα τι σε βολευει.
Πιστευω οτι με ενα 46 πισω θα εισαι ΟΚ , για τον χαρακτηρα της μοτο πιστευω οτι δεν σου κανει το 47.
Και θα σου ελεγα να μην αλλαξεις το μπροστα γιατι το original εχει και το λαστιχακι επανω του.
Dankannn
CBR 600F THE BEST
μολις μετρησα το πισω γραναζι .....και εχει 44 δόντια...........οσο ζεις μαθαίνεις
αμα εχεις το cbr 600 F4 1999-2000 - τοτε ναι στην ευρωπη ερχοταν με 44 πισω.
και εγω ψαχνομουν για το ιδιο ακριβως θεμα.
αν λοιπον η μηχανη σου ειναι ιδια με την δικια μου 5 μπουλονια στο γραναζι δλδ και οχι 4 μπουλονια που ειναι το F4i
δεν βγενει 46 . οποτε η βαζεις 45 (που στην ουσια δεν κανεις και κανα κοντιμα τρομερο) αλλα οτι εβρισκα εγω κανανε 90€+
το 47 πισω ειναι μεγαλο. και εξηγουμε θα κοντινει αρκετα και θα εχουν αυξηθει τα links στην αλυσιδα και ακομα δεν θα εχεις περιθορια για τεντομα οταν κρεμασει γιατι ειναι οριακα.
ετσι λοιπον κατεληξα σε 15 μπροστα 43 πισω. αν κανεις την αναλογια ειναι πιο σωστο μακρυ απο το 16/47 για ελαχιστο. και με περιθορια στους ρεγουλατορους. γεμιζει πιο σωστα η μηχανη, και προσωπικα μου αρεσει καλυτερα αφου δεν αναγκαζομαι να βαζω 1η σε καθε μαλακια φρεναρισμα στην κινηση της πολης.
ομως για να μην πας για γραναζια αλυσιδες κτλπ. δοκιμασε 15/44 (αγοραζωντας μονο ενα γραναζι μπροστα που ειναι πιο φτηνο) κοβεις την αλυσιδα σου, βλεπεις πως ειναι το πολυ κοντο και αν δεν σε βολευει το κανεις 15/43.
![]()
Τελευταία τροποποίηση από SONone; 03/08/2016 στις 17:46.
Eγω λεω 47! Ή 46 και ενα δοντι μειον στο μπροστα, για ακομα καλυτερα "μπαμ". Τοτε θα δεις μεταμορφωση!!!
Ειναι αλλωστε η καλυτερη αναβαθμιση σε σχεση με την τιμη της για οποιον δεν τον ενδιαφερουν οι ευθειες.
MADE IN JAPAN 日本製
Κι εγω προτεινω ενα γραναζι -1 εμπρος για ουσιαστικο κοντεμα (παρομοιο με +3 πισω περιπου) και αρκετα χαμηλοτερη τιμη απο το να αλλαξεις το πισω.
Για να μη νομιζεις οτι με -1 εμπρος θα κοντυνει πολυ,να σου πω οτι στο 99% των μοτο,το γραναζωμα ειναι παραπανω μακρυ αποτι θα μπορουσε και ακομα και σε 1000ρια ολων των κατηγοριων,το -1 ειναι αρκετα δημοφιλες,αν δε σε νοιαζουν οι ατελειωτες ευθειες.
εγω σε F3 θελω να κοντυνω, αλλα υπερβολικα. και στο παλι ηθελα να το κοντυνω. σε κουβεντα με Ελληνα σταντμαν μου ειπε οτι και ταψι να βαλεις (63δ) παλι 250 θα παει. απλα θα δουλευει και την 6η στον κοφτη. οταν επιτελους το τελιωσω θα ξαναενημερωσω.