Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: bmw r1100gs και ενδειξεις στο καντραν.

  1. #1
    Banned
    Εγγραφή
    09/10/2016
    Μηνύματα
    188

    bmw r1100gs και ενδειξεις στο καντραν.

    καλησπερα σε ολους

    λοιποοοοοονν..

    Θελω πολυ να παρω ενα r1100gs η r1100r της bmw και να το μεταμορφωσω σε scrambler,αλλα...
    Eνας γνωστος που παλιοτερα δουλευαι μεσα στην bmw μου ειπε πως,
    και την μπαταρια να βγαλω και να ξαναβαλω ,που λεει ο λογος δηλαδη,θα πρεπει μετα να το παω στην αντιπροσσωπεια για να σβησει τη ''βλαβη'' απο το καντραν..
    Δε θα μπορω δηλαδη να την φτιαξω ''μονος'' μου στο γκαραζ , ολο καποια βλαβη θα αναβει με το ραψε ξυλωνε που εχει να πεσει και θα χρειαζεται μετα να κουμπωσει σε εγκεφαλο για το παν ενδεχομενο.

    Τη λυση του να αγορασω διαγνωστικο την ξερω, δε τη θελω, κοστιζει, 200 με 250+..
    Τις πατεντες παλι με τα καλωδια και τους μετρητες τασεως που σβηνουν βλαβες ,τις φοβαμαι..

    Γενικα ,τα λεω καλα?
    Μηπως ο γνωστος μου με ποτισε με μια φοβια για το θεμα ενω δε θα επρεπε να με ανησυχει ιδιαιτερα το γεγονος αυτο?
    Γιατι πραγματικα ειναι ο μονος λογος που με φρεναρει για να την παρω, δε θελω μπες βγες σε αντιπροσσωπειες ,αντε μια φορα στην αρχη, μετα τα αλλα ξερω να τα κανω μονος τα service,και ειμαι και τακτικος .. αλλα με το θεμα εγκεφαλο και ηλεκτρικα τι παιζει ? βοηθεια!

  2. #2
    Ποιος τα λέει αυτά ρε φίλε. Το απλότερο μοτερ. Διαγνωστικό θέλει μόνο για βλάβη στο ΑΒΣ.

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    09/10/2016
    Μηνύματα
    188
    λες ε?

  4. #4
    Μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    267
    Το μοτέρ είναι άσπαστο, τα ηλεκτρικά του δεν έχουν κανένα θέμα, εγκέφαλο δεν θα έχεις ποτέ θέμα.

    Γενικά από κινητήρα και ηλεκτρικά δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα. Θα βρείς πολλά ανταλλακτικά από ebay

    Περισσότερη προσοχή θέλει το κιβώτιο ταχύτητων.

    Σαν μηχανή είναι ιδανική. Έχει όση ακριβώς τεχνολογία χρειάζεται για να σε βοηθάει, αλλά ταυτόχρονα να μην σε προβληματίζει τίποτα (για το 1100 λέμε).

    Εγώ είχα πάρει ένα 1100gs παρατημένο 5-6 χρόνια με 140.000.

    Το είχα 5 χρόνια, του είχα κάνει 20.000 χιλιόμετρα και ήταν πραγματικά απίστευτη η ποιότητα κύλησης και το αίσθημα ασφάλειας που μου έδινε.

    Το πούλησα μόνο και μόνο γιατί με το παιδί τα ταξίδια κόπηκαν και ουσιαστικά το τελευταίο διάστημα το είχα σαν παπί, με υψηλά πάγια έξοδα.

    Κάποια στιγμή στο μέλλον θέλω να ξαναπάω το 1100 ή το gs ή το r

  5. #5
    Αν πάρεις να πάρεις έπειτα από το 2ο 6μηνο του 1996. Με τις 3 ντίζες γκαζιού. Να μην έχεις πρόβλημα με το διαφορικό. Δεν θα βρεις εύκολα καλό μοτο, λόγω παλαιότητας. Τα ανταλακτικά στο μεγάλο μεγάλο σέρβις κάνουν μαξ 60-70ε. Οι αντιπροσωπίες λένε για τεχνολογία κ βαράνε στο σταυρό.

Παρόμοια θέματα

  1. Ευθυγράμιση στο τιμόνι της BMW F650gs και γενικότερα σε όλα τα moto
    από jacson123 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2013, 13:19
  2. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2006, 05:30
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2005, 22:29
  4. Τιμή και δόξα στο Γιασέρ Αραφάτ
    από bungee στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2004, 11:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF