
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
telegonos
O ψεκασμός απαιτεί και αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου, για να ψεκάζει μόνο στην φάση εισαγωγής και όχι στην εκτόνωση (που δεν μπορεί να διακρίνει ποιά είναι ποιά μόνο από τον αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου).
Ο κινητήρας του ΖΧΡ μπορεί να βασίζεται σε αυτόν του παλιού GPz250 του 1983 (ή το KLE ή το Eliminator 250, και αυτά το μοτέρ GPz έχουν), αλλά σίγουρα θα έχει κάπου στην κεφαλή του, την υποδοχή για τον αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου, και ο ίδιος ο εκκεντροφόρος θα έχει κάπου μαγνητάκι ή μέταλο, για να δίνει τάση ο αισθητήρας. Το παλιό μοτέρ, που δεν χρειαζόταν τέτοιο πράγμα, δεν θα έχει και την υποδοχή-υποδομή στην κεφαλή του, και ενδέχεται να παιδευτείς αρκετά να βάλεις αισθητήρα με πατέντα.
Τσέκαρε ότι η κεφαλή του ΚΛΕ σου, έχει υποδοχή, για τέτοιο αισθητήρα στην ίδια θέση με το ΖΧΡ -ψιλοαπίθανο αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία- , αλλοιώς θα τυραννηθείς.
Γενικά το βγάζω καρμπς-βάζω ψεκασμό, θέλει να κατέχεις καλά θεωρία και πράξη από τέτοιες μετατροπές, δεν είναι αλλαγή σέλας ή μπροστινού συστήματος, θέλει γνώσεις, ίσως και εξοπλισμό.