Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Ρύθμιση πίεσης υγραερίου. LPG

  1. #1
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133

    Ρύθμιση πίεσης υγραερίου. LPG

    Θέλω να φτιάξω μια εγκατάσταση λέβητα lpg ο οποίος θα τροφοδοτείται από 25άρα φιάλη προπανίου.

    Στην γραμμή θα υπάρχει η φιάλη, μία εύκαμπτη σωλήνα μπλεντάζ που θα πηγαίνει σε ένα κολεκτέρ 2 φιαλών, στην συνέχεια μετά το κολεκτέρ θα υπάρχει ένα ρυθμιστής χαμηλής πίεσης 10 κιλών και στην συνέχεια ένα φίλτρο lpg καθώς και μια ηλεκτροβαλβίδα ασφαλείας.

    Το πρόβλημά μου είναι εάν θα πρέπει απαραίτητα να παρεμβάλλω πριν τον ρυθμιστή χαμηλής πίεσης και έναν υψηλής ή όχι. Από διάφορες εγκαταστάσεις που έχω δει γουγλάρωντας άλλες έχουν και άλλες όχι.
    Γνωρίζει κανένας επί του θέματος να με πληροφορήσει; Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω πουθενά πληροφορίες γιαυτό και άνοιξα το θερντ.

    Πληροφοριακά η φιάλη δίνει 8 bar

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της yannis24
    Εγγραφή
    21/02/2005
    Μηνύματα
    590
    Γιατι ακριβώς το θέλεις ολο αυτο??
    Καταλαβαίνεις προφανώς οτι πρόκειται για μια είδους βόμβα.....
    Πραγματικά μπορώ να σου απαντήσω σαν μηχανικός, αλλα δεν α πάρω το ρίσκο μέσα απο ενα φόρουμ να σε συμβουλέψω σε κατι που ειναι τόσο επικίνδυνο.....

    «Αυτούς που χόρευαν τους είπαν τρελούς εκείνοι που δεν μπορούσαν να ακούσουν την μουσική»

  3. #3
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Καταλαβαίνω ακριβώς τι μου λες.
    Γράφω, για λέβητα Lpg έχω πάρει όλα τα μέτρα ασφαλείς, οι φιάλες θα είναι σε ανοικτό αεριζόμενο χώρο σε μονοκατοικία στην άκρη του οικοπέδου στα 80 μέτρα, όπου πίσω δεν υπάρχει τίποτα... ή μάλλον υπάρχει, ένα ποτάμι, κάτω από στέγαστρο και μέσα σε κλουβί που κλειδώνει. Ο λέβητας είναι 20kw.
    Επίσης έχω και ανιχνευτή διαρροής με ηλεκτροβαλβίδα.
    Τελευταία τροποποίηση από Coyote.V; 20/10/2016 στις 22:19.

  4. #4
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Και για να σε καθησυχάσω και εγώ μηχανικός είμαι σε αλλά αεροπλάνα, ξέρω πως και τι πρέπει να γίνει, δουλεύω την υδραζίνη που είναι πολύ πιο επικίνδυνη από το αέριο. . Αυτή η λεπτομέρεια μου διαφεύγει μόνο.

  5. #5
    Μήπως εκεί που βλέπεις έναν ρυθμιστή, αυτός είναι διπλός;

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bros 650
    Εγγραφή
    11/07/2014
    Μηνύματα
    210
    Πριν το χαμηλής βάλε έναν υψηλής πίεσης μειωτή Και θα είσαι OK Των υψηλής ρυθμισετον περιπου στο ενα μπαρ και τον χαμηλης οσο σου λεει το μανιουαλ του λεβητα σου συνηθως στην εισοδο θελουμε 38 μιλιμπαρ.

  7. #7
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros 650 Προβολή μηνύματος
    Πριν το χαμηλής βάλε έναν υψηλής πίεσης μειωτή Και θα είσαι OK Των υψηλής ρυθμισετον περιπου στο ενα μπαρ και τον χαμηλης οσο σου λεει το μανιουαλ του λεβητα σου συνηθως στην εισοδο θελουμε 38 μιλιμπαρ.
    Ναι τόσο είναι αυτός που έχω 38 και είναι 10άκιλος.

    @ bros
    Όχι δεν είναι διπλός. Είναι χαμηλής.

    Έλεγα να μην βάλω υψηλής αλλά τελικά θα είναι καλύτερα, σκέφτομαι να βάλω δύο, έναν στην έξοδο κάθε φιάλης για να έχω χαμηλή πίεση και στο μπλεντάζ λάστιχο που φεύγει από την φιάλη.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bros 650
    Εγγραφή
    11/07/2014
    Μηνύματα
    210
    Μην βαλεις λαστιχο εχει μικρη διατομη και δεν θα σου φτανει η παροχη οταν θα δουλευει ο λεβητας

  9. #9
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros 650 Προβολή μηνύματος
    Μην βαλεις λαστιχο εχει μικρη διατομη και δεν θα σου φτανει η παροχη οταν θα δουλευει ο λεβητας
    Μπλεντάζ σωλήνα. Αυτός είναι και ο λόγος που πήρα κολεκτέρ για δύο φιάλες, αλλά δεν νομίζω να χρειάζεται δύο γιατί ο λέβητας είναι ο μικρότερος που υπάρχει 20ΚW.

  10. #10
    Επειδη τιθεται θεμα ασφαλειας, δεν προκειται να σου πω ουτε εγω αλλα θεωρητικα ειτε βλεπεις λαθος παραδειγματα ειτε ειναι 2 σταδιων (εαν θυμαμαι καλα ετσι λεγονται).
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bros 650
    Εγγραφή
    11/07/2014
    Μηνύματα
    210
    Μπλενταζ σωληνα εννοεις επενδεδυμενο χαλκο;καλα εκανες και εχεις δυο φιαλες αυτο ειναι το σωστο.ο λεβητας ειναι επιτοιχιος; τι μαρκα ειναι;

  12. #12
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Όχι, η σωλήνα παροχής από την φιάλη προς το κύκλωμα θα είναι ελαστική με συρμάτινη επένδυση μέχρι το κολεκτέρ και από εκεί προς το σπίτι θα έρχεται σωλήνα με χαμηλή πίεση σιδερένια. Ο λέβητας είναι της baxi επιτοίχιος Προστατευμένος στην έξω μεριά του σπιτιού σε ειδικό διαμορφωμένο χώρο. Δεν θέλω αέρια με τίποτα μέσα στο σπίτι Με δύο ανιχνευτές διαρροής, έναν εκεί που θα είναι οι φιάλες και έναν εκεί που θα είναι ο λέβητας.
    Κάτι τέτοιο δηλαδή. Αλλά οι φιάλες θα είναι 80 μέτρα μακρυά.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	db71fadc-0454-bdba-cc8b-54598f3787ce.jpg 
Προβολές:	129 
Μέγεθος:	62,7 KB 
ID:	371802
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων gas-1.jpg‎  

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bros 650
    Εγγραφή
    11/07/2014
    Μηνύματα
    210
    Αν η κατω φωτο ειναι το σπιτι σου φαινεται οκ.την μοναδα την αγορασες ετοιμη για υγραεριο ;αν οχι πρεπει να αλλαχτουν τα μπεκ και να ρυθμιστει η βαλβιδα αεριου της μοναδας.αυτην την σωληνα δεν την εχω ξαναδει συνηθως μπαινει χαλκος1.2mm με σκληρη κοληση.η εσωτερικη διατομη του σωληνα παιζει ρολο στην παροχη α1ν ο μηχανολογος σου σου ειπε οκ θα εισαι μια χαρα&συνηθως μπαινει φ18

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leftos
    Εγγραφή
    02/08/2010
    Μηνύματα
    597
    Gastite λεγεται ενας τετοιου ειδους σωληνα που κυκλοφορει τα τελευταια χρονια και χρησιμοποιειται γενικοτερα στα αερια.
    Δεν ξερω αν γνωριζεις οτι οι φιαλες δεν αδειαζουν εντελως και γι'αυτο το λογο ειναι ασυμφορη με φιαλες.
    Ακομα και αν τις εχεις σε ζεστο χωρο και αναποδα παλι δεν αδειαζουν τελειως.
    Εκτος αν εχεις βρει βενζιναδικο υγραεριου που τις γεμιζει το οποιο ειναι παρανομο.
    LIVE FREEEEE!!!!!

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bros 650
    Εγγραφή
    11/07/2014
    Μηνύματα
    210
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από leftos Προβολή μηνύματος
    Gastite λεγεται ενας τετοιου ειδους σωληνα που κυκλοφορει τα τελευταια χρονια και χρησιμοποιειται γενικοτερα στα αερια.
    Δεν ξερω αν γνωριζεις οτι οι φιαλες δεν αδειαζουν εντελως και γι'αυτο το λογο ειναι ασυμφορη με φιαλες.
    Ακομα και αν τις εχεις σε ζεστο χωρο και αναποδα παλι δεν αδειαζουν τελειως.
    Εκτος αν εχεις βρει βενζιναδικο υγραεριου που τις γεμιζει το οποιο ειναι παρανομο.
    Σε αυτο συμφωνω και γωειναι ασυμφορο με φιαλες δεξαμενη ειναι αλλιως καμια σχεση

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γενικοί κανόνες για ρύθμιση πίεσης ελαστικών στην πίστα
    από DrIoannis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2015, 16:20
  2. Ρύθμιση καρπυρατέρ
    από Stergios69 στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2004, 09:56
  3. Ρύθμιση βαλβίδων στο χτ-600
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2004, 15:16
  4. Ρύθμιση βαλβίδων στο ΧΤ600.
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2004, 12:11
  5. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 14:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF